Nou dan maar even misbruik maken van dit topic om wat data te noemen Lin kan alleen de vrijdagen. Ik kan wel een paar data noemen, maar 1 van die data heb ik wel een dag teamcoaching (moet nog navragen welke dag het is, maar ik denk 16 juli). Ik zou kunnen: 9 juli, 16 juli, 30 juli en 27 aug. 9 of 30 juli zou mij het beste uitkomen. Ow en een meet met de anderen hier (en natuurlijk de kids) lijkt me ook weer heel erg leuk hoor, maar ben bang dat het er niet echt meer van gaat komen?
Am:16 juli of 30 juli kan ik wel. 9 juli moet ik met Yorben naar KNO en dan toneel van Jelte op school.27 aug zit ik in Turkije
Hoi allemaal, Leuke foto's van Milou, Amy, Kyllian en Dyon. Tjeetje, dat Kyllian dan weer op de grond in slaap valt zeg. Maar Yorben kan het blijkbaar ook! Trena: werk je in de zomermaanden dan minder, en dus 3 halve dagen? Wat heerlijk joh! Hoe krijg je dat nou weer geregeld? En ja... jullie hebben laat vakantie he. Volgend jaar ook weer volgens mij (mijn zus woont ook in het zuiden). Hier is het nog effies. Gek idee dat wij volgend jaar ook allemaal met kindervakanties te maken hebben hoor. Lin: met harde buiken moet je idd maar even rustig aan doen. En ik zou met je litteken ook even navragen hoe dat zit. Is het trouwens al besproken dat je weer een ks krijgt? Hoe zit dat? Sem: en... sleutel alweer ingeleverd? Al aan het rondkijken geweest? En gaan jullie nog op vakantie of is het dit jaar in het teken van het nieuwe huis? Len dus wat chagerijnig? Hoop dat het snel weer over is hoor. BIjna vakantie! En hij heeft nog werk, dat is toch ook belangrijk! AM: voel je je weer helemaal ok? Wat wordt Dyon ook alweer groot! Vond ie 't lekker in het badje? Met die warmte is het lekker dat ie ook even kan afkoelen he. Zap: las op je hyves dat het weer drama is 's nachts. Pfff.. je zou toch zeggen... dat warme weer is vermoeiend, maar voor Yannick blijkbaar niet. Hopen dat het snel weer beter wordt. Kel: gister leuke dag gehad? Je was vrij toch? Nu laatste dagje en dan lekker weekend. En hoera... ook nog voetbal vanavond! Hoe gaat het met Senna? Dochtertje van vriendin van mij had dat ook, niet kunnen poepen. Is zo'n drama geweest. Hopelijk gaat het nu met dat spul beter. Had jij nog geen uitslag gehad van je bloed? Hier alles rustig. Vanochtend wel buikpijn, maar het is misschien ook omdat ik nu toch wel graag wil bevallen ofzo. DInsdag is mijn moeder hier gekomen en net weer in de auto gestapt richting huis. Was erg gezellig. DInsdag even stad in geweest, gister thuis met de jongens. Lekker dat er wat hulp was. Naar oma luisteren ze vaak wat beter dan naar mama... helaas! Zag vanochtend dat de buurvrouw van 3 deuren verderop is bevallen. Zij was pas 19 juli uitgerekend, dus toen ik het zag, baalde ik wel een beetje. Ik zit hier nog met een dikke buik. Nou ja, zolang zal het toch niet duren. Deze wacht gewoon tot het echt heel warm is Tot later meiden!
Lis:Aaaaah heb met je te doen met dit weer en dikke buik.....ik liep vorig jaar zo,maar wil het in ieder geval NOOOOOIIITTTT meer hahaha. Ik werk nu 4 ochtenden.En in de vakanties 2 ochtenden.Goed geregeld he.Op 2 adressen zijn die mensen ook de hele zomervakantie thuis dus hoef ik niet te komen,ideaal.
Hoi meiden, zo lis...jouw dag is gekomen hopelijk komt jullie 3e spruit nu snel! Mijn visite is net weg..het was erg gezellig. Voetbal gekeken met vriendinnen. Haha leuk hoor met alleen meiden Kreeg net sms van gerard: 'ik stap nu het vliegtuig in, tot snel lieverd' nou dat is wel het mooiste kado vandaag Ik mis hem..... MOrgen om 13 uur gaan we hem halen. Weltrusten voor allemaal!
