November 2006 mama's - DEEL 2

Discussie in 'De mama's' gestart door kelly27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Iedereen al gestemd???
    Vind ik altijd zo'n gezeik maarja.....
    Politiek is niks voor mij ;)

Zo de jongens weer halen.Jelte is morgen vrij.
    en maandag ook weer.2x studiedag.

Yorben is zo verlegen op het moment.Thuis niet hoor,dan is hij lekker zichzelf,maar zodra een ander tegen hem praat of naar hem kijkt kruipt hij helemaal achter me en wil absoluut niet meer ervandaan komen,als hij zou kunnen kroop hij terug in me ;)
    Hebben jullie kids dat ook.Tis echt erg op het moment.

Zo koffie is op en ga nu richting school xxx

2. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Goeiemorgen meiden,

Ik heb ook nog niet gestemd, ben er ook nog niet helemaal uit, maar we hebben niet zolang meer he.
    En het regent, dus ik hoop dat het vandaag nog droog wordt, zodat we even te voet kunnen. De jongens zijn thuis vandaag. Wel gezellig hoor, en ze vermaken zich ook wel, maar ik voel me niet helemaal 100% dus dat vind ik dan wel lastig. Je merkt ook dat ze aandacht nodig hebben. Het is ook een enorme zooi in de kamer, maar goed... Dat is ook weer zo opgeruimd.
    Vanmiddag komt een tante van Wes om Marijn te knippen. Is echt nodig.

Trena: kan me voorstellen dat het druk is met 3 kids. Heb ik zometeen ook en ik werk 3,5 dag. In november Jesse naar school, dus dat wordt ook allemaal passen en meten. Vooral met avondeten, want wij eten vaak niet voor 18 - 18.30 uur omdat ik dan heb gewerkt en ook nog moet koken als we thuiskomen. Nou ja, zoveel mensen doen dat, dus dat zal ook wel weer goedkomen toch?

Sem: wat fijn dat het bij Len op zijn werk weer druk is. Beter druk dan een tijdje geleden dat je niet wist waar je aan te was he.
    En nu dan hopelijk snel nieuws over het huis, en dan goed nieuws natuurlijk!
    Ja, bij jullie is Jayna ook wat 'makkelijker' he dan Faya. Hier weet de jongste ook goed wat ie wil hoor. Jesse is veel gevoeliger.

Kel: haringparty... Getsie. Lust je wel haring? Als mensen die zo naar binnen happen, bleh. Maar zure haring uit een potje op een boterham vind ik wel lekker!
    Succes in ieder geval vanmiddag. Netwerken met klanten?
    En tjonge... ze nemen het wel serieus met het praten van Daynah. Kan me voorstellen dat ze thuis anders is dan bij dat centrum. Laat je niet gek maken, want het komt heus wel goed allemaal.

Zap: hoe bevalt je keuken? Een echte Jamie Oliver aan het worden las ik? Ben benieuwd! Zet je nog foto's hier of op hyves?

Panda: wow, gaan kamperen met 2 kids. Wij zijn helemaal niet van het kamperen, ik vind het wel knap van je hoor. Schoonma ook weer blij om jullie gezien te hebben?

Hier alles ok. Gister halve dag de stad in geweest om laatste dingetjes te kopen. Ging prima, maar tjeetje, wat was ik op het laatst aan het waggelen zeg. Nu is alles wel binnen, dus ga ik niet meer teveel de hort op. Ik ben echt zo bang dat ik alleen of alleen met de jongens thuis ben als de bevalling begint. Vanochtend had ik ook enorme buikpijn, maar het waren 'gelukkig' mijn darmen maar.
    Zo, ga nu de kids even vermaken.

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Panda: wat leuk om Bastian en Pepijn weer te zien! Wat worden ze groot!! Knappe mannetjes. Al heerlijk vakantie gehad dus en jullie nu bijkomen hihi. Niets voor mij camperen :D

Brennie: wat loeuk dat Amy steeds meer gaat praten :) Volgens mij is het echt een heel lief vrolijk meisje he.

