Zap: Wat een dramanachten heb jij toch zeg! Ben je al eens bij een osteopaat ofzo geweest? Baat het niet dan schaat het niet??? Je wordt hier idd tureluurs van. Succes met je dag werken vandaag. Volgende week in ieder geval lekker vrij he! Simone: tjeetje, wat balen dat Dennis je sms'je heeft gezien zeg. Ik kan me voorstellen dat je er enorm de balen in hebt. Maar jullie hebben besloten om uit elkaar te gaan en dan is er natuurlijk de kans dat er in jouw maar ook in zijn leven een nieuw persoon zal komen. Ik kan me zijn reactie wel voorstellen, maar dat is misschien ook omdat hij nog het een en ander moet verwerken? Hoe is het nu, heb je hem nog gesproken? Trena: ach gossie, dat piepkleine staartje, wat schattig. Mooie meid is het hoor, die Fenna. Jola ken ik idd ook wel. En bakkaboe hebben ze hier ook in een winkeltje. Kocht het ook weleens voor mijn nichtjes. Kel: oh, das balen altijd he, stuk tekst getypt en dan alles weg. En heb je nog geld kunnen besparen? Bij mij kwam gister weer een doos van Olliewood met kleren voor Jesse en Marijn. En toilettas voor mezelf van Oilily voor 15 euro. Weer heel wat geld uitgegeven, maar ik had laatste geld van mijn moeder gekregen om kleding voor de jongens te kopen. Lief van haar. Zo, hier mijn laatste vrijdag werken. Per mei dus weer op maandag en volgende week is natuurlijk Koninginnedag dus lekker vrij. Na deze week nog 5 weken werken en dan verlof. Mijn laatste dag is op 27 mei, dus begint alweer op te schieten. Zelfs nog maar 1 week van 28 uur voor mij, want de rest zit vol met feestdagen O ja SAP: HEEL VEEL PLEZIER VANDAAG MET DE BRUILOFT VAN JE ZUSJE (mocht je dit nog lezen).
Misschien toch maar eens doen zo een oesteopaat. Hier worden we ook niet vrolijk van. Volgende week nog werken, alleen op de donderdag, daarna tot 20- mei vrij Jeetje wat gaat jou zwangerschap hard. Ben je al uit een naam?
Helleu, Zaph pfff meid ik vind het echt balen voor je. Jullie hebben al zoveel geprobeerd en nog niet doorslapen. Wat lis zegt een osteopaat? En als hij uit logeren is slaapt hij dan wel door? Hoe is het verder met Jill? wordt zij wakker als Yannick wakker wordt of niet? Lis gaat idd heel snel bij jou zeg! Lekker vooruitzicht weer de zomer vrij. Is toch de beste tijd om een baby te krijgen heh. Ga je nog wat leuks doen met k;dag? Fajah oh dat is leuke kleding van die link! Idd beetje desigual look. Lieve foto van Fenna ze wordt ook echt groot. En dat staartje hihi. Leuke foto's zag ik op je hyves van de doop! Charissa oh vervelend dat hij dat nu net moet zien. Maar ja wat fajah zegt uit elkaar gaan betekent dat er ook een andere relatie kan komen heh dat hou je niet tegen. Ik zou voor jezelf wle rustig doen en eerst je eigen draai vinden met de kids maar een relatie kan natuurlijk altijd. Knuf! Sem hoe is het met je? Last van je kiezen die getrokken zijn? Kel nog gelukt met de kleertjes bestellen? Brennied oh idd dat is een jaar geleden zeg. time flies. Gaan jullie nong wat speciaals doen om jullie 1 jarig huwelijk te vieren? Sap veel plezier op de bruiloft van je zus. Volgens mij was dat het? Zo