Kwam ook ff spieken, maar zag al op Hyves dat er gewoon weer een nieuwe dag zonder beeb was aangebroken. Dyon net op bed gelegd en als hij wakker wordt (over 2 uurtjes denk ik) gaan we even naar het meertje. Over niet luisteren peuters kan ik nu ook meepraten, pfff wat was hij druk van morgen en zelfs tegen mij zei hij steeds 'dommerd'. Was het echt ff flink zat en geloof dat hij wel een klein beetje geschrokken is, wat normaal als hij naar de gang moet lacht hij me gewoon uit en deze keer niet. Hij is daarna iig rustig gaan doen hihi.
Nee meiden, nog steeds niets :x Ik word er zo langzamerhand wel een beetje gek van. Ik kom de deur niet meer uit, behalve de jongens naar kdv brengen en weer halen. Morgen om 14.30 uur weer naar vk als er dan nog niets is, om weer te strippen. Moeten we nog even kijken hoe we het dan doen met de jongens, waarschijnlijk maar even naar mijn schoonvader. Het is ook zo wat om mijn moeder te laten komen, die moet er 2 uur voor rijden. De vk die ik dinsdag had, zei dat ze ook zondag langs wilde komen (dan heeft ze dienst) om de vliezen te breken. Misschien dat dat helpt. Maar goed, zover is het nog niet.
LIS, heb echt met je te doen. Weet precies hoe je je voelt en dan heb jij er zelfs nog 2 rondlopen... Als de vliezen gebroken worden zal het vast wel snel gaan, maar hopelijk ben je al voor zondag verlost! Lijkt me dat 1 x strippen al genoeg moet zijn met 3 cm ontsluiting toch? Denk dat het morgen gaat gebeuren! Alhoewel het dan wel erg warm wordt he...
Ja, maar jij liep nog langer he AM, met Dyon. Het valt alleen zo tegen als je denkt dat je vast niet weer overtijd gaat lopen. Ik ben ook echt blij dat de jongens 3 dagen naar het kdv zijn. Daar kunnen ze de hele dag spelen en worden ze beziggehouden, dat is voor mij soms best moeilijk. Hoewel het gister eigenlijk wel heel goed ging. Jesse wilde ook tv kijken eind van de ochtend en daar heb ik maar niet zo moeilijk over gedaan. Het was warm buiten en ik heb net zo lief dat ze dan binnen zitten. 's Middags oma even gebeld, want Jesse wilde naar de speeltuin, maar daar had ik echt geen zin in. Bovendien moest Marijn even slapen. Was wel lekker dat mijn schoonmoeder hem dan even kon bezighouden. Maar idd wel een gek idee dat ik dus dinsdag al 3 cm ontsluiting had en er verder maar weinig lijkt te gebeuren. Nou ja, we zullen wel zien. Nu zit ik heerlijk even te surfen en keihard muziek te draaien.
Het is idd een tegenvaller he als je het toch wel iets eerder verwacht. Dyon is uiteindelijk bij 41 weken en 5 dagen geboren. Wel fijn dat Jesse af en toe met oma mee kan. Langer dan een week zal het nu iig niet meer duren. Alhoewel dat natuurlijk ook nog erg lang klinkt. Heel veel sterkte, zeker met die warmte nu.
Dank je Dat houd me ook wel op de been hoor: echt lang kan het nu niet meer duren. De warmte heb ik niet veel last van hoor. Ik slaap juist prima, overdag EN 's nachts. Wel fijn dat er zoveel mensen meeleven. Doet me ook goed!
Owww Lydia ik heb ook zo met je te doen,maar je zal nu gauw van die dikke buik verlost zijn....alles al geprobeert bitter lemon,ananas enz.....??? Ik liep van Yorben 9 dgn overtijd,net toen ze hadden besloten in te leiden werd hij geboren dus het kan opeens zo zijn.En jij bevalt ook heel snel dus mss heb je de baby vanavond al,je weet nooit.In ieder geval heel veel sterkte en succes.Je hebt het al 2x gekunnen dus 3 x lukt ook wel
LIS, wat fijn dat je wel goed kan slapen! Uitgerust de bevalling tegemoet We zijn vanmorgen even 2 uurtjes naar het meertje geweest, vond het toen echt te warm worden en Dyon werd moe en het luktte hem niet om daar in slaap te vallen. Beiden liggen nu al een poosje te slapen Kyllian heeft zich er vermaakt met een ander jongetje die ook in november 4 bleek te worden en naar dezelfde basisschool gaat
Hoi meiden, wat is het warm heh....pffff............................. Lydia, oh oh wat duurt het toch weer lang. Het meerendeel hier loopt telkens overtijd met de kinders...ach hij/zij zal het nog veel te goed hebben in je buik. Maar ik kan begrijpen dat je het onderhand zat bent. Leuk am dat jullie zijn wezen zwemmen. Hoe doe je dat dan met Dyon en Kyl? Speelt Kyl dan in de buurt van je? MIlou heeft idd geoefend op een loopfietsje. Mijn ouders hebben er een en op het kdv. En ze wilde zelf zo graag...tja en als zij iets wil dan lukt het haar ook. Ik ga weer ff tv kijken....
