Kel: was ik jou nog vergeten! Wat ben je goed bezig met je WW zeg! Ik ben trots op je. En dan ook nog zo goed sporten erbij! Daynah slaapt ook nog elke dag he. Juist lekker hoor! Wat je zegt, heb je lekker nog even tijd voor jezelf! Wat balen van je werk trouwens. Ik had echt gehoopt voor je dat het nu beter zou zijn. Ben je al een beetje aan het kijken? Hopelijk vind je snel iets wat dan wel genoeg uitdaging geeft.
Kel:Heerlijk dat je meisjes nog ff slapen,geniet van de rust Lis:Klinkt als een gezellige verjaardag van Marijn en weer een hoop gekregen. Sem:Oooow wat spannend met het huis.Hoop dat het nu allemaal wel doorgaat,zal voor je duimen.Is het wel gewoon in Heerenveen??
Kel: lekker hoor nog even rust in de middag, daar moet je nog van genieten nu het nog kan. Ik zag bij je msn een nieuwe schermafbeelding staan, is dat de foto die bij daynah op psz gemaakt is? Schattig hoor de zusjes zo samen! Lydia: zo, de jongens dus ontzettend uitgeslapen, geloof dat wij dat hier nooit mee zullen maken...haha! Mooi dat de verjaardag van Marijn geslaagd was, wat worden ze dan weer verwend zeg! En nu dus aftellen voor jou die laatste dagen en snel aan de slag met de babykamer, nieuw kleurtje? Trena: met jullie verder ook alles goed? Hoe is het nu met Chris en zijn hartkloppingen? Het huis is in dezelfde wijk als dat we nu wonen in heerenveen. Is een nieuwbouwwijk met dus net de nieuwe school/psz en opvang vorig jaar klaar, waar die koopwoningen tegenover staan.
Sem:Ow dat is dan wel fijn in dezelfde buurt he?.En heel handig alles zo dichtbij. Chris heeft nog steeds last van die hartkloppingen hoor,geen enkel pil helpt en onderzoek is ook al gedaan.Soms zakt hij gewoon weg in de bank ,word dan grijs van kleur en steken op borst en in zn armen en benen,is echt eng,maarja wat moet je doen als de dokters ook niks vinden???
Heh gatver Trena wat eng als je Chris dan zo ziet zitten en gek dat ze niets kunnen vinden dan. Sem: idd die is op de psz gemaakt bij Daynah. Op mijn hyves staan er nog 2. LIS: Lekker druk weekendje achter de rug. Wel gezellig en idd die zon mag nu dan wel komen. Ik ben wel een beetje aan het rond kijken. Ik hoop gewoon dat ik een leuke baan kan vinden. We zullen het zien. Daynah is inmiddels wakker, dus ga haar maar even vermaken. Lfs
Trena: he getsie. Wat akelig van Chris zeg. En dat doktoren dan ook nog niets kunnen vinden. Maar zoiets gebeurt natuurlijk nooit als je bij een dokter bent. Kel: ik zag net je foto's op hyves, lief hoor, die 2 meiden. Senna heeft ook zo'n heerlijk koppie met haar! Heb je ook ergens je cv op staan? Toen ik 'em op monsterboard had staan, werd ik echt bijna dagelijks gebeld. Is al wel 4,5 jaar geleden, maar toch... Sem: dat uitgeslapen was ook alleen vrijdagavond hoor. Toen lagen ze er natuurlijk weer laat in omdat ze 's middags veel hadden geslapen, dus zijn we nog maar even naar schoonmoeders geweest om bloemen te brengen. Toen lagen ze er om 22 uur in, dus zaterdag waren ze eind van de dag weer gesloopt. Vandaag hopelijk ook op tijd op bed na dag kdv. Morgenochtend gaan ze naar de kinderboerderij van het kdv vanwege de verjaardagen van de leidsters. Wel leuk dat ze dat doen.