koffertje is al bijna gepakt ! Zo ff paar boodschapjes halen voor daar in het huisje heb er zin in! Eerst om kwart over twee de echo en dan door. Beetje zenuwachtig weer hoop dat ik meteen de uitslag krijg, bloed uitslag moet dan wel binnen zijn maar vermoed wel. Vanochtend hebben we gezegd tegen jaime dat ze broertje of zusje krijgt en jullie hadden haar gezicht moeten zien! Ja echt? En toen meteen ik wil een broertje en zusje, al zei ze net weer ik wil een zusje. Nou meiden een heel fijn weekend, het wordt prachtig weer! Tot maandag of dinsdag! lfs
Lin: succes vanmiddag. Bij mij vertelden ze gelijk de uitslag van de nekplooimeting, maar het totaal moeten ze ook berekenen he. Combinatietest is combinatie van jouw bloed, leeftijd en de nekplooi. Maar maak je maar geen zorgen, zit vast wel goed. Jij bent nog geen 36 Heel veel plezier dit weekend! Even lekker samen eruit, zijn jullie wel aan toe. Ben benieuwd wat het is bij jullie, maar ik ga toch voor een jongetje! Brennie: o ja, jullie ook alweer bijna een jaar getrouwd! Wat gaat dat hard he. Was idd een druk jaar voor jullie, vorig jaar. Zag een leuke foto van Amy en Milou, was op hyves denk ik? Wat wordt Amy dan ook alweer groot zeg! Leuk dat ze nu zo samen met elkaar spelen he. Ja, die zwangerschap gaat hard he. Ik werd vanochtend weer om 5 uur wakker van het getrappel. Weer een mooi gevoel. Maar het is echt de laatste keer voor mij (EN NU ECHT!). Ik ben blij dat die jongens elkaar hebben nu, want ze spelen echt wel fijn samen (hoewel je je er ook af en toe mee moet bemoeien, want Jesse is nogal geneigd om speelgoed af te pakken van Marijn en Marijn gaat dan keihard janken). En toch wel verschillende jongetjes hoor. Marijn is een echte jongen: auto's, auto's, auto's! Jesse heeft dat veel minder. Die is meer van het schoonmaken hahahaha.
Lis dat getrappel is wel heel leuk! En echt geen vier . Volgens mij zijn er nu wel heel veel mensen die vier kinderen krijgen... Leuk toch dat de jongens zo verschillend zijn. alletwee hetzelfde is ook beetje saai. Heb jij die combitest toen ook bij echobureau gedaan? Ik denk wel dat ik de uitslag krijg meteen. Maandag was mn bloed al binnen bij rivm ze testen op di en do. Als ze mijn bloed di hebben getest zal het echobureau donderdag de uitslag hebben denk ik toch wel. Dan doet ze die nekplooi en kan ze met mijn leeftijd gelijk berekenen wat de uitslag is. Boodschap[pen zijn weer binnen. Zo die hamster nog ff een schoon hok geven en dan kunnen wze gana. Meiden nogmaals geniet van het mooie weer dit weekend!!!!! lfs
Ik ben trouwens weer stom met het eten moet gewoon echt heel de dag kleine beetjes eten. Die misselijkheid is nu weer terug. Irri. Als ik dus teveel eet of niet op tijd krijg ik dat, volgens mij moet er altijd iets in mn maag zitten ofzo....
Lin: wow, 12 weken alweer! En nee, echt geen 4e hoor! Ik moest ook altijd iets in mijn maag hebben hoor, anders stond ik echt te kokhalzen. In vergaderingen had ik altijd iets te eten bij me, sultana ofzo. En in mijn tas zit ook nog altijd iets te eten (ok, soms kinderkoekjes, maar das beter dan niets).
