Lieve Lin, gefeliciteerd met je verjaardag!!! Vier je het helemaal niet? Of gewoon lekker op vakantie volgende week? Wat heerlijk zeg!! Die foto's met vogelspin heb ik gezien. Getsie wat een durfal die Jaime! Behalve van de glijbaan Dan hihi. Sem: leuke feestdagen gehad dus? Nu maar lekker bijslapen. Brennie: en... Hoe ging het sporten? Je zal nu wel weer aan de wijn zitten. Wel makkelijk, opa en Oma als kdv haha. Hier ook lekker weekend gehad. Veel opgeruimd. Jongens slapen in nieuw bed (althans... Jesse in nieuw bed en Marijn in Jesse's bed). Ledikantje staat weer hoog en op de babykamer... Er begint schot in te komen dus. Vandaag maar met de jongens weggeweest. Die waren na 3 dagen thuis zo oervervelend. Vanmiddag dus gewandeld, 10 km maar liefst, Jesse op de fiets en Marijn in de wagen. Marijn vindt dat allemaal prima. Morgen weer werken. Woensdag met mijn moeder en zus naar Michael Buble. Ook wel zin in.
hoi hoi, Lin nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik zal zo even je hyves checken maar als ik het zo hoor vind ik het al erg stoer van Jaime. Ik zou dat echt niet durven hoor..brrrr. En wat een heerlijk vooruitzicht zeg om van het weekend weg te gaan. Hoop niet dat jullie last hebben van die aswolk. LIS: Ooow dat zullen de jongens wel leuk vinden om in een nieuw bed te slapen. Is dat allemaal goed gegaan vannacht. En er zit dus schot in de babykamer. Laatste weekje werken toch voor jou? Brennie: Ben je al uitgefeest? hahahahhahahahaha. Hier een druk weekendje achter de rug. De SS Rotterdam was echt super mooi en heel groot. Was dus nog nooit op een cruiseschip geweest dus leuke ervaring. Zaterdag ook heel de dag op stap geweest. Daynah ziek geworden en kreeg ook nog koorts. Volgende dag was het gelukkig over, want ik zou dan naar een oud collega gaan, was ook gezellig. Vandaag Senna ziek geworden, arm kind. We blijven lekker bezig. Ik heb trouwens ook nog kaartjes besteld voor K3. Hier in Ahoy is het op 6 november. We zitten 1ste rang. Duurt nog wel even maar wel een leuk vooruitzicht alvast. Morgen weer werken...bahhhhhhhhhhhhhhhh! Lfs
Heeej meiden, Zo eindelijk weer ff tijd om nij te lezen en te reageren.... Linda: heb je een leuke verjaardag gehad? Wat fijn dat jullie het hartje gehoord hebben, en je denkt dus nog steeds een jongen, ik ben benieuwd! En een heerlijke vakantie in het vooruitzicht. geniet er van met zn 3 tjes. Jaime heeft de ideale leeftijd om mee naar het buitenland te gaan. Alvast heel veel plezier! Kel: fijn hoor dat het slapen met Senna steeds beter gaat. Leuk om een keer op een cruiseschip te kijken, mooie locatie voor trouwfeesten ook zeker? En jullie dus ook naar K3, leuk hoor! Jayna vond het echt geweldig. Misschien kunnen we een volgende keer samen gaan, leuk voor de meiden toch! Brennie: beetje uitgefeest en gedronken? Hihi! ideaal toch dat de kleinkinderen dan altijd bij opa en oma terecht kunnen, wat een schatten zijn dat toch ook. Verder alles goed met de meisjes? Monique: hoe gaat het met jullie? Tuin helemaal klaar voor de zomer? Jullie eerste zomer in deze tuin toch? Trena: