November 2006 mama's - DEEL 2

Discussie in 'De mama's' gestart door kelly27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh oh teveel kilo'\s mee?? Volgens mij is vueling niet streng, al weet ik niet zeker want neem altijd heel weinig mee.
    Komt wel goed toch met uitleg van het huis? Krijg je daar beddengoed en handdoeken etc?? Anders is het zo slepen.

Als jij terugbent gaan wij bijna. Ben er ook aantoe...

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    M & J mogen wat mij betreft trouwens thuiskomen MAMA heeft HONGER!

3. Owwwwwwwwwwwwwww wat leuk weer Lin zo'n echo met zo kleintje in je buik. Ik ga ook voor een jongen.
    Waren M en J nog een beetje op tijd thuis? En goed zeg om alles te schilderen, dan heb je wel een massage verdient....hahahahahaha

Zap: Ben zoooooooooo jaloers op je dat je op vakantie gaat. Heb er ook zoveel zin in.

Sem: Zo dat zijn lange dagen voor Len zeg. Beter hoor dan hoeft ie zich helemaal geen zorgen te maken om zijn baan.
    Is het nog gezellig geweest gisteren in Krimpen aan den IJssel. Waar hebben jullie gegeten? Je was weer lekker dichtbij ons.

We hebben weer weekend.......................HEERLIJK!!!!

En jullie vroegen volgens mij hoe het op mijn werk ging....nou KUT!!!!! Ik vind het er echt niet leuk. We gaan nu eerst onze hypotheek oversluiten aangezien de verkoop toch niet vordert en dan ga ik op zoek naar wat anders. We zullen dan wel een tijdje hier moeten blijven wonen omdat de banken heel moeilijk doen als je geen vast contract heb. Maar goed ik trek het echt niet meer op het werk.
    Ze komen gewoon hun beloftes niet na. En het ligt echt niet aan de collega's hoor die zijn wel okay, maar het is puur het werk wat ik krijg.

Maar goed we hebben nu weer lekker weekend. Volgende week ook lekker een kort weekje.

Ga even een wasje draaien.

Liefs Kelly

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hey meiden

Lin:Wat een prachtige echo ,je ziet echt al een klein mensje he,echt liefffffff....
    Wij zijn weer allemaal beter,heeft wel een paar dagen geduurd voor mn maag weer helemaal in orde was hoor,had geen zin om te eten.

Kel:Aaah wat sneu dat je het niet leuk vind op je werk,tja je moet wel graag gaan he anders ist ook niet fijn.Hoe is het met je meisjes?

Sem:Was ik nog vergeten de zeggen...wat lief van je ouders dat jullie nu een eigen caravan hebben ...echt fijn.Alles goed verder?

Zaph:Ooow heerlijk,jij bijna op vakantie.Ben jaloers,ik moet nog wachten tot half Augustus....
    Wij hebben ook altijd veel te veel mee hoor.

Ga Fenna nu flesje geven....

Tot later...xxx

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Murning,

Wat een pest weer zeg :x. Ik wil zomer. Zag gister dat het normaal nu 18 graden is....brrrr krijg het er koud van.

Zaph jij nog maar ff pestweer volhouden en dan zit je er heh? Je vliegt met Vueling toch? Ook op valencia?? Ik zag nu tickets voor 420 (komt alleen nog 20 per koffer bij, maar wij nemen er maar 2 mee) misschien moet ik die maar boeken...Tijden waren alleen prut terugvliegen om 7.15 uur :$. Meestal vlogen we rond 15 uur terug..
    uitleg huis ok?

Fajah waar gaan jullie naartoe met vakantie dit jaar? Gelukkig weer helemaal beter! Paar kilo lichter ook? ;)

Kel echt balen van je werk maar als je er met tegenzin naartoe gaat moet je iets anders zoeken joh. Je zit er toch best wat uren in de week dus het moet wel leuk zijn. En alleen leuke collega's heb je ook niks aan. M&J waren redelijk op tijd thuis. Uiteindelijk om ca 18.20 in restaurant. Ik had honger....Maar ja dat heb ik nu neem ik paar happen en zit ik eigenlijk al vol.....Amper gegeten dus.

