November 2006 mama's - DEEL 2

Discussie in 'De mama's' gestart door kelly27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Hehe, eindelijk weer even tijd. Zo druk op het werk, zoveel blijven liggen vorige week omdat ik een paar dagen vrij was :(

Lin: gelukkig hoef je niet nog een keer bloed te prikken. Bij mij was dat wel zo en vorige week moest ik weer (met 30 weken voor ijzer).
    Vervelend, maar ik vind het niet meer zo erg als voorheen. In het begin moest ik echt liggen, anders ging ik onderuit.
    En dat misselijk... tja... hopelijk is het snel over. De moeheid werd bij mij wat beter met week 15/16. Vervelend, maar hoort er echt effe bij he.

AM: Gedoe he, met kdv en bso enzo. Hebben wij hier ook, maar ja... ze hebben het echt wel erg leuk op het kdv. Kunnen de hele dag spelen met andere kinderen. Hopelijk kun je wel zometeen vrij zijn op vrijdag. Ik werk, net als Lin gaat doen, op ma, di en do hele dag werken en woensdag halve dag. Wil dan op woensdag maar heel vroeg beginnen, zodat ik Jesse om half 12 kan ophalen.

ga effe lunchen...

2. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Zo, ben ik weer...

Trena: och, wat zielig als ze zo moeten hoesten he. Gelukkig helpt het pufje. Heb je ook flixotide ofzo? Vindt Fenna het goed met zo'n kapje voor haar mond? Marijn moeten we echt in de houtgreep houden. Op het moment zijn we ermee gestopt, want het gaat op het moment wel weer goed nu.
    Lieve foto's van je kids zag ik op Facebook (of was het Hyves?).

Kel: is ook lekker om maandag vrij te zijn. Ik vind het nu ook lekker hoor. Ik ga per mei weer op maandag werken en zie er best wel wat tegenop. Op vrijdag werken vind ik helemaal niet zo erg, maar wil zometeen toch vrij zijn op vrijdag als Jesse naar school gaat.
    Hoe is het op je werk? Krijg je nog leuke klussen?
    En hoe was het spinnen gisteravond?

Mirjam: zo die Pepijn groeit goed zeg! Alleen maar fijn hoor. Was het gezellig met je schoonvader?

Simone: hoe is het met je voet? Al een beetje hersteld? Of ben je nog aan huis gekluisterd?

Zap: hoe gaat het bij jullie met de nachten? Gaat het al wat beter of nog steeds zo vermoeiend?

Verder weet ik even niet meer...

Hier alles ok. Jongens zijn lief en vermaken zich samen prima. Wel lekker voor mij hoor. Dit weekend hebben we familieweekend van de kant van Wes. Altijd heel erg gezellig. En hopelijk eens een keer mooi weer!
    Verder dus druk op het werk.
    Alle afspraken staan weer gepland bij vk t/m week 39. Wel gek hoor. Bloeddruk was wat laag vorige week (100/60), maar dat heb ik eigenlijk altijd en ik heb er geen last van gelukkig.
    Met 36 weken nog een liggingsecho. Is tegenwoordig standaard bij de vk praktijk.

O ja Lin, weet jij al van die combitest? Bij mij werd het wel vergoed, maar ik was 36 al toen ik die test deed. En vanaf 36 jaar wordt het vergoed.

Tot later meiden!

3. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden,

Ben er ook nog, maar kom er de laatste dagen niet aan toe om te reageren....
    Heb nu vakantie tot 3 mei, dus zal vanavond weer ff een poging doen.
    Nu aan het bijkomen van de 2de verstandskies die vanmorgen getrokken is. Ben er nu van af, maar heb er geloof ik wel meer last van dan de vorige keer toen de verdoving uitgewerkt was....bah....

Tot later!

Liefs Sem

4. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Beterschap Sem!
    Neem je paracetamol oid tegen de pijn? Wel doen hoor!

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lis:Fenna vind die puffer ook niet zo leuk hoor,hier ook de houtgreep.Nog even he en je hebt verlof.

Sem:Ai das niet zo fijn.Sterkte ermee en neem maar een paracetamolletje dan hoor.

Ga Fenna worteltjes geven.....

6. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi meiden,

Sem; beterschap voor je kies :( Wat een ellende is dat toch altijd. zijn ze er nu allemaal uit?

Trena: aaah Fenna zo verkouden dat ze puffer moet?! Gelukkig gaat het nu al beter. Amy blijft ook maar verkouden, niet benauwd ofzo maar wel loopneuzen. HOop dat dat nu ook eens ophoudt nu de zon er is :)

LIS: jullie dus naar je zin gehad in euro disney. Wij willen misschien ook gaan, eind mei-begin juni. Met vrienden van ons. Jij alweer over de 30 weken :$ ik vind het echt niet meer normaal snel gaan zeg!