Zaph: Yannick slaapt dus wel beter ondanks dat hij nog altijd 1x wakker wordt? Ik mag eigenlijk ook niet klagen hoor, het is altijd maar 1x 's nachts geweest en na een flesje slaat hij zo weer door. Maar toch zou ik wel graag van die nachtvoeding af willen ;) Kyllian sliep vanaf 4 maanden gewoon van 1900-0700.
    Ga je jullie keuken nog spammen? Ik ben wel erg benieuwd!

Kelly: ik dacht dat Daynah klaar was bij het audiologisch centrum, het bleek juist toch mee te vallen die achterstand?
    He bahh een haringparty haha.

Semmi: gezellig geweest bij Guus dus :D Hoe staat het nu met het huis?

Trena: he vervelend dat de jongens veel ruzie maken op het moment. Zal ws wel even een fase zijn, maar toch niet leuk.
    Yorben was altijd wel wat verlegen of niet? Kyllian heeft daar totaal geen last van, die kletst op het moment tegen iedereen.

LIS: het kan echt elk moment gebeuren he, spannend!! Wil je thuis bevallen of in het ziekenhuis? Kan me voorstellen dat het wel erg zwaar is met 2 kids thuis die ook nog bezig gehouden moeten worden.

Hier een saai dagje. Geen psz omdat het straatspeeldag is in Houten...nou lekkere straatspeeldag in de regen ;) Zijn maar even het centrum in gegaan. Nu wel even droog, dus Kyllian is gelijk op zn nieuwe crocs naar buiten....ik hoor hm nu tegen zn vriendinnetje zeggen 'wel voorzichtig hoor, want ik heb nieuwe crocs' haha.

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Gezellig! er is meer gekletst!

Hier ook gestemd althans chiel stemt altijd voor ons. Ik stem sowieso altijd op een vrouw. Normaal de eerste op de lijst nu niet. Jeannine plasschaert heb ik op gestemd. Zij is van VVD. Zat eerst in Brussel, doet het erg goed.
    Ben wel erg benieuwd wat het gaat worden hoor. Zit nu ook achter tv.

AM hihi leuk die uitspraak van Kyl. Schrijf jij ze ook op?Ze vinden ze lekker zitten heh die crocs? Jaime althans wel.

Lis dat je uberhaupt nog de stad ingaat joh om spul te halen :$. Bij wie kan je de kids brengen als er wat gebeurd? En kan Wes snel thuis zijn van zijn werk?

Fajah nee dat verlegen herken ik niet, hier is het omgekeerd, ook irri soms. Als Jelte vrij is van school dat is dan ook een gedoe. HEbben ze dan wel buitenschoolse opvang of gaan ze daar niet naartoe? Ik hoorde laatst van een collega dat het geregel pas begint als ze naar school gaan. Eerder vrij en nog geen buitenschoolse opvang beschikbaar. Ik vind het echt stom hoe dat gaat.
    Kan me voorstellen dat 3 druk is. Ik vind 1 al druk. Leuke foto zag ik van Fenna op hyves, die dat ze zit. Wel snel met zitten of niet?

Kel wat een gedoe zeg met het praten. Vorige keer zeiden ze toch dat het meevalt? En logisch dat ze dan anders is, ze voelt natuurlijk ook dat er iets aan de hand is. Balen dat Senna weer in de nacht komt...ik krijg er alweer de kriebels van moet ik eerlijk zeggen.

Sem welke dag krijg je wat te horen over je huis? En klinkt leuk het concert. Haha teveel wijntjes op alleen? Misschien was je ook brak door later gaan slapen?

Zaph oh lekker zeg volgende week al alles af! Kijk je er naar uit. Je mag nog receptje van me hebben voor een zuiglam oid hoor :D. Pfff dan Jill nog zo vroeg en Yannick in de nacht zeg. Ik vind het echt sneu voor je.