Goedenmiddag meiden, Zo daar ben ik ook weer. Lekker met de laptop op schoot in de tuin, meisjes met het buurmeisje aan het spelen, lekker rustig zo..... Haak vanaf hier maar weer in, met wat reacties uit mn hoofd van de afgelopen week.... Brennie: drukke dagen kun je dan hebben he met werk, afspraken en je gezinnetje er bij. Des te meer geniet je van de leuke momenten met je gezin. Fijn dat dat meisjes zo lief zijn, ze worden al zo groot he. Linda: ben ook benieuwd of je al een buikje begint te krijgen. Heb je trouwens nog veel van de babyuitzet van Jaime? Of ga je ook veel nieuw kopen? Hopelijk ben je snel weer wat van de vermoeidheid af. Monique: ik zag weer veel leuke foto's voorbij komen. Echte en eigen gezichtje heeft Dyon vindt ik. Je ziet dat het broertjes zijn, maar toch ook wel weer verschillend. Lastig met het regelen van kdv en bso dus, ben je er inmiddels een beetje uit? Trena: aaaah, wat lief die foto's van Fenna. Een echt meisje met ook al een mini staartje.....lieeeef! Zaph: komende nacht Yannick dus 2 etages lager zetten, jeetje, heb echt zo met jullie te doen, dit is echt niet te doen. Hoop dat jullie nu wat kunnen slapen dan, en Yannick zich er uiteindelijk ook aan over geeft, wat een volhouder is dat zeg. Sterkte ermee meid, dikke knuf van mij! Kel: hoe gaat het met de meisjes? Jullie dus ook wat gebroken nachten achter de rug, balen zeg. Gaat het alweer wat beter? Hoe is het op je werk? Zit je er alweer helemaal in? Vervelende collega nog steeds zo vervelend? Lydia: jeetje, die derde zwangerschap van jou vliegt ook om zeg! Ben zo benieuwd wat het nu worden gaat, ik gok nog steeds op ene meisje! Fijn te horen dat alles verder goed gaat. Simone: jammer dat je nog niet echt zo mobiel bent. En wat het afspreken betreft, denk ik ook dat je je gevoel moet volgen, vind het wel leuk voor je! Verder weet ik het ff niet meer. Vandaag bruiloft van Sap dr zusje....ben benieuwd hoe Lieke er uitziet als bruidsmeisje. Ze hebben in ieder geval een prachtige dag met dit mooie weer! Hier gaat alles verder zn gangetje. Met pijnstillers kom ik de dag goed door. We hebben ene leuk weekend voor de boeg. Morgen naar de dierentuin in Emmen en zondag gaat Lenhard naar de bekerfinale in de arena en ga ik een dagje met de meisjes naar mijn ouders op de camping. Heb er zin in, lekker genieten van het mooie weer. Nou ga ff bij de meisjes kijken, tot later, liefs Sem
Ik zal nog eens wat foto's plaatsen, al zolang geleden! Twee weken geleden bij Eurodisney, met Mickey Mouse op de foto
En met zijn vieren (of vijven?) bij de Eiffeltoren. Bovenop ben ik ten huwelijk gevraagd, maar er stond zo'n lange rij. Deze keer maar niet bovenop geweest.
Zusje van Sap heeft idd prachtig weer om te trouwen. Kan niet beter. Zal een mooie dag voor ze zijn. Lin: Vervelend zeg die misselijkheid steeds. Gewoon kleine beetjes eten zou ik zeggen. Hoe is het met je schoonmoeder? Ben benieuwd naar je uitslag. Zal allemaal wel goed zijn. Trena: Ik ken die winkel niet. Mss zit ie alleen bij jou in de buurt. Sem: Het wordt prachtig weer van het weekend, dus in de dierentuin zal het ook wel lekker zijn. Is Len al zenuwachtig voor zondag. Ben benieuwd hoor wie er gaat winnen. Ik ben zelf geen voetbal fan maar krijg genoeg mee uit de familie...hahahahaha Zap: Vreselijk zeg die nachten zo. Als je wat dichterbij had gewoond had ik best Yannick een nachtje willen hebben zodat jullie lekker uit konden slapen. Hoop dat het vannacht wat beter gaat dan als hij 2 etages lager ligt. Lekker hoor dat je dadelijk zo lang vrij bent. Hier gaat alles goed. Wel even langs de ha geweest met Senna. Ik had toch verteld van haar uitslag. Het leek maar niet minder te worden dus heb een zalfje gekregen. Verder ook over haar verkoudheid gehad en de benauwdheid die ze veel in de avonden heeft. Ha zei dat we door moesten gaan met zoutoplossing. Je kan niet veel anders doen bij die kleintjes het kan wel eventueel overgaan in astma omdat ze het al zo lang heeft, maar dat kunnen ze dus nog niet testen. Blijkbaar heeft 1 op de 4 kindjes astma, dat is best veel vond ik. Hoop van niet hoor dat ze het gaat krijgen. Afwachten dus maar. Ga even Daynah vermaken. Vanavond mss even naar de kermis die gaat hier weer beginnen vandaag. Vanavond ook maar weer eens op kleertjes.com kijken. Lfs
