November 2006 mama's - DEEL 2

Discussie in 'De mama's' gestart door kelly27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Panda: is Pepijn 's nachts nog vaak wakker?

Kelly: Senna al aan het fruit en groenten, lijkt me weer geweldig om ze te zien smullen :) Ik ga denk ik over 2 weekjes beginnen, dan is hij 5 maanden.

Zaph: vreselijk idd om in de troep te zitten. Hoelang zijn ze met de keuken bezig? Dat worden afhaalmaaltijden ;)

Ben vanmiddag alleen met Kyllian naar Rotterdam (Naja in de buurt van) gegaan op kraambezoek. De meisjes waren echt mini! Ze zijn al flink gegroeid, nu iets van 2400 en 2700 gram, maar ow wat mini nog zeg.
    Djurre wilde nog even verder in de tuin, aangezien we dit weekend een trilplaat om het zand aan te stampen hadden. Moest dus wel in de regen gedaan worden.
    Morgen weer werken, maar gelukkig een korte week van 3 dagen.

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Trena: voor jullie heel veel beterschap!!
    (sorry dacht dat ik dat net ook getypt had, maar stond niet bij mn reactie).

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Helleu Ladies,

Ben er nog hoor maar waren naar Limburg. Einde middag waren we terug.

Zaph wanneer ga je ook al weer op vakantie? Echt fijn dat Yannick nu goed slaapt zeg. Onvoorstelbaar toch zo'n osteopaat. Idd als je dat eerder had geweten.... Lekker bedragje heb je verdiend zeg! En waarom was John ziek geworden?

AM hier ook wel wat minder posten omdat er weinig wordt gepost maar was ook bijzonder druk. SChiet het een beetje op met je tuintje?? Woensdag ook vrij of niet?

Fajah oh balen ziek allemaal. gaat dan snel heh met aansteken vooral bij diarree. Hopelijk zijn jullie snel opgeknapt.
    Meestal rommel heh wat er ligt en idd met rotweer is er ook niets aan.

Kel leuk de hapjes! De gezichten die ze dan kunnen trekken heh als ze dat proeven! Balen dat Daynah en het spugen :(. ga je kinderarts weer bellen?

Panda balen van de vermoeidheid. Wordt Pepijn veel wakker in de nacht? En ben je verder alweer druk met werken?

Hier alles ok. We hebben besloten niet akkoord te gaan met dakterras van buurhuis. Ben benieuwd hoe het nu gaat aflopen.
    Jaime is trouwens weer zo eigenwijs! En luistert voor geen meter zeg niet normaal. Deze week kort weekje. Woensdag vrij en denk dat ik donderdag ook vrij neem. Lekker paar dagen vrij achter elkaar is ook wel fijn.
    Met zw schap alles ok alleen dat vocht word ik nu al gestoord van. Ga ook maar weer kussentje onder mn matras leggen. Laarzen zijn echt not done behalve die wijde maar zelfs die zitten einde middag al knellend strak :$.
    Mn ouders nieuws verteld (of eigenlijk Jaime ) die waren erg verrast..haha. Hadden het niet verwacht.

lfs

4. Hoi hoi,

Lin: Balen zeg van dat vocht weer. Ik had het bij Senna een stuk minder, mss omdat ik dan een andere periode zwanger was.
    En Jaime lekker eingenwijs....hier nog eentje hoor en soms nog brutaal ook. Zal de leeftijd wel zijn ofzo.

Monique: Ooooow wat klein weer zeg en zeker als ze al zo klein waren bij de geboorte.
    Gisteren was toch niet echt een lekkere dag om te klussen in de tuin?

Trena: Beterschap voor jullie.

Zap: Ja dat spugen is echt irritant. Het is vaak alleen maar slijm, dus niet echt dat het hele vieze kots. En gelukkig doet ze het ook wel boven de wc. Ik kan er zelf heel slecht tegen en sta soms gewoon mee te kokhalzen. Ben altijd blij als Sabino ook thuis is dan kan hij het opruimen. Vorige week zaten we met avondeten en toen begon ze ook te spugen.....dat was zo viessssssssssssssssssssssssssssss!

