November 2006 mama's - DEEL 2

Discussie in 'De mama's' gestart door kelly27, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik zie hem Monique, maar moest wel goed kijken hoor...hahahahahaha wel een hele leuke foto. Hij lacht zo cute....

Veel plz morgen in de Efteling. Ik denk dat Kyllian het enorm naar zijn zin zal hebben.

Als wij Senna wakker maakte voor de fles van 23.00 uur dan kwam ze ook in de nacht en sinds we dat niet meer doen dan slaapt ze redelijk goed door, dus we doen het maar zo tegenwoordig. Laatste fles krijgt ze tussen 18.00 uur en 19.00 uur en daar doen we dan rijstebloem in.
    Van de week was ze zelfs zo moe dat ze om 17.15 de fles al kreeg en 17.30 uur in bed lag en ze werd toen om 07.30 uur wakker pas. Ik ben zelf rond 05.00 uur eruit gegaan om te kijken of alles goed was.

Ik ga lekker ff douchen. Sabino kijkt voetbal. Ga er ook lekker op tijd in vanavond. Morgen weer werken...bah!

Lfs

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Helleu,

AM jee dat gaat snel zeg alweer tanden. Hij ziet er ook gewoon heel vrolijk uit ondanks een doorkomende tand. Doen we de 16e nog naar Fajah? leuk de Efteling, veel plezier, al zal het wel erg warm zijn!LEkker vaak in de piranha.

Kel heb je de uitslag al van je onderzoek van het bloed? En hoe gaat het met Senna nu met het poepen? Ik had ook niet verwacht dat ze door zouden gaan. Wel strakke actie weer van Robben.

Sem oh maar dan geen weekend met je gezin maar nu lekker een week vrij is ook wat! En het blijft mooi weer. Is len ook vrij? En hoe gaat het op zijn werk?

Lis had je vorige keer ook dat strippen? Of kwam het toen vanzelf? Maar nu dus morgen strippen ik hoop dat het wat oplevert zeg. Dit is toch ook niet te harden met die hitte of wel?

Panda oh jee slechte inslaper..slaapt hij al wel door? En gaat verder alles goed met hem? Ja de boterhammen moeten ook verdiend worden niet waar.

Fajah wanneer heeft Jelte zijn zwemdiploma gehaald? En Fenna idd ook alweer bijna een jaar. Weet nog dat ik toen op vakantie was.

Oh ik had het al op mn hyves gezet maar die voeten zijn niet normaal zeg! Er hangt echt een soort bult achtig iets aan de zijkant van mn voet. zo begon het bij Jaime ook...Niet leuk.
    Voel me verder ok hoor en wat wel heel leuk was vandaag was dat hij flink schopte (doorgaans zijn het enorm harde schoppen) en ik zag het nu aan de buitenkant, ook zo dat ie ging draaien.

we weten nog niet of we een nieuwe hopmans halen hoor. Ze vraagt er wel beetje naar, maar ook weer niet zo erg....

Ik ga nog ff surfen en daarna tv kijken. Zit alweer met de voetjes omhoog...

lfs

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Kel: 's Avonds niet wakker maken voor een voeding hebben we dus ook geprobeerd, maar dan wordt hij zelf rond 1 uur wakker en ook weer rond 5 uur. Schiet dus niet op ;)
    Maar Senna doet het dan echt goed!

Misschien is het zo iets beter te zien ;):

Bekijk bijlage 81832

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Lin: ja 16e is goed, maar nog heel ff onder voorbehoud dat ik niet die dag teamcoaching heb (en dus extra moet werken). Ik ga het volgende week navragen!
    Heb echt met je te doen met die voetjes van je :(

5. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Monique: jaaa, ik zie 'm! Hij blijft er wel vrolijk onder, gelukkig maar. Rust pakken is idd lastig met thuis werken, vandaar dat er van forummen ook zo weinig komt.
    Veel plezier bij de efteling! Leuk, zal wel warm worden, hoop dat het niet al te druk is.

