November 2006 mama's - DEEL 2

Discussie in 'De mama's' gestart door kelly27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Kel: wat goed dat Daynah echt vooruit gaat door de logopedie. En het solliciteren levert dus nog niet echt resultaat op. Gelukkig zit je niet zonder werk inderdaad en heb je dus de tijd, al zou het wel fijn zijn als je binnenkort wel op gesprek zou mogen komen.

Lydia: o jeee, de jongens in het badje met kleren en al....Kan me voorstellen dat jij daar nu niet echt op zit te wachten. Balen dat de nachten met Marijn niet echt super gaan, slaap je zelf wel wat met hem naast je in bed? Ga je trouwens thuis bevallen?

Trena: leuke trouwerij gehad? Lekker hoor dat je moeder dan thuis op komt passen, kindjes lekker in hun eigen bedje. Gaan jullie trouwens ook op vakantie deze zomer?

Monique: aaaah, leuke foto van Dyon, lachebekkie blijft het toch ook. Faya vond het ook heerlijk dat ze eindelijk aan de diksap mocht. Al gaf ik haar in tegenstelling tot jayna destijds, ook al snel roosvicee. Dat zul je straks wel merken, een tweede eet en drinkt alles veel sneller mee.

Verder weet ik het ff niet meer...
    Faya slaapt nu en Jayna speelt buiten. FF rust hier in huis na een kort nachtje. Faya was om 04.30 uur klaar wakker en maakte daarmee Jayna om 05.45 uur wakker. Faya wou niet meer stil liggen bij ons en hebben we terug gelegd in haar bedje. Krijsen en boos,maar na een half uur toch weer gaan slapen, de boef... Zou blij zij als ze straks ouder zijn en samen beneden filmpje kunnen kijken in het weekend...
    Maar goed, we zijn nu niet beter gewend zal ik maar zeggen...

Ga ff bankhangen, eind middag komt een vriendin van ons, die blijft eten en slapen, was weer hoog tijd om bij te kletsen.

Liefs Sem

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Net terug van de kerk,was erg mooi.Dochter heeft gezongen en ik schoot ook ff vol.
    Kippevel momentje......

Straks naar receptie....en feest....

Sem:Wij gaan 15 dgn naar Turkije.Gaan jullie nog weg?

xxx

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Helleu,

Fajah veel plezier op het trouwfeest. Is altijd leuk heh dat soort feestjes. Gaat alleen zo snel zo'n dag!

Sem pff wat een tijden. Gelukkig nog even slapen want het is wel erg vroeg hoor. Lijkt mij ook heerlijk als ze alleen naar beneden kunnen om tv te kijken. Zit je alleen nog met de boterham want die kunnen ze niet zelf maken...Ik laat Jaime ook niet alleen naar beneden maar wij hebben tv op de slaapkamer, met dvd speler ;).

Lis haha dat zwembadverhaal..hihi. Zit er geen stop in dat bad die je eruit kan halen zodat die leegloopt? En je zit al op 38 weken :$.

Kel komt vanzelf wel joh met solliciteren. Wat je zegt je zit niet op de schopstoel. Moet je opletten komt er straks ineens iets leuks voorbij! Heerlijk zeg naar portugal. Moet het nu ook mooi weer zijn...

Ik ben helemaal gewend aan het idee van een jongen. Althans weet niet heo het is, maar vind het eigenlijk echt wel heel leuk. Wat een rijkdom een meisje en een jongen. Ik ben heel benieuwd hoe hij eruit ziet als hij er straks is. Ik doe hierbij nog wat foto's van de baby.

Was volgens mij in opwinding dat de baby goed was, vergeten te vertellen dat de myoom niet is gegroeid dus dat is positief! Mn placenta ligt alleen wel voor de uitgang, hij ligt er een halve cm max vandaan. Maar ja dat maakt mij niet uit. Met 32 weken moet ik terug voor een echo om te kijken of die nog is geschoven. Maar van mij mag ie blijven liggen hoor ;)

lfs

Foto: zelfde neusje en mondje als Jaime

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Lekker op zn hand sabbelen

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Flinke voeten heeft hij al ;)

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Net als zn grote zus lekker op de blaas van mama trappen (en dat geeft echt onwijs irritant gevoelletje helemaal onderin....)

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    en net als Jaime heel de tijd met de handen bij het hoofd en maar frummelen

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    It's a boy!

9. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi hoi,

Lin: wat leuk een broertje voor Jaime! Had je gevoel het toch bij het goede. En gelukkig zag alles er top uit, mooi foto's ook. Ongelooflijk blijft het hoe zo'n wondertje kan groeien in je buik...

