Spannend Lin! Leuk he al die wasjes Ach het is nu toch bewolkt Ik ben aan het werk, vandaar weer tijd voor het forum haha. Werk zelden in het weekend, maar wat een rust is er dan zeg.
Hoi allemaal, Ben dr ook weer heel ff. Lin; Welkom thuis! Ben reuzebenieuwd naar de spam van de vakantie en fijn dat jullie genoten hebben. Mooi weer gehad dus je bent leker verkleurd?! Leuk dat je de beeb al aan de buitenkant voelt, ben benieuwd naar je buikje. Sem: Genoten van Guus Meeuwis? t Is vast heel leuk geweest. Nu lekker weer naar de meisjes toe he. Die zullen jullie ook wel gemist hebben. Lis: Wow alweer 37 weken gepasseerd, nu begint t echt met aftellen voor jullie. Hebben Marijn en Jesse al een beetje besef dat hun broertje of zusje er bijna aankomt? Trena: Hoe is t met jullie en de kids? Genieten van de zee zo vlakbij huis zeker? Is Fenna al aan t kruipen? En staan? Kel: Leuke foto's op hyves van de meisjes bij Nesselande op t strandje. Senna begint ook groot te worden zeg. Lekkere meisjes allebei. Al een reactie gehoord van je soll? Hier alles druk, druk, druk. Keuken staat sinds woensdag, nu is t nog heel veel werk qua tegelen(zijn de mannen dit weekend mee bezig), komende week neemt John ff twee dagen vrij om rolgordijnen op te hangen etc en dan is t nog eens stukje laminaat leggen in de keuken, want daar is de vloer te kort voor de nieuwe keuken. Het ziet er wel nu al heel mooi uit allemaal. We zijn er heel blij mee.Hopelijk is alles over 2 weken in orde. Net voor Yannick zn 1e verjaardag...........time flies. Yannick staat de hele dag, is ontzettend druk en echt een jongetje zeg. Overal moet je hem in de gaten houden en hij doet alles wat niet mag. Een meisje is wel een stukje makkelijker moet ik eerlijk zeggen. Jill is lief maar vraagt wel de hele dag om samen spelen, samen dt samen dat, mag ik dit mag ik dat............van s morgens vroeg tot s avonds laat........vermoeiend dus. Twee dagen terug een bakfiets gekocht. Helemaal leuk. Wacht nu op t bestelde peuterzitje dan kunnen we erop uit met twee kids in t bakkie Hihi. Heb em nu al meer gebruikt dan mn mama fiets in 3 jaar tijd. Nou meiden, ik ga ff koffie maken voor de mannen. Fijn weekend allemaal en till soon!
Am: Ga jij eens ff gauw aan t werk. Hahaha, geld verdienen achter de pc kan niet de bedoeling zijn he. Hoe is t met je knullen?
AM is het niet warm op je werk? Zaph pfff Yannick wordt ook alweer bijna 1...gaat echt te snel. Wel gaaf dat hij al steeds staat! Hopelijk is je keuken snel klaar. Ging net op weegschaal staan. Er zit nog maar 1 kg aan en ik ben echt niet aan het opletten wat ik eet. Misschien eindelijk eens normaal aantal kg's voor een zwangerschap. Denk dat ik die 30 kg bij Jaime niet ga halen...hihi. lfs
Lin: hihi dan is het gewoon een jongetje!! Lekker hoor dat je maar zo weinig bent aangekomen! Hier helemaal niet warm, maar ik heb geen idee hoe het buiten is? Zaph: wel het resultaat spammen van de keuken he! Kan ik waarschijnlijk jaloers worden Handig hoor zo'n bakfiets! En of meisjes of jongens makkelijker zijn hangt denk ik wel heel erg van het kind af. Yannick is misschien een erg ondernemend jongetje Hier zie ik ook een verschil tussen Kyllian en Dyon. Dyon is echt wel een stuk rustiger als Kyl op die leeftijd. Geld verdienen achter de pc doen er toch zoveel hihi. Ach ik ben altijd megadruk, dus ff rustig dagje kan geen kwaad Over een uurtje inloop, dus ff lekker in de tuin zitten met cliënten.
