November 2006 mama's - DEEL 2

Discussie in 'De mama's' gestart door kelly27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Altijd vrolijk!

2. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Alle bloemen moeten geplukt worden...

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Brennie: wat een heerlijke foto's van de meiden!! Amy wordt idd groot, maar Milou vind ik ook veranderen! Misschien doordat dr haren langer worden? Knappe meisjes hoor :)
    Gerard vrijdag dus alweer thuis met een gezellige zaterdag voor de boeg.

Sem: heerlijk nog maar 4 weekjes en dan vakantie. Hadden jullie al geboekt of blijven jullie nu thuis vanwege het huis?

Trena: jij dus erg druk. Lastig dat Fenna geen opvolgmelk (nr 2?) meer wil. Drinkt ze de koemelk wel?

Heerlijk dit weer he!! Eindelijk zomer!! (naja hopelijk dus wat langer van die mooie dagen).
    Kyllian vanmorgen weer naar psz geweest, volgende keer laatste keer voor de zomervakantie. Wel lekker hoor, kunnen we de woensdag tenminste wat anders doen.
    Ze hebben vanmiddag samen in het badje in de tuin gespetterd. Dyon maar even kort, daarna zn bedje in gegaan...maar ook hij genoot ervan :)

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Leuke fotos Am
    en filmpje haha
    Yorben valt ook weleens op de grond in slaap .....

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    aaah wat een liefje zeg Brennie.....:D

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Am:Is het bij jullie volgende week al vakantie??
    Hier pas 26 juli.............

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hier is volgende week de laatste schoolweek en dan zomervakantie tot 23 aug. Jullie dan nog tot ergens september? Ook wel lekker!
    Ik ben volgende week een weekje vrij en we willen dan dinsdag naar de Efteling (neemt D ook een dagje vrij), voordat de zomerdrukte begint :)

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Helleu,

Brennie en AM wat een leuke foto's. En Am dat kietelfilmpje is grappig..hihi.

Bren heerlijk dat Gerard iig weer vrijdag terug is net voor jullie trouwen. En nu maar hopen dat hij niet al te veel last heeft van een jetlag heh...

Fajah kan me goed voorstellen dat je het druk hebt met drie kids en dan alles wat er nog omheen komt! Chris maakt echt bizarre tijden zeg als ik er aan denk word ik er al moe van. Zomervakantie begint hier volgens mij 5 juli al! Ik kijk er naaruit..geen file :)

Kel wanneer krijg je de uitslagen van het bloedonderzoek? En gaat het poepen al beter bij Senna? Had Daynah daar toen ook geen last van? Hoe gaat het met solliciteren?

Sem balen van een chago mannetje maar wat je zegt nog even een paar weekjes en dan vakantie. Gaan jullie dan in het huis klussen en alles klaarmaken? nog wel ff naar de camping toch om er een beetje uit te zijn.

En hoe is het met onze Lis? Is de baby er al?

En hoe is het met Charissa, Panda, Zaph, Sap??

Hier zn gang. Ik had van de week alleen een nare harde buik zeg niet normaal. Gaf echt even een heel naar gevoel aan het litteken van de ks. Ik weet niet of het normaal is dus vraag het de volgende keer even aan vk en wil eignelijk ff voor controle naar de gyn. Dit was nu de tweede keer dat het zo'n pijn deed en toen ik erop drukte (dat litteken) verging ik van de pijn zeg maar.

Ga zo even voetbal kijken spannend!

lfs

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Am:Hier beginnen de scholen 6 september weer.De vakantie valt hier erg laat.

Lin:Zijn ook bizarre tijden van Chris ,ik zeg het hem zo vaak dat hij moet opletten dat hij niet in slaap valt ofzo.Hij is nu weg van 3u vannacht en komt over half uurtje pas thuis pffffff.....tja het leven van een chauffeursvrouw bestaat uit veel alleen zitten en wachten ;)

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik vind het knap van je hoor fajah dat is echt bijna niet dat je elkaar ziet. Ik zou er echt niet tegenkunnen.

spreken we nog af trouwens de zomer? Am naar fajah??

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ja lijkt me nog steeds gezellig, maar tot een datum komen is blijkbaar lastig ;)

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Lin: vervelend die harde buiken nu al. Vk zal denk ik zeggen..."rustig aan doen!". Wel in de gaten houden hoor. Ik heb het bij Dyon ook heel vaak gehad.

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    In de zomervakantie ben ik de woensdagen vrij en ook de vrijdagen,dus als jullie dan evt kunnen am en lin????

Deel Deze Pagina