Hier liggen de meisjes weer lekker op bedje. Vanmorgen naar de tandarts geweest met zijn allen. Ik mag over 2 weken weer terug. Vulling was gebroken. Ik geloof in de eerste week na mijn bevalling al. Daynah heeft het ook weer goed gedaan bij de tandarts.

Ga even een bammetje eten. Lijnen gaat ook weer goed. Heb de smaak weer te pakken. Vanavond weer spinnen.

Liefs Kelly

5. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    He meiden!

Hehe, ook weer even tijd om te posten.

Zap: wat fijn dat jullie weer kunnen slapen! Wel akelig om te weten dat Yannick misschien zoveel last heeft gehad.
    En hoe is het met je keelpijn? Hopelijk kun je gezond en wel zaterdag richting Spanje. Heerlijk vooruitzicht zeg!

Kel: hoe is het met Daynah? Nog steeds spugen? Echt zielig voor je meisje zeg. Ga je nog naar de kinderarts?
    Hoe is het met Senna haar verkoudheid?
    En hoe is het nu op je werk? Gaat het allemaal beter dan voor je verlof?

Lin: je ouders vinden het vast wel leuk, een broertje (of zusje) voor Jaime, toch! En weet je schoonmoeder het al?
    Vervelend dat vocht vasthouden. Ik krijg er nu ook last van. Zeker als ik druk ben geweest en veel heb gestaan. Tjeetje, wat een enorme poten heb ik dan 's avonds zeg. Maar ja... de zomer moet nog komen. Ach, als ik verlof heb volgende maand kan ik lekker met de voetjes omhoog :D

Trena: hoe is het bij jullie? Zag op facebook dat iedereen weer beter was. Gelukkig maar! Nu lekker 2 weken vakantie he. Een collega van mij zit in Cadzand en daar had scheen vanochtend het zonnetje.

Mirjam: balen dat je hele verhaal dan weer weg is!
    Gaat ie allemaal goed bij jullie? Al helemaal gewend en lukt het allemaal met zijn viertjes?
    Schoonmoeder binnenkort nog op bezoek ;)

AM: leuke foto's zag ik van je jongens. Die Dyon is altijd wel vrolijk he. Gezellig hoor. Hoe is het met de tuin? Wanneer verwacht je weer lekker in de tuin te kunnen zitten?

Hier weer eens de hort op geweest afgelopen weekend. Zondag hadden we communie van mijn nichtje, vlakbij Roermond.
    En aangezien wij altijd later weggaan dan gepland, zei ik nog: zo, alles er niets tegenzit, zijn we op tijd...
    Gebeurt er vlak voor Weer een ongeluk! Ik vond het wel heftig zeg. We zagen een auto zo tegen de vangrail rijden aan de linkerkant en vervolgens schoof hij dus naar rechts zo in de sloot. Wij waren de 4e auto die erachter stopten en Wes stond als eerste bij die auto. Heeft geholpen zover hij kon (die man aan de praat houden en hoofd ondersteunen enzo) tot de hulpdiensten er waren. Maar wel heftig. Hij is er ook de hele dag mee bezig geweest (en ik ook) en gister ook. Hij heeft gister nog maar even gebeld naar zijn vrouw. Die man had Wes nl. gevraagd om zijn vrouw te bellen en toen had Wes een voicemailbericht achtergelaten en zij belde later weer op zijn mobiel terug, dus vandaar dat hij een nummer had. Gister mocht hij gelukkig alweer uit het ziekenhuis, had niets gebroken ofzo. Maar wel overal pijn natuurlijk. Dus uiteindelijk wel goed afgelopen, maar tjeetje, wel heftig om te zien dat iemand met 140 km/u crasht.

We waren dus iets te laat op de communie, maar het was toch wel wat moeilijk vol te houden voor die kinderen. Vooral Marijn.
    Daarna nog gezellig feestje gehad. En gister weer gaan werken. Ik hoef maar 3 maandagen in mei (nu nog maar 2 dus), want 24 mei is Pinksteren. Ik pik alle feestdagen nog net effe mee :D
    Nu wordt het echt aftellen! Nog 3 weken na deze week!

