November 2006 mama's - DEEL 2

Discussie in 'De mama's' gestart door kelly27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Voel me zwaar beroerd. Misselijk steeds. vandaag nog maar 1 glaasje fruitontbijt op. Klote geslapen ook. Steeds wakker. Dacht ik om vier uur is hoppie wel op de grond gezet ipv op het tafeltje. Nou nee dus. Hamster weer weg. Hele huis ondersteboven maar geen hamster, zag nog bloed liggen dus ik vermoed dat er geen hamster meer is of in buik van de poes. Gaat lekker zo.
    Michiel voelt zich ook beroerd dus die is ook thuis.

Klere druk op mn werk maar als ik mij zo voel schiet het echt niet op heh. Weet niet of ik moet bellen om te zeggen hoe of wat.

Hou het ff hierbij.
    lfs

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Aaah, Lin, wat zielig dat de Hamster er dan nu waarschijnlijk niet meer is. Zat ie niet in zijn kooitje dan? Zo te lezen zit je er echt ff flink doorheen. Denk dat je nu toch echt aan jezelf moet denken en misschien toch even niet werken dan?

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lin:Blijf toch lekker thuis joh,Probeer erover te praten en denk echt aan jezelf nu,werk is echt niet belangrijk nu.Dikke knuf.xxxxxx

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Sem ja hij zat wel in de kooi, maar dan gooit de poes hem denk ik van het tafeltje en ik weet niet hoe maar hij krijgt de kooi open.
    Ik ben ook thuis nu hoor. Weet alleen niet of ik moet bellen om te verteleln wat er aan de hand is. Maar dat is ook zo wat om op je werk te vertellen....

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Weet ook niet of je het op je werk moet zeggen lin,ikzelf zou dat denk ik niet doen,is toch echt prive,maar tis jou keuze he,als jij het kan en wil vertellen moet je het doen.
    En de hamster inmiddels al gevonden of restanten ;) Arm beestje.

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja ik vind het ook prive idd. Misschien noem ik het wel gewoon zo een prive aangelegenheid. Er zit een nieuwe hamster in de kooi nu. Hoppie...of moet ik zeggen hoppie 2. Hij lijkt er precies op alleen zn gedrag is volledig anders:$ Ben benieuwd of ze het ziet. Hoop het niet.

7. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Dikke knuf voor jou Lin. Je moet echt aan jezelf denken en zou het idd als zoiets op je werk omschrijven. Werk is nu toch even niet belangrijk. Denk goed aan jezelf voordat je er aan onderdoor gaat!

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    #168 senseemillia, 1 feb 2010
    Laatst bewerkt: 1 feb 2010
    Mn teamleider belde net op. Gelijk huilen over de prive aangelegenheid. Hijbelde vanuit andere kamer later nog terug. Had natuurlijk door wat ik bedoelde....nou ja dan maar. Hij zei blijf maar een paar dagen thuis om je gedachten te ordenen praat veel van je af etc. Hij gaf nog aan dat hij eens hetzelfde had.

9. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Lijkt me heel verstandig Lin. Wat fijn dat je teamleider zo reageert.
    Is er iemand met wie je kunt praten want dat is toch wel fijn.

10. hoi hoi,

Lin: Groot gelijk om even thuis te blijven en alles op een rijtje te zetten. Nogmaals een dikke knuf voor je.
    Ach gos is de hamster nu al weg. Knap van de poes dat ie het deurtje dan heb opengekregen.

Sem: Idd beter dan verliezen heh. Gelukkig was niet heel zijn dag verpest.....mannen en voetbal!!!
    Heerlijk heh zo'n hangdagje. Het is ook het weer ervoor.

Mirjam: Nog steeds niet aan het bevallen dus. Alleen dat gerommel, zo onzeker word je daarvan heh?

Monique: En heb je de ha al gebeld. Maar de hechtingen moeten toch allang opgelost zijn of niet??? Hoe lang duurt dat dan voordat het is opgelost?

Brennie: Gezellig hoor een weekendje weg. Waar naar toe ook alweer?

Verder weet ik het even niet meer.

Hier alles zijn gangetje. Daynah heeft vanmiddag niet geslapen omdat ik ben wezen lunchen met mijn moeder en was dus best laat thuis. Nou en nu is ze maar gezellig......................NOT!!! Die gaat echt zo na het eten naar haar bed. Senna slaapt nu in de box maar die had net ook een hang halfuurtje wilde alleen maar vastgehouden worden, dan is het wel even vervelend als er nog een peuter van 3 chago om je heen hangt.

Ik ga aan het eten beginnen. Oven pasta met zalm...jummie.

Liefs

11. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Goed dat je thuis bent gebleven Sens. Is ook niet te doen zo, om te moeten werken.
    Nieuwe hamster? Heeft Jaime het al door?