Goed idee LIS ik zal hem ook eens op monsterboard zetten. Ga ik vanavond even doen. We zijn trouwens wel heel trots op Senna. Het doorslapen gaat zo goed. Ze heeft vanaf donderdagavond tot nu iedere nacht geen voeding meer gehad. Ze wordt dan wel wakker maar na het speentje te geven en even knuffelen valt ze weer in slaap. Gisteravond heeft ze de laatste fles om 23.00 uur gehad en ze heeft tot vanmorgen 07.00 uur geslapen. Echt heerlijk hoor. Nu nog wel helemaal doorslapen dus ook niet meer wakker worden voor het speentje. Het begin is er! lfs
Trena: heh bah, wat eng zeg met Chris,vervelend dat de artsen dan ook niks kunnen vinden, straks krijgt hij zoiets onderweg in de vrachtauto, of is hij daar niet bang voor? Lydia: wat leuk dat ze naar de kinderboerderij gaan met de verjaardag van de leidsters, nu maar hopen op een beetje mooi weer. Kel: ow, heerlijk zeg dat Senna nu zo goed slaapt, best netjes toch nog, met bijna 4 maanden? Of was Daynah sneller? Hier kindjes vanavond gelukkig wel vroeg gaan slapen. Ze waren erg lief allebei vandaag, veel samen gespeeld en gedanst, want dat wordt hier in huis toch wel het meest gedaan. Nu lekker bankhangen. Moet morgen en op hemelvaartsdag werken, 2 dagdiensten. Dan vrijdag de bruiloft van Lenhard's broer en schoonzus, waar ik nog wel het ƩƩn en ander voor moet regelen, druk weekje dus. Fijne avond allemaal! Liefs Sem
Hoi allemaal,, Even een regenachtige groet uit Spanje. Al 2 dgn regen. Vanaf do beloven ze verbetering. Hebben nog geen zwembad aangeraakt. Vandaag krokodillenpark gezien, vonden de kids allebei erg leuk. De vlucht was een drama. Mega klein als je met Vueling vliegt. Mensen met kinderen moeten als eerste instappen, dus al erg vroeg voor vertrek, toen hadden we nog 1 uur vertraging aan de grond wegens een overboekte stoel en daarna nog 3 uur vliegen waarin ik heel ziek werd van de benauwheid in t vliegtuig. Heb paar keer gespuugd in een zakje(heeeeeeeeeeeel genant!!!), de wc flink vervuild en toen ging t wel weer ff. Uiteindelijk aangekomen in ons prachtige appartement waar we nu dus al 2 dgn regen hebben. De kids waren overigens erg zoet in t vliegtuig. Mn vriendin is er ook, erg gezellig dus. Vanavond gaan we lekker samen op stap(leez zuipen“,) hahaha) Hoop dat met jullie ook alles goed is. Lis: Nog van harte met Marijntje zn 2e verjaardag Am; Jij ook nog van harte met je verjaardag! Sem: Wat spannend dat huis voor jullie. En een hoek zou helemaal leuk zijn. Ook nog zo dichtbij de psz, ideaal. Ik ga duimen dat t wat gaat worden en nemen jullie ook een bioscoop onder hahaha?! Is echt geweldig hoor. Starlady¨: Welkom bij de club, gezellig dat je mee komt forummen. Moet jullie weer verlaten meiden, mn uur is om hahaha en moet me mooi maken om op stap te gaan. Dikke knuffel uit spanje en tot gauw
Wat balen Zap van de regen! Hopelijk knapt het snel op. Maar zo te lezen vermaken jullie je wel prima. Was het gisteravond gezellig op stap met je vriendin? Sem: oh wat gezellig dat dansen van je meisjes. Vooral K3 of ook nog andere muziek? Kel: goed zo Senna! Heeft ze vannacht weer doorgeslapen? Wel fijn, zeker nu je moet werken! Hier weer controle bij vk gehad. Alles weer prima. Bloeddruk 105/65 dus wat hoger dan normaal, maar ook dat is wel normaal wat later in de zwangerschap. IJzer was vorige keer geprikt, was 7,1 dus ook goed. En verder weer boekjes over de bevalling meegekregen om te lezen. En weer advies gekregen om zo snel mogelijk te bellen als ik denk dat de bevalling is begonnen. Ze zei ook dat als ze niet wist hoe ver ik was, ze zou schatten dat ik 34/35 weken zou zijn, dus weekje verder. Ik zei: oh nee, niet weer zo'n groot kind he Dus maar niet teveel kleine kleertjes kopen. Zo, nu maar weer aan het werk. Fijne dag allemaal!