Sap dr zusje treft het idd maar met het weer ,tis echt lekker buiten,al heb ik er niet zo van kunnen genieten vandaag... Yorben is van psz gekomen en heeft alleen maar gehuild echt jammeren was het.heb de HA gebeld en kon komen,hij heeft een beginnende oorontsteking dus...lekker hoor....heb er niks voor gekregen nog omdat het nog niet echt een ontsteking is,maar moet een zetpil geven of nurofen drankje...doen we dan maar he,hij ligt nu te slapen.. Chris is ook thuis gekomen,die heeft weerom hartklachten pffffff.....had pillen ervoor gekregen laatst en zn pols mocht niet minder gaan dan 45 slagen per minuut,ik geteld en ik kwam maar aan 39.gebeld met HA en gelijk stoppen met die pillen.Nu is zn bloed getrokken dus ff afwachten wat daaruit komt,moet toch ergens vandaan komen he die klachten ,maarja van waar???
Heb een afspraak gemaakt met een osteopaat voor Yannick, aanstaande woensdag om 19 uur. Hoop eigenlijk dat hij meteen kan zeggen dat er iets mankeert en dat er iets aan gedaan kan worden, anders blijven we zo bezig. Ben helemaal op, mn rug doet zo een zeer sinds bevalling 2, en zeker met een vermoeidheid als deze erbij, zo met Yannick wordt t er niet beter van. Ga zelf ook volgende week eens naar een fysio toe denk ik. Meiden ik stop met klagen. Fijn weekend allemaal en tot laterz
Goedenavond meiden, Wat een heerlijk weertje he, wat kan ik daar van genieten! Kel: en nog naar de kermis geweest? Hoop voor jullie ook dat Senna geen astma gaat krijgen, zo zielig altijd bij die kleintjes. En nog geslaagd bij kleertjes.com? Trena: arme Yorben, beterschap voor 'm! Hopelijk slaapt hij een beetje vannacht. En Chris dus weer hartklachten, vind dat altijd maar eng hoor. Goed dat je meteen weer HA hebt gebeld, wanneer heb je nu uitslag van het bloed dan? Lydia: leuke foto met Mickey, wat een lol heeft Marijn...hihi! En inderdaad, buikfoto zou leuk zijn! Zaph: hopelijk wat meer slaap komende nacht met Yannick 2 etages lager, maar je wil gewoon eenn definitieve oplossing natuurlijk. Goed van je dat je een osteopaat naar 'm laat kijken. Aan jullie kan het echt niet liggen, je hebt geloof ik al alles geprobeerd.....echt zo balen voor jullie. Ik vroeg me trouwens af of hij bijvoorbeeld bij jullie tussenin wel slaapt. Of issie dan ook vrolijk aan het babbelen? Heel veel sterkte meid, hele dikke knuf van ons! Hier lekker neergeplofd op de bank. Meisjes na een bad weer lekker schoon in bed. Wat kunnen ze dan vies zijn he als ze de hele dag buiten spelen. Jayna stapte om 10.00 uur op dr fietsje en om 16.30 uur heb ik haar binnen geroepen ( met tussendoor een boterham buiten gegeten). Echte buitenkinderen heb ik, dus van mij mag de zomer heeeeeel lang duren! Fijn weekend allemaal! Liefs Sem
Hoi meiden, Zaph; groot gelijk dat je naar de osteopaat gaat met yannick, is toch niet meer normaal. Pff...dat je überhaupt nu nog op je benen staat. Ik zou het ook echt niet trekken. Wat je ook zegt; de pijn aan je rug is ook niet voor niets. Hopelijk slapen jullie vannacht zo diep dat je yannick niet hoort een paar km onderop en geeft hij het op. Trena; jakkes..dat is maar eng met chris. Wat heeft ie dan, hartkloppingen? Beterschap voor yorben! Kel: aaah Senna nog steeds verkouden. Wat voor uitslag heeft ze dan? en wat zegt de dokter? Uitslag of eczeem? Sem: lekker hoor dat de meisjes zich goed kunnen vermaken met het buurmeisje. VEel plezier komend weekend! LIS: leuke foto's!! ook ik wil wel eens je buikfoto zien Hier een drukke dag...vriendinnetje van milou was erg leuk. Op het begin wel totaal niet samen kunnen delen maar dat was snel over en daarna lagen ze telkens samen in een deuk. Lekker veel buiten geweest. Boodschappen gedaan, tuincentrum geweest en nog dingen via marktplaats verkocht en hebben ze net opgehaald. Opgeruimd staat netjes. MOrgen eerst met milou naar de gym en dan voor Amy schoentjes kopen en lekker ff shoppen met mijn moeder. Fijn weekend allemaal!