Helleu ladies, Lis ohhhh spannend! Ik ben zo benieuwd wanneer je beeb wordt geboren! En of het een boy of girl is... Ik weet nog niet of ik ks krijg. Vk zegt ik draag je over aan zkh als je 36 weken bent. Ik moet binnenkort even bellen met gyn want wil wel voor 36 weken weten of het een ks is of niet. De freggle ligt trouwens nog steeds in stuit en volgens mij altijd dus misschien blijft hij wel gewoon zo liggen Heb je last van vocht??? Bren heerlijk de man bijna weer thuis. Lang als ik dat zo weer hoor dat vliegen. De meiden zullen ook wel blij zijn dat paps er bijna is. En dan lekker genieten van jullie 1jarig huwelijk! Fajah en AM ik kan volgens mij wel op 16 juli. Fajah hoe is het bij jou? Jelte zeker weer bijna vakantie. en heerlijk nog naar turkije in augustus..ben jaloers! Michiel moet weer naar zn moeder vanavond :x. Ze wil gewoon dat we om de week komen ik vind het echt belachelijk. Ze heeft gewoon geen benul van hoe druk we de hele week zijn en dan om de week daarheen. Bellen doet ze ook weer bijna dagelijks. Soms heeft Michiel tel neergelegd en dan belt ze een half uur later weer. Ze doet de heel dag allemaal leuke dingen enklinkt dan heel vrolijk daarover maar als je dan vraagt hoe is het dan ineens klinkt ze heel down en zegt helemaal niet goed. Zorgt hier thuis dus ook weer voor gezelligheid zo dat gebel en de verplichte bezoekjes. Gister zei ze nog oh maar chiel dan blijf je zaterdag toch ook eten :x. Hij zegt dan natuurlijk nee, maar ik kan gewoon zo boos worden dan zij zelf niet inziet dat die jongen ook een gezin heeft! Verder zn gang, ik zal letten op de harde buiken dames. Beeb ligt dus nog in stuit trapt echt vaak op de dag op mijn blaas en echt best hard. Ik ben zo benieuwd of hij op jaime lijkt en hoe hij er dan uitziet. Binnenkort maar even wat kleertjes voor de kleine man kopen. Ben echt helemaal gewend aan idee een jongen en vind het echt leuk Ik ga weer aan de poets, 3 maal is scheepsrecht makelaar komt vanmiddag om foto's te maken. gaat nu door, ook al regent het ga niet nog een keer zo enorm poetsen. lfs
Oh vergeet ik... Ben nu 1,5 kg aangekomen maar die buik is me ineens gegroeid . En hij zit net als bij Jaime weer zo hoog! Gewone spijkerbroek kan nog dicht alleen t'shirts komen zo kort doordat die bolling van die buik al onder mn tieten begint..haha. verder...hopmans de hamster is dood! Ik vond hem gister in zn kooitje. Ik dacht gisteravond ik heb hem al 2 avonden niet horen rennen in dat molentje. Had gisterochtend nog gekeken maar hij lag gewoon te slapen....dacht ik. Kooi gepakt en hij lag op precies zelfde plek helemaal opgerold en toen ik zag dat er een vlieg op m zat wist ik genoeg. Jaime moest eerst even huilen. Wilde hem nog even aaien en zei toen tegen michiel: papa dan moet jij meegaan naar de hopmansen winkel, ze hebben daar vissen en hopmansen en dan halen we een nieuwe . Ik weet niet of ik het doe. Ze vond hem wel heel leuk maar hij heeft nu een half jaar geleefd...dat is best kort heh. Nou ga poetsen hoor! doeiiiii
Lin: tjeetje nog je gewone broek aan? Knap zeg! En dat in stuit liggen is nu nog niet erg toch? Bij mij lagen ze alledrie met zo'n 30 weken met het koppie naar beneden. Dat is vroeg genoeg hoor. Nu is er nog genoeg ruimte in je buik. En nog maar 1,5 kilo aangekomen! Das ook al zo fijn! Hier alles ok. Wes is vanmiddag thuis, vind ik ook wel fijn. Stel dat er toch iets gebeurd. Maar goed, als er niets gebeurd zit ik volgende week met het probleem dat ik dan alleen ben.
lis heb je al achtervang voor als het begint en wes is niet thuis, wat je dan met de kids doet? Die broeken kan ik nog aan omdat die buik zo hoog zit. Dat stuit is niet erg nee maar van mij mag hij zo blijven liggen hoor! Ga weer fijn poetsen...
