November 2006 mama's - DEEL 2

Discussie in 'De mama's' gestart door kelly27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Zaph:aah das zonde van het hondje...
    En ook de werknemer van je schoonvader,jeetje zolang samengewerkt...en wat heeft je overgrootoma???

Lin en Am:Euhmm ik kan 12 Juni niet ,ik heb dan een trouwfeest....was ik vergeten te zeggen,kunnen jullie de Vrijdag de 11 de eventueel?Voor mij komt eigenlijk de Vrijdagen beter uit,kan dat voor jullie ???Weekenden hebben we vaak wel wat te doen....hoor het wel.Anders pas ik me wel aan.

Lin:Ik ga ook straks een kwarktaart maken ,citroensmaak,mn broer is morgen jarig en mn moeder vroeg me een taart te maken.

Brennie:Ooow jij weer aan de zuip hahahha.Lekker toch hahaha.

Kel:Wat lekker dat Senna maar even geknuffeld moest worden en weer ging slapen,zou voor die 30 cc ook niet meer eruit gaan hoor.
    Ik vind 15 dagen weg heerlijk,doen we altijd en we vervelen ons niet.We blijven dan ook alleen maar bij strand of zwembad en savonds wat wandelen langs de boulevard,dat is voor ons echt vakantie.

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    getver Zaph je hebt hopelijk wel een annuleringsverzekering? Wat heeft je overgrootoma? Wij hebben weer direct bij eigenaar dat huis kunnen huren van vorig jaar. Blijf het een prachtig huis vinden. Als ik de staatsloterij zou winnen koop ik m :D.
    fijne vakantie! En niet teveel roseetjes drinken ;)

Fajah ik kan die 11e niet want heb dan de 20 wkn echo. Anders moeten we wel voor juli afspreken want eerder in juni kan ik ook niet en week later kan Moon niet. In juli kan ik volgens mij gewoon. Niet dat ik weet dat we al iets hebben.
    Ik kan op vrijdag ook wel voor juni vlgs mij nog niets staan maar dan vanaf na week van 20 wkn echo.

Had nog asperges gehaald in supermarkt voor een quiche vanavond. Nou wat een ielige dingen zeg :$. Haal ze voortaan wel gewoon bij de boer want dit zijn echt mini dingetjes.

Nou ga die ieltjes maar ff schillen.
    De man zal ook wel met een uurtje thuiszijn. Staat het potje weer op tafel 8)

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lin: Ow lekker, weer t zelfde huis dus. Lekker toch, als je t naar je zin hebt waarom dan verder zoeken he. Haha. t Is John zn oma, oud, vocht in hele lijf, lekkende hartklep, maar moet erbij zeggen dat dat mens al dr hele leven op een stoel zit te roken en geen beweging of wat heeft. Ja dan gaat alles wel dichtslibben en trek je t op een gegeven moment niet meer. Mn schoonmoeder zit er wel goed doorheen hoor, eerst de werkenmer van mn schoonpa die ze 32 jr lang elke ochtend van koffie voorzag. Toen Anouk, de lieve trouwe New Foundlander van mn schoonzus die 11 werd terwijl de gemiddelde leeftijd voor die honden rond de 8 ligt. En nu dan overgrootoma van Jill en Yannick. t Zal wel in drieen komen. Toen we 3 jr geleden met Jill in Torremolinos waren ging mijn oma dood, wellicht nu de andere?!

Alles is ingepakt. Althans voor de kids en mij. John is na zn werk snel thuis gekomen, pakken opgehaald voor de stomerij, nu naar t zkh naar zn oma, dan naar zn moeder gedag zeggen en vanavond nog inpakken. Mannen..............grrrrrr, altijd op t laatste moment. Zo irritant vind ik dat. Ik moeht ook niet inpakken van hem, eigenwijs. Morgen om 11 vertrekken we. Uurtje of 15 in t appartement. Wel lekker hoor, geen incheck, niks.

Meiden wens jullie allemaal ook wat lekkerder weer toe, t is niks hier in NL. Tot de 18e oid.