Goedenmorgen, Zaph: balen van de regen zeg, daarvoor ga je natuurlijk niet naar Spanje. Gelukkig hebben jullie mooi appartement en maken jullie er met elkaar het beste van. Hopelijk de laatste dagen wat meer zon en kans om te zwemmen. Was het stapavondje met Sandra nog geslaagd? Lydia: waarschijnlijk weer een groot kindje dus. Wie weet gaat de derde keer bevallen nog sneller, dus dan idd maar snel bellen als het begint.Vind je het ook weer spannend worden zo met de bevalling straks weer in zicht? Hier alles prima. Gister gewerkt en nu morgen nog en dan lang weekend. Vandaag de bezichtiging van de woning die wie in optie hebben genomen. We zijn er echt enthousiast over en zien het helemaal zitten, dus zijn erg benieuwd hoe het verder zal lopen. Onze financieel adviseur verwacht qua financiering geen problemen, aangezien we misschien zelfs nog iets lagere hypotheek kunnen nemen. Dus als het vanmiddag goed bevalt, denk ik dat we er echt voor gaan. Zo gek dan, we hadden het verhuizen eerst wel uit ons hoofd gezet en nu gaan we misschien deze zomer nog verhuizen! Zou ik echt zin in hebben, alles nieuw uitzoeken. Hebben we toch niet voor niks onze vakantie opzij gezet.....maar goed ik houd nog ff een slag om de arm en ga het pas echt geloven als financiering rond is en we bij de notaris zijn geweest. Jayna zit op psz. Faya aan het snoepen van haar smarties, knoeikont dat het is...hihi... Mijn ouders komen zo Luca halen, die gaat paar daagjes mee naar de camping omdat wij vrijdag de bruiloft van Lenhard's broer en schoonzus hebben. Hopelijk wordt het weer nog wat beter, want we hebben allemaal zomerse kleding voor vrijdag... Nou ga ff koffie drinken, tot later! Liefs Sem
Hoe was de bezichtiging gister Sem??? Hopelijk kan het allemaal doorgaan nu hoor. Wij proberen vandaag de kamer voor de baby een beetje aan kant te hebben. Het is nog maar 6 weekjes...
hey Ja sem ik ben ook wel benieuwd hoe het gister was bij het huis. Lis:Wow nog maar 6 weekjes....spannend nu hoor....ik ga nog steeds voor een meisje. Weet iemand nog vanaf wanneer een kindje gewone koemelk mag drinken,ik ben het ff helemaal kwijt en kan het ook nergens in cb boekje vinden. Fenna drinkt niet zo graag roosvicee dus zou dan koemelk willen geven.Maar weet niet of dat nu al mag.
Trena: heeft ze dan niet voldoende aan de opvolgmelk? Misschien wat water af en toe geven of vindt ze dat niets? Wij gaven Kyllian vanaf 11 maanden koemelk. Op het formulier van CB stond toen vanaf 12 maanden, maar bij 11 maanden gaven ze daar aan dat we wel gewone melk konden geven. LIS: woww nog maar 6 weken, gaat snel nu zeg! Wat voor kleur is de kamer uiteindelijk geworden? Sem: wat een positief huizennieuws zeg!! Zou super zijn toch. Ik hoop voor jullie dat het door gaat! Zaph: hopelijk hebben jullie ondertussen wel lekker weer daar. Kel: oww heerlijk zeg dat Senna nu doorslaapt! Vannacht ook weer doorgeslapen?