Ik kom later weer even meer reageren. Gisteravond evaluatieavond van de dorpsfeesten gehad, meiden bij opa en oma gelogeerd en wij dus lekker een avond voor onszelf. Lekker uitgeslapen en de meisjes kwamen rond 13 uur thuis en liggen nu weer in bed, haha. Ik ga nu snel ff wat in huis doen wat hard nodig is en straks nog op kinderverjaardag. Druk dus weer....tot later! Oja...voor wie het nog niet weten: gerard gaat woensdag weer naar de usa voor 10 dagen :( Voor hem natuurlijk super gaaf! Ik moet hem weer missen...en hij ons ook...dat is minder maar goed.Fijne zondag allemaal en tot later, xxx

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Super mooie echo foto's Linda! Zo bijzonder weer! Echt mooie duidelijke foto's ook!

Brennie: owww, wat zullen jullie Gerard gaan missen. Hopelijk gaan de 10 dagen een beetje snel voorbij!

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Lin: hele mooie duidelijke echo's! Je was bij echobureau Utrecht toch? Wat fijn dat de myoom niet gegroeid is! En wat 'fijn' dat de placenta voor de uitgang ligt ;)

Brennie: wel lang hoor 10 dagen zonder hm, maar vorige keer heb je ook overleefd ;) Laat de dagen maar snel voorbij zijn!

Hier rustig dagje. Vanmiddag even naar kinderboerderij geweest. Kyllian wilde net fietsen zonder zijwieltjes, want zn vriendinnetje (5 jaar) was ook aan het oefenen maar durfde niet. Kyl wilde haar laten zien hoe het moest :D Natuurlijk lukte dat niet alleen haha, maar het ging nog niet eens zo slecht voor een eerste keer (ik hield hm wel vast). "Kijk Lisanne zo moet het''...zei de wijsneus.
    Hopelijk wil hij vaker oefenen, want voor zn 4e verjaardag willen we een nieuwe fiets (16 inch) geven.

12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen,

Monique: hihi, Kyllian de wijsneus die zijn vriendinnetjes van 5 wil leren fietsen. leuk kado voor zijn verjaardag een nieuwe fiets, wij denken er voor Jayna ook over na om een fiets te kopen, maar dan moet ze eerst los leren fietsen op de kleinere fiets.

Hier alles prima. Wij zijn helemaal in de oranje stemming.
    Jayna in het oranje naar de psz en Faya doet vrolijk mee met haar shirtje. Len heeft vanmiddag vrij, dus laat Nederland- Denemarken maar beginnen! Vind het gewoon spannend!

Fijne dag allemaal!

Liefs Sem

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Hup Holland!!!

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lin; wat leuk he een jongen erbij. t Is heeeeeeeeeeeeel anders kan ik uit ervaring vertellen. Met name veeeeeeeeeel drukker met een jongetje. Yannick breekt de tent inmiddels af sinds hij kan kruipen en staan.

De keuken is klaar!!!! Foto's staan op Hyves!

Veel plezier allemaal bij Nederland_ Denemarken straks!

Liefs

15. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Hoi allemaal,

Sem: nou, dat ziet er gezellig uit hoor. Wat wordt Faya ook alweer groot. Een boefje, dat kun je wel zien. Die zou het wel met Marijn kunnen vinden :D
    Bij jullie staat er natuurlijk wel regelmatig voetbal op. Wij zaten dit weekend ook wel te kijken, maar Jesse zegt dan: mag ik wat anders zien? Haha, papa houdt niet van voetbal, dus wij kijken eigenlijk alleen EK's en WK's.
    Wel gezellig dat Len vanmiddag thuis is, ik 'mag' alleen kijken.

Lin: wat een mooie echo foto's! Ben je al gewend aan het feit dat het een jongetje is? En wat vinden je ouders en je schoonmoeder ervan? En zijn jullie al uit de naam of gaan jullie beginnen met discussies ;)

Brennie: achgos, Gerard weer naar de USA en dat terwijl het WK is! Of is het niet zo'n voetbalfanaat? Of kijkt ie daar dan maar?
    Niet leuk om hem 10 dagen te moeten missen, maar je krijgt vast wel wat hulp?

AM: lekker even naar de kinderboerderij geweest gister dus? Zou lekker zijn als de oudste zonder zijwieltjes kan fietsen he. Ach, volgend jaar is voor mij goed, want voor die tijd zal ik vast niet zoveel met 3 kinderen gaan fietsen. Voordat deze baby kan zitten... dat duurt nog wel even.

Zo, hier alles rustig hoor. Heb wel regelmatig harde buiken, maar dat zegt niet zoveel he. Wel klotenachten. Er slaapt altijd wel een kind bij ons in bed. Meestal Marijn, maar soms kruipt Jesse ook bij ons. Vannacht hadden we dus 2 loges. Bah. En we zijn allebei te moe om dan bij hun op de kamer te gaan zitten wachten tot ze weer in slaap zijn. Ik heb er op zich niet veel last van, ik kan wel slapen, maar heb nu door de zwangerschap weer de bekende slapeloze nachten. Wakker worden en niet meer in slaap kunnen komen.
    Ik ga maar niet naar bed vandaag in de hoop dat ik vannacht weer goed kan slapen...
    En het huis is weer opgeruimd, was weer zo ongeveer bijgewerkt... Ik word nog eens een echte huisvrouw als ik hele dagen thuis ben zeg ;)
    We moeten alleen nog een box kopen :D

16. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Zap: hahaha, ja??? Is het drukker met een jongen?
    Dat wordt nog wat bij ons ;)
    Nu 2, maar misschien wel 3 zometeen... Hahahahaha!