de jongens dus weer naar school/psz. Wat gaan 2 weken dan ook weer snel voorbij zeg. Hoe is het verder met Fenna? Echt meisje is het hoor, met dr prachtige ogen en mini staartje...hihi... Lydia: druk met de kinderkamers dus. Hoe ging het slapen met marijn in zijn nieuwe bed? na pinksteren ben je vrij toch? Laatste dagen dan dus nu voor je, jeetje wat is dat snel gegaan. Simone: hoe is het met jou en de jongens? En met je nieuwe liefde? Zaph: alweer veilig thuis? Hopelijk betere terugvlucht gehad. ben benieuwd naar je spam! Verder weet ik het ff niet meer. hier alles zn gangetje. Vorige week dus de woning bezichtigd en het is helemaal naar ons zin. Genoeg ruimte en ideale locatie. Het is een hoekwoning aan het water. Rondom de tuin zouden we dan een soort hekwerk van gaas willen wat we dan willen laten begroeien, zodat het veilig is voor de kinderen. We hebben dan ook een grote steiger, die we alleen voor ons zelf toegankelijk willen maken. leuke lounge set er op en 's avonds in de zomer lekker borrelen aan het water.... Kinderen kunnen voor huis prachtig spelen, is een weg alleen voor bestemmingsverkeer en tegenover ons huis de school/psz/bso, net nieuw gebouwd, met hele mooie speelplaatsen, waar de kinderen ook na schooltijd gewoon kunnen spelen. Dus speeltuin voor de deur. We gaan er dus echt voor en hopen dat dit het dan mag worden. vandaag wordt er vergaderd door het woonbedrijf die de woningen verkoopt, over de voorwaarden waaronder ze verkopen en wat de definitieve prijs nu wordt. De makelaar dacht dat het allemaal wel zou worden zoals zij het ons verteld heeft. Eind deze week wist ze sowieso meer en wij dus ook......zoooo spannend! Nou ga ff bij Jayna kijken, die is niet zo fit en ligt met een dekentje op de bank.... tot later, Liefs sem
Nog ff wat spam van de bruiloft van Lenhard's broer en schoonzus... Jayna en haar nicht Gwen ( dochtertje van Lenhard's broer )
En de laatste....poging tot gezinsfoto, waar de meisjes niet echt aan mee wilden werken.....gelukkig deden ze dat wel toen de fotograaf een foto maakte van ons met het bruidspaar, dus dan die foto maar ff afwachten...
Leuke foto's Sem! Wat zien jullie er allemaal mooi uit! Met zon erbij, wat fijn. Ik weet van zoveel mensen dat ze vrijdag een bruiloft hadden. En wat goed dat het huis zo aanslaat. Ik duim dat jullie lekker mogen verhuizen deze zomer! Kel: tjeetje, echt knap dat je gister weer bent gaan spinnen hoor! Gaat het lijnen nog steeds zo goed. Klinkt goed dat cruiseship. Kaartjes voor K3 zou ik ook eens voor moeten kijken. Jesse wil er ook best nog wel heen. Ik werk deze week en volgende week nog. Volgende week vrijdag ben ik 36 weken. Is idd snel gegaan. Mijn collega die zwanger is, is per vandaag 3 uur minder gaan werken, dus 5 uur per dag, vanwege bekkenklachten. Pff... ik baal er wel een beetje van, want ik krijg nu echt geen mogelijkheid om af te bouwen. Ben echt nog volop aan het werk. Bovendien ook niet leuk om op deze manier het werk achter te moeten laten. Nou, ik ga de jongens ophalen en koken. Kunnen de jongens nog even buiten spelen.