Panda wat een leuke foto en wat wordt pepijn groot zeg! En op de camping met een baby is dat te doen? Verder alles goed bij jullie ook met de zaken?

Zo echt aftellen hoor. Ik zal blij zijn als het vrijdag vier uur is en ik weet hoe of wat. We willen het wel weten hoor wat het is, maar eerst of het allemaal goed is. Ik hoop dat de baby wel het geslacht laat zien..hihi.

Ik ga ff tv kijken ook spannend!

lfs

5. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Goeiemorgen,

Ik meld me maar weer even :)
    Alles prima hier. Weer een heerlijk dagje voor mezelf. Had vanochtend om half 10 al boodschappen gedaan, gelijk nadat ik de jongens op het kdv had gebracht. Daarna wc's grondig schoongemaakt, afwasmachine krijgt ook een goeie spoelbeurt, 2e was gaat zo de droger in. Nu even lekker surfen en muziek draaien en zo nog even strijken. Dan misschien maar even een tukkie doen.
    Ik had vandaag wel een mooie datum gevonden, 10-06-10, maar zal vandaag wel niets worden...

Lin: heb je nog tot laat zitten kijken, de uitslag van de verkiezingen? Ben benieuwd of er voor 1 juli een nieuwe regering is, maar ik vermoed van niet.

AM: Hahaha, Kyllian is dus zuinig op zijn nieuwe crocs. Schattig.
    Speelt hij nu ook in de buurt zonder dat jij erbij bent? Wij laten Jesse nu buiten de tuin fietsen, en hij heeft echt een vriendinnetje verderop. Gaan ze elkaar ophalen enzo. Ik vond het wel doodeng in het begin, maar hij blijft echt op de stoep.
    Marijn vindt het nooit zo leuk, maar ja... die rent de straat op als je die loslaat, dus dat doen we nog maar even niet.

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lin:Ben echt benieuwd wat het geslacht van jullie kleintje is.Ga je het dan ook hier vertellen of hou je het voor jezelf??
    Voor mij meestal geen probleem hoor met opvang voor mn kids.
    Mn moeder is gastouder dus mijn kindjes kunnen daar ook nog wel bij ;)
    Ze heeft alles in huis voor kleintjes dus ideaal.
    Vanmorgen dus gewerkt,kids daar afgezet en boys wilden niet mee naar huis om 12 u dus heb ze daar gelaten,komt mn ma ze vanavond weer terug brengen.Fenna is wel mee terug gegaan hoor hahah.Die slaapt nu.

Lis:Oooowww word wel spannend nu he?
    Wel eng he dat je niet weet wanneer het begint en ook omdat jij net als ik van die snelle bevallingen hebt.Ik was daar ook zo bang voor.

Wat een pokkeweer vandaag he.
    Zo ga nu lekker vd rust genieten en met een boekje op de bank.

xxx

7. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi meiden,

LIS: ja ja je meldplicht is weer begonnen ;) Spannend hoor, het is echt bijna zover. Misschien wel op mijn verjaardag, de 24e? Wel altijd mooi weer in deze tijd van het jaar :)
    Jesse dus alleen fietsen buiten....hmmm Milou heeft het ook eens gedaan maar ik wacht liever nog ff. Marijn dus ook de straat op rennen, haha Amy ook. Boefjes.

Lin: zo je partij heeft gewonnen ;) het was wel spannend zeg. Morgen is het dan zover, hoelaat heb je de echo?

Zaph: hoe staat het met de keuken? Ben jij zo technisch aangelegd ;)? Het zal ongetwijfeld weer perfect worden afgewerkt bij jullie, ik ben benieuwd naar de foto's. En 's nachts nog steeds eruit voor Yannick :( ow ow wat een pech is dat zeg. Maar goed...hij slaapt iig beter dan een paar maanden terug. Tja...slaapkopjes heb je niet voor het zeggen. Wij hebben echt geluk gehad ermee. Milou en Amy sliepen allebei met 2 weken door :) dus wij zijn echt niks gewend.

