November 2006 mama's - DEEL 2

Discussie in 'De mama's' gestart door kelly27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden,

Kel: het blijft inderdaad leuk om te shoppen voor die kleintjes he. Ik kon in die kleinere maatjes ook altijd veel meer slagen altijd. Vandaag weer aan het werk zeker? Vind je de werkweken een beetje snel gaan?

Monique: Kyllian en Dyon ook wel echte buitenkindjes dus, lekker is dat hoor. Jullie tuin dus steeds meer af, lekker hoor, kun je mooi van genieten deze zomer!

Linda: wat een goed nieuws allemaal, fijn dat de echo goed was en misschien een jongetje dus, wat leuk! Dat ze daar nu al iets over kunnen zeggen zeg. Nog even afwachten tot de volgende echo dus, spannend hoor! En Landall dus ook geslaagd, welke waren jullie ook alweer geweest?

Brennie: wat leuk dat Milou een vriendinnetje te spelen had, daar beginnen ze nu echt een beetje mee he. En ben je nog een beetje geslaagd met shoppen?

Zaph: mijn duimen draaien voor jullie, dat er morgen meer duidelijheid komt bij de ostheopaat! knuf!

Hier verder alles prima.
    Kindjes lekker veel buiten aan het spelen. Faya slaapt nu ff en Jayna wederom met buurmeisje aan het spelen. Vanmorgen ff met Jayna naar de kapper geweest, was echt nodig nu. Is best weer een stukje af, en in lagen geknipt, ziet er meteen weer voller uit en nog steeds wel tot net over haar schouders.
    Met mijzelf ging het de laatste dagen niet super. We hebben een heerlijk weekend gehad in de dierentuin, ik een dagje camping met kids en Len bij ajax. Maar ik voelde me wat grieperig. Keelpijn, oorpijn, koud en opgezet gezicht van de getrokken kies. Zal er misschien wel wat mee te maken hebben allemaal. Kan vandaag wel zeggen dat het nu iets beter gaat,dus hopelijk nu weer de goede kant op.

Morgenmiddag vetrek ik na psz van Jayna meteen naar de camping met kids en hond. Len komt donderdagavond en dan blijven weer daar t/m koninginnedag. Zouden eerst langer, maar het weer gaat geloof ik niet zo mee zitten.

Nou ga ff wat in huis doen, moet nodig weer eens gebeuren...

Liefs Sem

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ff snel ...weinig tijd....

Fenna weegt 7110 gr en is 68.5 cm
    Alles verder prima,ze is al wat steviger nu in haar schouders...en ze mag nu brood eten....

kom zsm weer meeschrijven hoor.

Dikke kus voor iedereen xxxxxx

3. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Hoi allemaal,

Wat een weertje he! Heerlijk zeg. Jammer dat ik binnen zit, maar goed... Ik heb de heeeeele zomer :D

Trena: mooie cijfertjes toch van Fenna. Ze is niet zo heel lang volgens mij, maar dat geeft niets. Komt vanzelf wel.
    Lekker dat ze nu ook brood mag eten. Hoe is het met het puffen?

Sem: he bah, even niet zo lekker. Het is ook wel een beetje wisselvallig he. Afgelopen weekend natuurlijk heel mooi weer, maar a.s. weekend voorspellen ze idd weer wat minder. Jammer.
    Lekker om er toch even uit te zijn naar de camping hoor.

AM: heerlijk dat je zometeen weer in een aangelegde tuin kan zitten he. Jullie doen het zelf weer of laat je het doen? En dan nog een fonteintje erbij... Wel gezellig.

Zap: ik duim dat de osteopaat morgen iets weet, want dit is echt ondoenlijk hoor. Jammer dat het nachtlampje toch maar eenmalig was.

Lin: wat fijn dat de echo goed was! Toch weer fijn om te horen.
    En waarschijnlijk dus een jongetje! We zeiden het al he ;)
    Wel leuk toch, een meisje en een jongen!
    En een leuk weekend gehad, mooi zo.

Kel: ben je wezen shoppen, omdat kleertjes.com niet meer is gelukt ;) Is het gelukt met de voordeur gister? Helemaal tevreden?
    Hoe is het met Senna haar verkoudheid?