Liefs

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kinderwagen verkocht, nu hebben we ook nog geld voor de vakantie ;) hahaha. Wel definitief hoor, de echte wagen van Jill en Yannickje weg..........Baal nu, stond al 2 mnd op mp voor bieden vanaf 300. Geen reacties. Toen dacht ik ik maak er bieden vanaf 225 van, tig reacties. Verkocht voor 250, kreeg later nog een bod van 270. Klote!

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Brennie: hihi jij gaat weer feesten. Wat klinkt dat lief zeg, Amy die Milou zoekt voor een kusje :)
    De tuin is hier nog niet begaanbaar hoor, tegels zijn vandaag bezorgd, dus hopelijk wel deze maand af ;)

Kel: owww heerlijk zeg dat Senna doorgeslapen heeft! Ik zie het hier nog niet gebeuren :( Hij wordt nu tussen 3 en 4 wakker en geef dan 90cc.

Zaph: Jeetje zeg wat een hoop mensen/dieren die overlijden ineens. Hopelijk je overgrootoma nog niet. Vorige week is de moeder van een client van me plots overleden (2 weken daarvoor werd kanker geconstateerd), 58 jaar....echt heftig hoor.
    Dyon kan van buik naar rug draaien en andersom, maar doet het nog niet zo heel vaak.
    Slaapt Yannick nog steeds zo super?
    Een hele fijne vakantie voor jullie allemaal!!!!

Trena: ik kan de vrijdagen in de even weken wel, maar dan moet Dyon ook mee. Voordeel van weekend was dat ik de leaseauto mee kon nemen.

Dyon is weer gemeten en gewogen. 67 cm en 6765 gram, een lange slanke dus. Zn hoofdje is nog steeds wat afgeplat, maar dat had ik natuurlijk ook wel gezien. Ze doen er verder niets aan, dus hoop wel dat het bijtrekt. We gaan nu toch maar met fruit beginnen, ze gaf aan dat het misschien kon dat het geen echte melkdrinker was maar dat het eten juist wel goed gaat.
    Prikjes weer gehad en hij heeft daarna echt alleen maar gekrijst. Vond het echt sneu. We moesten eerst ook een half uur wachten voor we aan de beurt waren.

Djurre is nu paar tegels aan het leggen om te kijken hoe het staat haha.

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    #1486 Annemonique, 7 mei 2010
    Laatst bewerkt: 7 mei 2010
    8)8)8)

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Oeps dit is natuurlijk geen babytjes topic :p Sowwy.

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Het staat er nu een beetje raar, maar vergeet bovenstaande posts maar.

10. Ola,

Monique: hahahahahaha begrijp er helemaal niets van wat je allemaal bedoelt.....hahahhahahaha.
    Wat zielig dat Dyon zo last van zijn prikken heeft gehad. Hopelijk krijgt hij er geen koorts oid bij. Hij is zeker slank. Scheelt hij veel in gewicht en lengte met Kyllian van rond dezelfde leeftijd?
    Daynah en Senna wel hoor. Senna is echt een stuk flinker. Daynah was gewoon dun.

Lin: Owwwwww lekker quiche....wat voor eentje. Ik vind ze met zalm altijd zoooooooooooooooooooooooooooooooo lekker....jummie krijg er gelijk trek in.

Trena: Voor kinderen is het helemaal lekker natuurlijk 15 dagen aan het strand. Wij zullen het volgend jaar mss ook wel gaan doen hoor. Om nou 2 a 3 weken rond te trekken met 2 kids zie ik ook weer niet zitten.

Ik heb lekker samen met Daynah gewinkeld op het Alexandrium ( en is idd overdekt Lin) Heb 2 spijkerbroeken voor haar gekocht en nog 2 shirtjes. Maar Daynah heeft echt geen benen en billen. Ze zitten niet echt heel mooi bij haar billen, maar als je weer een maatje kleiner gaat zit je weer met de lengte, dus het moet maar.
    Voor mezelf 2 nieuwe sportbroeken gekocht en nog een leuk tuniekje. Wilde eigenlijk nog niet echt kleren voor mezelf kopen maar ik had het wel verdient vond ik zelf dat tuniekje dan....hahahahaha

We waren 20.45 uur pas thuis. Nu ligt ze lekker op bed. Hoop dat ze morgen wat langer blijft slapen.