Kel: en nog wat van de sollicitaties gehoord? Hoe gaat het met Senna? Is het gelukt de nacht te rekken? Wanneer ging Daynah doorslapen?
    Milou is toevallig vandaag weer bij de logopedie geweest ter controle. Ze is echt met sprongen voorruit gegaan, het stotteren horen we amper meer en de 'clusterletters' (zegt jouw vast wel iets ;) br en sch enz.) doet ze nu foutloos dus daar was ze zich ook aan het ontwikkelen waar ze meer door ging stotteren. Wanneer krijg je de uitslag van Daynah? En waar zou ze op getraind moeten worden? Zinsbouw, woordenschat, uitspraak?

Trena: verlegen zijn is Milou ook...maar ze is dat altijd wel geweest. Maar echt in me kruipen doet ze niet, meer aan mijn been hangen ofzo. Ach zal best goedkomen, even een fase.

AM: haha leuk dat Kyl dat dan zegt van zijn crocs.

De meisjes liggen even samen te slapen. Ik moet echt even wat gaan doen maar heb geen zin. Strijken, wassen, stofzuigen, ramen lappen...etc etc...

8. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Lekker zeg trena, dat je jongens bij je moeder blijven. Heb je echt ff tijd voor jezelf en alle aandacht voor Fenna. Is ook wel eens fijn! Geniet ervan!

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Lin: spannend voor jullie morgen!!
    Ik schrijf eigenlijk geen uitspraken van Kyl op. Wel jammer eigenlijk he, is voor later wel leuk.

LIS: ja vandaag was zeker een mooie dag geweest! Wat zal het nu worden? Ik ga voor de 18e ;)
    Kyllian speelt nu ook gewoon alleen buiten. Net als Jesse heeft hij hier tegenover een vriendinnetje hihi. Het is hier een hele rustige woonwijk. De eerste paar keer had ik wel steeds de neiging om te kijken waar hij was, maar gelukkig heb ik nu wel het vertrouwen ;) Hij is ook meestal met anderen die allemaal wat ouder zijn.

Trena: De jongens wilde dus liever bij oma blijven :D Ach lekker rustig voor mama he haha.

Brennie: en nog wat in het huishouden gedaan? ;)

Joepie hier eindelijk weekend! Heb echt even te veel gewerkt met zo'n extra weekend werken.
    Heb nu alleen nog tot morgenochtend bereikbaarheidsdienst. Vanaf maandag zijn we daar helemaal vanaf, er zijn voor de hele organisatie nachtwachten aangenomen.
    Vanavond maar weer verder met tuinstoelen schilderen, heeft even stilgelegen.

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hee meiden,

Ja fijn heh 'mijn' partij heeft gewonnen! Hoera voor Rutte!!
    Ik doe even snel een bericht want moet de ramen nog lappen..vanmiddag komt makelaar foto maken. Maar eerst echo..spannend.

Net bij vk geweest. Dat ik geen buik heb maakt niet uit zei ze als de bm maar goed groeit en dat doet ie! Bloeddruk was 115/65 ik blij :D. Hartslag beeb was keurig zei ze 130 pm. Beeb schopte nog een paar keer flink tegen dat apparaat..haha.

Nou ik ga lappen. Wou dat het al drie uur was. vind het zo spannend.

lfs

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ooow Lin echt spannend.....nog anderhalf uur hahahhahah
    Laat je wat weten??????
    SUCCES!!!

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Raampjes gelapt nu nog stofzuigen en dweilen..pfff kan het wel voelen.
    Laat zeker wel wat weten na de echo. Komt alleen 16.15 weer hiero die makelaar...wat een dag zeg. Chiel is nu naar de dokter en was daarvoor bij de tandarts.