Brennie: gezellig he, dat ze dan met andere kindjes gaan spelen bij je thuis? Speelt Amy dan ook mee, of speelt Milou echt met haar vriendinnetje?

Verder weet ik even niet meer.
    Wij hebben onwijs gezellig weekend gehad. Vrijdagavond heeft Jesse nog even in de auto geslapen. Lag uiteindelijk om 22 uur ofzo in bed. Marijn hield het nog langer vol, wilde niet slapen. Die viel pas om 23.30 uur in slaap! Gelukkig was het zaterdagochtend 8 uur ofzo toen ze wakker werden. Zaterdag was lekker relaxt, spelletjesmiddag gedaan. De jongens hebben heerlijk een paar uur liggen slapen om bij te tanken. Zelfs Jesse. Die zei toen ik Marijn uit bed haalde: ik blijf nog even slapen hoor. Helemaal kapot was ie.
    's Avonds bbq en toen nog Ik hou van Holland gespeeld. Ik heb het toen uiteindelijk tot 2 uur volgehouden. Wel klotebedden, had enorme last van mijn rug. Zondag waren we weer om 16.45 uur thuis. Gelijk gaan wassen, stofzuigen, zodat het weer een klein beetje toonbaar was. Gister lekker relaxt en de jongens ook weer 3 uur geslapen. Jesse heb ik zelfs 18.10 uur wakker gemaakt. Nu zijn ze wel weer bijgetankt geloof ik.

En heerlijk een korte week. Vrijdag lekker vrij, want officieel had ik nog moeten werken. En dan maandag mag ik ook weer aan de slag.

O ja, had gister mijn moeder aan de tafel en die vertelde dat ze zondagavond een niet zo'n leuk telefoontje hadden gekregen: 1 van de werknemers van mijn vader heeft zichzelf zondag opgehangen. Mijn vader is ook wat van slag. Je zal maar zo'n bericht krijgen he.

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lis:Niet leuk zeg zo'n bericht voor je vader Brrrrr....wij hebben ook eens zo'n berichtje gehad van chris zn oom,die heeft dat ook gedaan.Fenna is juist wel al groot zeiden ze.....ze komt wel van 43 cm he,dus ze is al erg veel gegroeid dan....
    Tis vandaag idd lekker weer...best al warm...

Zo ik heb vanmorgen lekker gewerkt en heb nu tot 17 mei vakantieeeeeee!!!!!!!
    Kids ook vanaf vrijdag vakantie...Heerlijk.

5. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ja dat is ook zo natuurlijk. Fenna was zo'n heel kleintje.
    Pfff... Zit hier nog steeds met een wakkere Marijn. Word er niet goed van.

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond,

Lydia: dat klinkt als een erg gezellig weekend, leuk hoor. En de jongens hebben echt heel wat uurtjes geslapen, lekker toch! Ik hou van holland is wel een leuk spel om te spelen met een groep he. Hebben wij met personeelsuitjes laatst ook gedaan.
    Wat een naar bericht van die werknemers van je vader, bah, kan me voorstellen dat je vader er even van af is.

Trena: mooie cijfertjes voor Fenna toch. Ik vind haar er ook goed uit zien. En jij nu dus lekker lang vakantie, geniet er van!

Hier ben ik klaar om naar de camping te gaan.
    Morgenochtend Jayna naar psz brengen en dan auto inpakken.Dan rij ik meteen door als ik Jayna ophaal.
    Mijn moeder belde vanavond nog dat ze een leuke verrassing hadden voor ons......namelijk een eigen caravan tot onze beschikking vanaf augustus, voor de weekenden en vakanties in voor en na seizoen:$
    Mijn ouders hebben nog een sta caravan gekocht ( voor een mooi prijsje na ff onderhandelen met de campingeigenaar ), die op onze naam komt te staan, zodat we verder niks aan toeristenbelasting hoeven te betalen als we er in gaan. Mijn ouders verhuren de caravan dan in de zomervakantie, zodat ze het hele jaar geen sta geld hoeven te betalen.
    We vinden het echt super leuk, eigen plekje op de camping waar Len en ik elkaar ooit ontmoet hebben:)

Nou ga zo lekker mn bedje in.
    Fijne zonnige dagen allemaal, helaas is dat vanaf het weekend ook weer voorbij.