Wel heerlijk trouwens om op mn fiets naar het werk te gaan! Zou lekker zijn als Dyon op de fiets kan, dan kan ik vaker met de fiets naar het werk. Heb echt meer beweging nodig. Nu pas 3 kilo afgevallen in 5 weken, maargoed beter iets dan niets. Wil wel gaan hardlopen ofzo 's avonds, maar heb sinds de bevalling al last van mn voet. Ja moet er eigenlijk mee naar de ha maar ben dus bang dat die dan gaat beginnen over overgewicht. Eerst maar 20 kilo eraf en dan naar ha *klaagmodus weer uit*
Goeiemorgen allemaal, Lin: welkom terug weer! Kon je vanochtend een beetje je bed uit? Tjeetje zeg, Jaime tot half 11 uitslapen! Dat gebeurt alleen in mijn dromen hoor, dat ze hier tot die tijd uitslapen. Maar jullie hebben wel genoten, zo te lezen. Lekker hoor. En a.s. vrijdag alweer de 20 weken echo Pffff... time flies! Gelukkig maar. En nog maar 1 kilo aangekomen, dan ga je zeker die 30 niet halen. Ook fijn toch? AM: Lekker gewerkt dit weekend? Gister was niet zo erg toch, het weer was niet geweldig. Ben je nu van de week nog extra vrij of niet? En hoe gaat het met Kyllian en Dyon op het nieuwe kdv? Vindt Kyllian het er wel leuker dan die andere? Zap: nog 2 weken wat aan het klussen dus? Maar dan zal het vast hartstikke mooi zijn. Wel fijn dat John dat zelf met zijn vader kan doen, dat scheelt weer centjes he. Hoe gaat het nu met het slapen 's nachts van Yannick? Merk je nog iets van de osteopaat? Ik hoop het voor jullie! Sem: en... hoe was het bij Guus? Vast wel geslaagd. Jullie hadden wel supergoed weer zeg! Of was het te warm? Dan maar roseetje extra drinken??? En weer blij om je meisjes gister weer te zien? Kel: nog lekker dagje thuis vandaag? Ach, het wordt toch slecht weer van de week he. Hoe is het met Mirjam, Simone, Trena en wie zijn er nog een tijdje niet online geweest? Hier alles ok. Lekker weekendje gehad. Zaterdag bbq met 3 collega's van Wes. Ze gingen daarna naar een feest/festival in IJsselstein. Nu kan het allemaal nog wel he. Ik had vanochtend weer controle bij vk. Ik dacht morgen, dus het was maar goed dat ik nog even op afsprakenkaartje keek. Bloeddruk weer 100/60, ze schatte de baby nu op 3 kilo en bij 40 weken op zo'n 7 pond. Dat kwam dus aardig overeen met de echo van vorige week en een andere vk. Ben benieuwd... Want ze zei dat ze er ook wel naast kunnen zitten natuurlijk. Verder weer wat aan het wassen, schoonmaken en even lekker surfen en muziek draaien. Heerlijk, tijd voor mezelf! Morgen ga ik denk ik nog even de stad in. Wat dat betreft vind ik het niet zo erg dat het niet heel erg mooi weer is. Nu kan ik mooi wat dingen doen. Nou, meiden, fijne dag. Ik ga weer even surfen!
Helleu, Lis jij blijft ook maar druk heh..haha. en dat voor zoveel weken zwanger. Hoe is hte met de jongens? Worden ze al onrustig? 100/60 is wel laag, heb je geen hoofdpijn daarvan? AM fietsen is wel ok toch? Anders begin je met kleine stukjes. En moet je 20 kg kwijt dat is volgens mij een beetje teveel hoor. Ik doe ff wat foto's. Pfff was het maar vrijdag want ik maak me echt weer zorgen over die stomme echo. Hier eerst mn buik lfs
Jaime en Michiel op de foto met zeeleeuwen. Let niet op haar sokken, ze doet dat steeds zelf, heb al gezegd dat het er niet uit ziet, maar chiel heeft dat ook vaak zo en dan wil zij het ook
En de laatste mn lieve mooie meisje. Heb nog meer fotos maar meeste gemaakt met videocamera en die is nog niet leeggehaald....