Simone, hoe gaat het nu met je voet? Ik vind dat je ook zo sterk overkomt, petje af! Hoe is het met je angstaanvallen? Zijn die minder nu de definitieve keuze is gemaakt?

Ik ga echt proberen weer meer te komen op het forum. Het is echt
    tijdgebrek en 's avonds geen zin meer hebben in pc. Op mijn werk natuurlijk ook de hele dag achter dat ding. Maar ik mis jullie wel hoor!
    Ik ga Amy maar eens uit bed trekken. Gisteravond wilde ze niet slapen, om 22.15 uur in slaapt gevallen. Ze zat vanmiddag al te slapen op de fiets en ligt vanaf 13 uur in bed. Tja niet zo raar dat ze nu zo moe is. Ik heb ook een uurtje mee geslapen vanmiddag met Milou :)

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sem: Sterkte met je kies. Niet leuk. Ik was gisteren bij de tandarts, ook weer 2 gaatjes...........woensdag terug om te vullen :( Kan inmiddels beter gebitje nemen, alles is al bijna gevuld.
    Lekker vakantie, heerlijk. Mooie foto's op je hyves van je meisjes.

Brennie: Geeft toch niet meid, iedereen is monder op t forum te vinden. Allemaal druk met 2 of meer kindjes(en Lin ook binnenkort.............hahahah) dus alle begrip hoor. We forummen ook alweer 4 jaar, is al een hele tijd en dan heb je p een gegevn moment dat mensen minder posten. Alles wel goed met jullie? Leuke foto's op je hyves van de meisjes. Milou met dr medaille, super leuk.

Lis: Jeetje keek ff naar je banner, 30 weken alweer!!!!!!!!!!!!!!!!! Gaat echt hard zeg, en Marijn alweer op weg naar zn 2e verjaardag............pfffffffff niet normaal meer zo snel als t gaat. Alles al klaar voor de komst van beeb 3? Voel je je verder wel goed?

Lin: Hoe is t met jou? Gaat je buikje al groeien en heb je al aan je ouders en schoonmoeder verteld dat er een 2e komt? Hoe reageerden ze? En heb je nog een vlucht naar Spanje kunnen vinden? Wij gaan lekker over 2 weekjes :) Nu al zin in.

Hier alles ok. Yannick nogsteeds 4-8x per nacht wakker. Vanavond maar een lavendel bad van Kneipp gegeven, mss dat dat helpt. Verder een doekje bij zn bedje gelegd met drupje lavendel erop, kan werken staat her en der op internet. Ja we grijpen alles aan.
    Vandaag bhv gehaald, simpel examen, gslaagd met een 9,5 voor theorie(en dat zonder leren!) een 7 voor de praktijk.
    Verder geen nieuws. Jhn is weg met zn werk een avondje, kids alweer lekker in dromenland inmiddels. Ga denk ik ook ff lekker in bad en dan vroeg erin. Heerlijk.

Meiden tot later. Geniet van t mooie weer t weekend :)

xx

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Trena: Eet Fenna goed? Yannick eet al met de pot mee. Alles vindt hij lekker :) Ideaal. Vanavond bloemkool, aardappel en stukje kipfilet. En smullen dat hij deed :) hahaha Heerlijk hoor een goede eter. Arme Fenna aan de puffer. Is t tijdelijk? Of voorgoed?

9. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi hoi,

Zo zaph, je hebt de kids er op tijd inliggen. Goed bezig :)
    Wat vervelend dat het slapen van yannick maar niet beter wordt. Logisch toch dat je alles probeert....jullie willen ook eens lekker doorslapen. Brr...ik klap in mijn handen met m'n slaapkopjes ;)
    Heeft Jill al zin in de grote school? Schattig heh ..milou d'r medaille, haha.

sem: het wordt spannend met Ajax....wat denk je? Geniet van je vakantie! Ga je nog naar de camping?

Kel: zo je hebt weer weekend! Heerlijk heh en het wordt ook super mooi weer. En hoe ging het spinnen? Pff ik heb daar echt de kracht niet voor, knap dat je dat weer oppakt zeg. Hoe gaat het met Senna? En de logopedie van daynah?

Lin: gelukkig hoef je neit nog een keer bloed te laten prikken. Ook alweer bijna 3 maanden, gaat hard. Heeft Jaime het al door dat ze een broertje of zusje krijgt?

AM: wat een geregel heh met dat bso gedoe ;) Wij hebben 2 dagen bso nodig straks en op de woensdag haalt opa haar van school en gaat ze bij de kleuterklas daar (Lenn, Amy, Jinte ;)) spelen. Wel fijn hoor dat opa en oma zo flexibel zijn.
    Hoe vind KYl het op zijn nieuw kdv? Is hij al helemaal gewend?