Zo naar de vk. Weet alleen niet meer of ik nu om 10 uur moest of 10.15....Kaartje kan ik nergens meer vinden. Zorg wel dat ik om 10 uur ben dan. DAarna ff boodschappen doen.
    Zondag komt de giro hier langs op de biltstraat. Maandag komt ie in Amstelveen en de beleidsmedewerker sport heeft ervoor gezorgd dat hij langs de gemeente rijdt :D hahaha.

kom later nog ff

lfs

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Kel: wat balen van je werk zeg, maar je moet het idd wel naar je zin hebben op je werk. Hoop dat je snel iets leuks kan vinden.

Sens: succes bij de vk! Mooie echo hoor! Hier komen ze zondag ook langs fietsen, maar daardoor kunnen we dus ergens tussen 11 en 3 de wijk niet uit. Djurre had een moederdagbruch bij v/d Valk geregeld, dus gelukkig zijn we toch iig van 11 tot 2 weg...daarna ons dus nog een uurtje elders vermaken.

Zaph: owww heerlijk zeg morgen al naar Spanje!!! Weet jij toevallig of je voor baby's ook extra kilo's mag? De buggy telt ook mee voor het aantal kilo's toch? En voor Jill mag je gewoon ook 20 kilo?

Sap: heel veel succes met je nieuwe job! Wel pittig zeg, 40 uur werken.

Sem: jij ook zoveel gewerkt deze week. Naja heb je nu weer lekker veel vrij he ;)

Hier lekker weekend, alhoewel ik vanaf 5 uur wel bereikbaarheidsdienst heb tot morgenochtend. Gelukkig zijn we daar in juli vanaf! Er zijn 2 nachtwachten in dienst genomen voor een aantal lokaties.
    Alles goed met de kids verder. Dyon moet vanmiddag weer naar het CB. Het drinken gaat weer zeer wisselend, op dit moment weer beetje redelijk.
    Moet vandaag thuisblijven aangezien de tuintegels bezorgd worden. Gelukkig is Djurre om 1 uur thuis, dus dan ga ik even naar een vriendin (met Kyl denk ik), nog even langs kantoor en daarna snel weer naar huis om met Dyon naar het CB te gaan.

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    #1467 Jelyor, 7 mei 2010
    Laatst bewerkt: 7 mei 2010
    Am:Ow das wel fijn dat je van die bereikbaarheidsdiensten af bent,of maakt het je niet uit?

Lin:Wij gaan naar Marmaris voor 15 dagen.All-inn.Heb er zo zin in,is alweer 2 jaar geleden dat we op vakantie gingen.Vorig jaar met dikke buik niet gedaan.
    Wij mogen alle 5 een koffer van 30 kilo meenemen dus dat is nogal wat,denk niet dat ik dat ga doen....tis al een heel gezeul met 3 kinders dus als we dan ook nog 5 koffers moeten meesleuren hahhaha.Mn zus zit nu in Side,daar was het 27 graden vandaag,heerlijk he.

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ze belden net van de tegels dat ze er over ongeveer een half uur zijn...scheelt gelukkig weer de hele dag wachten :)

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Trena: ja ik ben zeker wel blij dat we dan van de bereikbaarheidsdiensten af zijn! Je krijgt er heel weinig tijd voor terug en je kan dan zo weinig als je dienst hebt.
    Heerlijk zeg nu al 27 graden in Side! Hopelijk in september ook ;) Hoe kom je te weten hoeveel kilo's je mee mag nemen, ligt dat aan de vliegmaatschappij?

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Am:Mn buurvrouw werkt op reisburo en heeft onze reis geboekt dus die wist dat vd koffers.
    Wanneer wou je nu naar hier komen,heb je al een datum in gedachten?