LIS: netjes hoor als ze hem/haar nu 3 kilo schatten! De jongens waren toch groter? Het is vast een meisje Afgelopen weekend waren 2 dagen die ik zelf toevallig geruild had, mn eigen schuld dus dat ik veel moet werken nu. Heb wel a.s. vrijdag vrijgenomen, anders werd het wel erg veel. Ben nog ergens deze maand op een dinsdag extra vrij en 28 juni ben ik ene weekje vrij, mag niet klagen dus Kyllian heeft het heel erg naar zn zin op het kdv, het is er ook zo anders als het andere kdv. Het scheelt ook dat hij een vriendinnetje heeft daar Met Dyon gaat het daar ook prima, alhoewel hij soms slecht drinkt en slaapt (maar slecht drinken doet hij thuis ook vaak). Gaat jullie derde ook naar het kdv en was er ook plek? Lin: wat een leuke foto's! Echt een dametje zeg! En voortaan gewoon enkelsokjes kopen hihi. Kyllian wil altijd sokken aan in bed, snap ik ook niet met dit weer.... Zo hier wel een beetje moe. Dyon had zaterdagnacht voor het eerst doorgeslapen en vannacht wilde ik ook proberen om het alleen met ene speentje te rekken en geen extra fles te geven. Om 23.30 uur laatste voeding gehad en om half 4 wakker, maar is gelukt om hm met speentje verder te laten slapen. Om 5 uur wilde hij alleen niet meer slapen met speentje en ik heb het tot 05.45 uur gerekt en flesje gegeven. Even heel erg vermoeiend dus, maar ik hoop dat als we dit zo even aanhouden hij eindelijk door leert slapen.
Hoi! Ben er weer! Zijn gisteren terug gekomen van vakantie (kamperen 8)). Nogal onverwacht want we waren niet van plan om weg te gaan maar met Pinksteren was het ineens mooi weer dus hebben we het erop gewaagd. Zijn naar Parijs (bij schoonma natuurlijk), Oost-Frankrijk en Luxemburg geweest. Wel af en toe regen gehad maar laatste week gelukkig lekker warm. Bastian vond het geweldig, Pepijn heeft zich goed gehouden op een verkoudheid na en wij zijn uitgeput. Zie dat het hier redelijk rustig is geweest. LIS, je gaat als een speer. En jij schiet ook al op, Sens. Leuk leuk leuk! Wordt weer tijd voor nieuwe baby's haha. Zal even foto van mijn mannen spammen.
Hoi hoi, Panda, wat een super mooie foto van je jongens!! En wat gewaagd om met kleine Pepijn te gaan kamperen, wel erg leuk hoor. Wij gaan komende zomer ook kamperen. Ideaal voor de kinders. Lin: welkom thuis! Mooie foto's. Vooral die laatste van Jaime, echt een knapperd. Gelukkig hebben jullie lekker genoten met het gezin, ook wel extra fijn dat jullie nu ff tijd met z'n drieën hadden. Haha ik moest lachen om je buikfoto...nog niet zoveel te zien. Lekker toch? Hij kan nog lang genoeg groeien en wat er aan komt, moet er ook weer af. Fijn hoor. LIS: heerlijk heh al die tijd voor jezelf, geniet er maar van. Is het allemaal klaar voor de baby? Kamertje, kaartje, naam? AM: gelukkig zeg dat KYl en Dyon en goed doen nu op het kdv. Is toch een hele zorg minder. En jij weer zo hard werken.... Wij hebben een zonnig, druk weekendje gehad. Zaterdags moest ik ff werken en gister zijn we naar huizen geweest. Schoonfamilie bezocht en op verjaardag geweest bij vrienden (tweeling werd 2 jaar). Was erg gezellig. De meisjes gaan heel goed. Milou net als de rest hier af en toe stront eigenwijs en vervelend, lees: waarom dit, waarom dat, mag ik zus...mamaaaa ik wil da zo graag!! pffff soms worden we er zo moe van...Amy is echt een lieverd. Ooh ik kan haar wel opeten zo'n schatje is het. Ze komt ook echt veel knuffelen en kusjes brengen. Snapt zowat alles wat je zegt of vraagt. Zij zegt geen woord....ja papaaaaa is het de hele dag maar verder komt er nog niet veel uit Nou moet ik zeggen dat de laatste paar dagen steeds meer verstaanbaar is: bumba, dinken, loulou = milou . Amy gaat ook echt niet eerder naar bed voordat ze milou een kus en een knuffel heeft gegeven. D'r lipjes getuit en op milou afrennen..aaah...en milou knuffelt haar dan en tilt haar op (tja ik smelt dan). Maar weer genoeg gemiemelt, ik ga ff wat foto's uitzoeken. Fijne avond nog!