Liefs Sem

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    oh jeetje Lydia, Marijn nog geen slaap?
    Heeft ie vandaag overdag ook nog veel geslapen dan?
    sterkte ermee!

8. hoi hoi,

Sem: Heel veel plz op de camping maar dat gaat wel lukken. Morgen wordt het prachtig weer. Dus geniet ervan. Hoop niet dat je echt ziek gaat worden.

LIS: Heh Marijn nog wakker. Die valt zo wel in slaap. Komt mss ook dat het weer wat langer licht is. Merk dat wel aan Senna die komt wat moeilijker in slaap. Terwijl we toch verduisterende rolgordijnen hebben.
    Wat een akelig nieuws van die collega van je vader. Gatsie niet leuk.
    Ik had een setje kleertjes gekocht bij kleertjes.com. Maar ik moest wel 1 of 2 pakjes nog in 68 hebben. Senna is ook echt een stuk langer en dikker dan Daynah rond dezelfde leeftijd. Scheelt iets van 900 gram en 4 cm langer.

Trena: Prima cijfertjes toch voor Fenna. Jij ook al lekker vakantie. Geniet ervan.

Ik zit met een probleem meiden.....
    Ik heb sinds de bevalling last van mijn stuitje en dat wordt echt steeds erger. Als ik even zit en ik ga staan dan verga ik van de pijn.
    Nou had ik al het een en ander opgezocht op internet maar daar word ik dus niet vrolijk van. Sommige vrouwen kunnen dus hun stuitje breken met de bevalling als het een kunstverlossing is of als het een groot kindje is, in mijn geval dus.
    Las ook dat het moeilijk te verhelpen is.
    Ik word iig gek van de pijn zeker nu ik weer werk en ik een zittend beroep heb. Sabino zegt al dat ik langs de ha moet gaan, dus mss bel ik hem morgen wel en leg ik het eerst uit wat ik heb.

Heeft 1 van jullie het toevallig weleens eerder gehoord dat iemand pijn in zijn stuitje heeft na een bevalling?

Ik ga zo lekker douchen. Sabino is naar een vriend, die kreeg vandaag vervelend nieuws dat een vriend van hem van een jaar of 38 is overleden aan een longontsteking. Vreselijk toch. Het is iemand van zijn voetballen dus ik ken hem niet. Vanavond zal die wel wat meer horen hoe het precies zit.

Fijne avond.

Lfs

9. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Kel: he getsie, bij jullie dus ook al akelig nieuws. En dan aan een longontsteking, moet je toch niet aan denken. Ik dacht voorheen ook dat alleen oude en zwakke mensen dat konden krijgen, maar ik heb het toch ook zelf gehad. En dan nog zo jong, 38 jaar...
    Tjeetje, die Senna is echt een stuk langer dan Daynah dan he.
    Ik ken niemand in mijn omgeving die zo'n last heeft van haar stuitje na een bevalling, maar heb er idd wel vaker over gelezen. Ik zou toch ha even bellen hiervoor hoor. Als je echt zo'n pijn hebt... Toch even navragen.

Sem: wow, dat klinkt goed. Een eigen caravan en dan op de camping waar jullie elkaar hebben ontmoet! Lief van je ouders zeg.
    Sliepen jullie dan voorheen met zijn allen in de caravan van je ouders? Jayna en Faya zullen het ook wel leuk vinden!
    Heel veel plezier vanaf vanmiddag. Maar dat zal wel lukken he!

Vandaag 23 graden, dus zoooo fijn dat ik vanmiddag vrij ben! Eerst nog van 11 tot 12.30 uur overleg, daarna snel naar huis hoor.
    Vanavond ouderavond op het kdv, maar dat is altijd wel leuk.

10. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Nog 60 dagen... Tjeetje, dat klinkt niet lang meer!
    Ik begin zo langzamerhand ook al wel weer naar mijn eigen lichaam terug te verlangen hoor. En dan in slanke vorm, net voordat ik zwanger was zeg maar :D

11. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    #1411 Semmi, 28 apr 2010
    Laatst bewerkt: 28 apr 2010
    Goedenavond meiden,

ff vanaf de camping op de laptop van mijn moeder..

Kel: wat ontzettend rot voor je dat je zoveel pijn aan je stuitje hebt. Ik heb er ook wel eens over gelezen, maar ken niemand in mijn omgeving die dat ook gehad heeft. Ik zou zeker naar de ha gaan als ik jou was. Sterkte ermee meid, want het lijkt me echt geen pretje!
    En wat een schrik zeg zo´n bericht van iemand van 38 die overlijdt. Hoe was het geweest toen Sabino er heen was? Ging Sabino veel met hem om?

Lydia: jaja, aftellen kan straks weer beginnen, 60 dagen nog maar! Nog genoten van het heerlijke weer vanmiddag?
    Wij zitten nu inderdaad altijd bij mijn ouders in de caravan. Is altijd erg gezellig, maar vooral met wat minder weer, als je wat meer binnen bent, is het wat fijner als je dan wat meer ruimte zou hebben voor de kids. Dus ideaal als we straks ons eigen plekje hebben, al zullen we nog steeds vaak bij elkaar zitten denk ik...haha...

Wat een heerlijk weertje was het vandaag zeg. Ik was om 13.00 uur al op de camping, dus de kids hebben nog mooi de hele middag kunnen spelen. Vanavond hier bij de kinderdouches in bad. Mooi groot verwarmd gebouw, waar nu door de week geen mens te bekennen was, dus meiden dikke lol en na het badderen in pyama en op hun croqs door het gebouwtje rennen.
    Nu slapen ze lekker. Morgen wordt het hier in het oosten 26 graden zag ik net, dus lekker badje bij de caravan opzetten.

Geniet van het mooie weer allemaal!

Liefs Sem

12. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Goeiemorgen,

Zaph, en goed kunnen slapen, heeft het geholpen bij Yannick?
    Had nog wel ff aan jullie gedacht...

Semmi, jullie hebben idd heerlijk weer, kan alleen maar in Oosten he ;)
    Nog veel plezier op de camping.

Lydia, oh nog 60 dagen, dat schiet op he, ben wel erg benieuwd wat jullie krijgen :D

Kelly, wat een verschrikkelijk nieuws zeg en zo jong...

Nou hier gaat het goed, moet zeggen dat ik erg verliefd ben..hhihiihi.
    Maar we doen het erg rustig aan omdat we allebei nog in scheiding liggen.
    Heb hem gisteren gezien, oh was zo fijn, hoef hem alleen maar aan te kijken en we weten het en denken zelfde.
    Maar zoiets heb ik nog nooit gevoeld..
    Hij heeft op hyves al gedicht gemaakt voor me, hij is zo romantische.
    Echt zo fijn dit...
    Maar het is gewoon zo'n vervelende situatie, ik hier in mijn koophuis, hij nog bij zijn ex en hij werkt ontzettend veel tot s'avonds laat en elk weekend..:(
    Maar is al goed teken dat hij nu al voor me naar Losser wil komen, bij dennis ging dat zo moeilijk en moest ik steeds zeuren.

Ga ff lekker achterthuis met de jongens, zo naar Logo met Jayden.

Fijne dag!!!

13. Goedemorgen allemaal,

Simone: Hartstikke leuk toch dat je zo verliefd ben. Het is idd nog even in een rotsituatie, maar daar komt ook een einde aan hoor en dan hebben jullie tijd voor elkaar.

Sem: Lekker aan het genieten op de camping?

LIS: Voordat je het weet heb je de kleine in je armen weer. Ben echt wel nieuwsgierig naar het geslacht.

Hier zijn allebei de meisjes niet zo lekker. Gisteren allebei een paar keer gespuugd. Senna vannacht ook nog een keer en het is niet al ze net een fles op heeft. Gewoon 2 uur na de fles ofzo dan. Ze eet ook ontzettend weinig. Zo 50cc per fles. Nou ja voor de rest is ze aan het lachen en nu ook met geluid.....zoooooooooooo lief.

