Goedenavond meiden, Linda: ow jeetje zeg, wat balen met je auto, dan kun je echt wel door de grond zakken! Wat betreft de zwangerschap en die druk naar onder, had ik dat bij Faya de laatste weken echt heel erg, maar eigenlijk nog niet zo vroeg. Kleine nog een beetje druk in je buik? Brennie: hoe ging het afscheid vanmorgen? Bah, lijkt me inderdaad niks aan zeg. Gelukkig heb je wat afleiding en een lieve fam om je heen. Sterkte meid! Zaph: heb het al gezegd, maar de keuken is echt super mooi geworden!!! Hier vandaag eindelijk nieuws over de woning waar we een optie op hebben....en het is goed nieuws!!! Raad van bestuur heeft het plan goed gekeurd om de woningen nu onder de koopgarant regeling aan te bieden en dus tegen de prijs waar wij op rekenden. Zelfs nog iets lager! Het is nu alleen nog een kwestie van wachten op de koopakten die nog opgesteld moeten worden en dan goedgekeurd moeten worden door het VROM. Was een formaliteit zei de makelaar, die jammer genoeg vaak wel week of 3 duurt. Maar goed, ons geduld wordt straks wel beloond met een huis echt naar ons zin. Na ondertekenen de financiering weer rond maken,kost ook ff tijd, dus we denken dat we na onze vakantie de sleutel pas hebben. Tot die tijd met leuke dingen bezig, zoals opnieuw de keuken en badkamer uitzoeken! Eindelijk ons eigen huis Ga nu lekker op tijd mn bedje in....morgen werken... Tot later, Liefs Sem
Jippie Sem wat een geweldig nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!Feli hoor, superleuk! Kom later weer ff uitgebreid reageren...........heb nu teveel aan mn hoofd......x
Sem: wow, wat een goed nieuws! Geduld is een schone zaak Gefeliciteerd hoor! Jij hoopt natuurlijk dat de komende weken heel snel voorbij gaan Heerlijk hoor, weer shoppen voor keuken e.d.! Zap: hoop dat alles goed gaat bij jullie, teveel aan je hoofd hebben is niet leuk! Al helemaal gewend aan de nieuwe keuken? Brennie: al iets van Gerard gehoord? Een dag is al voorbij... En elke dag bij je ouders eten, wat heerlijk joh! Lin: tjeetje, wat een drama met je auto! Balen dat het dan gelijk zoveel geld kost, maar gelukkig geen lichamelijk letsel, toch? En ligt ie lekker op je blaas? Ik ken dat gevoel dat je beschrijft trouwens ook niet hoor. Ja, spannend he, maar we hebben nu al bijna 20 weken voor ons kunnen houden wat het is, dus dan moet iedereen nog maar even wachten hoor. HIer alles rustig. Weer een lekkere nacht kunnen slapen, heerlijk! Ook Marijn heeft nu weer 2 nachten doorgeslapen (nou ja, gisternacht was ie wel wakker, maar dat was toen Wes om 1.15 uur naar bed ging en ik heb er niets van gemerkt dat Wes hem toen getroost heeft). De jongens weer naar kdv, ik ga zo de etiketten voor de enveloppen van de geboortekaartjes maken. Verder maar in het zonnetje zitten en rustig aan doen. Was zit erin en ik heb eigenlijk niet zoveel zin om veel in het huishouden te doen. Het is allemaal nog redelijk bijgewerkt. Bed staat sinds gisteravond weer op klossen. Zaterdag gaan we voetbal op de beamer kijken, dus lekker groot beeld Nou, fijne dag. Ik ga maar weer eens iets doen.