LIS, wat een leuke foto's!! En over een paar weken alweer verlof wauw dat gaat snel. Superperiode heb je uitgekozen hoor Kel: hoop niet dat Senna astma krijgt. Je hoort het idd vaak. Trena: wat eng zeg die hartklachten. Hoe gaat het nu zonder die medicatie? Zaph: hopelijk kan de osteopaat wat betekenen. Zeer vermoeiend die nachten zeg.
Brennie: leuk dat er een vriendinnetje kwam spelen van het kdv! Hoe spreken jullie dat dan af? Kyllian heeft ook een vriendinnetje op het kdv, maar haar papa of mama zie ik nooit. Hij zou het wel heel leuk vinden om meer met andere kindjes te kunnen spelen. Vandaag was hij hier in de buurt ook op zoek naar kindjes, want er kwamen een paar kindjes bij ons in de tuin kijken maar ineens kon hij ze niet meer vinden haha. Sem: jullie dus een gezellig weekend. Heerlijk weertje voor de dierentuin! Hier ook een buitenkind en ik denk Dyon ook wel, want die geniet ook buiten (alhoewel hij binnen ook veel lacht hihi). Wij zijn vanmorgen tuinverlichting wezen halen. Komende week komt het zand en hopelijk ook de tegels. Zijn alleen nog op zoek naar een fontijntje, vind 200-300 euro beetje duur. Folderaanbieding van Hornbach hadden ze niet meer. Net de houten tuintafel beetje schoongemaakt en naar zolder gebracht, de tuinset gaan we nog schilderen. Hopelijk binnen een paar weken eindelijk de tuin klaar. Dyon die slaapt vandaag erg veel/lang, misschien door het weer?!
Goedemiddag allemaal, Monique: Is het nog gelukt met het fonteintje of niet meer. Is het een grote wat je wilt? Senna heeft ook wel wat meer geslapen hoor van het weekend. Komt denk ik ook wel door het weer. Brennie: Het is een soort uitslag wat ze heeft, maar de creme heeft al goed zijn werk gedaan. Het is bijna weg. En nog leuke schoentjes kunnen vinden. En voor jezelf ook nog wat gekocht? Sem: Heb 1 pakje gekocht kon niets anders leuk vinden. Van het weekend nog wel een leuk pakje bij Prenatal gekocht. Ze heeft wel genoeg maar dat kleine spul blijft leuk heh. Heerlijk toch dat je van die buitenkindjes heb. Daynah is ook altijd buiten aan het spelen. Len kwam zeker gisteren in een goede bui terug....hahahahaha. Zap: Hoe is het gegaan vannacht met Yannick? Heeft het nachtlampje weer geholpen? Hier een druk weekendje achter de rug. Zaterdag wezen shoppen, zondag verjaardag en nu lekker relax. Ze zijn hier bezig met een nieuwe voordeur, dus kan niet weg. Mijn moeder heeft net Daynah meegenomen en ik ga zo even een beetje opruimen. Voor de rest weinig nieuws eigenlijk. Liefs kelly
