owwww hahahahaha nee ik begrijp het nu Monique. Ja ik begrijp het ook niet van het spugen. Als het weer te lang gaat duren ga ik toch maar weer eens bellen naar de kinderarts en vragen voor een uitgebreider onderzoek ofzo.
Kel:das ook wat dat spugen van Senna,goed in de gaten houden he?Mss virusje...Fenna had vd week ook paar keer haar hele fles eruit gegooid.... Am:Lief die foto,Dyon is echt een lachebekje hahaha,,,schattig.... Wij hebben ook een natte dag achter de rug...vanmorgen om 9u liepen we al over de rommelmarkt en braderie die om 6u al was begonnen.We waren doorweekt dus snel maar weer naar huis,bah bah bah....in de namiddag kwam de zon door ,maarja toen zijn ook maar nergens meer naartoe gegaan.Er was wel van alles te doen 6-kamp enzo en spelletjes ,maar daar ga je in de regen ook niet naartoe he. Kids hebben nu 2 weken vakantie dus hoop dat het wel een beetje droog blijft,anders hangen ze steeds binnen.Jelte zal wel weer veel met papa meerijden. Verder weinig nieuws...... ojawel Fenna haar 3de tandje is erdoor.....En ze kan bijna alleen zitten.... doei doei xxx
Trena: zo he bij jullie 2 weken vakantie! Hier is het 1 week vakantie. Fenna bijna alleen zitten, dan kan ze ook op de fiets he Of heb je al met haar gefietst? Kan niet wachten tot het hier zover is, hoop van de zomer al. En alweer dr 3e tandje...staat zo schattig! Hier ook weer een mijlpaaltje. Kyllian riep vanmiddag dat Dyon op het kleed van zn rug naar zn buik was gedraaid. Daar lag hij idd ineens op zn buik Even later draaide hij van zn buik naar zn rug.
Am het was heel rustig in de stad! Je had makkelijk kunnen gaan hoor. Dyon is echt een lachebekkie! Ik weet niet wat ze met die myoom doen eigenlijk. Zij heeft er niks van gezegd. Naam nog wel steeds, maar hebben nog een andere. Maar moeten nog meisjesnaam hebben. Wil die ook hebben hoor, weet toch nog niet zeker heh. Kel heh bah weer spugen. Herken het wel hoor spugen en weer vrolijk doorgaan. Maf heh dat hebben wij niet! Fajah drie tanden alweer! Wat gaat ze hard. WAs Yorben zn oorontsteking trouwens nog beetje snel weg? Vies heh het weer vanochtend...niet leuk op k'dag. Heb je nog leuke spullen gekocht vandaag? Hier toen het stopte met regenen de stad in gegaan. Was prima niet te druk. Leuke jurk voor Jaime gescoord! www.sizesocute.com. Verder niet veel gehaald. Net bij lucasbolwerk nog ff gestaan. Beetje de ouders met kinderen hoek..haha. Kwamen nog kindje van kdv tegen vriendinnetje van Jaime, Noor. Meiden gingen ook gelij spelen. Ga nu ff eten. Paella is klaar
Lin, ik zie meerdere jurken..maar ze zien er leuk en vrolijk uit! Zeker vanwege het slechte weer dat het dan zo rustig was in Utrecht.
Ow als iemand trouwens nog kortingskaarten van de AH voor de Efteling nodig heeft....ik heb er nog iets van 11 over.
Am:Wat goed van dyon ...snelle jongen is het. We hebben vorige week voor de eerste keer met Fenna gefietst,heb je de fotos niet zien staan op facebook?Je moet daar echt een keer vaker komen hoor Ik zit bijna nooit meer op hyves... Lin:Ja het was echt pokkeweer vandaag. Heb niks gekocht,het was echt allemaal oude troep en overal lag plastic over voor de regen dus ook niet handig kijken he.
Hoi hoi, Ben dr weer ff. Hier alles prima. Sinds 3 dgn slaapt Yannick als een roos. De osteopaat heeft een nekwervel recht gezet en sindsdien slaapt ons mannetje door Ongelooflijk..........wisten we dat maar eerder. Naar om te bedenken dat hij dan dus 9,5 mnd pijn heeft gehad. Achhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Verder alles ok met hem. Groeit goed, gaat zich optrekken, kruipt in zn achteruit de hele kamer door. Jill is momenteel weer erg bewerkelijk. Heb toch t idee dat zij ook een beetje oververmoeid is. Elke keer van hot naar her slepen(opa, oma,psz, broertje die onrustig sliep etc. Deze week maar ff op tijd op bed leggen,want we moeten za nog wel op vakantie naar Spanje Heel veel zin in. Lekker ff genieten van de zon en ons gezinnetje. Kort daarna komt de keuken alweer dus zitten we een maandje in de troep. Gister op koninginnedag kleding van Y en J verkocht. Opbrengst 210 euro en t was nog leuk om te doen ook. Ga nu weer sparen qua kleertjes voor de verkoop volgend jaar Mn vriendin met wie ik t samen deed had 240 euro. Leuke dagopbrengst dus. s Avonds nog lekker gefeest in t Park bij ons samen met mn man. John de hele dag ziek geweest en gespuugd hahhaha. Dat was t wel weer ff in t kort. Am: JIj blijft trouw forummen he. Hahhaa. Lieve foto van Kyl en Dyon en werkelijk op elke foto lachen ze allebei he. Lief. Hier lukt t nogsteeds niet om een behoorlijke foto te maken waar ze allebei leuk op staan. Ben je wer helemaal ingewerkt? Lin: Gaat alweer hard met je zwangerschap he. 13 weken. Wow, time flies. Ben benieuwd welke naam jullie kindje gaat krijgen. Zou leuk zijn als jullie ook een J en een M hebben straks. Ik geniet nog elke dag van die combi. Zo anders allebei. Ga je nog op vakantie? Al iets op t oog? Sem: Leuk geweest op de camping? Beetje lekker weer geha dof ook alleenmaar regen gisteren? Kel: Hoe is t met je twee meisjes die ziek zijn? Simone: Ng helemaal in love? En red je t een beetje zonder Dennis en dus alleen met de kindjes?
