November 2006 mama's - DEEL 2

Discussie in 'De mama's' gestart door kelly27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedemiddag allemaal,

Lin: Ooow wat lekker zeg die quiches. Kan je aan mij ook die recepten door mailen. Ik wil die ook weleens maken. Heb hier alleen een recept voor met zalm, bacon, brie en nog eentje, weet alleen niet meer welke.
    Suc6 met schilderen.
    Hoe willen jullie de babykamer doen? Wil je het echt roze of blauw hebben?

Trena: Veel plz van het weekend. Zal lekker druk zijn. Ben ook altijd blij als zulke weekendjes dan voorbij zijn.

Monique: Ooooow wat lief van je schoonouders om een ontbijtje op bed te regelen. En morgen gezellig brunchen. Veel plz alvast.
    Senna is echt een stuk groter dan Daynah op die leeftijd. Ze is bijna een kilo zwaarder en 4,5 cm langer, dus echt het tegenovergestelde.
    Lekker dat Dyon vannacht goed heeft geslapen. Hoop dat het zo blijft maar kan idd aan de prikken liggen natuurlijk.

Stardust: Welkom hier. Wij zijn hier inmiddels al een hecht clubje geworden maar gezellig als je mee komt schrijven.
    En gefeliciteerd met je 2de zwangerschap.

Hier vanmorgen met Daynah naar de kapper geweest. Stukje eraf gehaald. Laat het altijd in lagen knippen bij haar. Ik vind het wel duur hoor een kapper. Ik was 17,50 kwijt voor een paar punten. Gelukkig gaan we niet zo vaak, dat is weer een voordeel met een meisje.

Ik was net aan het strijken valt opeens heel die ijzeren plaat eruit :$. Zometeen maar even naar de Koperwiek om een nieuwe strijkijzer te kopen. Deze is ook wel heel oud hoor. Denk een jaar of 12, dus wordt weleens tijd voor een nieuwe.
    De tv doet ook raar, dus denk dat die ook binnenkort kapot is. Sabino helemaal blij, want wij hebben nog gewoon een ouderwetse dikke tv....hahahahahahaha. Sabino wilde al lang een nieuwe hebben natuurlijk maar ik vond het zonde, dus hij is al aan het rondkijken ervoor.....mannen!!!

Vanavond komen mijn broer en schoonzus even op visite. Ze gaan natuurlijk trouwen en ik ben ceremoniemeester, dus kunnen we vast het een en ander op papier zetten wat ze willen enzo.

Ik ga vanmiddag nog met Daynah een prinsessentaart maken, dat wilde ze al zo lang, dus nu gekocht bij de AH en dan nemen we hem morgen maar mee naar mijn moeder. Anders is de verleiding te groot voor mij ;)

Tot laterrrrrrrrrrrrrrr.

Liefs

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Goeieavond!

Kel idd duur heh die kapper. hier ook iets van 17,50 euro voor Jaime en zoveel knippen ze ook weer niet.... Maar idd bij jongetje is het meer heh. Ik zou ook gewoon echt niet dat haar van een jongetje zo met tondeuze doen. Wel een beetje origineel dan.
    Ik mail je die receptjes even. Heb er ook nog een van quiche met zalm, tonijn en roze garnalen. Die is ook heel lekker maar heel slecht...zit ook slagroom in... Dat recept heb ik van een middagje high tea (zelf maken).
    Haha nog een dikke tv dat klinkt zo gek. Maar idd mannen. Als ie het doet doet ie het nog toch. Michiel is ook zo. Die had alleen gewoon die platte gekocht en ging die bolle naar boven (dat was nog in de tijd dat het goed met de economie ging en hij flinke bonussen kreeg..haha).
    Ik weet nog niet de kamer hoe we het doen. Weet niet eens waar want stel we vinden wel een ander huis en deze verkoopt snel....

Am ja idd misschien doordat hij minder drinkt. geef je ook met dat spul erdoor dat verdikker of mag dat nog niet? Of heet het rijstebloem?? Plafond heb ik zelf gedaan hoor...klere werk zeg!

Fajah veel plezier!