Panda: Wat een mooie foto van je jongens. Ze lijken wel op elkaar he. En Pepijn ook alweer 3 maanden geweest. Schoonma blij om jullie gezien te hebben zeker? Is Bastian trouwens ook al zindelijk of nog niet? Lin: Waar is je buik dan????? Mooi hoor, je ziet nog niks van een zwangerschap en toch al op de helft. Jaime is echt een mooi meisje met dr krullentjes en brutale snuitje. Die laatste is er echt een voor op een canvasdoek. Am: Kyllian sokken aan in bed?? Whoehahahaha. Gekke kinderen toch. En goed dat je aan t lijnen bent hoor, maar t valt allemaal niet mee he als je er wat af wilt hebben. Lekker veel bewegen(doe je al met de kids) en niet snoepen, scheelt een heleboel. Brennie: Ben blij te lezen dat Milou ook brutaal en af en toe vervelend is. Ze leek me altijd zo een braaf meisje. Hihihi. En Amy zo lief, heerlijk toch. Genieten met de kids zo om je heen. Waar gaan jullie deze zomer kamperen? Lis: Al tekenen???......... Wij hebben ook nogsteeds geen doorslaper hoor. Yannick kom toch nog wel elke nacht minimaal 1 keer.En dat al bijna een jaar lang. t Is wel een stuk minder geworden, maar toch nogsteeds zeldzaam dat hij doorslaapt. Drie dagen totaal in t afgelopen jaar. Jill is elke dag om 6 uur wakker, ook een lekkere tijd, NOT! De dagen zijn dus heeeeeeeeeeeel lang hier. Verder is Yannick heel druk, aanwezig en als t hem niet zint dan laat hij t lekker weten met brullen of gillen. Verder slaapt hij al twee dagen pas om 22 uur s avonds en maar steeds staan in zn bed, gek word je ervan. Maar uiteraard is hij ook erg lief hoor, zegt al papa, mama,Jilly, bad, dag dag en op!!!! En snellere prater dus dan Jill! De keuken is zo goed als af. Gisteren is er gevoegd, nu alleen nog de stopcontacten aansluiten. Verder moet het stukje laminaat in de keuken er even uit en op maat gemaakt worden. Dan nog de rolgordijnen door het hele huis en overgordijnen en is t einde in zicht.........volgende week om deze tijd is t af. Ga ff Jill vermaken, die vraagt weer aandacht(as usual) Liefs!