Sens: wat rot dat je weer zo'n last van vocht hebt. Dit weer helpt ook niet he.

LIS: succes morgen! Of wie weet vannacht. :) Doe maar wel voor vrijdag, dan wordt 't helemaal tropisch warm.

Yannick alweer bijna 1. :$

Kelly: Senna slaapt al keurig door zo te zien, wat goed. :D Oowww, lekker, roseetje!

Slapen gaat hier op zich best goed, alleen dat inslapen is zelden voor 22.00 uur. Maar dan hoeft hij 's nachts maar 1 voeding en slaapt hij door tot Bastian het hele huis wakker maakt (rond zessen). We spelen overigens wel vals want hij slaapt regelmatig bij ons in bed en dat inslapen is vaak na twee uur clusteren. Verder gaat alles prima. Hij gilt en kraait, begint te rollen, wil niet meer liggen en hoe gekker Bastian doet hoe harder hij moet lachen. Dat wordt nog wat later.;)

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hoi meiden,

Zo eerst even een berichtje aan jullie. Het is de laatste tijd hier zo druk geweest met klussen dat we elke avond tot 2300 bezig zijn geweest en er dus geen tijd overbleef om te forummen. Verder slaapt Yannick gewoon nog erg weinig(hoewel de nachten al 3 op rij goed zijn gegaan!), maar overdag is de vrije tijd ver te zoeken. WIj zijn ook even door een nare periode heen gegaan en ik heb het idee dat als ik het hier op het forum schrijf ik de periode ook echt goed kan afsluiten. John en ik hebben afgelopen week onze zwangerschap af laten breken. Ik bleek zwanger na een ongelukkige berekening waarin ik dacht dat het wel veilig kon. Twee weken later had ik dus een positieve zwangerschapstest. We hebben alle voors en tegens goed afgewogen en afgelopen vrijdag ben ik gecurreteerd met 6,1 wk. Gelukkig was er nog niks zichtbaars(alleen een cel van 1 cm en wat vruchtwater, anders hadden we waarschijnlijk wel een andere beslissing genomen. We zagen een 3e gewon allebei niet zitten, temeer ook omdat we gelukkig zijn zoals t nu is met 2 gezonde kinderen, een jongen en een meisje etc. Kunnen nu nog op vakantie en doen en laten wat we willen en met een derde zagen we daar toch minder mogelijkheden in als we wilden blijven leven zoals we nu doen. Het is goed zo. De curretage viel me 100 % mee. Heb even een roesje gehad en na een uurtje was ik weer buiten. Nu nog een beetje bloedverlies, maar voor de rest helemaal weer de oude gelukkig. En vanaf dag 1 weer de pil geslikt. Dit overkomt ons hopelijk niet meer. Zo een beslissing is niet leuk.

Ok weer ff genoeg hierover. De komende week is t druk en dan begint de zomervakantie pas echt voor mij. Vandaag ff rapportvergadering op school. morgen komt mn vader en s avonds diplomering 4e klassers op school, donderdag personeelsuitje en vrijdag is Yannickje alweer 1 met een bijbehorend feestje. Gelukkig mooi weer voorspeld dus lekker de tuin in en voetbal kijken op de beamer:)
    Zaterdag naar Sensation White met Sap,Sem,Kel,Len,Sabino en John. Rick zag t als enige niet zitten. hahaha.

Probeer vanavf nu weer wat vaker te komen hoor.

Nu wat reacties

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lin: Ahhhhh je arme vochtvoetjes. Zo vreselijk. En een lekker schoppertje dus. Hahaha. Echt een ventje dus. Maak je borst maar nat dan, met Yannick in huis is hier ook niks meer veilig. Lees planten, stopcontacten, vazen, bloempotten etc. Alles sloopt hij of stopt hij zn vingers in. Zijn jullie al uit de naam? Jaime al zin in dr broertje? Het weer is klote voor de vochtvoetjes. Ik paste vorig jaar om deze tijd niet eens meer in mn Birkies. Sterkte. EN ik zou lekker geen nieuwe hoppie meer nemen, al die verzorging bah. Hebben jullie ook nog poezen?