Hoi allemaal. We zijn weer thuis. Kom later ff bijlezen. Was een leuke vakantie. Voor wie interesse heeft in de foto's zie hyves. We hebben gelukkig nog de laatste 3 dgn mooi weer gehad, en toch nog een beetje kleur opgedaan. t Was in ieder geval een gezellige 11 dagen! Nu wassen, strijken huishouden etc. Laterz allemaal Sem: Mooie foto's van jullie en de meisjes. Echt heel lief
hoi hoi, Zap: Welkom terug. Aan de foto's te zien hebben jullie het wel lekker gehad. Jammer dat het weer tegen zat, maar je bent er iig even uitgeweest. Nu binnenkort de nieuwe keuken. Sem: Wat zagen jullie er mooi uit zeg. En leuke foto's van de meisjes. Jayna kan zo lief lachen vind ik. Het huis klinkt helemaal super zeg. Ik hoop dat het echt wat wordt. Ga heel hard duimen. LIS: Ooow dat is wel vervelend zeg als je collega minder is gaan werken en het werk nu allemaal bij jou neerkomt. Hoe ver is zij? Probeer je er iig niet te druk om te maken. Volgende week de deur achter je dicht doen en lekker genieten van je verlof. Hier is de eerste werkdag alweer achter de rug. Nog 1,5 dag werken voor mij. Donderdagmiddag lekker vrij. Mijn moeder gaat naar de Toppers met vriendinnen. Ben al een beetje aan het rondkijken voor wat anders. Heb ook een open sollicitatie de deur uitgegaan naar een scholengemeenschap maar daar hadden ze momenteel niemand nodig maar zullen mij benaderen als het wel zo is. Zullen ze wel tegen iedereen zeggen, denk ik dan. Hier liggen de meisjes net op bed, dus ga ik lekker even in bad. Lfs Kelly
Goedenmorgen, Lydia: zo, je moet nog vol aan de bak op je werk dus, zo vlak voor je verlof. Succes met die laatste loodjes, lijkt me best pittig! Kel: toch wel een beetje op zoek naar iets anders, gelijk heb je. Deze week dus een halve dag minder, dat scheelt weer. En ook nog mooi weer in het vooruitzicht, dus dat komt goed uit! Zaph, welkom terug! Ik heb je foto's bekeken, echt super! Alles weer een beetje aan kant? Nu binnenkort verbouwen toch met de keuken? Hier ochtendje met Faya alleen. Jayna naar de psz. Ik moet dit pinksterweekend op vrijdag een dagdienst draaien en pinkstermaandag de slaapdienst in. Len moet zaterdag ook nog werken, dus blijft niet zoveel tijd over om iets leuks te doen met pinksteren. Wel is mijn moeder nog jarig en viert ze het weer in Preston palace, dus dat uitje hebben we zondag nog voor de boeg. Omdat het zulk mooi weer wordt, nemen mijn ouders de kinderen morgen vast mee naar de camping, omdat ze anders toch hier thuis op moesten passen en het op de camping voor de kids leuker is. Zal wel stil zijn in huis dan. Wij zien ze dan zondag pas weer als we voor mijn moeders verjaardag komen en na Preston palace blijven ze ook nog tot di morgen, omdat ik dus weer moet werken. Kan ik ondertussen wel het hele huis even goed door en dingen doen waar ik anders nooit aan toe kom. Nou ga ff boodschapjes doen. Liefs Sem
Hey meiden, Zaph, welkom thuis! Hier is het net zo'n mooi weer als in spanje...dus genieten Las op hyves dat het slapen van Yannick weer minder was...hopelijk werkt de nieuwe massage van de osteopaat! Sem: wat een leuke foto's zeg van de bruiloft! Schattig en jullie bofte met het weer. Al iets gehoord van het huis? WEl erg spannend heh? Ik hoop het zo voor jullie...dan kunnen jullie komende zomer aan de slag LIS: balen van het concert zeg... Nog anderhalve week werken dus? LIjkt me ook niet fijn als het nu nog zo druk is...wel aan jezelf denken hoor. En alweer bijna bevallen...wow echt hard gegaan bij jouw hoor. Ik weet nog goed toen we bij am waren.... Kel: je bent dus al flink aan het rond solliciteren? Groot gelijk hoor als je het niet naar je zin hebt. Hier weer zo fit als een hoentje Haha was een erg geslaagd weekend. Deze week heb ik vrij. Mijn moeder wilde vandaag toch de meiden dus die heb ik vanochtend gebracht, het huis gepoetst, een stuk of 5 wassen gedraaid en nu heerlijk genieten van de zon....wat is dat toch lekker heh!!! Geniet ervan allemaal, tot later!