Zo ik dus plafond gedaan in de keuken en papa en jaime gingen shoppen. Daarna ben ik aan de slag gegaan met verven van twee kozijnraampjes beneden en daarna de buitendeur nog gedaan. Morgen nog de openslaande deuren aan de buitenkant. Dan gaat Chiel boven opruimen. Paar dozen naar zn moeder brengen, die heeft toch genoeg plek. En dan bel ik de makelaar. Misschien kan die volgende week vrijdag wel langskomen dan?
    Ben wel weer moe hoor merk ik na dat schilderen.

Lekker gourmet gehad en nu inkakken op de bank.. Jaime op tijd erin, even kijken of we leuke film kunnen kijken.

Trouwens dacht vind het niet zo erg van dat hartje niet horen maar ik moet er steeds aan denken. Denk ik van als het maar goed is. Die eerste periode van de zw.schap tot je kindje voelt is dan ook wel weer onzeker eigenlijk heh. Blijft een raar iets zwanger zijn.

lfs

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Kelly: kapper is zeker duur! Hier gaat Kyl zo om de 1,5-2 maanden.
    Jij dus ook al gedoe met het strijkijzer...eng zeg!! En mannen en televisies komt me bekend voor ;)

Lin: jeetje jij het plafond nog gedaan. Jij bent de schilder in huis geloof ik he ;)
    Niet gaan stressen hoor over het hartje. Je hebt toch een goede echo gehad. En je baarmoeder zal nu ook wel op de goede hoogte zitten van de zwangerschapstermijn anders had ze je wel terug laten komen toch.
    Dyon krijgt nu de late avondfles rijstebloem erdoor. Het scheelt geloof ik wel ietsjes.

Schoonouders kwamen vanmiddag het servies van het ontbijt ophalen, maar bleven onverwachts hangen doordat schoonvader met de tegels in de tuin kwam helpen. D en zn vader zijn nu dus nog tegels aan het leggen. Valt best tegen haha, maar er ligt al 12m2 in ;) Geloof dat hij donderdag ook wil komen helpen.

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Zo wij weer terug vd verjaardag van mn broer....

Kel:En hoe is de taart ?Gelukt?
    Owjee strijkijzer kapot en straks ook nog de tv..
    Kapper is hier dan nog goedkoop,voor de jongens betaal ik 11,25 elk.
    Maar moet dan wel om de 4 a 5 weken anders ziet het er niet meer uit....ze hebben stekeltjes dus anders is het geen gezicht als het langer is.Ik ga zelf ook ieder 6 weken....

Am:Ow lekker toch dat er al wat tegels liggen....?

Lis:Hoe was Marijn zn verjaardag??

Lin:Niet direct druk maken over dat hartje hoor,ik heb het ook gehad hoor dat ze het hartje niet konden vinden,maar de beeb is nog erg klein en zwiept van de ene kant naar andere kant dus is zo'n hartje moeilijk te vinden,probeer te genieten van je beginnende bukje :)

Iedereen een fijne moederdag morgen,,,,,,,

xxxx

5. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Hoi,

Haha das ook toevallig, tja wie weet?! 18 december?! Haha

Na een moeilijke periode nu dan toch zwanger van de tweede.

Mooie namen hebben je kinderen...

6. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Dankjewel... ja Daniëlle was aan de kleine kant, precies dr vader. Ik was 3950 bij mn geboorte, mn man 2430. Ze is nu nog niet al te groot en zwaar. Ze is nu (vanmorgen gewogen) 12 kg. Dit is pas sinds de kerst tot die tijd denk ruim een jaar rond de 10 kg gezeten.

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Lieve Monique, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, een hele gezellig dag toegewenst!

En iedereen een fijne moederdag toegewenst!

Ik moet nog even wachten op mn kadootjes en lunch, kom vanmorgen uit de slaapdienst en ben nog op mijn werk. Over uurtje lekker naar mn gezinnetje toe!

8. Een fijne moederdag allemaal

Hier al lekker verwend met 2 zelfgemaakte schilderijtjes van de meisjes. Voetafdrukje van Senna en Daynah heeft allemaal verschillende kleurtjes gekrast.....hahahahahaha. Verder nog een mooie tas gekregen en oorbelletjes en ketting. Lekker verwend dus.

Dadelijk naar mijn moeder. Nemen we de prinsessentaart maar mee.

Had gisteravond nog een berichtje gekregen van Zap. Ze zijn na lange vertaging aangekomen in hun app. Kindjes waren lief geweest. Zap is wel erg ziek geworden in het vliegtuig. Overgeven en flauwgevallen, maar alles ging nu weer goed.
    App ziet er mooi uit met prive zwembad.