Sem:Wat een goed nieuws zeg.Gefeliciteerd!!!! Lis:Nog geen tekenen van een beginnende bevalling? Spannend hoor!!! Heerlijk weer he vandaag. Moet weer weg nu......plicht roept xxxxx
Helleu, Nou lis dat is aftellen voor jou heh...Pfff spannend hoor! Misschien kun je zaterdag wel helemaal geen voetbal kijken..... Fajah bij jou ook alles goed? Zaph ook goed? De rest ook allemaal goed? Wat een rust zeg hier! Ik heb vk gebeld over dat gevoel en ze zegt is verzakking . Bekkenbodemspier te week oid. Normaal krijg je het pas op het einde van de bevalling. Ze zei dan voelen veel vrouwen die kokosnoot .Nou heb ik die nooit gevoeld en dit voelt ook niet als een kokosnoot maar meer een tampon oid. Afijn ik moet oefeningen doen. We gaan het zien. lfs
Goedenavond meiden, LIN: Gek dat je dat gevoel dan al nu heb onderin. Mss dat de oefeninge helpen. Heb je al wat jongenskleding gekocht? Weet je ook al wat leuke namen voor jongens? Morgen ben je alweer op de helft van je zwangerschap en dan gaat het snel hoor nu. Wat balen van je auto. En kan jou het schelen dat je ging huilen.....heerlijk heh die hormonen weer die door je lijf zitten. Sem: Nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie huisje. Ik vind het echt helemaal te gek voor jullie. Wanneer zou de oplevering plaats kunnen vinden. Dit jaar nog toch? LIS: Lekker laten liggen het huishouden komt vanzelf wel en anders voor de kraamhulp Wat goed dat je 2 nachten goed heb geslapen. Ik sliep echt zoooo ontzettend slecht. Brennie: Vermaak je je een beetje met je meisjes alleen? Zal wel weer even wennen zijn. Voordat je het weet is je mannetje weer terug. Hier alles zijn gangetje. Het is weer lekker weekend. En een lange dit keer ook. Ben dinsdag ook vrij. Mijn vader is vorig weekend naar Portugal gegaan dus hebben geen oppas. Zaterdag gaan we naar de Efteling...ja ja Nederland moet dan ook spelen, maar we gaan met het werk van Sabino. Sabino baalt wel een beetje, maar ja tis niet anders. Senna gaat naar mijn broer, kan die ook wennen hoe het is om een kind te hebben....hahahahahaha. En ik ben zoooooooooooooo aan het aftellen voor de vakantie........volgende maand gaan we weer een weekje naar Frankrijk. Heb er echt zo zin in. Lekker Franse kaasjes en veel heel veel rose Ik ga nog ff surfen. Fijn weekend allemaal
Pff meiden sorry even ego klaag bericht. Ik voel me zo down vandaag. Van de week alweer alles gepoetst en geruimd. Weer rotweer vandaag dus beter geen foto's van het huis maken dus uitgesteld tot volgende week. Was iets verkeerd gegaan op mn werk, heb niet zitten opletten maar begin daardoor dan weer te twijfelen of ik het allemaal wel aankan, of dit beroep wel dat is wat bij mij past. En dan ook nog eens alles thuis wat in mijn hoofd blijft zitten. Ik kan zo jankenom alles. Begin dan ook gewoon overal aan te twijfelen of ik dingen wel goed doe, of het straks allemaal wel lukt met nog een kind en hoe de toekomst eruit ziet. Het zal ook wel aan de hormonen liggen hoor maar baal er goed van. lfs
Lin, hopelijk gaat het vandaag wat beter met je? Knuffel. Sem, bij deze natuurlijk ook hier van harte!! Al lekker plannen aan het maken? Moest het nou nog gebouwd worden of is het al klaar? En weet je dan al wanneer jullie er in kunnen? Kel: hoe was het in de Efteling? Zeker wel rustig? Alhoewel ik wel van meerdere hoorde dat ze vandaag er naartoe gingen Gisteren naar CB geweest met Dyon. Hij is nu 7520 gram en 69 cm. Groente gaat sinds we aardappel er doorheen doen gelukkig wel er in! Drinken gaat weer heel slecht, maar ach zijn we ondertussen wel gewend Het is stil hier, iedereen aan het genieten van het slechte weer? Alhoewel het me nog mee viel vandaag....