Nou ga maar ff die stofzuiger pakken...

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Linda: heel veel plezier bij de echo.....spannend!!! Ben erg benieuwd!

Lydia: jaja, meldplicht begonnen he....er is strom op komst, dus wie weet een voorteken??? haha....succes met de laatste loodjes! Spannend weer hoor!

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej meiden,

Hier lekker weekend!
    Vandaag uit de slaapdienst gekomen, zo ff boodschappen in huis halen en dan genieten van een lekker rustig weekend met mn gezinnetje thuis...

Kom later ff bijlezen en reageren...

liefs Sem

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Linda: succes straks!!

Sem: heerlijk voor jou ook een echt weekend!

Ik gaf Dyon net voor het eerst een flesje diksap. Ik heb hm nog nooit zo makkelijk uit een flesje zien drinken! Het is dus gewoon echt geen melkdrinker ;)

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Leuke foto's Am hij is echt al groot. Ik moet snel weer eens langskomen bij je.

Sem veel plezier met je vrije weekendje!

pfff ik ben nu wel echt moe. Kan alles voelen. Zo hele dag poetsen is toch niks meer (was het al niet maar ach).
    Nog een kwartiertje en we gaan in de auto naar echobureau.
    Wou dat het al voorbij was zeg. Ik zie er echt beetje tegenop.

lfs

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh vergat ik volgens mij te zeggen.
    Komt er van de week een collega naar me toe. Hee lin wanneer ga jou nou met een tweede beginnen? Ik: Uhhh ben 19 weken zwanger.

En nog eentje: Jee zeg wat zie je er goed uit, je bent afgevallen heh. Echt supergoed zeg. Uhh ben 19 weken zwanger...
    Whaahaaaaa.

En nog eentje: Lin heb jij een vuurtje...Uhh nee ik ben gestopt met roken, was dat je niet opgevallen dat ik nooit meer in de rookkamer zit. Oh nee niet opgevallen. Ok.
    Waarom ben je gestopt en zo ineens dan. Nou uhh ik ben zwanger. Oh wat leuk feli, hoe lang. Nou 19 weken. :$:$:$:$ Waar zit die baby dan zegt ze....whaahaa

doeiii

20. Hallo allemaal,

Ik was benieuwd of er al wat nieuws was over Lin, maar nog niet. Als het maar gezond is dat is het belangrijkste.

Mijn buurvrouw is dinsdagavond ook bevallen van een meisje. Ze heet Fenne (ga je ook steeds meer horen die naam). Heb haar nog niet gesproken dus ben benieuwd hoe het is gegaan.

Monique: Wat is Dyon toch een lachebekkie. Hij lacht echt op alle foto's. Ik moet heel erg gek ga doen als ik Senna lachend op de foto wilt hebben...hahahaha!
    Dyon is precies hetzelfde als Daynah....heel herkenbaar allemaal.

Sem: Ooow heerlijk toch zo'n rustig weekendje hier ook. Niets bijzonders gepland. Beter kan niet.

LIS: Voor jou is de meldplicht ook begonnen. Wel weer spannend als ik naar je banner kijk. Nog 2 weken ongeveer voor jou. Geniet je wel van je verlof?

Verder kan ik al niet meer teruglezen.
    Gisteren haringparty gehad. Gelukkig hadden ze ook andere dingen want ik lust die glibberende dingen echt niet.
    Het viel best wel mee eigenlijk. Ik had er echt geen zin in, maar het was dus best gezellig.

Vandaag dus weer naar de logopedie gegaan en het gaat echt wel beter. Alleen sommige letters daar heeft Daynah moeite mee om uit te spreken en het Audiologisch Centrum daar kijken ze hoe ze is gevorderd in de laatste maanden.

Ik ga even Daynah vermaken. Senna slaapt nog maar die zal zo wel wakker worden voor een fles.

Liefs

Deel Deze Pagina