Lis: OW wat spannend meid, vandaag heb je misschien je derde kindje in de armen. t Valt nu nog wel mee met de temperatuur om te persen. Ik wens je heel veel sterkte en succes toe de komende dagen en ben benieuwd wanneer t zusje of broertje voor Jesse en Marijn zich aandient.

Brennie: Blij dat je mannetje weer thuis is? Je hebt heb wel gemist he? Je spreekt altijd met zoveel liefde over hem :) Had hij nog wat leuks meegenomen voor de kindjes en jou? En ik vroeg t laatst al, maar volgens mij geen reactie op gekregen. Wat voor werk doet Gerard ook alweer dat hij regelmamig naar de VS moet?

Panda: Pepijn ook alweer 4 maanden geweest. Gaat hard he. Geef je nog bv? En gaat dat nog goed? En al aan t rollen? Dat is wel snel. Is Bastian overigens al zindelijk? Spam je gauw weer?

Am: Jaja ik zie Dyon zn tandje!!! Ook al snel. Yannick had er al 6 bij 5 maanden! Nu heeft hij er weer 2 onder bij dus dat maakt 8 en er zijn al 2 kiezen door dus 10 in totaal!!! t Gaat hard. Veel plezier in de Efteling vandaag.

Kel, Sap en Sem jullie spreek ik zaterdag weer. Kel vrijdag al!

Trena: Ow wat is Fenna toch ook een mooi meisje. Die foto's op hyves zijn allemaal even mooi en echt en evenbeeld met Yorben he. Jelte al vakantie? Over een maandje Turkije he. Heerlijk. Gezellig dat Am en Lin bij je langskomen binnenkort. Gaat Fenna trouwens al staan?

Heb ik iedereen weer gehad?
    Zo niet.................sorry.

Ga ff Jill aankleden, Yannick zal ook zo wel weer wakker worden. Dan gaan we ff naar Boris de poes, de poes van mensen van wie we in Spanje in hun huis mochten. ZIj zijn ff op vakantie en wij zorgen nu een weekje voor Boris.

Meiden tot later, geniet van de mooie dagen.

Liefs

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Zaph:Ow meis ik schrik toch wel ff van je berichtje hoor over je niet geplande zwangerschap.Maar als je er allebei geen meer wilt snap ik heel goed jullie beslissing.Als ik nu zwanger zou worden zou ik denk ik ook het laten weghalen,3 is voor ons echt genoeg en echt praktisch is het al helemaal niet meer met 3 ,dus met 4 helemaal niet.Iedereen heeft daar zn eigen mening over he.
    Ja Fenna is echt een knapperd hahha.Een kleine beauty zoals we het zelf altijd tegen haar zeggen.Chris heeft een tattoo van haar laten zetten en eronder staat kleine beauty in chinese letters.
    Jelte heeft pas 26 Juli vakantie.

Lin:Jelte heeft nog geen zwemdiploma hoor ,ze zijn naar een peuterbadje geweest,dus geen diploma voor nodig.
    Balen van dat vocht.

Fenna is goed gekeurd op cb,weegt 7650 gr en is 72cm.
    Volgende maand haar 11 mnd prik.

Vanavond ga ik met een vriendin uit eten.Lekker aan de kust.
    Heb er zin in.....

9. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Jeetje Robine, ben er even stil van. Lijkt me een moeilijke beslissing maar kan het me voorstellen. Je moet er wel helemaal achter staan als je een derde kindje laat komen.
    Ja nog steeds bv, is maar goed ook anders zou hij niet zo dik mogen zijn. ;) Rollen gebeurt per ongeluk hoor, door die dikke billen haha. Bastian is nog steeds niet helemaal zindelijk maar plast wel steeds vaker op de wc. Als wij er tenminste om denken want hij voelt het zelf nog steeds niet aankomen en het interesseert hem helemaal niets als hij nat is.