Goedenmiddag meiden, Linda: hoe gaat het nu met je? Hopelijk voel je je al wat beter. Het is ook niet niks allemaal, wat jullie de laatste tijd hebben meegemaakt. Willen jullie proberen om nog een ander huis te kopen voordat de kleine geboren wordt? Kel: en hoe was het in de efteling? Erg rustig zeker? Kon je nog eregens op een scherm nederland stiekem kijken? Len zou ook wel balen als zijn werk zoiets tegelijk met een wedstrijd van nedereland zou plannen. Ik hoorde van Zaph dat jullie elkaar toevallig troffen bij het alexandrium. Nog geslaagd voor een outfit voor Sensation? Wat het huis betreft schatten wij in dat alles half augustus rond is en we dan de sleutel krijgen, dus voor de feestdagen hopen we er zeker wel te wonen dit jaar. Lydia: hoe gaat het met jou? Begint nu we heel spannend te worden he. Trek je het nog een beetje zo die laatste dagen/weken? Lijkt me best pittig zo met nog 2 kids thuis? Succes met de laatste loodjes! Zaph: leuk je vrijdag nog ff gesproken te hebben. Kijk uit naar 3 juli, wordt echt gezellig! Monique: en hoe het is bij jullie? Alles goed met de boys? Mooie cijfertjes hoor voor Dyon. Jammer dat het drinken weer slecht gaat, maar hij groeit goed toch, dus met wat diksap tussendoor krijgt het dan genoeg te drinken toch? Het huis is al af. Van de 12 woningen staan er nog 10 leeg, vandaar het woonbedrijf de woningen nu onder garantverkoop aanbiedt met een flinke korting. Hier alles prima. Rustige vaderdag helaas. Wilden eigenlijk langs de camping bij mijn ouders en daarna naar ponypark slagharen ( nogmaals bedankt voor de bon Kel! ), maar het weer zit niet echt mee he. Jayna heeft Len vanmorgen een puzzel gegeven met haar eigen handje er op van verf. Faya een tekening en verder nog klusmateriaal voor in het nieuwe huis. Jayna had een liedje op de psz geleerd en zong het voor haar papa, zoooo lief. 1 zinnetje was "goedemorgen lieve papa, u ben groot en ik ben klein, maar ik vind het zo fantastisch dat we dikke vrienden zijn". Morgen mogen we de sleutel van het huis ff ophalen om nogmaals te bezichtigen en wat dingen op te meten. 's avonds komt de financieel adviseur langs om opnieuw een hypotheek aan te vragen. Alle ellende van die andere woning is dan toch nog ergens goed voor geweest. We kunnen een lagere hypotheek afsluiten en de rente is aardig gezakt Fijne dag nog allemaal! Liefs Sem
Wat lief dat liedje Sem! Kyllian dacht dat papa jarig was, tja dat krijg je als mama jarig is geweest op moederdag (papa is wel vrijdag jarig, dus dat maakt het nog extra verwarrend). Wat snel al dat jullie de sleutel krijgen zeg! Spannend allemaal. Hier ook een hele rustige dag, zit echt de uren af te tellen. Voel me niet echt lekker, dus vanmiddag hebben we ook met zn alleen geslapen. Ben trouwens wel heel benieuwd naar Lis.....dit weekend helemaal niets op haar Hyves. Zal het een vaderdagkindje zijn geworden??
Geen vaderdagkindje hoor. Jammer genoeg niet want ik ben het behoorlijk beu. Kom morgen weer reageren.