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lis: Jeetje meid wat een happening zo voor jullie ogen op de snelweg. Gelukkig heeft die man er niks aan overgehouden, maar kan me voorstellen dat de schrik er goed inzat bij jullie. Is ook niet niks natuurlijk. Echt bizar zo snel als jou verlof is gegaan. Nog een paar weekjes en dan hebben we weer een geboortekaartje in de bus van jullie(dochter) hahahaha..

Kel; Goe dbezig alweer met je ww hoor. Zie je al resultaat? En zijn de meisjes alweer beter? Dat is niet niks 2 zieke kids, bah. Doet Daynah dr mond al open bij de tandarts? Jill nog niet hoor. Is wel 2x meegeweest, maar meer voor t idee.

Lin: Weten je ouders van jullie probleempjes? Zo ja kan ik me wel voorstellen dat ze verbaasd waren, zo nee, waarom verbaasd? Ow zo naar dat vocht, ik had t bij Yannick ook zo erg in de zomermaanden. Kon zelfs mn birkies niet meer aan op t laatst.Hopelijk komt t bij jou niet zo ver. En dan die vage tintelingen in je handen, ook zo lekker. NOT. Heb je nog een vakantiehuisje geboekt?Alleen geen goedkope tickets gevonden? Hoop voor jullie inmiddels wel. Wij gaan zaterdag weg, heerlijk. Zin in hoor.

Am: Hoe is t met de tuinverbouwing? Vordert t al? Ben benieuwd hoe t eindresulaat zal worden. Klein weer zeg die twins van je nichtje. Leuke namen hebben ze gekregen.

Vandaag in Burgerszoo geweest met Sabine Lieke en Nick, Jill en Yannick. Was erg gezellig. De meisjes hadden elkaar al een tijd niet gezien, dus eerst was t ff de kat uit de boom kijken, maar later hobbelde ze lekker achter elkaar aan. Zo leuk. Nick en Yannick zijn echt voorbeeldig, hebben ze allebei de hele dag niet gehoord en ze waren ook beide constant wakker. Mooi dierenpark overigens en kids tm 3 jaar gratis, dus ook goed te doen.

Gisteren heeft John zn nieuwe wagen gekregen, een Volvo station V50. Mooie bak hoor, en weer helemaal vers en nieuw :) Morgen is hij ook lekker vrij. Heerlijk. ff dagje relaxen en Wolter Kroes kijken die hier komt optreden.

Verder druk opzoek naar een reisje naar NY voor 5 dagen samen als we in januari(de 10e) 5 jaar getrouwd zijn. Time flies. Kan daar ook al zo naar uitkijken he. Zonder kids, 5 dgn weg, shoppen, uitslapen, sightseeings, stappen, broadway etc.

Zal nog een foto spammen van Lieke en Jill vanmiddag.

Liefs en tot later. Moet een berg strijken en wassen nog voor de vakantie zaterdag.

Onze voorbeeldige meisjes ;)

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Met zn allen naar de zeeleeuwen kijken

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    #1448 Jelyor, 4 mei 2010
    Laatst bewerkt: 4 mei 2010
    Hier weer beter,maar wat een klote weekend zeg.heb gister eerst maar eens grondig de wc's geschrobt na het spuug en schijt weekend whahahaha.Nu weer helemaal opgeknapt.

Lis:Jeetje wat heftig zeg dat ongeluk zo vlak voor jullie ogen en jij dan hoogzwanger pfffff...
    Was hier vandaag idd zonnig ,maar wel een vreselijk koude wind.

Zaph:Ooowww wat een heerlijk vooruitzicht dat je naar Spanje gaat.Er lag sneeuw in het noorden he hahahh.
    En wat een leuke fotos van de dierentuin...de kindjes genoten zo te zien van de beestjes.

Lin:Alles goed met je buikje?Nog even en je voelt jullie zoontje ?? schoppen ;)

Sap:Wou even zeggen dat je er supermooi en knap uitzag zeg op de trouw van je zus echt superleuke kleren had je aan.