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ligt eraan wanneer Lin en ik beiden kunnen. Maand mei denk ik niet. Ergens juni/juli?

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ja prima,ik heb ook nogal veel afspraken staan in Mei dus Juni/Juli is beter.

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Fajah 27 graden dat zijn de betere temperaturen :). Heerlijk zeg 2 weken! zou idd ook niet vijf koffers meenemen...hihi. Zo dat zou echt slepen zijn dan!

AM oh je wijk afgesloten, dat is hier gelukkig niet. Bij mijn werk trouwens wel. Kreeg net sms van mn collega vanaf 9.30 tot 13.30 is alles afgesloten bij mn werk. Moet er dus op tijd zijn.

Met meet voor mij het liefste juni. Wij gaan in mei nog op vakantie heh. De derde week van juni zou kunnen. Tweede week ook nog, maar dan niet op vrijdag.

Stond ik net bij vk maar verkeerde adres. Was eignelijk gewoon naar adres gegaan waar ik toen van Jaime ook moest. Op vrijdag zitten ze alleen daar maar schijnbaar verhuisd. Irritant! Michiel gezocht op internet en was uiteindelijk iets te laat.
    Bloeduitslag had ze binnen en alles was goed. IJzer heel goed zei ze 8. Bloeddruk is laag 105/65. Zo anders dan bij Jaime heh.
    Hartje kon ze niet vinden :( dus mag volgende week nog x terug om te luisteren.

Kraamzorg ook maar gelijk geregeld en gelijk gebeld voor echo geslachtsbepaling. Wilde dat nog voor vakantie maar dat kan niet want dan ben ik die vrijdag 16 weken. Nou dan maar wachten tot de 20 weken echo. Die staat nu op 11 juni gepland. :D.

Ik loop ff naar de buurtsuper om aardbeien te halen. Jaime en ik gaan een kwarktaart maken...jummie!

lfs

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Lin: waarom kon ze het hartje niet vinden? Alles verder gelukkig goed.
    Als we in het weekend naar Trena gaan kan ik de leaseauto meenemen, scheelt weer een tank benzine ;) Dan kom je gewoon eerst hier naartoe? Weekend van 12 juni zou ik wel kunnen, de week erna heeft Djurre een opleidingsweekend en is de auto dus weg. Weekend van 26 juni viert D denk ik zn verjaardag. Eerste weekend van juli zou ik ook kunnen. Ik denk dat ik Dyon dan thuis laat, gaan we met onze oudsten dagje op pad :)
    Alle wijken kun je hier niet uit of in aangezien de tour over de hele rondweg gaat en dus alles afgesloten is.
    Jummie lekker kwarktaart!

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou lekker dan zo over die rondweg en dan helemaal niet weg kunnen. Irritant zeg!

Ik vind de 12e ook goed alleen dus de 11e 20 wkn echo.....spannend!

Ik weet niet waarom ze het hartje niet kon vinden. Ik zei al wel dat ik echt heeeel nodig moest plassen, mijn buik was er ook dik van...haha. Ik zei nog zal ik eerst ff plassen maar dat hoefde niet zei ze. Ze hoorde het (zij wel ik niet hoor) heel even langskomen, maar hij zwom steeds weg dacht ze. Ik vind deze baby sowieso niet zo bewegelijk eigenlijk. Jaime was met de echo altijd onwijs druk, deze ligt gewoon rustig. Ja als ik hoest beweegt ie maar dan deed ie vorige keer beetjte 'bozig' zwaaien met armen en benen en draaide zich onmiddellijk weer in vorige positie terug :(.