Am:Fenna drinkt nog maar 2 flessen opvolgmelk per dag.1 smorgens en 1 savonds.Smiddags bij de boterham en bij avondeten wil ik haar dan koemelk geven ipv roosvicee. Wil nu die opvolgmelk ook beginnen af te bouwen.Jongens hebben ook maar tot 12 mnd opvolgmelk gekregen daarna gewoon alles met de pot mee en gewoon melk en sap. Heb nml geen zin om met poedermelk te klungelen op vakantie.
Ow ik herinner me nu trouwens ineens dat Kyllian ook geen roosvicee lustte, behalve de biologische van de AH Wie weet lust Fenna die dan ook alleen?
He he ben ik ook weer even. We zijn zo druk alles aan kant te krijgen. Volgende week vrijdag komen er twee makelaars langs. Een derde moet/wil ik nog vinden. Fajah oh echt geen idee meer met koemelk. Volgens mij heeft Jaime wel redelijk lang die opvolgmelk gehad eigenlijk nu ik er zo over nadenk.... Misschien gewoon water geven? Ik gaf sowieso geen roosvicee, eerst water leren drinken . Echt eng met de hartkloppingen.Stom ook dat ze niks kunnen vinden zeg! Lis schiet eens even op met die kamer..haha. Is het wel al geschilderd enzo? Alleen nog inrichten of is het een troepie? Zes weken nog maar het gaat echt snel. Vind je het nu nog sneller gaan dan bij Marijn? Sem hoe was de bezichtiging gisteren? Is het wat dat huis? Wel spannend hoor en raar idd dat je het eerst uit je hoofd zet en dan lukt het ws ineens toch! Heb je alles nog kunnen regelen voor de bruiloft? Leuk altijd dat soort feestjes! Zaph meid hoop dat het wat beter is inmiddels in Spanje?? Gaan jullie nog naar een waterpark met waterratje Jill? En gaat het slapen van Yannick ook goed in spanje? Kel hoe is het nu met het doorslapen van Senna? Nog steeds goed? Las ik nou laatst dat jullie het huis van de markt willen halen en voorlopig even daar blijven wonen? Heb vandaag dus nog weer geschilderd je blijft bezig heh. De openslaande deuren aan de buitenkant. Moet alleen nog klein stukje muur binnen op de gang en verder opruimen en opruimen. Michiel is nu met Jaime naar zn moeder (die was terug van vakantie...gedaan met de rust qua telefoon...). Hij heeft weer drie dozen meegenomen, campingbedje en nog wat van die dingen die we nu niet gebruiken. Dan kan ik alles wat beter opruimen. Ook speelgoed van Jaime boven in de kasten zetten enzo. Kan het er wel weer ff uit als er geen mensen komen kijken. Ben heel benieuwd wat die makelaar zegt qua prijs. Verders goed hier. Wel wat krampen steeds in mn buik. Morgen vk weer proberen hartje te luisteren. Hoop dat we nu kunnen horen. Collega van mij zn vriendin heeft baby gekregen. Een meisje (ik dacht het al hij versprak zich laatste...haha en maar herstellen heh). Ze heet Noƫlle. Mooie naam. Kom vanavond nog wel ff. Ga nu eerst ff lekker in badje zitten met de mama en daarna pizza voor deze mama . lfs