Gisteren verjaardag van mijn moeder gehad en vandaag blijven we hier in Capelle. Mijn broer en schoonzus komen vandaag ook. Gaan we eerst hier naar de kermis en vrijmarkt en dan even wat drinken hier bij de cafe's.

Ik geloof dat iedereen momenteel niet zo veel zin meer heeft om te schrijven (is natuurlijk ook niet verplicht). Hopelijk gaat het met iedereen goed en met de kindjes ook.

Iedereen een fijne Koninginnedag.

Liefs Kelly

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Charissa: hihi je klinkt idd wel heel erg verliefd.

Kelly: beterschap voor je meisjes. Toch veel plezier vandaag op de vrijmarkt!
    Ben je met je stuitjeverhaal naar de ha geweest? Ik heb het dus ook een hele tijd na de bevalling gehad. Vooral het opstaan van een stoel was echt heel erg pijnlijk. Gelukkig is het uiteindelijk (na 3 maanden ofzo) vanzelf overgegaan.

Sem: jullie dus weer op de camping. Hopelijk blijft het een beetje droog.

LIS: het schiet idd op voor je! Ben echt heel nieuwsgierig wat het nou wordt en natuurlijk naar de naam. Vond je een derde naam niet extra moeilijk?

Zaph: hoe is het vannacht met Yannick gegaan??

Wij gaan vandaag even naar Driebergen en Zeist, naar de braderie. Niet echt voor de braderie, want vind zelf rommelmarkten niet echt leuk. Maar mn vader en zn vriendin staan ook voor hun deur, want alle spullen moeten weg zijn voor de verhuizing ;)
    Mn vader belde me gisteren om te vragen of ik getuige wilde zijn bij hun huwelijk...ze gaan dus trouwen (ws al 18 mei).
    Verder met de jongens alles ok. Dyon is echt alle schade van het weinig drinken aan het inhalen, die zuipt nu wat af ;) Hij krijgt al spekbeentjes haha. Ipv met moeite 70cc erin krijgen gaat er nu meestal tussen de 150-180 in. Helaas nog wel een keer 's nachts flesje, maar die proberen we nu ook af te bouwen (kreeg vannacht maar 90cc). Het blijft een lekkere lachebek!
    Kyllian die vermaakt zich met het mooie weer wel buiten met de buurtkindjes.

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Helleu ladies,

Zo wat een drukke week zeg! En het was gister ook achterlijk op de weg. Was pas half acht thuis :$.

AM ga je niet Utreg in dan? Ik vind dat ook altijd leuk voor kids. Amsterdam vind ik altijd te druk, vond ik vroeger al.
    Dyon dus behoorlijk aan de zuip..hihi. Beter toch? Maar wat je zegt die nachtfles maar lekker afbouwen...kan mama ook doorslapen :D. Hoe is het verder met Kyl?

Kel wat naar zeg van die vriend van Sabino. Je hoort het te vaak heh dat een jong iemand sterft ik vind dat echt vreselijk. Ga je wel de stad in ondanks dat de meiden niet zo lekker zijn. Wel vervelend juist vandaag alhoewel het ook niet echt geweldig weer is heh.

Charissa hihi volgens mij heb jehet behoorlijk te pakken! Leuk toch? Hebben de kids hem al ontmoet? En woont hij ver weg dan?
    Hoe gaat het met je voet al wat beter? Wat is logo?

Sem wow wat een kado van je ouders zeg :$. WEl heel gaaf hoor. Wel knus lijkt mij ook zo'n tweede eigen huisje. Romantisch ook de camping waar jullie elkaar hebben leren kennen.
    Een collega van mij staat ook op een camping bij Hardenberg. Zij heeft ook een stacaravan daar.

Lis jij mazzelaar met je verlof in de zomer! Naar zeg van die man die zich heeft opgehangen. Waarom doe je ook zoiets heh. De vader van mijn tante is een paar jaar terug voor de trein gesprongen ook zoiets. Volgens mij heb je abonnement op weekendjes weg of niet ;). zijn jullie al helemaal uit de namen voor de baby? Ik zag van de week nog een leuke naam: Reza. Alleen vind ik Reza Reuters niet zo geweldig..haha.