Ik ga me aankleden. We zouden om een uur of 12 bij mijn moeder zijn, want die gaat vanmiddag weer weg naar mijn oma (haar moeder weer).

Liefs Kelly

9. Monique van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een dubbele mooie dag voor jou. Veel plz vandaag

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Monique gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet er maar van dubbel feest voor jou vandaag!

Kel ik vroeg het mij nog af of Zap wel aangekomen was. Hoorde gister op het nieuws dat alle vluchten naar spanje en portugal door die rook van die vulkaan waren gecancelled.....oh en ziek in het vliegtuig...bah.

Starlady zo dat is echt niet groot! Jaime weegt nu 17.5kg, maar die is ook erg lang hoor.

Fajah mooi leuke verjaardag gehad. Was bij jou ook hartje niet kunnen vinden.Moet me ook geen zorgen maken maar doe je dan toch heh.

Heelrijk ontbijt gehad vanochtend met leuk 3 spellen voor de wii. Zo ff naar giro. Schilderen wordt hem denk ik niet..

lfs

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    monique gefeliciteerd met je verjaardag!!! Fijne dag!!!!

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Iedereen wat leuks gekregen van de kindjes???

Ik een sieradendoosje van Jelte gekregen die hij zelf gemaakt heeft op school en van Yorben een boodschappentas met zn handjes met verf erop.
    En nog een bos bloemen van Fenna en van Jelte enYorben ook een bosje bloemen die ze zelf mochten maken bij de bloemist ,erg leuk.....

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden,

Iedereen dus al lekker verwend vanmorgen.
    Hier stond er een lekkere lunch op me te wachten toen ik uit mijn werk kwam. Jayna had geholpen met tafeldekken en stond helemaal trots te wachten. Heb een zelfgemaakt tasje en ketting van Jayna gekregen en van de meisjes samen nog een mooie grote staande spiegel voor op de slaapkamer.
    Nu slapen de meisjes allebei ff, Jayna wou ook naar bed, terwijl ze eigenlijk nooit meer slaapt overdag.
    Straks nog even naar mijn ouders bakje thee doen.

Zal ff bijlezen hier, ben ik afgelopen week met het vele werken niet aan toe gekomen...

tot later,

Liefs Sem

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ging best nog vlot het bijlezen, dus hier nog ff wat reacties van mij....

Lydia: Marijn een leuke verjaardag gehad? Is hij lekker verwend? Wat heeft hij van jullie gekregen?

Kel: lekker geshopt met je oudste dochter dus, gezellig hoor. En tuurlijk moet je jezelf ook eens verwennen met iets nieuws, kun je meestal wel een beetje slagen op het Alexandrium? Fijn dat het slapen met Senna ook al beter gaat, zet het doorslapen een beetje door?

Brennie: weer heel wat feestjes voor de boeg dus, leuk hoor! Lief hoe Amy dan om haar grote zus vraagt. Milou zal het vast super leuk gehad hebben in de efteling. Wat leukd at opa en oma zo'n uitstapje met hun kleinkinderen maken.

Linda: je bent flink verwend voor moederdag. Welke spellen opde Wii heb je gekregen? En druk aan het schilderen dus thuis, weer je al wanneer de makelaar komt? Jammer dat je het hartje niet kon horen, maar als de vk zei dat het allemaal goed was, zal het wel goed zitten toch? Nu op naar 11 juni en de 20 weken echo dus, jeetje, dan zit je al op de helft!

Trena: wat ben je lekker verwend door je kindjes, leuk hoor! Wat kunnen ze dan trots zijn he als ze hun eigengemaakt werkje aan mama geven.

Monique: en heb je een leuke verjaardag/ moederdag? Wel speciaal zo zeker! Heb je vandaag ook visite dan? Of vier je het een andere dag?

Zaph: misschien lees je nog stiekem mee in Spanje, maar bij deze....nogmaals een super fijne vakantie toegewenst! Hopelijk ben je weer helemaal fit en gebeurt er verder niks met de oma van John. Hoe is het weer daar in Torremolionos?

Starlady: welkom bij de novembermama's en nog gefeliciteerd met je zwangerschap van nummer 2, voel je je goed verder?