Kelly: ow lekker, een chago peuter en een baby met huiluurtje. ;) Hoop op een rustige nacht voor je.
    Ik vind het gerommel op zich niet zo erg, beter dan dat er helemaal niets gebeurt.

Krijg 's avonds nauwelijks een hap door mn keel en weer behoorlijk misselijk. Bastian zit juist in een groeispurt geloof ik, die vraagt de ene banaan na de andere en heeft een half uur na het eten alweer honger.

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hoi meiden,

Eerst dan een primeur: Yannick kan los zitten!!! En morgen wordt ie pas 7 maanden. Jill kon pas los zitten bij 8,5mnd

Ben ontzettend brak. Yannick heeft zaterdagnacht helemaal niet geslapen(en wij dus ook niet) en vannacht was ie wakker van 12-3 uur en daarna viel hij godzijdank in slaap. Jill kwam voor die tijd nog 2 keer. John en ik zijn dus lichtelijk doorgedraaid. Geen idee wat t kan zijn. Vandaag had ie trouwens wel een ritme van vanmorgen slapen en vanmiddag ook ff, maar nu hoor ik em alweer boven. We worden er helemaal gek van. Hij is gewoon helemaal niet moe te krijgen en ligt s nachts te brabbelen, gillen of te lummelen in bed.Hopelijk een sprongetje vanwege zn tandengroei van 2 naar 6 tanden, maar durf nog niet te hopen dat dit snel gaat veranderen........zucht.
    Ok genoeg geklaagd.
    Wel gezellig weekend gehad. Zondag zijn we gaan midgetgolfen in t donker. Hier in Leiderdorp. Onwijs leuk. 18 banen glow in the dark. Jill vond t helemaal leuk en Yannick sliep lekker in zn buggy.
    Jill kon t nog goed ook ze sloeg ze allemaal in t putje.
    Nu ff wat reacties voor zover ik alles nog weet.

Am/Trena: Wat een mooie accomodatie in Turkije! Gaaf hoor, jullie hebben vast al veel zin.

Am: Staat Dyon goed dat broekje. Ik vond t ook echt een heel leuk model, maar kreeg t gewoon niet over Yannick zn kont heen hahaha. Veel te smal. Kun je nagaan wat een dikkert t is. Dyon zit ie prima he. Lief. Hoe gaat t met je onderkantje? NOg naar laten kijken door de vk?

Lin: Arme Hoppie 1. Hij zal toch niet echt gesneuveld zijn door de kat? Weet niet eens of die beesten wel van hamsters houden!? Misschie is hoppie 1 er nog wel en heb je er straks een stuk of 10 in huis lopen, omdat hoppie 1 en hoppie 2 elkaar gaan vinden in de nacht ;)
    Goed dat je je hebt ziek gemeld op je werk. Zet alles maar ff goed op een rijtje en neem je tijd ervoor. Sterkte meid. Als je wil praten.......
    Ennuh wij doen bij de mosselen altijd knoflooksaus, whiskeycocktail en kerriesaus.Aangevuld met brood en patatjes :) mmmmmmmmm

Kel: Lekker gelunched met je mama. Gezellig. Irritant he dat Daynah dan zo chaggie wordt als ze geen slaapje heeft gehad. Dat had Jill ook hoor de eerste 2 maanden toen t middagslaapje wegviel, nu heeft ze geen last meer. Vroegr erin stoppen dus :)

Sem: Len weer aan de slag? Is t werk een beetje opgestapeld voor ze? Kan ie weer wat doen. lol.

Panda: Gerommel?? Jaja de spanning begint te snijden he. Goed dat je de kruiken nog ff hebt getest, is toch niet tof als de doppen niet goed meer functioneren. Brrrrrrrr. Ben beneiuwd wanneer jullie je tweede mannetje in de armen hebben. SUcces als t begint.

Brennie: Ja over 3 weekjes naar de sneeuw. Er ligt al een flink pak daar(1 meter) dus kunnen onze lol op. Hopelijk breekt dan wel die week de zon door, want alleen maar sneeuwstormen met de kids lijkt me ook niks. We gaan met de auto en rijden s nachts.Yannick........zie bovenstaand. Drama dus.
    Fijn dat Amy geen last heeft gehad van de pokjes. Je kan ze maar weer beter gehad hebben he. Ben benieuwd wat de logopedie van Miloutje zal zeggen. En t weekend weg, gezellig!! :) De meisjes zullen zich wel vermaken met alle boys.

