Hee meiden ook ff hier kort bericht. Druk dagje voor de boeg kom uitgebreid vanavond reageren maar.... Meiden veel plezier in Grun! En niet teveel zuipen heh..hahaha. Oh en foto's maken! Geniet van jullie avondje. Doeiiii tot later!
Hoi hoi, Even snel vanaf het zonnige brabant: Sem, Kel, Zaph en Sap: heel veel plezier in Groningen!! Rustig aan en dat we niks horen van jullie Zaph zal zich wel inhouden na de vorige keer Geniet ervan, het is mooi weer dus ideaal, xxx
Owjee is het weer zover, gaan er weer een paar aan de zuip Nou veel plezier meiden! Heerlijk weer he!!! Morgen wordt ook een lekker zonnige dag, joepie! Zometeen met broers en schoonzusjes bowlen en uit eten. Opa en oma komen hier oppassen.
ja Fenna word echt groot opeens vind ik ook en haar haren groeien nu ook snel,kan bijna staartjes maken Veel plezier vandaag sap,sem,kel en zaph ,jullie zijn natuurlijk allang weg...lekker genieten zonder kindjes. Lin:Ben zo blij voor je dat de echo goed was en dat het maar 1 baby is.Nu voelt het wss allemaal echter?Wat grappig dat je ook weer rond dezelfde tij bent uitgereken als Jaime,straks heb je ook 2 kindjes op dezelfde dag als ik hahaha. Hier goed..alle voorbereidngen voor de doop van Fenna morgen zijn gedaan. Kleertjes liggen klaar....kaartjes met foto als bedankje voor de gasten heb ik gemaakt en snoepzakjes voor de kindjes die komen.Ik heb er zin in,om 14 uur word ze gedoopt ,daarna feestje in Restaurant. Chris is met de kindjes bij mn ouders,er moest een nieuwe poort in de tuin gemaakt worden dus die is druk aan het werk.Fenna heeft de hele middag geslapen dus kon ik lekker buiten zitten met koffietje en boekjes Tot later ....
oja gister hebben we nog een nieuwe kinderstoel gekocht een zwarte triptrap met zwart/wit kussen.Erg leuk is hij.
Leuk trena, een nieuwe triptrap. We gaan die van ons misschien overschilderen, wil hm denk ik wit maken (hij is nu white wash). Kyllian wil tegenwoordig op een 'grote mensen stoel' zitten, dus de triptrap is nu vrij voor Dyon. Naja zodra hij kan zitten Gaat Fenna nu voor het eerst in de kinderstoel?
Als Dyon wakker is gaan we naar de tuinbraderie. Kunnen nog niet veel plantjes kopen aangezien de tegels pas over 2 weken komen, maarja gewoon even rondkijken is misschien ook wel leuk. Over 1,5 week komt onze nieuwe bank eindelijk! De box hebben we al op een andere plek gezet, kan niet wachten tot die over een jaar weer weg kan Vandaag Dyon zn verviermaanddag!!!
Pfff AM dat gaat ook snel! Vier maanden alweer zeg. Hoe gaat het met hem en met het drinken? Wij gaan ook ff tuinen of tenminste, gister al veel in de tuin gedaan maar wil even verf halen voor de bank en stoelen en tafel. Ze zien er niet meer uit maar wil in dit huis geen nieuwe kopen dus ff een verfje. Denk lavendelblauw oid. Met witte kussentjes dan. Kan wel toch? Gesprek gister met nieuwe eigenaar van huis ging redelijk goed. Hij laat ws het appartementen maken los en maakt er 1 huis van. Gaat wel uitbouwen aan de achterkant met een kort balkon/dakterras van 1 mtr. Ik blijf met dat laatste niet blij maar goed dat liever dan die splitsing. Ga ff tickets zoeken en ene huis...schiet ook niet op. lfs ps AM oh nee een box ik was die al vergeten. Waar moet ik zo'n ding in godsnaam hier kwijt....brrrr.
Lin: blauw met witte kussentjes kan prima toch! Leuk! Wij willen de meubels ook gaan verven, maar eerst maar de tuin klaar hebben. Jullie zeker ook houten meubels? Ze zijn hier behoorlijk groen, dus het is of goed schoonmaken of overschilderen. Of een nieuwe tuinset, maar dan zijn we ook wel weer 1000,- kwijt. Nieuwe eigenaar van huis? Bedoel je de buren? Waar hadden jullie de box bij Jaime dan staan haha. Ow en sinds gisteren gaat het drinken bij Dyon weer erg goed!! Vanmorgen ook zo bijna een heel flesje van 150cc opgedronken, normaal was het al moeilijk om er 70 in te krijgen.
am;Tis eerste keer dat Fenna in kinderstoel zit ja,gaat nog niet helemaal goed,ze zakt nog opzij. lin;mooi toch blauw met witte kussentjes? Zo ik ga mn mooie kleren aan doen voor het feest,tot vanavond ergens. xxx
Heeej meiden ff gauw, want ga lekker genieten van het zonnetje en voetbal kijken. Ben weer terug vanuit Groningen. Erg gezellig gehad met Zaph en Kel. Sap lukte het helaas niet meer om te komen.....we hebben haar wel gemist, maar volgende keer beter. Hebben ons netjes gedragen, genoten van de drankjes, maar met mate deze keer...hahaha.... Heel veel leuke kroegjes e.d. gezien, maar helaas wel met veel te jong publiek. 21 was echt wel het oudste wat er rondliep.....dan worden wij blijkbaar toch wel te oud...... Maar goed, hebben het met zn 3 tjes weer leuk gehad, volgende keer weer andere stad proberen... Foto's volgen nog! Tot later! Liefs Sem
Sem, fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad! Het is echt superweer he! Ik word weer helemaal vrolijk, winterdepressie weer weg Sneeuwkindje Dyon geniet ook van dit weer: Bekijk bijlage 66332
Helleu, Fajah hoe was het vandaag met de doop van Fenna? Is alles goed gegaan?En als ze nu nog niet kan zitten in de stoel komt snel genoeg toch? Am leuke foto's. Hij is wel net zo'n lachebekkie als Kyl heh...hihi. Mooi dat hij wat meer heeft gedronken. Heerlijk weertje heh vandaag. Sem hebben jullie nog wel leuke foto's gemaakt? En jammer dat sap niet kon komen. Maar allemaal zo jong dat is ook wel wat zeg. Allemaal van die studenten natuurlijk. Nog goed kunnen shoppen? Hier een stoel geschilderd vandaag. Het is een beetje groen blauwachtige kleur maar het valt mij niet tegen. Kussentjes zijn zandkleur geworden. Staat prima moet ik zeggen. Het valt wel heel erg op maar is ook wel leuk in de zomer. Vanmiddag naar een landgoed in Breukelen geweest. Dat van cartier. Zo wat een auto's stonden daar zeg . We waren met de caab gegaan maar die was dan echt niks in vergelijking met de auto's die daar stonden...pfff niet normaal. Lekkere hapjes waren er, leuk muziekje (Michiel Borstlap die pianist). Jaime heeft zich ook goed vermaakt. Bak popcorn, springkussen en maar liefst drie keer op de paardjes gereden..haha. Ik ga ff bankhangen. Ben moe. Ga er vanavond maar voor de verandering () op tijd in ... dat moe zijn wordt minder toch met een week of 12 of 13 ???? lfs