Zo hier dus drukke week gehad. Die aannemer die huis hiernaast heeft gekocht kwam ook nog langs met tekeningen. Wordt 1 huis, gelukkig maar maar die uitbouw heh. Ik kan daar nachten van wakker liggen (heb ik dus ook gedaan van de week...):(. Denk ik van oh nee straks als wij ons huis willen verkopen knappen mensen daar op af ofzo. Volgend weekend nog klussen en dan makelaar hier vragen voor een prijs. Hopelijk verkopen we snel.

Had trouwens toen met echo vorige week nog gehoord dat ik een myoom heb in mn baarmoeder. Ze zei maak je geen zorgen meestal geeft het geen problemen. Ding zit aan de achterkant, en placenta zit daar ook. Ze zei wel kindje moet goed blijven groeien want stuk waar placenta over de myoom zit is de placenta niet doorbloed :$. Maak me dan toch weer wat zorgen al zei ze niet doen. Nou ja maar even vragen aan vk. wil liefst gewoon bij gyn controles dus ga dat ook vragen. Die kan toch ook makkelijker kijken of die myoom groeit heh. Want schijnbaar groeien die dingen onder invloed van hormonen.

Wij gaan zo nog ff de stad in als het droog is.
    Verder alles goed. Je begint het nu ietsjes te zien dat het buikje wat groeit maar het is nog heeel minimaal hoor..haha.

lfs

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    oh haha grappig dat onderschrift van mn banner...buik gaat wat opbollen...klopt wel precies!

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Lin: jullie dus nu wel de stad in. Ik vind Utrecht te druk met 2 kinderwagens. Utrecht is veel lopen, dus dan wil Kyllian ook in de buggy. Vorig jaar zijn we er wel geweest, maar gingen we vanwege de drukte uiteindelijk ook maar de rondvaartboot op ;)
    Myoom zullen ze wel in de gaten houden dan toch? Vriendin van me die in aug is uitgerekend heeft het ook, die krijgt een extra echo. Meestal kan het helemaal geen kwaad.
    Hebben jullie niet meer de naam in gedachten die je ooit wilde voor een 2e?

Nou hier een nat dagje gehad. Nu is het eindelijk droog, maar we blijven maar thuis nu.

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  19. Leuke foto's Monique. En toch maar niet weggegaan. Het weer is hier ook niet zo lekker al schijnt nu wel het zonnetje, beetje laat.

Lin: Jij gisteren ook al zo laat thuis. Ik ook hoor. Geloof dat half Nederland met vakantie is gegaan.
    Ik zou me maar niet al teveel zorgen maken om die myoom. Denk dat het vaak genoeg voorkomt.

Sem: Ik lees nu pas van het kado. Wat leuk zeg en wat ontzettend lief van je ouders om dat te doen.

Hier zijn we nog wel even naar de kermis en vrijmarkt geweest. Was wel even gezellig. Senna lag lekker te slapen en Daynah heeft zich vermaakt op springkussens, stormbanen, draaimolens en botsauto (voor kinderen). Nu lekker thuis.
    Ga er vanavond op tijd in. Waren gisteren een beetje laat thuis en vanmorgen dus vroeg eruit....lang leve kinderen!!!!!! hahahahahaha
    Heb iets van 3 uurtjes geslapen ofzo en ga het nu wel voelen.....ik word ook ouder heh ;)

Daynah net weer gespuugd boven de wc gelukkig. Het gekke is ze is er niet vervelend onder en blijft gewoon spelen. Maar ze spuugt weer zoveel de laatste tijd. Ik word er gek van.

Ik ga even met Senna knuffelen.

Liefs

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ow het kwam idd over alsof we niet weggeweest zijn he :D Ik bedoelde dat we weggeweest waren, maar het er dus nat was ;)
    Gezellig ff met de meiden naar de kermis geweest dus. Vervelend dat Daynah veel moet spugen. Dat ze dan wel in de draaimolen en botsauto's wilde.

Deel Deze Pagina