Trena: Heerlijk he ff uiteten zonder kids? Doen wij gelukkig ook nog regelmatig hoor. Met Valentijn gaan we weer. Hebben dan voor t eerst een oppasmeisje(oud leerling van mn school) Ben benieuwd hoe dat gaat. Wij gaan in de meivakantie naar Spanje Torremolinos. In dat appartement van John zn moeder en dan de beste vriendin van haar. 8-18 mei zijn we daar. Heerlijk. Maar eerst over 3 weken naar de sneeuw.

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    t bewijs

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    En Jill verdient dr centjes tegenwoordig op straat zingend ;)

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Geweldige foto van Jill Zaph :D Echt super. Die moet je vergroten!
    Balen zeg van Yannick met het nachtritme. Ik weet ook niet wat je eraan kan doen? Ja misschien later naar bed laten gaan oid? Meer zou ik ook niet weten.

Panda ik hoop dat de baby zich snel aandient. Is toch ook niets zo om dan na het eten zo misselijk te zijn. en Bastian het vreetmonster ;). Maar banaan is gewoon goed voor ze dus lekker geven zou ik zeggen.

Kel slaapt Daynah nog in de middag dan? Kan mij voorstellen dat het rot is dan zo een chago van 3 jaar en een baby die even wil hangen bij je. Hoe ging het nu Sabino weer aan het werk is?

Gelukkig had Jaime het niet door van hoppie 2. Al is hoppie 2 wel een stuk dikker dan hoppie 1 (hoppie 1 was een jongen en 2 is een meisje met dikke kont...hoe erg zeg). Hoppie 2 rent ook in zn rad de hele tijd en ze vond het geweldig! Hoppie 1 kon dat niet want had een verlamd pootje (volgens mij had hij dat al, wij denken gebroken, maar was dus niet zo maar gewoon mank). Hij is wat actiever dan hoppie 1 en dus wel leuker.

Ik ga weer verder.Gezellig praten. Michiel heeft het net zn ouders verteld. Zn moeder was geschokt. Hij is een aardje naar zn vaartje om het zo maar te zeggen.

lfs

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lin: Is er nog iets aan te doen denk je?!? Of heb je je besluit al gemaakt?

17. Wat goed van Yannick zeg. Die loopt dadelijk ook joh en mss komt er dadelijk nog meer dingen wat ie opeens gaat doen en dat ie daarom niet lekker slaapt. Maar het is frusterend kan me helemaal voorstellen.
    En die foto van Jill is leukkkkkkkkkkkk.....hahahahahaha.

Lin: Ahhhhh Hoppie2 heeft een dikke kont...hahahahahaha. Weet je al wat je wilt gaan doen? Lijkt mij echt lastig zo'n situatie.
    Ja Daynah slaapt echt nog wel 1,5 uur tot 2 uur in de middag. Ik wil het ook zo lang mogelijk houden zo. Heb ik ook even rust in de middag.

Liefs

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Lin, ik had je vanmiddag nog willen smsen of je er misschien even tussenuit wilde. Ik was in Utrecht en konden misschien ergens wat drinken. Maar twijfelde zo erg, dat ik het maar niet gedaan heb...denk dat je daar helemaal niet op zat te wachten. Maar als je wel behoefte hebt om even te praten of er tussenuit te zijn moet je het maar laten weten hoor.
    Zielig van de hamster...

Kelly: lastig he zo'n hang halfuurtje. Wij hebben hier regelmatig een hangdagje, helemaal lastig.

Panda: de 38 weken bereikt! Bastian de bananenfreak hihi. Ach beter dan dat ie om snoep vraagt he ;)

Zaph: jeetje hoe houdt Yannick dat vol joh, 's nachts wakker zijn. Overdag slaapt hij dan zeker, die zal wel bekaf zijn...net als papa en mama.
    Wat knap dat hij al kan zitten zeg! Ik zou eerlijk gezegd niet eens meer weten wanneer Kyllian alles deed, moet ik maar weer eens opzoeken om te weten wanneer ik wat kan verwachten.
    En die foto van Jill is echt geweldig!! :D

Sem: lekker zeg dat je deze week maar weinig hoeft te werken. Nog steeds naar je zin op het werk?

Ik had vanmorgen vk gebeld (naja de receptioniste). Ik zou vandaag teruggebeld worden maar dat werd uiteindelijk pas eind van de middag...en juist toen ik mn telefoon niet hoorde. Nog geen contact gehad dus. Morgen maar even Soda halen, met mn kont in een soda badje :p

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond meiden,

Lin: jeetje meid, heb met je te doen hoor. Begrijp nu een beetje waar t over gaat, en vraag me net als Zaph af of je definitief je besluit hebt genomen. Heftig hoor, heel veel sterkte en een knuf voor jou!