Zo dat was het ff voor nu, ga zo eens kijken bij de meisjes, zul je net zien, die slapen 3 uren nu we weg willen gaan....

liefs Sem

15. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Ja voel me verder goed van de 2e. Wel erg moe, maar verder niets. Met Danielle was ik al misselijk nog voor ik wist zwanger te zijn.

Mede door de weinige kwaaltjes en de vele miskramen, is het moeilijk te geloven dat ik zwanger ben, er hartactie te zien is, etc.

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Allemaal bedankt voor de felicitaties! Mn eerste moederdag en verjaardag in 1 ;) Over 6 jaar weer haha.
    Van Kyllian en Dyon knutseldingetjes gekregen en daarna Dyon weggebracht en wij naar de moederdagbrunch gegaan. Was erg uitgebreid eten, dus we hebben net alleen nog maar een soepje gegeten hihi.

Wat fijn dat Zaph toch goed aangekomen is. Wel vervelend zeg flauwvallen in het vliegtuig.

Starlady: van mij ook natuurlijk nog gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat vervelend al die miskramen zeg, maar nu gaat het gewoon goed en wordt er een mooi decemberkindje geboren!

Sem: jeetje Jayna die overdag 3 uur slaapt??

Sens: jullie nog wezen kijken bij de giro? Ik wilde nog even snel met Kyl kijken maar toen waren ze al net voorbij gefietst. De auto staat nu nog in een andere wijk geparkeerd, omdat we onze wijk niet in konden toen we thuis kwamen na de brunch.

Ik hoop dat iedereen een fijne moederdag gehad heeft :)

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Monique: fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad, echt speciaal zo!
    Enne...dat Jayna sinds tijden weer eens sliep overdag, merken we nu.....niet in slaap te krijgen, gaan nu weer een poging doen om haar naar bed te brengen....
    Doen we ook niet weer....

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden,

De week is weer begonnen...gelukkig weer met een zonnetje er bij hier, maar nog vind ik het maar koud.....waar blijft die zomer nou?

Hier een leuk nieuwtje....
    Heel plotseling lijken onze plannen voor een nieuwe woning heel misschien wel snel werkelijkheid te worden.
    Ik had vorige week contact met de makelaar over het project waarin wij een woning gekocht hebben. Het wil nog steeds niet opschieten met verkoop en misschien dat ze de plannen gaan wijzigen. Volgende week loopt onze koopovereenkomst af en moeten wij beslissen of wij deze met 3 maanden willen verlengen of toch van de koop afzien.....we hebben voor het laatste gekozen. We willen nog steeds een woning in deze wijk, maar nu dit project niet opschiet, de vrijheid hebben om eventueel voor iets anders te gaan....en laat nu net de makelaar met iets anders voor ons komen.
    Tegenover de psz/opvang/school van Jayna staan 12 rijwoningen, nieuw gebouwd, net af en slechts 10 van de 12 verkocht. Nu wordt er 18 mei in een vergadering besloten om deze woningen via het woonbedrijf ( waar wij ook van huren ) onder garant verkoop aan te bieden, en dat met 25% koring op de koopsom. De woningen zijn best apart, het zijn stadswoningen, met zelfde indeling als huis van Zaph, dus wonen op 1e etage met L-vormige woonkamer, open keuken en nog een bijkeuken, 2de etage 3 slaapkamers en badkamer en op begane grond een berging en nog een extra kamer die je als hobby/ werkruimte kan gebruiken. Zouden wij dan een tv kamer van maken denk ik.

Maar goed, we hebben inmiddels een optie genomen op de laatste hoekwoning die nog vrij is, met mooie grote tuin aan de zijkant van het huis. Met meer woonruimte en grond zijn we dan net zoveel geld kwijt als bij de andere woning die we zouden kopen!
    Woensdag gaan we bezichtigen en dan verder zien.
    Vind het echt zoooo spannend! Durf niet te hopen dat dit het dan gaat worden...

Sorry, lang verhaal, maar moest t ff kwijt!
    Duimen jullie mee dat dit het gaat worden voor ons?

Liefs Sem

19. Goedemiddag allemaal,

Zo hier weer even rust in huize Kelly...hahaha. Beiden meisjes liggen lekker op bed en Senna sliep al zag ik.