Trena: mooie cijfers van Fenna. :)

LIS, meldplicht! Of zou het strippen geholpen hebben???

10. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Hier ben ik! Sorry, had me nog niet gemeld!
    Vanochtend gestript dus. Had toen 2 cm ontsluiting en ze heeft er toen 3cm van gemaakt. Wes is thuisgebleven, vond ik wel zo fijn. Heb af en toe wel krampen maar nog niet doorgezet. Hopelijk vannacht dan maar.

Zap: ik schrik ook wel van je berichtje maar kan me ook jullie besluit voorstellen. Hopelijk kun je snel alles een plekje geven en dit voorval afsluiten. Sterkte!

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Panda: zo te horen een heerlijk mannetje die Pepijn! :) Hopelijk schuift hij zijn bedtijd wel een keer naar voren ;) Dyon gaat om 19 uur naar bed, langer trekt hij echt niet.

Zaph: wat goed dat je er hier over schrijft als je het qua gevoel hierdoor misschien beter af kan sluiten. Jullie zullen voor jullie zelf vast de juiste keus hebben gemaakt. Een moeilijk besluit zal het zeker geweest zijn, maar een gelukkig gezin (met dus 2 kids) is natuurlijk het belangrijkst. Ik hoop dat jullie dit achter jullie kunnen laten. Nogmaals sterkte.
    Jeetje noem jij Dyon snel met zn eerste tandje bij ruim 6 maanden? Yannick is pas een snelle haha. Kyllian was 5,5 maand, dus ik vond Dyon best langzaam hihi.

Trena: jeetje Dyon haalt Fenna bijna in qua gewicht en lengte :D Lief klein dametje ;)
    En was het etentje gezellig?

LIS: het kan nu vast niet lang meer duren, vandaag of morgen is ze er!! ;) Zet hm op!!

Lekker warm dagje Efteling gehad vandaag. Helaas was de houten achtbaan dicht (daar wilde Kyl graag in), maar de bobslee en de wildwaterbaan maakten het weer goed ;) Des te harder des te leuker is geloof ik zijn motto :p

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ow en had ik het er gisteren nog over dat Dyon nog nooit doorgeslapen heeft...

Gisteravond om 23.15 uur een volle fles gegeven en hij meldde zich pas weer om 6 uur!! :) Hopelijk is dit het begin van echt doorslapen.

13. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi meiden,

Zaph: ik schrok van je bericht....ook via het forum; dikke knuffel en sterkte.

Jaah ik ben heel blij dat Gerard weer lekker thuis is. Hij had voor mij super mooie slippers van dkny meegenomen. Helaas eigenlijk een maatje te klein terwijl hij juist al een halve maat groter had genomen. MIsschien rekken ze nog wat op. Ook een truitje van dkny en nog parfum. Milou had (weer) een beautycase van hello kitty. Met 'echte' nepnagels, nagellak, lipgloss en noem maar op. Ze is weer een echte prinses. Amy een grote knuffelbeer. Zichzelf heeft ie het meest verwend met 2 vesten, 4 shirts (alles van TH) en nieuwe schoenen. Gerard is magazijnmedewerker en heeft het stinkende geluk dat ie met deze functie gewoon 2x per jaar naar USA mag. Hij had nu wel alle verantwoordelijkheid daar dus hij is ook wel groeiende maar toch; je hoort het niet vaak.
    Yannick alweer bijna 1 jaar...niet normaal! Wordt het druk? En naar sensation white...leuk zeg! Veel plezier.

AM: lekker zeg naar de efteling en Kyl dus geen bangerik. Hopelijk heeft Dyon het door met het doorslapen. Inderdaad flink wat rijstebloem in de laatste fles doen ;)

Trena: wow fenna ook alweer 10 maanden. Wat gaat het toch hard en wat is het idd een knappe meid!