Vandaag bij mn ouders geweest,ff de stad in geweest met mn moeder en mn kids.
    Alvast moederdagkadootje gegeven aan mn ma.
    En kreeg zomaar een zilveren ring van mn pa,erg lief,ben er blij mee.

Ga nu slapen,net onder zonnebank geweest naar studio samen met een vriendin,hier thuis nog bakje koffie gedronken en gekletst....

doei doei xxx

9. sappie

sappie Fanatiek lid

He meiden,

Jaja, ik leef ook nog, haha.
    Als ik heel eerlijk ben heb ik al in geen weken meegelezen op het forum...dus ben nergens van op de hoogte en om alles terug te gaan lezen is ook een beetje veel dus dat ga ik niet doen.
    Begreep van Zap dat het over het algemeen allemaal wel zn gangetje bij jullie gaat dus dat is fijn te lezen.

Wil wel ff zeggen dat ik het superlief en attent van jullie vind dat jullie wel af en toe een reactie plaatsen op foto'tjes op mn hyves, echt heel erg lief. Schaam me dat ik niet zo attent ben geweest!!

Maar goed, ga nu ook niet meer schrijven dat ik weer mee ga schrijven want dat zie ik er niet echt van komen. Begin volgende week aan mn nieuwe job en dan moet ik de eerste 4 maanden 40 uur werken (oppas allemaal geregeld) maar gaat dus een heftige drukke tijd worden waarbij ik s'avonds ook nog eens huiswerk meekrijg. Zoals zij het noemen "back to school".

Wil wel proberen af en toe wat van me te laten horen!! En ben natuurlijk wel reuze benieuwd naar de kleintjes die nog geboren moeten worden.

Veel liefs Sap.

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sap Fijn te lezen dat alles goed met je gaat...en we willen natuurlijk wel af en toe weten hoe het met je gaat hoor...
    succes met je nieuwe baan,....komt vast goed...XXXX

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Murning,

Heerlijk zo'n dagje vrij tussendoor. Morgen zou ik vrij nemen maar weet nog niet zeker, wil ook wat dagen bewaren misschien is het straks nodig.

Fajah oh bah waren jullie uiteindelijk allemaal aan de dunne? Idd maar goed wc's schoonmaken. Ik gooi er dna tussendoor ook ladingen bleek in.
    Voel nog niks hoor in mn buik! En ja misschien wel jongetjte maar ik denk er nog niet teveel over na want als niet zo is is ook weer zo wennen dan.

Sap 40 uur per week werken :$ dat is nogal wat zeg. Heb je wel genoten van je vrije tijd tussen de jobs door? Hoe gaat het verder met de kindjes? Wat fajah zegt hele mooie jurk had je aan zeg. Staat je erg goed.

Zaph oh heerlijk naar spanje...Ik ga je aflossen dan straks.
    Slaapt Yannick nog steeds goed? Apart heh dan zo door zo'n osteopaat. Ouders weten het niet, maar hadden gewoon gedacht ze houden het bij Jaime...

Lis bah dat ongeluk gelukkig dat die man niets ernstigs had. Ik vind dat ook altijd zo'n nare weg en iedereen rijdt altijd zo hard daar! wij gaan er volgens mij altijd net na weert af om via napoleonsbaan naar Neer te rijden.

Kel oh nee onder het eten...brrrr. Ging je niet bijna zelf over je nek. Ze heeft het met vlagen heh dat spugen niet altijd toch?
    En fijn dat het dieetje weer werkt. Hoeveel keer per week sport je? En hoe is het nu op je werk?

Jaime zit nu Dora te spelen, doet ze best goed..haha. rugzak, rugzak meeroepen...whaahaa. Voor in spanje hebben we nu wel een huis, maar dan weer niet de tickets. Ik had die vorige week moeten boeken zo stom. Huis is hetzelfde van eerst 800 euro voor twee weken geen geld.