Sem: Owwwwwwwwwwww meid wat een leuk nieuws zeg. Mijn duimen draaien hoor. Ik hoop het zo voor jullie. Klinkt erg leuk allemaal die woning. Komt vast wel goed.
    Jayna nog op tijd gaan slapen gisteravond?
    Wij merken het ook wel hoor dat als Daynah in de middag slaapt ze 's-avonds moeilijker in slaapt komt, maar ze blijft wel altijd in haar bedje liggen. Komt er nooit uit.
    Ik vind het in de middag zo lekker als ze allebeid even op bed liggen. Even een momentje voor mezelf....

Monique: Lekker gegeten dus gisteren. En lekker verwend ook. Goed zo.

Voor de rest is iedereen geloof ik wel verwend heh met moederdag. Vooral die zelfgemaakte dingen vind ik altijd zo leuk. Komen ze helemaal trots brengen naar je.

LIS: Hoe was de verjaardag van Marijn. Is ie lekker verwend?

Ik ga nog ff surfen.
    Vanavond weer spinnen!

Lfs Kelly

20. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Hoi allemaal,

Hehe, eindelijk weer eens bericht van mij!

Monique: nog gefeliciteerd met je verjaardag! Sorry, het kwam er gister niet van om te reageren en je te feliciteren.
    Wat lief van die brunch! Waar had je Dyon heen gebracht trouwens? Naar je schoonouders? En was de brunch voor jullie drietjes dan? Ook weleens gezellig he.

Sem: ik ga duimen voor jullie met het huis. Het klinkt in ieder geval erg goed! Hoop dat het wat wordt. Woensdag wordt dan wel spannend voor jullie. Wel fijn zeg, meer woonruimte en grond voor hetzelfde geld!

Trena: oh, jij bent ook lekker verwend met moederdag! Heerlijk he, die zelfgemaakte cadeaus die we nu allemaal krijgen!

Lin: heb je nog iets van de Giro gezien? En niet meer geschilderd?
    En 3 spellen voor de WII. Wow zeg.
    Nu moet ik zeggen dat onze WII gehackt is, dus Wes heeft nu wel 150 spellen. Wel leuk dat Jesse nu ook echt met de WII wil en kan spelen. Vooral vissen... hahahaha. Ik zie hem later al zitten in het gras met een hengel. Lekker rustig.

Starlady: Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap. Vervelend van die miskramen. Ik duim dat het allemaal goed gaat deze keer!
    Was je dochter te vroeg geboren of was ze gewoon zo klein? Hopen dat deze dan iets groter is, toch?

Gelukkig is Zap goed aangekomen, wel balen van dat ziek zijn en flauwvallen zeg. Hopelijk is het nu weer ok.

Wij hebben leuke verjaardag gehad. Vrijdag had ik een heerlijk dagje met de jongens. Marijn heeft maar liefst 4 uur geslapen :$ en Jesse ook wel 3 uur :$ Dat komt ook echt nooit voor, maar hij was al moe toen hij nog uit bed kwam. Dus ook voor mij heerlijk middagje. Met ook een slaapje hoor!
    Zaterdag verjaardag voor marijn met mijn familie. Mijn nichtje was donderdag 7 jaar geworden, dus we vierden dit een beetje samen.
    Om 17.30 uur nog pannenkoekje gaan eten met zijn allen en om 19 uur waren we weer thuis met zijn viertjes. Jongens sliepen om 19.45 uur. Zondag heerlijk ontbijtje op bed (de jongens hebben de helft meegegeten, maar dat maakt niet uit), en van allebei een potje met plantje dat later in de tuin gezet kan worden. Potje beschilderd natuurlijk. En een mok met I love mama en een setje van Rituals. Altijd goed!
    Vanaf 14 uur familie van Wes. Niet teveel mensen, want ik vond het zo ook wel ok.
    Marijn is weer verwend hoor. Wij hebben een waterbaan gegeven, dus de zon mag van mij hard gaan schijnen ;) Kunnen ze lekker buiten met water gaan klieren. En autootjes, een kassa met winkelmandje met boodschappen, connexxion bus. Dus de kast kan weer gevuld worden ;)

Nu nog 3 weken werken en met alle feestdagen erbij is dat dus maar 8,5 dag :$
    Schiet op he.
    Hopelijk dit weekend dan eindelijk de babykamer opruimen, zodat ik daar ook eens iets kan gaan doen.

Deel Deze Pagina