LIS: spannend zeg.....misschien ben je nu wel bezig.....ik hou je in de gaten ;)

Ik ga ff voetbal kijken, spannend is het. Gistermiddag vrij genomen, de 1e wedstrijd die gerard en ik samen konden kijken. Morgen naar het cb met Amy. Verder niet veel op de planning. Rustig aan met die hitte.
    Oja...Milou fietst nu echt zelf zonder zijwielen. Opstappen, afstappen, remmen, op straat fietsen, omkijken tijdens het fietsen :$...niks is haar te gek! Tot later meiden...

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Brennie: heerlijk hoor dat je mannetje weer terug is! Wat moet hij daar voor zijn werk doen?
    Wat knap van Milou zeg! Heeft ze een loopfietsje gehad? Dan schijn je snel te kunnen fietsen.
    Succes op het cb vandaag!

Het doorslapen ging ietsjes minder goed, maar voor zijn doen nog redelijk. 23 uur laatste fles en om 5 uur werd hij weer wakker.
    Ga zo Kyllian naar psz brengen. Moet daar dan ook even blijven tijdens een voorstelling. Vandaag de laatste dag voor de zomervakantie.

15. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Goeiemorgen

Nou hier wel weer een redelijke nacht gehad, behalve dat Marijn weer wakker was (Zap, hier dus ook nog steeds geen lekkere doorslaper hoor). Ik ben wel altijd vroeg wakker, voor 6 uur vandaag maar ja... Kan ik alvast weer wennen. Verder niets, wel af en toe buikpijn maar zet niet door. Wes is maar weer gaan werken. Ik had zo gehoopt dat het een junikindje zou zijn...
    Vandaag dus thuis met de kinderen. Hoop dat ze zich een beetje gedragen. Als het goed is, komt Wes wel om 15 uur naar huis. Scheelt voor mij ook weer.

Brennie: wow echt knap van Milou dat ze al zonder zijwieltjes kan fietsen. Jesse racet wel heel hard zodat de zijwielen omhoog staan maar zonder durf ik nog niet hoor.
    En allemaal verwend door Gerard dus. Lekker toch?

AM: dat doorslapen gaat ook nooit in 1 keer maar dat komt heus wel. Hopelijk duurt het niet zolang als bij Yannick maar toch...
    Jij bent elke woensdag vrij toch? Want anders heb je toch in de vakanties een probleem als de psz dicht is?

Nou, hier maar proberen er een gezellig dagje van te maken. Gister had ik echt een baaldag. Nu maar positief bekijken: langer verlof dus hoef ik minder vakantiedagen op te nemen na mijn verlof!

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Brennie:Heerlijk dat je mannetje weer thuis is.En wat lief die kadootjes....

Zaph:Gaat het weer beetje met je?

Lydia: Spannend,hopen dat je vanavond of vannacht bent bevallen (dan ist iets koeler dan op de dag he ;) )

Vind het zo heerlijk dit weer.
    Ben vandaag vrij.
    Ging om boodschapjes vanmorgen,kwam ik een oud mannetje tegen die een praatje maakte,Fenna was erbij dus vroeg is het je eerst kindje,ik nee mn derde,hij zo van owwww echt zou je niet zeggen je ziet er zo jong uit.Toen vroeg hij of ze allemaal van dezelfde man waren,dus ik ja natuurlijk hahaha.
    Toen vertelde hij waar hij woonde en zei dat als ik het zag zitten ik maar eens moest langskomen zonder kids,want hij was toch vrijgezel .......ECHT ZO BAH he......die vent van 80 stond me gewoon te versieren Getver.......Nou ben nog nooit zo snel weg geweest hahahahah.Wat een viezerik he.

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden,

Was even benieuwd of er al babynieuws was...maar helaas! Hoop voor je dat het vadaag nog gaat gebeuren Lydia! Duimen draaien hier!