Meiden fijn weekend.

Lfs Kelly

11. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Is er nog een plekje voor een november 2006 mama?

Ben 28, bevallen van een meisje op 01-11-2006, 2615 gr, 46 cm en zwanger van de 2e (uitgerekend op 27-12-2010)

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kel: ik had groeicurves geplaatst haha, maar vond het toch niet echt nodig voor dit topic :p Sorry was moe geloof ik hihi.
    Dyon is in verhouding met Kyl nu ietsjes langer (ongeveer 2 cm) en wat lichter (400 gr ongeveer), maar Kyl was ook geen zware baby.
    Lastig he met broeken als ze bijna geen kont hebben en slank zijn. Hier daarom dus vaak 'slim fit' broeken.

Starlady: welkom hier! Je dochter is even oud als mn oudste zoon...en wie weet wordt je jongste ook op dezelfde dag geboren als mijn jongste (maar dan een jaar later ;)). Kyllian is van 1 nov '06 en Dyon van 18 dec '09.

Marijn van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!!

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ow hier trouwens een hele goede nacht! Zei ik gisteren nog dat ik Dyon voorlopig niet zie doorslapen, meldde hij zich nu pas rond 5 uur! Daarna weer doorgeslapen tot half 8. Zelf Kyllian heeft tot half 8 geslapen. Dyon zal wel eenmalig zijn geweest, aangezien hij gisteren zn prikjes gehad had. Gelukkig ook niet gebeld in mn bereikbaarheidsdienst vannacht.
    Om half 8 vanmorgen ging hier de bel. Kreeg een uitgebreid moederdag/verjaardag ontbijt voor op bed van mn schoonouders. We hebben het uiteindelijk met zn allen beneden opgegeten ;) Morgen gaan we brunchen bij v/d Valk, vandaar dat ze nu wilden komen, Djurre wist er al vanaf.

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Hiep Hiep Hoera voor Marijn! Gefeliciteerd met je 2de verjaardag, maak er een gezellige dag van met elkaar!

Xxx Sem

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hiep Hiep Hoera Marijn is jarig! Van harte gefeliciteerd!

AM heerlijk zo'n ontbijt. Wel lief van je schoonouders.
    Sliep Kyl wel al op deze leeftijd door? Ik kan mij van Jaime herinneren dat ze gewoon doorsliep toen ik were moest werken maar begin nou te twijfelen. Hoop toch dat numero 2 net als Jaime slaapt....

Starlady welkom. Nog een zwangere erbij! Wat was je dochter een kleintje zeg bij de geboorte.

Zo nog ff plafond schilderen. Nog wat kleine dingen en dan kan makelaar komen. Chiel en Jaime gaan even 'winkelen'....haha.

Tot later!

lfs

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh en kel quiche is lekker heh? Dit was er een met asperges en boursin, beetje ham en gehakte eitjes erdoor. Heerlijk. Heb ook nog wel receptje voor eentje met spinazie en roquefort...

Irritant van die broeken bij Daynah. Hier andersom ...jaime heeft erg dikke bolle billetjes...net dr vader. ;)

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Marijn Gefeliciteerd met je 2de verjaardag!!!!
    Veel plezier vandaag...xxx

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Zo wij gaan zo naar de verjaardag van mn broer die is 40 geworden vandaag en vandaag is het alweer 1 jaar geleden dat mn omaatje is overleden,tijd vliegt voorbij.

Morgen verjaardag van mn schoonvader en ook nog moederdag,zal blij zijn als het weekend voorbij is.

xxxx

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: Kyl sliep rond de 4 maanden door. Een week later hadden we ook de late avondvoeding eraf. Dyon drinkt natuurlijk wel slechter en zal 's nachts daardoor nog wel wat nodig hebben.
    Vreselijk zeg om een plafond te moeten schilderen. Dat doet Chiel toch wel he? ;)

20. Lieve Marijn van harte gefeliciteerd met je 2de verjaardag. Maak er een mooie dag van.

Liefs

Deel Deze Pagina