Verder alles goed hier. Heb trouwens erg lage bloeddruk (tenminste op meter bij mn schoonmoeder) 103/66. Dacht al had beetjte hoofdpijn steeds en beetje duizelig soms.
    Ik ben echt zo benieuwd meiden wat het is een jongen of een meid.
    Jaime zegt het trouwens echt tegen iedereen..hahah. Mijn mama heeft een baby in haar buik. LOL.

Nou ik ga ff verder kom straks nog wel ff.

lfs

12. hoi hoi,

Ook hier lekker een daje vrij. Sabino moest wel gewoon werken, dat is wel jammer.

Lin: Leuk heh hoe kindjes kunnen reageren als ze een broertje of zusje krijgen. Helemaal trots zijn ze dan.
    Je bloeddruk maar even goed in de gaten houden.
    Ik ga 2x in de week naar de sportschool, doe dan alleen spinnen, verbrand je lekker veel calorieen. Thuis doe ik af en toe steppen. Ben nu ongeveer 4 weken bezig en ben nu 4.7 kilo kwijt, dus we gaan de goede kant weer op. Ondanks dat ik wel een paar keer gezondigd heb, maar dat moet kunnen heh.

Sap: Leuk om weer wat van je te horen en dat alles goed gaat. Hoop dat je het erg naar je zin gaat krijgen bij je nieuwe job.
    Leuk om Lieke en Nick weer eens te zien op foto's.
    Hoop dat we nog af en toe wat van je horen ook al zal het voorlopig het er niet in zitten als je weer gaat werken.
    We houden gewoon je hyves in de gaten.

Zap: Het gaat lekker opschieten nu. Nog een paar dagen en dan lekker op vakantie.
    Leuke foto's van de kids. En Burgerzoo is dus een aanrader voor kleine kids.
    Daynah deed haar mondje wel open bij de tandarts. Ze lag op mijn schoot en we hadden thuis al geoefend...hahahahhaha.
    Leuk om een paar dagen naar NY te gaan. En volgend jaar alweer 5 jaar getrouwd.
    Veel plz vandaag bij Wolter Kroes.

Trena: Wat lief van je vader om je een zilveren ring te geven. En lekker om even naar de zonnebank te gaan.

LIS: Poeh wat heftig allemaal zeg op de snelweg. Gelukkig gaat het weer beter met die man. Het had ook anders kunnen aflopen voor hem als je mt 140 km per uur crasht.
    Heerlijk dat je bijna weer verlof heb.
    Ik ben ook zo benieuwd wat je gaat krijgen. Ik denk een meid.
    Mijn buurvrouw is ook zwanger en bij haar had ik het goed geraden. Die krijgen ook een meisje.

Senna ligt lekker op bed te slapen die zal zo wel wakker worden voor een flesje en daarna gaan we even naar de speeltuin.
    Hier is echt alles dicht. Allen de AH was even open, kwam goed uit, want de melk voor Senna was bijna op.
    Het is echt een rare dag zo midden in de week en alles is dicht.

Ben aan het rondkijken voor een zaaltje om te huren in augustus. Sabino wordt dan 40 en dan wil een surpriseparty geven. Mijn stiefbroer die wordt dan 30 paar dagen daarna, dus doen we dat dan in 1x.

Ik ga even een bammetje eten.

Liefs

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden,

Ben ik ook weer ff. Drukke werkweek van 42 uur en Len 48 uur die zaterdag ook nog over moet werken, dus dan houd je niet zoveel tijd over he....
    Heb genoten van mijn 12 vrije dagen en mooie weer op de camping, maar helaas sloeg dat al snel om.....

Heb net alles van een week ff bijgelezen, ff gauw wat reacties uit mijn hoofd...

Kel: meisjes weer helemaal gezond? Knap dat Daynah het zo goed doet bij de tandarts!

Sap: jaaaa, daar ben je weer, leuk om ook hier weer ff van je te horen! Nog flink gefeest bij de huldiging? Echt super voor jullie!