Vaderdag is nog niet voorbij heh, dus alles is nog mogelijk Efteling was helemaal super. Gelukkig droog gehouden. Daynah is stoerder dan we hadden verwacht. Ging overal mee in waar het mocht. We zijn dus ook in de bobslee geweest en dat ging hard en ze vond het helemaal geweldig en ze wilde wel nog een keer en nog een keer. Leuk hoor om dat met je dochter allemaal te doen. Vandaag een rustige vaderdag gehad, ook weleens lekker zo'n rustig dagje na een drukke lange dag van gisteren. Sem: Oooow leuk morgen weer even in jullie a.s. huisje te kijken. Heerlijk zo'n vooruitzicht toch. Ik ben nog niet geslaagd voor een outfit hoor. Moet nu echt wel gaan opschieten, want dit weekend hebben we ook weinig tijd. Morgen maar weer eens gaan kijken. Lin: Hoe gaat het nu met je? Hopelijk gaat het weer wat beter met je. Dikke knuf iig. Monique: Ooow heerlijk zeg dat je vanmiddag even heb kunnen slapen. Af en toe heb je dat dan gewoon nodig heh. Ik ga lekker op de bank nu. Liefs
Hoi allemaal, Zo, weer terug van de verloskundige. Alles ok. Bloeddruk wel wat laag, 90/65, maar ik heb er geen last van. Zit meestal sowieso op de 100, dus zoveel verschil is het niet. Kindje voelt als gemiddeld aan, dus nog geen 8 pond Als er volgende week nog niets is, gaan ze strippen. En als dat niets oplevert, over 2 weken gesprek met gynaecoloog. Ach, we wachten het wel af... Lin: hoe is het nu met je? Hopelijk gaat het weer beter. Wat Sem al zegt, je hebt een hoop meegemaakt de afgelopen tijd. Even goed op jezelf passen, zeker nu! Heb je al wat jongenskleertjes gekocht voor de baby? Kel: Daynah dus toch een stoere meid? Leuk joh om dat samen met je kindje te kunnen doen he. Elke leeftijd heeft wel weer wat, maar nu de leeftijd met de oudste vind ik ook wel erg leuk hoor. Sabino nog verwend met vaderdag? AM: gewoon even niet zo lekker? He bah. Als je dan aan het aftellen bent om naar bed te kunnen, lijkt me niet zo fijn. Wel fijn dat Kyllian ook even wilde slapen gistermiddag. Ben je nu weer aan het werk? En jij dus rond moederdag jarig en DJurre rond vaderdag? Dat is dan ook wel verwarrend natuurlijk. Sem: ooooh, spannend. Vandaag mogen jullie dus in jullie nieuwe huis om een en ander op te meten! Wel foto's maken hoor. En Len goed verwend gister met vaderdag. Trena: alles goed bij jullie? Heeft Fenna er nog tandjes bij gekregen? En hoe gaat het met Jelte en Yorben? Nog steeds veel ruzie of gaat het beter nu? Brennie: joh, er is al bijna een week om, zo zonder Gerard. Gaat ie goed? Ik heb vandaag een heerlijk relaxt dagje. Meestal ben ik nog wel bezig met schoonmaken, wassen enzo, maar heb besloten vandaag echt niets in het huishouden te doen. OK, wasje opruimen alleen. Vanmiddag even lekker in het zonnetje zitten denk ik. Om 16 uur op het kdv, want het is zomerfeest. Thema is WK, dus alles in het teken van voetbal. Ook pannenkoeken eten, dus als de jongens daar nou lekker even eten, hoef ik niet meer voor ze te koken vanavond Morgen komt mijn moeder en blijft tot donderdag. Vind ik wel fijn, want stel dat de bevalling op gang komt, ben ik in ieder geval niet alleen. Zeker woensdag, als de jongens ook thuis zijn. Nou, fijne dag allemaal, geniet van het zonnetje voor degenen die niet moeten werken! Liefs Lydia
Heej meiden, Kel: jullie hebben het goed naar je zin gehad dus in de efteling. Leuk is dat he dat je dan ook al in veel atracties samen met de oudste kunt gaan. Knap dat Daynah in de bobslee durfde zeg! Jij dus ook nog geen witte outfit....anders maar body paint doen? hahaha Monique: lekker hoor, ff slapen met zn allen. Voel je je vandaag alweer wat beter? Lydia: owwww, het wordt nu echt spannend hoor. Kom steeds ff spieken en je hyves checken om te kijken of het al begonnen is. kan me voorstellen dat je het nu wel zat bent hoor. Hopelijk hoeft het niet tot strippen te komen.... Hier lekker rustig in huis. Faya ligt op bed en Jayna hangt op de bank en is erg moe. Gister strijd gehad met slapen gaan, ze wilde niet en een grote mond dat ze had Het was uiteindelijk bijna half 10 dat ze sliep. Gistermiddag was ze op de bank in slaap gevallen en dan is het 's avonds dus drama..... Nu dus maar ff tijd rekken en ga zo prinsessen muffins met haar maken, anders krijgt ze helemaal een verkeerd slaapritme. Zal ook nog ff wat foto's van het huis spammen, voor wie ze nog niet op mijn hyves had gezien.... Liefs Sem
Wat ziet dat er allemaal heerlijk uit Sem! Fijn zo'n opvang zo dicht bij huis! Hier dus nog geen tekenen hoor!