Hier gaat alles goed. Meisjes zijn hartstikke lief. We kunnen er zo van genieten.
    Gister een jaar geleden werd ik aan mijn schouder geopereerd....ooh wat ben ik blij dat het allemaal zo goed is afgelopen. En alweer bijna een jaar getrouwd :) Was een druk jaar vorig jaar, haha. Gerard zou misschien weer naar de usa moeten maar waarschijnlijk gaat het niet door :D Volgende week met koninginnendag gaan we naar Huizen en blijven daar slapen. Zaterdags ga ik met mijn ouders en zussen naar Mary Poppins in Scheveningen. Rjiden we vanuit huizen naar scheveningen en gaan gerard met de meiden later weer naar huis. Hopelijk dus mooi weer.
    Morgen komt er een vriendinnetje van milou het kdv spelen :)

Fijne avond meiden en tot later!

10. K*T zooi ik had echt een heel verhaal getypt.....ploep weg....

Heb geen zin meer om het overnieuw te typen, doe ik morgen wel even.

Leuk om weer wat van Brennie en Lydia wat te horen en dat alles goed gaat.
    Voor jou gaat het nu wel opschieten heh Lydia....wanneer ging je ook alweer met verlof?

Hier alles goed. Tis weer weekend heh....hahahahaha

Probeer al een tijdje op kleertjes.com te komen is er storing....heb ik dus altijd heh. Dat haat ik. Nou ja hou ik weer geld in mijn zak als het niet lukt vanavond.

Kom morgen weer uitgebreid reageren.

Lfs

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    er is hier een winkel geopend van Jola,bekend bij iemand van jullie,ze hebben er zulke schattige lieve poepige meidekleertjes,heb een hele zak vol gekocht voor Fenna hahahhaah.Ze hebben er o.a het merk bakkaboe

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Fenna vandaag.....en ja het lukt nu elke dag beter om een mini staartje te maken hahah staat haar zo lief......

13. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Hoi meiden,

Zit nog steeds aan huis gekluisterd, kan nog geen autorijden..
    Dennis gaat dit weekend weg..wel raar maar is nu goed zo.
    Ben alleen stom, ja wat is stom..
    Heb een oude vlam, ja vroeger nooit wat geweest tussen ons via hyves ontmoet, nu is er wel een klik tussen ons...
    Hij ligt ook in scheiding..
    Dennis heeft dus mijn smsje gelezen...van hem, gewoon onschuldig dat ik bij hem langskom, wat hij vroeg in loungetent waar hij chef-kok is.
    Hij is nu woedend...weet niet meer wat ik moet doen, voel zo dubbel..
    Hij is net al boos weggegaan en gaat nu morgen al weg.

Moest het ff kwijt...

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    aaah simone....
    vind niet dat Dennis boos moet zijn erover,jullie gaan straks toch elk jullie weg,en daar hoort mss een nieuwe relatie bij he.....
    Sterkte xxx

15. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Kan het aan de ene kant wel begrijpen maar sommige dingen plan je niet..
    Hij wil igg mij beter leren kennen, we vonden elkaar vroeger erg leuk maar waren jaar of 13 hahaha.

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    12bcool - 92-104

Hier hebben ze ook wel leuke meiden kleding,Linda denk dat jij hier wel van houd voor Jaime....is Desigual look....

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Als het voor jou goed voelt moet je ervoor gaan ....

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ow hij staat dus op je hyves.....staat er een foto bij,ben wel benieuwd hahaha

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Simone ik sluit me aan bij Trena, misschien heeft t zoi moeten zijn. Wel jamemr dat Dennis er nu net achter komt ipv een weekje of 4 later............sterkte en gewoon je gevoel volgen hoor! Sterkte

Ik ga lesgeven. Vannacht weer NIKS geslapen door Yannick! We worden nu echt gek en draaien beetje door vanwege slaapgebrek. Zucht, lavendelbadje mocht dus ook niet baten........hij sliep van 19-21 uur en daarna elk uur weer wakker..........en heeft 3 flessen gekregen omdat hij dan weer ff zoet was. Vannacht gaat hij 2 etages lager slapen in campingbedje, kunnen wij ook eens bijslapen hopelijk

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Jeetje zaph,lijkt me verschrikkelijk zo'n slechte slaper,ik ken het absoluut niet ik ben al chagrijnig als 1 x niet slapen door ziekte ofzo,dus kan me voorstellen dat je begint gek te worden ervan.
    Je hebt volgens mij ook een sapje,samosa slaapsap ofzo??

Deel Deze Pagina