hoi hoi, Lin: Hier hebben we ook pizza gegeten....jummie! We gaan ons huis niet uit de verkoop halen hoor, maar het is meer omdat ik echt een andere baan wilt en als je dan geen vast contract heb zijn de banken wat lastiger met verstrekken van een hypotheek, maar we hebben zoiets van, dan mss eerst maar huren, dan zijn we iig dit huis kwijt. Gaan er niet op wachten meer op die koper. Jij weer lekker geklust vandaag. Was toch niet lekker weer Trena: Ik dacht ook dat ze pas vanaf 12 maanden koemelk mochten, weet het niet zeker hoor. Maar ik moet zeggen dat ik eigenlijk alles wel heel snel probeer. Senna drink ook af en toe een beetje siroop, doe dan wel 5 druppels in een flesje hoor, maar dat er net een smaakje aan zit. Sem: Ik ben wel heel benieuwd hoe het nu is geweest gisteren in dat huis. Ik hoop dat het helemaal naar wens was en dat jullie dit jaar nog een nieuw huisje hebben. Komen wij weer richting Heerenveen om jullie nieuwe kasteeltje te bewonderen. Heel veel plz morgen op de bruiloft. LIS: Hoe groot waren Jesse en Marijn ook alweer. Kan nooit groter dan Senna worden heh Fijn dat het allemaal goed was gegaan bij de vk. Gaat echt opschieten voor je. Hier gaat alles goed. Vandaag naar de kinderboerderij gegaan met Daynah, Senna en mijn moeder. Mijn moeder heeft morgen een feest in de SS Rotterdam. Ze zou samen met een vriendin gaan maar die is ziek geworden en nu ga ik mee. Ben nl ook wel heel benieuwd hoe dat van binnen eruit ziet. Je heb er verschillende zalen en er zijn allemaal hapjes en drankjes.....goed voor de lijn Morgen ook een kinderfeestje, dus een drukke dag morgen. Het doorslapen van Senna gaat redelijk. Ze wordt wel iedere keer rond 04.30 uur wakker en dan zijn het iedere keer van die korte slaapjes die ze dan doet tot 06.30 uur. En dat is wel heel vermoeiend vind ik. Mss is het toch wel wat te vroeg om door te slapen. We zitten nu wel sinds 2 dagen aan de 180cc, dus mss nu ze op de dag meer eet dat ze de nacht dan wel gaat doorslapen. Laat nu ook 4 uur tussen de voeding zitten. Senna is gewoon een klein vreetzakje echt het tegenovergestelde van Daynah toen. Ik ga lekker in bad. Tot laterrrrr Liefs
Trouwens vreselijk toch weer van dat vliegtuigongeluk. Dat arme kind wat het heeft overleefd is gelijk zijn ouders en broer kwijt. Volgens mij kan je dan ook beter dood zijn. Zit je daar in een vreemd land. Moet er niet aandenken hoor.
KelKiel: idd... Zo erg voor die jongen. Dan zit je daar alleen. Hopelijk gaat hij wel naar familie en niet een pleeggezin ofzo. Jesse was wel ok hoor, 3460 gram maar Marijn woog 4040 gram. Ik had wel gehoopt op weer een 7 ponder maar ja... We zien wel. Veel plezier morgen op kinderfeestje en met je moeder. Lin; lekker even het rijk alleen? Heerlijk! En alweer bijna 15 weken, gaat snel bij jou! Weet je schoonmoeder het al? Trena: volgens mij mogen ze met 1 jaar koemelk maar hier drinken ze dat sowieso niet. Ik ook niet dus ze hebben het niet van een vreemde. Ze lusten het echt niet. AM: hoe is het met de tuin? Gelukkig voor jullie dat het toch geen weer is om buiten te zitten. Voor ons wel jammer hoor. Sem; veel plezier morgen op de bruiloft. Hopelijk blijft het droog! Wij hebben vanmiddag 2 lampen gekocht, 1 voor de jongens en 1 voor de babykamer. Hangt nog niet maar wel het plankje van de commode. Zucht, ben benieuwd of het een beetje aan kant is voor ik met verlof ga. Morgen nieuw bed kopen voor Jesse. Dan gaat Marijn in het bed van Jesse. Is wel een peuterbed maar Die heeft nog spijlen en das wel zo handig.