Brennie: lekker hoor, nog ff tijd voor jezelf en nu genieten van het zonnetje! En weer helemaal bijgekomen van het weekend dus. Verder nog plannen deze week? We hebben nog niets van het huis gehoord. Gister hadden ze vergadering over de voorwaarden en definitieve prijs. Makelaar zei uiterlijk eind deze week zeker wel meer te weten...nog even afwachten dus... Hier lekker hangdagje gehad. Len komt half 5 thuis en dan gaan we ff naar de pinksterkermis in het centrum, aangezien de meisjes na vandaag op de camping zijn, meteen de eerste dag van de kermis maar even heen. We hadden Jayna beloofd dat we dan ook een patatje of poffertjes zouden gaan eten op de kermis, kunnen de meisjes meteen hun bedje in als we terugkomen. Tot later... Liefs Sem
Even kort ik leef nog hhoor maar ruimen ruimen, vrijdag komen de makelaars...Inpakken en doen voor vakantie ook nog, ben nog nooit zo druk geweest voor vakantie. Zaph leuke foto's op je hyves. wat een schatjes je kids! Bren fijn dat je bijgekomen bent. Sem meid ik hoop dat het lukt met het huis. Ga eer even verder kom morgen of vrijdag nog ff. lfs
Hoi allemaal, Zo we zijn weer enigszins bijgekomen van de vakantie, althans, vakantie tussen aanhalingstekens. Met kids heb je dus echt geen vakantie meer he, ben nog nooit zo moe thuisgekomen. Hahahaha. Alle wasjes zijn weer gedraaid, huisje weer op orde, nu de kinderen nog in het gareel Aanstaand weekend gaat de keuken eruit. Heb gisteren via Mp al de vaatwasser en de magnetron verkocht. Nu nog t gasfornuis. t Weekend wordt dan meteen de hele woonkamer en keuken geschilderd door mn schoonvader, dan een week geen keuken en op 31 mei komt de nieuwe die op 2 juni wordt gemonteerd. Ben benieuwd, maar eerst nog ruim 1,5 week in de bende en eten uit de magnetron. Hahaha. Lin: Alvast een hele fijne vakantie in Spanje. Hoelang ga je eigenlijk en hoelaat vliegen jullie? Ook met Vueling? Daar gaan wij echt nooit meer mee, wat een drama maatschappij. De vliegtuigen zijn echt te krap zelfs als je 1.73cm bent zit je niet goed. Whatever, heel veel plezier in ieder geval. Geniet lekker van elkaar en t nieuwe wondertje dat onderweg is. Brennie: Zo uitgefeest? Was wel weer gezellig zeker die dorpsfeesten? Hoe is t met de meisjes? Lekke rhe als je even tijd zonder kinderen hebt? Dat is tegenwoordig dubbel genieten. Am: Hoe is t met jullie tuin? En hoe bevalt Djurre zn nieuwe werk? heeft hij t naar zn zin? En gaat t met Dyon goed? Rollen? Eten? Lachen ? hahaha Dat kan hij wel goed he. Lief mannetje. Lis: Jeetje meid we krijgen alweer bijna een geboortekaartje van jullie(meisje). Zijn de namen al helemaal klaar? Ben je klaar voor de bevalling? Zin in die hel? hahaha. Hoe is t met Marijn en Jesse? Sem: Spannend hoor jullie nieuwe huisje. Hoop zo dat t gaat lukken, zou wel erg leuk zijn hoor. Wanneer zou je er al inkunnen als hij voor jullie beschikbaar komt? En veel plezier op de kermis he. Lekker dat der meisje weer even naar de camping zijn, hebben jullie weer ff tijd samen. En weer naar Preston Palace, is wel een jaarlijks uitje he? Have fun, bel je snel. Kel: Goed van je dat je weer een beetje rondkijkt voor nieuwe banen. Zal t ook in de gaten houden voor je. Nu moet je alle kranten goed bekijken voor schoolvacatures. Per 1 sept begint t weer.Kijk ff op sites als www.meesterbaan.nl of www.onderwijsvacaturebank.nl Ik ga weer ff wat zinnigs doen hier op mn werk hahaha. Heb invaluurtje, niks te doen dus. Liefs en till soon