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Die 12e is eigenlijk prima want dan kan Michiel naar zn moeder ...haha. Hoef ik niet mee. :)

Ik ga nu echt die aardbeien halen.....hahahaha. Beetje donker buiten dus dnek zo regen...bleh

17. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hey meiden,

Zaph: vast een hele fijne vakantie!! Lekker naar de zon toe met je gezinnetje :) Geniet ervan.
    En wat goed dat yannick nu doorslaapt....zielig dat ie dan zo'n last van zijn wervel heeft gehad maar ja..ze kunnen het nog niet zeggen heh. Heeft Jill zin in het vliegen en op vakantie gaan? Ze zal er wel mee bezig zijn?

AM: succes op het cb vanmiddag! Hoe bevalt de nieuwe bank? En de tuin, is het al een beetje begaanbaar?

Lin: goed zeg de echo van jullie spruit! Leuk dat nu iedereen het weet.

kel: jammer dat het niet beter op je werk is geworden :( Hoe gaat het met Senna en Daynah?

Fajah: gelukkig zijn jullie weer beter! Gerard ligt nu met buikgriep in bed :( Lekker hoor 15 dagen op vakantie met het gezin. Wanneer gaan jullie? Heeft Jelte ook pas zo laat vakantie, eind juli?

Hier gaat alles goed. Milou is vanaf gister met opa en oma en Lenn naar de Efteling. Hebben daar ook gelogeerd. Ze heeft gedanst met Assepoester en ze kon gisteravond gewoon niet slapen vertelde mijn moeder. Worden daar dus flink verwend :) Heerlijk om ook eens de tijd voor mijn kleinste meisje te hebben. Alhoewel het wel heel rustig is hoor. Amy mist milou ook...gisteravond met het naar bed gaan was ze milou aan het zoeken voor een kus. Toen ik vertelde dat ze pas vandaag thuis komt, was het goed. Vanochtend toen ze wakker werd, was ze weer aan het zoeken. Wel schattig heh. Ze zijn ook nog nooit zolang uit elkaar geweest.
    Amy gaat echt dingen snappen en gaat streken uithalen, haha. Ze is zo lief en ik kan moeilijk boos op haar worden. Ze kan zo lief kijken. Sinds gister drinkt ze alleen nog uit een beker. We zijn weer trots. Ineens heeft ze het door.

Morgenavond ga ik stappen met vriendinnen. En volgende week is het alweer dorpsfeesten = 3 dagen feesten en drinken :D Weer volop aan het voorbereiden dus.
    Eind mei gaan we met vrienden een weekend naar Oostduinkerke. Vlakbij Plopsa Panne dus daar gaan we ook een dagje naartoe. Ik heb er zin in!

Iedereen een super fijn weekend en hopelijk wordt het weer nog wat beter!

Liefs Brennie

18. Goedemiddag,

Brennie: Oooooow jee ga je Brabant weer onveilig maken van het weekend ;). Alvast veel plz maar dat moet wel lukken bij jou.
    Wat lief van Amy dat ze op een kus wachtte van Milou.
    En Milou gezellig in de Efteling. Jammer dat het weer niet zo meezit maar dat maakt voor haar niet zoveel uit.

Monique: Krijgt Dyon weer een prikje? Volgens mij wel toch? Of is dat dan bij het volgende bezoek aan het cb?
    Schiet de tuin al een beetje op?
    Lekker dat je vanaf julie van de bereikbaarheidsdienst af bent. Lijkt me soms wel lastig als je dat heb. Kan je dan ook in de nacht opgeroepen worden?

Lin: Owwwwwwww dan is het zeker weten een jongen als ie niet zo beweegelijk is. Ik had 2 drukke kindjes in mijn buik en het zijn meiden geworden......hahahahaha zegt natuurlijk niets.
    Gelukkig was alles wel weer goed.

Trena: Ooow heerlijk jullie ook lekker naar het zonnetje. Zal wel een organisatie zijn met 3 kids denk ik. Lekker vooruitzicht. Vind je 15 dagen niet lang of gaan jullie een beetje rondtoeren dan?
    Ik heb het namelijk altijd na een week wel ergens gezien. Kan niet op 1 plek blijven.