Ik vind het knap van Milou hoor! Kyl wilde gisteren ook weer oefenen, maar het was echt snikheet hier achter dus heb maar even zn zijwieltjes er weer aangedaan want ik had echt geen zin om ernaast te gaan rennen Het is maar een klein meertje he en zeker doordeweeks niet zo heel druk. Zit dan vlakbij het water en Kyllian heeft daar met een jongetje gespeeld dus ik hoefde eigenlijk niets te doen Dyon vermaakte zich in de buggy en op het kleed. Wordt lastiger als hij ook mobiel wordt en ik er twee in de gaten moet gaan houden Zo dichtbij zaten we en Kyllian en het jongetje (Ralf) waren gewoon lekker aan het spelen. Was ook wel erg leuk om te zien dat ze gewoon een beetje hetzelfde waren qua doen en laten. Bekijk bijlage 82636
Dan gooi ik er nog maar een laatste foto in Eindelijk een foto waar geen lachend tandloos bekkie op staat Bekijk bijlage 82640
Dag dames, Am wat een lieve foto's! Heerlijk dat meertje! Met sommige gezichten lijkt dyon precies op kyl maar op andere foto's weer niet. leuk! Bren te warm heh.. Hoe is het dat gerard weer thuis is. Hebben jullie leuke avond gehad om 1 jarig huwelijk te vieren? Zaph feli met yannick zn eerste verjaardag! Hoe is het nu verder met je? Ik vind het een knappe beslissing van je, beslissen is 1 maar doen is 2. knuf. Lis en en en is er al een baby? Misschien dan vandaag om de overwinning van Oranje straks te vieren? Ik kan met de voetjes omhoog het vocht nog aardig in toom houden. Gelukkig maar! Baby is echt best druk voel hem niet alleen als ik rustig ben maar ook gewoon midden in een meeting als ik net een vehraal aan het houden ben. Moet er soms wel om lachen en dan zitten mensen me echt zo aan te kijken..haha. Hij blijft alleen onderin schoppen. boven voel ik niks en die buik zit echt hoog, dat is irri, vooral met dit weer. Gister met een vriendin gaan eten. Had haar al even niet gezien, beide te drukke agenda's...ze zei al ik zie wel aan je dat je zwanger bent omdat ik weet dat je buik normaal niet vet is, maar ze dacht wel dat anderen dat niet per se hoeven zien. Hij is ook nog niet echt groot mn buik. Al hangt het er vanaf wat ik aan heb hoor. Zo ff naar prenatal. Kleertjes kopen voor het kleine kereltje. lfs
Het is echt niet te harden buiten . Ik ging bijna van het stokkie net. Wat leuke kleertjes voor de baby gekocht net bij de H&M. Wat klein is dat dan weer zeg. Voor Jaime twee leuke jurkjes gescoord, met felle kleuren en bloemen en papagaai. Staat haar erg goed Is trouwens wel echt heel anders hoor het shoppen voor jongentjes. Ik moest echt goed zoeken voor ik wat leuks had gevonden. tips waar leuke kleerjtes voor jongentjes te krijgen zijn? lfs
Allereerst Yannick natuurlijk van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Wat een warme verjaardag! Lin, je bent ook wel gek dat je met dit weer naar buiten gaat! Haha Alhoewel in de meeste winkels wel lekker de airco aan staat he Ik moet ook nog shoppen, in Ngein of Utrecht aangezien mn vader dinsdag gaat trouwen. Echt geen zin in, maar het moet gewoon...misschien vanavond maar ff naar Ngein. Qua jongens babykleertjes vind ik Noppies, Mexx, Name it, maar ook gewoon Hema en H&M wel leuke merken/ winkels. Nu heb je echter de zomeruitverkoop he, dus voor de winter shoppen is nu wel lastig lijkt me. Ik heb hier alle kleertjes die te klein waren al aan een vriendin gegeven, maar wie weet krijg ik ze nog bruikbaar terug (ze is 7 aug uitgerekent) als ze daar weer te klein zijn. Misschien zit er nog wat voor je bij. Heb je al bij kleertjes.com gekeken? Daar bestel ik regelmatig. Sterkte met deze warmte, hopelijk gaan je voetjes na de warmte weer slinken.
Lieve Yannick hartelijk gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!! Een hele gezellige dag toegewenst! Zaph, John en Jill ook gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!
Nog geen babynieuws??? Jammer hoor, heb echt met je te doen Lydia! Hier klaar voor Nederland-Brazilie, vind het zoooooo spannend!!! Ben een beetje bang dat het niet gaat lukken, maart we blijven maar positief! tot later! Liefs Sem
Nee hoor, geen babynieuws! Weer gestript dus we wachten weer af. Anders zondag bellen om vliezen te breken. Baal er wel van want mijn zus is jarig as maandag en het broertje van Wes ook maar ja... Had dus gehoopt wat eerder te bevallen. Heb wel weer een afspraak voor maandag staan voor 3e strippoging. Mocht vliezen breken ook niets doen. De vliezen zitten strak om het hoofd dis ze wist niet of vliezen breken ging lukken, vandaar. Heb net wel de wedstrijd gezien, gaaf hoor dat ze toch weer door zijn. Had het niet verwacht!