Kom later nog ff reageren. Jayna heeft een meisje van de peuterspeelzaal te spelen, ze zijn nu op haar kamer aan het verkleden en hoor ze de hele tijd giechelen, echte meiden zo samen. Wel een lief meisje waar ze echt leuk mee kan spelen. Met het buurmeisje heeft ze momenteel veel ruzie en hangt ze toch wel erg aan ook op psz. Dit meisje komt ook bij haar op de basisschool en wou graag met haar spelen, dus is ook wel even goed voor Jayna.

nou ga ff bij de meisjes boven kijken...tot straks...

Liefs Sem

18. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Kan nog LIS, een juni-kindje :)

Moet boodschappen doen, kom vanavond weer (als dat lukt).

19. Geen babynieuws nog.....jammer!!!!!!!!!!!!!! Zet hem op LIS. We denken aan je in dit warme weer.

Monique: Kyllian vond de bobslee dus ook helemaal geweldig. Leuk heh om ze zo te zien genieten. Wat goed van Dyon dat ie nu door heeft geslapen. Dyon lijkt in zijn karakter echt heel veel op Daynah. Wij hadden bij haar precies hetzelfde. Nu met Senna is het zo makkelijk allemaal. Die eet goed, slaapt goed, dus voor ons is het zo makkelijk. Met Daynah was het echt maanden een strijd. Constant zorgen maken enzo en nu helemaal niet.

Trena: hahahahahahahahahahahhaha echt waar.....wat een viezerik......hij zal wel last hebben nog van zijn mannelijke hormonen.....hahahahahahaha

Brennie: Wat goed van Milou dat ze nu zonder zijwielen kan fietsen. Hier zijn we er nog niet aan begonnen moet ik zeggen. Mss ook maar een keer proberen.

Zap: Nogmaals een dikke knuf. Je hebt echt de juiste beslissing genomen.

Ik ga lekker op tijd naar mijn bedje. Gisteren iets te gezellig geweest met rose en erg laat geworden.

Lfs Kelly

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Geen babynieuws nog.....het wordt wel steeds spannender hoor!

Trena, wat moest ik lachen haha. Zoiets verwacht je toch niet :D

Sem: wat lief dat ze een vriendinnetje te spelen had. Waar hebben Jayna en dr buurmeisje dan ruzie over? Of zijn het de kleine dingetjes. Hoort er denk ik ook wel een beetje bij. Kyllian heeft hier ook een buurmeisje als vriendinnetje, maar die hebben soms ook 'ruzie', na nog geenh minuut spelen ze echter weer samen.

Kel: heerlijk zo'n goede eter en slaper! Denk niet dat het met Dyon zo erg is als je met Daynah hebt meegemaakt hoor (als ik je verhalen zo hoorde). Zn fruithapje gaat wel goed en groente begint hij klein beetje aan te wennen dus paar hapjes gaan erin. Groente wel met aardappel of rijst anders eet hij het niet. Ik heb er vandaag maar 1 melkfles afgehaald en ipv melk water en diksap gegeven met een koekje (rijstewafeltje) erbij ;) Hij drinkt dan nu nog ongeveer 3x 130cc en 1x 210cc melk. Gek genoeg gaat die late avondvoeding er wel heel goed in (210cc dus). Sowieso gaat het drinken veel beter als we rustig met hm op bed liggen en hij dus plat ligt. Hij is heel snel afgeleid.
    Verder vind ik hm trouwens een hele makkelijke baby hoor, bijna altijd vrolijk en vrij rustig :) Kyllian vroeg altijd meer aandacht hihi. Alhoewel ik zelf misschien ook wel anders ben omdat het de 2e is. Zie jij al duidelijke karakterverschillen bij jullie meiden?

LIS: 1 juli is ook een hele mooie datum!!
    Psz is maar van 08.45 - 11.30 uur, dus op zo'n dag had ik toch nooit kunnen werken. Woensdag ben ik idd altijd vrij. Dyon ga ik trouwens niet opgeven voor psz denk ik, want die gaat als Kyl naar school gaat 3 dagen naar het kdv. Vind ik wel genoeg.

Deel Deze Pagina