Zaph: wat hebben jullie t pittig momenteel met de gebroken nachten, zwaar hoor. Dan zitten Len en ik al te klagen omdat de meiden laatste weken altijd tussen 05.30 en 06.00 uur wakker zijn en dan ook in de nacht altijd wel 1 van beide een paar keer roept. Maar een paar uur achter elkaar wakker is helemaal beroerd zeg. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er gek van wordt. Kon je maar 1 keer weer eens een hele nacht doorslapen. Jij zegt het ook al vaak en wij de laatste tijd ook, je kan het je niet meer voorstellen wanneer dat voor het laatst was.
    Wel knap dat Yannick al kan zitten zeg! Geweldige foto van Jill, heerlijk meissie dat t is!

Kel: oww, erg he als de oudste dan niet te genieten is en de kleinste ook dr draai niet kan vinden. Dan ben je blij als alles weer rustig is in huis 's avonds. Is Daynah al helemaal gewend aan haar zusje? Vind je haar ook drukker nu Senna er is?

Monique: succes met je soda badje....hihi.....hopelijk krijg je er niet teveel last van!

Ga lekker mn bedje in, ff wat uurtjes slaap pakken, aangezien de dag hier de laatste tijd altijd tussen 05.30 uur en 06.00 uur begint. Len werkt deze week ma-di-wo. Dus weer lang weekend samen. Na deze week moet hij als het goed is weer volledig aan de bak. Denk dat we donderdagmorgen weer gaan zwemmen. Was zo heerlijk rustig in t zwembad toen en meiden vermaken zich daar prima, dus dan hebben papa en mama ook rust...haha...

Trusten, liefs Sem

20. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi meiden,

Lin: groot gelijk om thuis te blijven en dat je toch ook nog je verhaal aan je teamleider hebt kunnen vertellen. Nu wel aan jezelf denken hoor, dat werk komt wel weer!!

Voor alle slechte slapers: wat moet dat frustrerend zijn om er zo vaak uit te moeten 's nachts of zo vroeg op te staan (5.30 u) :$ Ik zou, denk ik, stront-chagrijnig zijn....of zijn jullie dat ook?? :D
    Sterkte en hopelijk vannacht een lange, slapende nacht voor jullie!

zaph: ik keek net op hyves. wat moest ik lachen om je www...vannacht om 3.17 uur :) helemaal niet grappig natuurlijk maar dat je dan ook gewoon gaat hyven, hahaha. Kan je dan moeilijk in slaap komen of denk je: ik moet er zometeen toch weer uit, kan ik beter wakker blijven?
    Lekker hoor over 3 weken naar de sneeuw. wie weet slaapt Yannick dan goed en is zijn ritme verstoord en dan slaapt ie gewoon voortaan lekker door ;)
    Knap hoor dat ie al zelf zit! En wat een super foto's van je kinders, mag je bere-trots op zijn!

AM: wat wordt Dyon ook al wijs, mooi manneke! Nog niets nieuws dus over je onderkantje. Maar even flink soda-zitten of badedas...werkt ook goed.

Kel: ooh herkenbaar zeg als ze niet geslapen hebben. Bah bah en dan net is Senna ook zo aanhankelijk. Daynah sliep zeker meteen?
    Vandaag met de ww begonnen? Hoe gaat het?

Sem: oké..ik zat in een andere richting te denken (wel of geen 3e wondertje ;) )
    Heeft Len goed voor elkaar zo'n werkweek, net als ik..heerlijk!!
    Leuk dat jullie gaan zwemmen.

Panda: al wel aan het rommelen dus...ik ben benieuwd naar de baby! Ik heb al tijden zo'n gevoel bij jouw dat het uiteindelijk een meisje is....hoe dat komt :(:( Heb het een tijd niet op willen schrijven maar doe het nu dan toch. Idioot heh?! Maar wie weet....

Wij gaan het weekend naar Hooghalen...een of ander vakantiepark van Hogenbomen. Ik ben benieuwd, zal vast gezellig worden.
    Vandaag op het kdv vertelde de leidster een lief verhaal. Nou ben ik al emotioneel aangelegd en ook hier kreeg ik natuurlijk tranen van in mijn ogen.
    Amy en Milou zitten niet op dezelfde groep (wel langs elkaar in het gebouw) Nu kwam milou bij amy op de groep even kijken. Amy was aan de andere kant van de kamer aan het spelen en toen ze milou zag, kroop ze heel hard richting milou, trok zich aan haar op en knuffelde milou. Milou ging toen met Amy stappen en Amy schaterde helemaal. Was zo mooi om te zien zei de leidster. Ik zie dat dan ook al helemaal voor me.
    Nou dat was het weer voor vandaag van mij :D Ik ga nog een wasje ophangen en dan richting mijn bedje. Trusten xx

Deel Deze Pagina