Hey Dames Hier ben ik ook weer eens. Ontzettend druk met 3 kids en 4 ochtenden gaan werken en dan nog thuis de hele boel aan kant houden. Maargoed is nu eenmaal zo. Met kids goed. Al maken de jongens wel veel ruzie de laatste tijd,hoop dat het ook maar tijdelijk is.Word er soms echt niet goed van,heb ze laatst allebei om 6u15 al in bed gedonderd.Zo wat was dat een rust zeg Met Fenna ook goed.Heeft inmiddels 6 tanden . Is nog steeds erg lief,slaapt klokje rond en eet alles. Ze krijgt nog maar 1 fles melk per dag.De rest eet ze gewoon met ons mee. Kruipen of staan lukt nog niet....wat dat betreft merk je wel dat ze te vroeg is geboren,komt een beetje achter ermee,maar zal wel goedkomen met de tijd. Lis:Nog even he en dan ist zover,ben zoooo benieuwd.Ben je zenuwachtig of niet? Zaph:Ben wel benieuwd naar je keuken hoor.En wat rot dat Yannick nog steeds niet doorslaapt.Hoop dat dat snel wel zo zal zijn.Tis idd heerlijk om zo dichtbij de zee te wonen,gaan we ook geregeld naartoe. Brennie:Alweer bijna 1 jaar getrouwd he,gaat snel.En je meiden zijn ook zo lief voor elkaar. Lin:Fijn vakantie gehad las ik.En leuke foto's.En ik zie ook geen buik hoor.....lekker toch,wat er niet aankomt hoeft er ook niet af.Wil je het geslacht weten? Verder met iedereen alles goed????? Tot snel weer .....xxx
Heej meiden, Zaph: heerlijk hoor dat de keuken zo goed als af is, alles weer mooi en netjes straks ( al was dat het ook al bij jullie...haha) En ik ken het met de lange dagen met de kids....lijkt soms geen eind aan te komen, maar goed, we zijn er inmiddels aan gewend he.. Brennie: Milou dus af en toe ook wel eigenwijs, hoort ook echt wel bij deze leeftijd geloof ik. Heerlijk zeg dat Amy zo'n makkelijk meisje is, hier is Faya echt een stuk bewerkelijker dan Jayna op die leeftijd,als iets haar niet zint is het boos wegrennen en krijsen. Is wel snel weer over, maar soms best pittig. En Amy dus ook al met woordjes beginnen, lief he dat ze hun zus dan roepen, hier is het ook altijd "Nena!". Linda: welkom terug! Fijn dat jullie zo genoten hebben en wat een hitte zeg! Mooie foto's, Jaime staat echt lief op die laatste foto. En je buik is echt nog nergens te bekennen he, alleen maar lekker toch! Monique: Dyon dus af en toe doorslapen, hopelijk zet het snell helemaal door, zou wel lekker zijn he. Lekker genoten in jullie tuin met het mooie weer? Kel: druk me solliciteren? Hoop dat er snel iets voor je tussen zit! Met de meisjes alles goed? Lydia: kan me voorstellen dat het warme weer voor jou nu niet hoeft, het kan elk moment nu al gebeuren.....spannend hoor! Trena: lijkt me inderdaad best druk zo met 3 kids en werken er bij. Jongens dus veel ruzie, zal vast een fase zijn ja, ze konden toch altijd best wel goed met elkaar? En fenna haalt alles straks vast weer in joh, ze ziet er verder super uit toch! Mirjam: leuk om je hier weer eens te zien. Leuke foto van de jongens, wat is Pepijn ook alweer gegroeid zeg! Hier een super weekend gehad met concert van Guus Meeuwis. het weer was top, heerlijk in het zonnetje aan de passoa jus en biertjes gezeten vooraf en daarna het concert waarin iedereen echt los ging. Heel veel lol gehadmet zn viertjes, en later met ook nog 2 andere stellen die we daar ontmoetten. Zaph nog bedankt voor de cd-tjes, dat ik veel nummers nu kende maakte het nog leuker! Na afloop was het teruglopen naar huis ( 15 min ) best zwaar.....en de dag erna moesten we echt bijkomen, zoveel drinken ben ik echt niet meer gewend... Nu weer ff t gewone leventje met de meisjes thuis, ook lekker. Over een weekje hopelijk meer duidelijkheid over het huis, maar ik reken maar nergens op. Nou ga Jayna ff vermaken...tot later! Liefs Sem