Zaph: wat een wonder zeg, die osteopaat, ben echt blij voor jullie! Leuk dat jullie naar Burgers Zoo zijn geweest, zo leuk he die oudste meiden dan bij elkaar.Kijk er naar uit om in het najaar met de vier oudste meisjes weekendje te doen!
    Leuk hoor met John naar NY, je wil hem toch verrassen?

Lydia: jeetje wat een schrik zo'n ongeluk vlak voor je neus, bah! Jij kunt nu echt aftellen zeg, lekker dat je die dagen nog mooi meepikt!

Trena:leuk om een zilveren ring te geven....ik vind het elk jaar best wel moeilijk om iets leuks te verzinnen.

Monique: met jou en je mannen ook alles goed?

Linda: het grote nieuws dus ook aan je ouders verteld, was dus wel een verrassing voor ze. Hoe voel je je nu verder? Hoe is het met je schoonmoeder?

Verder weet ik het ff niet meer. Kom net uit de slaapdienst. Vanmiddag breng ik de kids weer bij mijn ouders, want Lenhard's oma is vandaag jarig 82 jaar geloof ik. We hebben een etentje in Krimpen aan den Ijssel vanavond, dus nog een ritje voor de boeg. Is met alle kinderen en kleinkinderen. Wel gezellig altijd met die fam. van Lenhard's vader zijn kant. Met kids niks waard zo op de avond, dus gaan met z'n tweetjes. Morgen uitslapen en daarna naar de kapper voordat ik de kids weer haal. Is hoog nodig met m'n uitgroei. Volgende week vrijdag trouwt Lenhard's broer dus dan willen we er wel weer netjes bijlopen natuurlijk.

Nou ga er weer vandoor, tot gauw!

Liefs Sem

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Helleu,

Sem zo dat zijn tijden zeg om te werken :$. Voor Len misschien wel een goed teken dat het dan weer aantrekt het werk of niet?
    Balen van het weer idd dat je net op de camping zat maar was toch ook wel genieten nu jullie eigen caravan? Leuke foto op je hyves de achtergrondfoto van je meiden.

Kel je gaat weer als een speer volgens mij met afvallen En af en toe zondigen mag best hoor, er mag ook nog geleefd worden. Knap dat je 2 keer per week ook sport! Ik ga na deze wel weer afvallen. Trok mn zwangerschapsspijkerbroek aan maar die past toch niet echt lekker. Maar nieuwe kopen dus. Leuk zo'n surpriseparty!

Wat is het verder rustig hier!

Fajah iedereen helemaal opgeknapt?

Zaph heb je je koffertjes al gepakt?? Ws wel! Heerlijk vooruitzicht zeg naar Spanje. Goed weer ook daar nu.

Heb vandaag geschilderd :(. Wat een klus zeg. Tijdje terug lekkage in keuken gehad. Zo'n vieze vochtplek. Ook toiletruimte gedaan. Gang gedaan want had ik gaatjes dichtgestopt en zag je witte plekken. Dit weekend nog dingen doen en dan wil ik volgende week echt de makelaar hier hebben :x. Anders wordt Linda heel boos.

Oh hier een foto van mn echofoto van onze freggel :).

lfs

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Komt ie....:(

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hahahah ik zie em hoor Lin!! Een klein frummeltje. Lief weer.

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Moet jij je koffers niet pakken ;):D?
    En frummeltje van in baby of ander frummeltje...whaahaaaa.

M en J komen zo thuis. Gaan we bij de Griek eten :D.Ík heb geen zin om te koken. Heb ook al gezegd dat ik vanavond een rug/arm massage wil ivm het boven mn hoofd schilderen de halve dag ;)

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zaph leuke foto trouwens in je avater. Heb je die zelf gemaakt? Is net van fotograaf.

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Nee ik bedoel de foetus ;) hahahaha. De rest zie je nog niet.

Lekker bij de Griek. Geniet ervan! Heb al deels gepakt, en weer veeeeeeeeeeeeeel te veel. Nou ja, heb nog een dag. Vanavond komen de mensen van t huis in Spanje langs ff uitleg geven.

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lin: Hahaha nee joh, gewoon gekke foto.Heb nog geen topper waar ze samen op staan helaas.

Deel Deze Pagina