Goedenmorgen meiden, Linda: succes met opruimen en pakken en alvast een hele fijne vakantie!!! Lekker genieten van zon, zee, strand en elkaar, heerlijk hoor! Zaph: alles weer aan kant dus, ook wel weer fijn. En met kids heb je inderdaad niet echt vakantie meer he. Alles draait om hun. Rustig boekje lezen en lekker bakken in de zon is er niet meer bij. Aan de ene kant verlang je daar ook wel weer naar, maar aan de andere kant kun je die schatten ook niet meer missen.Daarom juist goed om ook af en toe zonder kids iets te doen,zoals jullie in januari van plan zijn, echt doen hoor! Leuk, bijna nieuwe keuken, wordt vast erg mooi! Ik hoop vandaag of morgen iets over het huis te horen. Het is net af, en staat leeg, dus denk dat ze er snel van af willen als het door gaat. Denk dat het dan alleen een kwestie van ondertekenen en regelen van de financiering is, wat ongeveer zo'n 6 weken in beslag zal nemen. Dus dat wordt dan denk ik klussen in de zomer en hopelijk eind vakantie over. I hope so..... Nou, hier een enorme stilte in huis nu de meisjes naar de camping zijn. Gelukkig hadden ze er allebei erg veel zin in, dus heb er wel een goed gevoel over. Wat een zeeën aan tijd heb je dan ineens zeg zonder kids. Ga straks even flink wat boodschappen inslaan, kadootje voor mijn moeder kopen voor haar verjaardag en voor een vriendin waar ik zaterdagmorgen ff op kraamvisite ga. Lekker ff rondkijken in de stad, zonder buggy's en kinderen die je steeds in de gaten moet, houden, voelt gewoon als een luxe zeg...hihi... Vanavond gaan Len en ik lekker samen uit eten. Nemen het er meteen maar van. Wil mijn ouders voor zulk soort dingen nooit extra om oppas vragen, dus nu de kids daar toch al zijn, kan dat mooi ff. Lekker eten en borrelen,mmmm... Fijne zonnige dag allemaal! Liefs Sem
Sem: oh wat klinkt dat idd heerlijk zeg. Lekker even de stad in, zonder gedoe, zonder buggy. Lekker even van genieten. Mijn moeder heeft gevraagd of de jongens van de zomer komen logeren als de baby er is, dus dan kan ik ook even lekker rustig aan doen. Nu zijn ze sowieso wel 3 dagen naar het kdv, maar dan moet je ze toch wegbrengen, ophalen... Ik duim echt dat jullie heerlijk kunnen gaan klussen van de zomer en daarna in het nieuwe huis wonen. Klinkt zo goed! Zap: hahaha, moe teruggekomen van vakantie. Vroeger sliepen we lekker uit, maar dat kan idd niet meer he. Jammer, maar dat komt heus wel weer! Met Jesse en Marijn alles prima hoor. Marijn is erg vrolijk en kletst maar raak. Heel veel woordjes en korte zinnetjes, maar veel is nog erg onverstaanbaar. Hij speelt vooral met autootjes, dus een echte jongen. Jesse gaat ook prima. Luistert alleen zo slecht en daar worden we weleens erg tuureluurs van. Samen spelen ze ook, en af en toe ook heerlijke ruzietjes. Elkaar duwen en slaan enzo. Tja, hoort erbij. Zo leren ze ook weer van zichzelf af te bijten he. En ja... nog zo'n 5 weken. Ben ook zeer benieuwd. Namen zijn we nog niet helemaal uit, maar dat is altijd zo bij ons Kaartje zijn we wel zo ongeveer uit. Lin: alvast heel veel plezier!!! Maar dat zal wel lukken. Als je terugkomt, ben je alweer bijna op de helft joh! Tjeetje, wat gaat dat hard!!! Vind je zelf niet? Ben je nog misselijk? Wel heel fijn dat je 't hartje hebt gehoord. Nou, nog weekje werken. Hier alleen nog maar meer drama met mijn collega's. Een (mijn zwangere collega) had vandaag pech met de auto en komt vervolgens maar gewoon helemaal niet meer opdagen. Een andere collega is vrij, en de andere is om 14.15 uur weg. Gaat weer lekker. Nou ja, gelukkig volgende week laatste week. Dinsdag naar vk, dus dan ben ik ook maar eens later. Gisteravond Michael Buble ging dus niet door. Nu staat het gepland op 28 oktober. Ook wel fijn dat ik er dan zonder dikke buik heen kan. En ik heb gister contact gehad met een extern meisje dat me nu dan toch waarschijnlijk komt vervangen. Beetje jammer dat het nu onwijs druk is en ik me daar dan toch weer mee moet bezighouden, maar ja... Moet maar effe dan.
Brennie: leuke feesten gehad dus? En wel lekker dat de kids dan toch even naar oma gaan. Lekker even thuis keuvelen. Ik vind het dan echt jammer dat mijn ouders niet in de buurt wonen. Zou ook zo leuk zijn voor hun.