Zaph: Wat super zeg dat Yannick nu wel doorslaapt. Idd wel erg sneu als hij daar al die tijd last van gehad heeft. Lekker verdiend zeg met die verkoop! Heerlijk zo'n lange vakantie. Nou hier ook wel minder aan het forummen. Volgens mij in de zin er in bij een aantal stukke minder? Tja dan bouw ik het ook maar af he Wel jammer als het helemaal over is, want dan zal ik de meesten wel niet meer zien. Jij hebt toch ook hele leuke foto's van de kids samen op je Hyves staan!! Dyon aan het lachen krijgen is totaal niet moeilijk. Kyllian ook niet, maar die maakt er vaak wel een spelletje van en gaat dan gek doen. Ben al helemaal ingewerkt helaas, mn caseload is weer helemaal vol.
Ja iedereen heeft t een beetje gehad op t forum geloof ik. Hahahah. Nou ja, af en toe posten is ook leuk. Hoeft toch niet meer elke dag. Dyon lacht altijd of niet? En Kyl trekt tenminste wel een lieve lach als hij gek doet. Jill staat er dan vaak op met gekke hazentandjes of een pruillip. Lol. De ultieme foto voor aan de muur heb ik helaas nog niet. Ze moeten dan toch echt allebei wel in de lens kijken en lachen en dat is nog niet gelukt. Wie weet in Spanje in de zon lol
En die foto in je banner dan??!! Die vind ik erg lief!! Maar wie weet anders idd een zonnige foto Wij willen er ook nog 1 voor op Canvas, maar is misschien leuker als Dyon kan zitten.
Banner foto is wel leuk, maar Jill kijkt er niet helemaal normaal op. Beetje gek naar voren gericht. Yannick staat er wel heel leuk op Denk ook dat een canvas leuker is als Dyon ook kan zitten.
Komt vast goed met die foto!! Gewoon lekker veel maken Ik ga mn bed in, heerlijk ff rustig tv kijken. Morgen op kraambezoek bij mn nichtje die bevallen is van 2 meisjes (Yara en Phae). Vorige week zijn ze uit het ziekenhuis gekomen.
Aaargh :x Had bericht getikt en op verkeerde knop gedrukt. Vermoeidheid, denk ik. Alles ok hier (op de vermoeidheid na dan ). Robine, super dat de osteopaat geholpen heeft. Moet weer voeden...
Goedemiddag allemaal, Wat een saaie bedoeling buiten zeg. Mirjam: Is Pepijn veel wakker in de nacht dan? Anders ook proberen naar bed te gaan als de kindjes slapen. Zap: Je heb aardig wat verdiend dan met Koninginnedag. En wat fijn dat Yannick weer goed slaapt. Nu hopen dat het zo blijft. Je hoort het wel vaker heh van die scheve nekwervel. Monique: Veel plz bij het kraambezoek zal wel weer lekker klein zijn als je ze in je armen heb. Ik wacht ook even met een leuke canvas als Senna kan zitten. Heb je toch wat meer mogelijkheden. Nu vind ik de foto's al vaak hetzelfde die ik maak. Hier liggen de meisjes alweer even op bed te slapen. Daynah is weer snipverkouden en iedere dag spugen. Met Senna lijkt het weer wat beter te gaan. We zijn ook begonnen met fruit en groente hapjes. En dat gaat volgens mij wel goed. Vooral een banaantje vind Senna wel lekker. Peer niet zo volgens mij. Vanavond eten wij brocoli dus ben benieuwd hoe Senna dat vind. Ze eet maar een paar lepeltjes hoor. Maar zo grappig dat gezichtje als ze een hap neemt...hahahahaha Weer een mijlpeil dus! Ik ga nog even relaxen. Had beloofd aan Daynah als ze wakker wordt dat we samen een filmpje gaan kijken met chippies....hahahahaha Lfs
Hier 3 zieken.Yorben ik en chris.....pfffff hele nacht diarree gehad en moeten overgeven....... Ga nu weer ff liggen....jeetje wat zijn wij beroerd......
Trena: Beterschap voor jullie 3. Kel: Arme Daynah ook steeds aan t spugen. Lukt dat nog wel bven de wc of dweil je de hele dag in de rondte? Lief dat Senna ook al aan de hapjes begint. Yannick eet inmiddels alles mee, appeltaart, bananen, gisteren zalm met brocolli. Hahaha. Hij lust echt alles.Makkelijk voor de vakantie, geen potjes meer mee. Of althans een paar dan als reserve. Yannick slaapt echt goed. Vannacht de hele nacht, vanmorgen van 9-1130 en nu alweer vanaf 14 uur. Ideaal. Ik kom helemaal bij Vandaag ff t hele huis schoongemaakt. Na de vakantie gaan we de troep wee rin want eind mei komt de nieuwe keuken. Geen zin in die bende, maar daarna zal t wel mooi zijn. Meiden geniet van de zondag. Tot gauw