Heleu, zo volgens mij heeft iedereen genoten van het weer! wat was het lekker heh? Kel 1 op de 4 kindjes astma ik vind dat ook wel heel veel. Hoe kan dat heh. Ik heb idee dat het vroeger veel minder vaak voorkwam. Hopelijk krijgt Senna het niet zeg. Neusoplossing kan dan wel werken ik vind het wel sneu altijd. Heb je nog lekker geshopt? Sem oh de kiezen...gaat het nu weer wat? En heerlijk die buitenkinderen toch? Hoe was het in Emmen? Volgens mij moet dat een heel leuke dierentuin zijn! Zaph wanneer heb je afspraak met osteopaat? En naar de fysio voor je rug? Ik vond de mensdieck toen voor mijn been ook goed werken. Misschien kun je dat proberen? Leuk weekend gehad? Am dat is idd duur zeg wat een onzin. Hoeveel wa die bij de hornbach? Kan je online niet bestellen daar dat ze hem misschien nog wel hebben? Tuin gaat volgens planning? Komende vrijdag moet je werken of niet en dan week erna vrij toch? Anders kom ik dan mss even bij je langs. Lydia nou met zn vijf bij de eiffeltoren toch??? haha. Jullie zien er wel heel leuk uit zo met zn allen. Heb je nu ook nog misselijkheid dan af en toe?? Wel goeie tip van altijd iets in je tas om te eten. Moet ik ook maar doen want het is zo irritant. Had jij ook bij teveel eten weer misselijk? Brennied milou geniet vlgs mij nog steeds van de gym of niet? Zit ze dan ook in groep van ongeveer dezelfde leeftijd? Gelukt met het shoppen? En gebruik jij veel kleren van Milou nog voor Amy? Landal was helemaal leuk . Veel dingen gedaan lekker van de zon genoten. Jaime vond het ook geweldig! Kröller Müller vond ze zelfs leuk . Mama ook weer blij heh. Vandaag Julianatoren was ook geslaagd. Alles is weer geruimd in huis. Had paar van wie ik nrs had sms gestuurd maar echo was prima. Nekplooi was 1.1 mm heel netjes zei ze. Alles zag er goed uit, maagje, blaas was gevuld, hart met vier kamers, hersentjes ook prima. Echt fijn om te horen dat alles goed eruit ziet! Stel je moet ineens horen dat het helemaal mis is omdat iets ontbreekt ofzo. En....haha. Ze vroeg willen jullie weten wat het is. Ik zei al ja dat willen we straks wel weten. Nu vertelde ze dus dat met of rond deze tijd van 12 weken alle foetussen een soort piemel hebben. Bij de jongens staat het aan het einde omhoog (dacht aan einde) bij meisjes naar beneden. Nu zei ze ik kan het nooit met zekerheid zeggen, in 70% van de gevallen klopt het maar ze denkt dat er een baby jongetje in mn buik zit. Ik ben natuurlijk nu alleen maar meer nieuwsgierig geworden dus ga gelijk van de week een echo maken voor 17 wkn geslachtsbepaling . Als het zo is dan mag ik dus erg veel nieuwe spullen kopen met name kleertjes heh. Michiel maakt het niet uit zei hij al zit hij stiekem wel steeds oh ik denk ook dat we een jongen krijgen. Naam hadden we natuurlijk al maar dit weekend al pratende kwam er toch nog een andere mooie naam. Nou ja maar even een paar weekjes afwachten. Later de middag belde ze met de uitslag van de nekplooi. Was ook erg mooi zei ze. Kans is kleiner dan 1 op 5000. Dus kan 7000 zijn maar ook 20000 of 40000. Ik begreep niet helemaal waarom niet één getal (dat had ik bij jaime volgens mij wel) maar vond 1 op 5000 ook al wel goed en met wat zij zei was ik blij. Dus dubbel fijn weekend gehad. Ik ga ff tv kijken en dan weer op tijd mn bed in. Morgen weer an die arbeit . lfs