Maandag, dinsdag en donderdag zijn ze op het kdv dus dat is geregeld. Op woensdag is mijn schoonmoeder vrij en die wonen om de hoek. Op vrijdag moet mijn schoonmoeder van haar werk komen dus dan moet ze maar een taxi pakken. Aangezien Marijn er binnen een uur was, zal deze bevalling ook wel snel gaan. Dus ik hoop dat deze op ma, di of do komt of 's nachts... Succes met poetsen. Ik heb ook alweer gestofzuigd omdat alle gekleurde vruchtenhagel door de kamer lag...
Even snel vanaf mn werk (tja ik spiek toch af en toe of er babynieuws is ). Mocht je geen oppas hebben kan ik ook komen hoor Lis! Volgende week ben ik een weekje vrij, alleen dinsdag zitten we in de Efteling.
Jeetje, ik ben veel te lang niet geweest zie ik. Heb 's avonds echt geen puf meer om achter de compu te kruipen. En Pepijn heeft meestal nogal wat moeite met inslapen. Verder alles goed hier, alleen beetje druk dus (met nieuwe opdrachten zoeken ook, anders moeten we straks droge boterhammen eten ). LIS, spannend! Hoop voor je dat het niet te lang meer duurt. Sens: buikje begint te komen zag ik. Leuk, een jongen! Heb je nog zo'n last van hormonen? Semmi: zag dat het huis eindelijk rond is? Fijn zeg! Monique: hihihi moet altijd zo lachen om Kyllian die overal in slaap kan vallen. Aaaargh, Pepijn is alweer wakker...:x
Heeej meiden, Wat een stilte hier....iedereen volop aan het genieten van dit heerlijke weer zeker?8) Lydia: jij stiekem aan het bevallen? Weer naar Vk las ik op je hyves, hopelijk nu echt laatste keer! Monique: veel plezier in de Efteling morgen! Wel een warm dagje. Goed smeren maar Linda: en hoe staat het ermee met het vocht vasthouden? Had je weer last van las ik, irritant hoor. Ben je al wat jongensspullen aan het shoppen trouwens? En arme hamster....Ben je er al uit of jullie een nieuwe kopen? Mirjam: leuk weer wat van je te horen. Druk druk druk dus. Fijn dat je wel veel nieuwe opdrachten hebt. Brennie: lekker aan het genieten van je gezinnetje weer compleet? Kel: al geslaagd voor een witte outfit? Ik ga woensdagmorgen op de valreep slagen denk ik...hihi... We hoeven niet zoveel aan met dit weer dus dat scheelt weer...en de mannen dan ook weer blij...hahaha Zaph: laatste dingen afronden en jij hebt lekker een heeele lange vakantie, lekker hoor! Al klaar voor onze komst zaterdag. Heb er super veel zin in zo met de mannen er ook bij. Gaat echt gezellig worden Hier alles zn gangetje. Afgelopen weekend gewerkt. Was wel jammer, kon ik met dit mooie weer niet met mn gezinnetje iets leuks doen. Maar nu wel lekker een weekje vrij, doordat er een dienst uitviel as woensdag Kijk uit naar zaterdag. Halverwege de middag vetrekken Len en ik naar Zaph en John waar Kel, Sabino en Sabine ook komen, om vervolgens in de de avond los te gaan op Sensation White! Moet alleen nog een outfit, hoop dat ik nog slaag. Nou ga lekker de tuin weer in en vanmiddag Nederland aanmoedigen! Liefs Sem
He meiden, Sem: het wordt de hele week mooi weer dus je kunt de hele week lekker genieten. Alleen dan jammer dat Len er niet is. Gezellig zaterdag Sensation White. Outfit zal vast wel lukken! Mirjam: lekker druk dus. En Pepijn een moeilijke slaper? Vervelend, hopelijk slaapt hij sneller door dan Yannick! AM: lief dat je aanbiedt om te komen. Maar we hebben hier gelukkig ook veel mensen in de buurt. Gisteravond ook de buren die aanboden, dat mocht het nodig zijn... Ook midden in de nacht. Wel fijn en een hele geruststelling. Lin: hoe is het met je voeten? Balen joh! Hier alles ok. Ik bekijk het maar weer positief: overtijd en dus langer verlof ofwel minder vakantiedagen opnemen na mijn verlof. Controle was net weer ok. Bloeddruk 110/50, dus wat laag maar dat komt door de warmte. Ze schatte de baby nu 3300 gram dus wat naar beneden bijgesteld. Maar ze kunnen er zomaar 1 kilo naastzitten. Ze durfde niet zo goed te strippen omdat de dienstdoende vk nu bij een bevalling was. En ze was bang dat het bij mij zo snel zou gaan. Dus ze wilde eerst pas volgende week afspraak maken. Toen voorstel voor toch ergens deze week. En dat is morgen om 9.15 uur. Zou wel perfect uitkomen. Jongens op kdv en nog niet al te warm. Dus hopelijk heeft het effect morgen! Wes komt zo naar huis en gaat de jongens ophalen en dan om 16 uur voetbal kijken samen!