Zo vanmorgen hebben ze hier de voordeur geverfd. Vroeg ik wanneer het droog was...in de loop van de middag pas.....Ben toch maar even weg geweest en heb de deur voorzichtig dichtgetrokken. Boodschappen zijn dus in huis. Nu liggen ze allebei op bed.
    Als Sabino thuis is gaan we eerst eten en dan ga ik samen met Daynah shoppen.....hahahahaha. Ze heeft wat nieuwe spijkerbroeken nodig, dus gaan we even naar het Alexandrium samen. Kan ik gelijk wat voor moeders en schoonmoeders kopen voor zondag.

En een primeur............................................SENNA HEEFT DOORGESLAPEN...........................laatste fles was iets voor 12-en, daarna werd ze wel rond 05.00 uur wakker maar heb haar even vastgehouden en geknuffeld en toen heeft ze verder geslapen tot 07.00 uur. Heerlijk............alhoewel ik dus weer niet echt in slaap kwam.
    We hebben dus zo vaak dat Senna haar laatste fles helemaal opdrinkt (180cc) en dan gaven we rond 05.00 uur weer en dan dronk ze maar 30cc of 40cc. Dan denk je ook waarom voor dat beetje. Gaan we niet meer doen dus.
    Drinken gaat dus hier weer uitstekend. Hopen dat het zo blijft.

Ga ff relaxen.

Lfs Kelly

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hihi brennie voorbereiden voor de dorpsfeesten...:D. Bodempje leggen? ;). Leuk heh is de efteling voor de kleintjes. Milou die er niet van kan slapen is ook wel heel schattig. En Amy die haar zoekt is ook lief. Amy blijft wel een dondersteen of niet?

Kel leuk shoppen! Is overdekt toch dat winkelcentrum? Goed dat je het zegt van de moederdag voor ik mn moeder vergeet...
    Goed van het doorslapen van Senna! Heerlijk en nu volhouden! Maar komt vast goed als ze dat flesje niet meer is gewend.
    Ja wie weet door de rustige ene jongen ik heb geen idee. Zie iig dat deze anders is dan Jaime. En dat was met beide echo's zo.

Volgende echo pas 11 juni ik vind het best ver weg. Al met vakantie ertussen. Baal gewoon dat die geslachtsbepaling niet kan voor de vakantie. :x

Taart is gemaakt en ziet er jummie uit! Rotweer is het buiten zeg. Echt zo'n hangdag met regen en kou buiten...brrr

lfs

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lin: Je krijgt een jongetje hoor, weet t zeker. Wij vliegen op Malaga. We zitten ook in Benamaldena he, 15 minuutjes vanaf t vliegveld. Zitten jullie in Valencia? En welke woning hebben jullie deze keer genomen? Al zin in? En hoeveel dagen? Mooie foto van Jaime op je hyves, precies dr moeder hoor :) hahaha. Echt bizar zoveel als jullie op elkaar lijken.

Am: Tegels bezorgd? Schiet t al een beetje op in de tuin? En hoe bevalt Djurre zn nieuwe werk? Helemaal naar zn zin? Dyon al aan t draaien?

Brennie: Hahaha indrinken voor de dorpsfeesten. Daar gaat ze weer hoor. Wat lief dat Amy Milou mist. Miou zal t wel helemaal geweldig hebben in de Efteling.Oostduinkerke is wel leuk. Wij waren daar in september met de kids. Plop is echt geweldig voor jullie kids leeftijd.

Ow Yannick wordt wakker, ik ga ff rennen. Gisteren is de hond van mn schoonzus overleden, vorige week de werknemer van mn schoonvader waarmee hij 32 jaar heeft samengewerkt ineens overleden door kanker en nu is onze overgrootoma opgenomen. Hoop niet dat t in 3en komt.

Nou ik ga hollen. Mss vanavond nog ff online, anders tot de 18e!1

Dikke knuffel allemaal

Deel Deze Pagina