hoi hoi, Lin: Welkom terug in Nederland. Leuke foto's van Jaime weer. En lekker toch dat je nog geen grote buik heb. Als je dadelijk over de helft ben dan gaat ie vast en zeker snel groeien. Ben benieuwd vrijdag of het een jongen is. Je gaat het wel vertellen toch? LIS: En heb je al voorweeen? Ik gok op 2 juli dan is Yannick ook jarig. Of loop je dan overtijd? Volgens mij wel heh. Nee dan wordt het 25 juni. Dan wordt de kleine meid geboren Sem: Jullie hebben het echt reuze naar jullie zin gehad heh bij Guus. Zag er heel gezellig uit op de foto's. Bij Len op het werk ook nog alles rustig? Trena: Geloof best dat het druk is met 3 kids. Wees blij dat je dan alleen de ochtenden werk en niet hele dagen dan is het volgens mij al helemaal niet te doen. En dat kruipen en staan komt wel joh bij Fenna. Daynah was pas 1,5 jaar toen ze begon met los lopen en het kruipen heeft ze helemaal overgeslagen, die was alleen aan het tijgeren. Ieder kindje is weer anders toch. Zap: Wat een flinke knul is Yannick zeg. Maar goed Senna zit ook al op de 7,4 kilo dus die gaat Yannick wel achterna hoor. En Jill ook al zo vroeg wakker. Daynah ook hoor altijd. Echt vervelend is dat. Komt mss ook dat het vroeg licht is. Ga je nog wel een foto spammen van je nieuwe keuken. Ben erg benieuwd. Brennie: Heerlijk heh zo'n zonnig weekendje. En het praten gaat dus ook goed bij Amy. Hoe gaat het eigenlijk met de logopedie bij Milou? Panda: Leuke foto van je knullen en wat wordt Pepijn ook alweer groot zeg. Gaat het allemaal goed. Zo te zien gaat het wel goed met het eten van Pepijn. Monique: En lukt het doorslapen een beetje bij Dyon. Hier is het ook weer terug bij af hoor. Senna krijgt rond 23.00 uur een flesje van 200cc laat meestal 20cc staan en dan komt ze dus ook rond 04.30-05.00 uur weer. Dan geef ik 80cc en vanaf vanavond ga ik maar 60cc geven probeer het zo een beetje af te bouwen. Daarna slaapt ze wel weer tot 08.00 uur (als ik niet werk dan). Maar de dag dat ze doorslaapt dan ben ik wel heel blij. Hoe gaat het op het kdv vindt Kyllian het daar nu wel leuk? Volgens mij iedereen gehad zo niet sorry. Hier alles zijn gangetje. Gisteren weer bij het Audiologisch Centrum geweest voor het praten bij Daynah. Ik moest samen met haar gaan spelen en dat is dan opgenomen en naar aanleiding daarvan gaan ze kijken wat de beste behandel methode is. Ik merk wel dat Daynah heel anders is daar dan als we thuis zijn. Het lijkt wel of ze dan vaker dingen verkeerd zegt. We zullen wel zien wat de uitslag is geworden. Donderdag heb ik een haringparty op het werk....echt geen zin in, in dat netwerken....bah! Ik ga lekker op de bank. Lfs Kelly
Goedenmorgen... Kel: Goh, ze zijn er wel serieus mee bezig he met het praten van Daynah. Lijkt me wel apart dat je dan met haar moet spelen en weet dat je opgenomen wordt. En inderdaad ze doet dan misschien toch anders dan dat ze thuis doet. Succes met de haringparty...hihi... Op Len zn werk alles goed, smoordruk en nieuwe mensen aangenomen, dus hij zit voorlopig nog wel goed. Jullie al gestemd meiden? Ik ga zo als we Jayna van psz halen, maar weet alleen nog steeds niet op wie....heb ik nog nooit gehad, maar sta nu gewoon niet echt achter 1 partij. Ga wel stemmen dus zal toch een keus moeten maken.. fijne dag, tot later... Liefs Sem