En wat een mooie keuken zeg! Wow! En blijf jaloers op hoe netjes het er altijd uitziet bij jou. Hier ligt bijna altijd wel iets op de tafel, irriteer me er ook altijd aan hoor.
    Bakfiets ziet er ook gezellig uit. Kunnen we hier helaas niet kwijt.

Meiden die vanmiddag gaan kijken: veel plezier!!!!

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Lis ik ben zo benieuwd wat jullie krijgen! Vervelend zeg van de logees in bed. Ik kan daar niet tegen hoor. Heb je wel breed bedje? En hoe moet dat straks met 3 ;)
    En mijn huis heeft ook altijd ergens iets liggen hoor, al is het nu wat meer opgeruimd voor de makelaar.

Sem geweldige foto. Ik zag ook die op je hyves dat ze aan het juichen zijn. Die is ook leuk. En je meiden zijn echt zo verschillend echt heel leuk. Heb je nog wat over het huis gehoord?

Zaph wowie die keuken is echt heel mooi zeg. Ziet er super uit. En nu maar koken heh ;). Is het echt drukker een jongen? Ik vind Jaime al zo druk, die lult van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Als ze stil is dan is ze in slaap gevallen...haha.

AM kyl ook al op de fiets :$. Wilde hij het zelf of gingen jullie het hem leren? Nogmaals ik zie Jaime dat echt niet doen. Hoe is het verder bij jullie? Alles goed?

Brennied bah moet hij weer naar vs, ook niet leuk. Zo ongezellig ook heh? Redt je alles dan wel met de meiden en het huis? Ik vind het altijd zo pittig!

Zo ik heb ook weer wat hoor..pfff. Staat mn auto hier al vanaf vrijdag voor de deur. Ik dacht vrijdag al lijkt het nou of die achterkant lager hangt, maar goed gekeken en toen dacht ik zal wel aan mij liggen (linkerkant leek gewoon goed). Vrijdag dus nog gewoon flink mee gereden. Zaterdag niet gekeken gaan we zondag stukkie fietsen zie ik mn auto staan en denk huh wat hangt hij laag. En dus echt laag want hij hing met de zijkant over de wielen :$. ANWB gebeld en die kwam langs, is er een veer gebroken. Tussendoor vroeg die vent nog ff of ik m wilde starten, want misschien kwam achterkant dan wel omhoog 'mevrouwtje' ik natuurlijk geirriteerd en was al moe en niet lekker in mn hum. Start ik die auto zonder koppeling in te duwen, staat ie nog in zn 1:x. Vlieg paar meter naar voren zo op andere geparkeerde auto :$. Geen schade gelukkig maar ik was zo geschrokken dat ik me toch een partij in janken uitbarstte...haha. Die kerel zal wel gedacht hebben, domme blonde muts met een cabrio...
    Chiel heeft vandaag de auto naar garage gebracht, alles is gemaakt ook mn uitlaatje die pruttelde. Ben wel 640 euro armer..:(.

Verder alles goed. Schoppertje gaat ook goed. Buik begint wel meer te komen nu.

lfs

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hee wat is dit nu? Wat een stilte.

Hier alles goed. Heb wel constant het gevoel dat ik in het onderinnetje een tampon heb zitten die is gezakt of niet goed zit. Hadden jullie dat oko met zwanger zijn? Ik herken dat helemaal niet van Jaime.

lfs

19. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi meiden,

:(:( m'n mannetje gaat morgenvroeg vliegen :(:( Ik breng hem naar het station om 6.30 uur en dan moeten we hem 10 dagen missen. Bah bah. De meiden slapen vannacht al bij opa en oma dus daar heeft ie al afscheid van genomen. Het viel hem zwaarder dan de vorige keer....hij zal ze (en mij ook natuurlijk :)) vreselijk missen.
    Milou, Amy en ik eten de komende 10 dagen weer in het restaurant van opa en oma :D , schatten zijn het! We zullen veel daar te vinden zijn en ik heb al dagjes weg gepland met vriendinnen dus komt wel goed. Ik ga het hierbij laten....ben niet echt in de stemming......

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Aaah Arme Brennie, gelukkig kun je veel bij je ouders terecht,Dikke knuffel.Voor je het weet is hij weer terug.

Lin:Maak nog eens een buikfoto,ben wel benieuwd.
    Ken dat gevoel niet hoor wat je omschrijft???

Deel Deze Pagina