Sem:Leuk vooruitzicht hoor voor het weekend. Geniet ervan. Lis:Ooow wat maak je het toch weer spannend..... Ik hou het hier goed in de gaten Zaph:Yannick ook alweer bijna 1 jaar en dan is Fenna aan de beurt. Wat een lekker weer he.Jelte is met school naar het zwembad dus ga hem daar zo ophalen. doeg xxx
Zo even tijd om weer eens te reageren. LIS: Het gaat nu echt wel spannend worden. Hopelijk gaat het morgen dan ook echt gebeuren voor je. Dan is het ietsje minder warm. Lijkt mij geen pretje om in deze temp te bevallen. Suc6 alvast dan maar. Sem: hahahahahha op de valreep ga je wel slagen. Ik doe mijn witte spijkerbroek aan en heb nog een shirtje gekocht bij H&M. Sabino is nu ook geslaagd, dus wij zijn er klaar voor. Mirjam: Dat is niet zo leuk dat Pepijn een moeilijke inslaper is. Gaat het voor de rest wel goed allemaal? Monique: Hoe gaat het met eten van Dyon? Gaat het alweer wat beter? En het doorslapen? Hier gaat het doorslapen redelijk. Ene keer slaapt ze wel van 19.00 uur tot 07.00 uur en dan andere keer wordt ze rond 05.00 uur wakker, maar gelukkig wilt ze dan daarna nog wel even slapen. Iedereen naar voetbal gekeken? Was wel weer spannend vond ik. Ik had het niet verwacht dat ze doorgingen, dus wij zijn dubbel zo blij Ik ga een lekker rosetje inschenken. Liefs kelly
LIS: spannend morgen! Ben je bij 1 van de twee jongens ook gestript? Heel veel sterkte en succes als het zover is! Lin: en is er een nieuwe hopman gekomen? Balen van je vocht zeg, maar is met dit weer haast niet te voorkomen he. Panda: ben je weer aan het werk? Of was je dat al vrij snel? Lijkt me wel lastig met een eigen bedrijf rust te zien houden na een bevalling. Zaph: jeetje Yannick alweer bijna 1 jaar! Niet te geloven zo snel als het gaat. Vieren jullie het groots? Kel: wat heerlijk zeg dat Senna meestal doorslaapt. Hier altijd standaard 1x in de nacht wakker. Rond 23 uur maken we hm nog wakker voor een voeding (anders wordt hij 's nachts 2x wakker voor een flesje) en dan wordt hij rond 4 uur weer wakker. Daarna slaapt hij tot ongeveer half 7. Het zal ook wel te maken hebben met dat het nog steeds een slechte eter blijft. Fruithapjes gaan wel goed. Vanmorgen het eerste doorkomende tandjes van Dyon ontdekt Hij blijft er gelukkig vrolijk onder. Ben dus lekker deze week vrij. Morgen gaan we een dagje naar de Efteling. Dyon brengen we dan wel naar het kdv, kunnen we met zn drieen overal in.
Zien jullie mijn tandje? (je moet wel heel goed kijken wil je het kunnen zien, snijtand links onder): Bekijk bijlage 81825