Lieve Lydia, Wes, Jesse en Marijn van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje Isabel. Prachtige naam heeft ze gekregen. Geniet ervan en het is een prachtig meisje geworden.
Hoi hoi, Iedereen weer klaar voor vanavond.....ik vind het best wel spannend eigenlijk. Lydia: Hoe doe jij dat zulke snelle bevallingen. Bij Senna duurde het 1,5 dag zeg en jij "poep" ze er gewoon uit. Voel je je alweer wat beter? En hoe reageren Jesse en Marijn op de komst van hun zusje? Ik heb vandaag toch wat ranzigs meegemaakt. We zaten aan de lunchtafel en wilde een boterham met kipfilet nemen, zaten er gewoon MADEN in.................................TE RANZIG. Ik was gelijk klaar met eten. Vind dat zo smerig. Mijn collega heeft gelijk de koelkast schoongemaakt. Voor mij geen kipfilet meer. Sensation was helemaal geweldig van het weekend. Het was echt super. We hebben lekker gedanst en gelachen, maar wat een figuren lopen er rond zeg. Sommige helemaal van de wereld door de pillen en drank. Sommige hadden practisch wat aan. Nee dan waren wij nog heel bescheiden. Maar het was echt een gezellig weekendje zo met zijn allen. Volgende week gaan we lekker op vakantie. Kijk er al naar uit. Nog 4 dagen werken.....heerlijk vooruitzicht dus. Gisteren nog naar het cb geweest met Senna, die is alweer 71cm lang en 8 kilo. Ze vonden haar erg lang voor haar leeftijd. Ze zat ver boven het gemiddelde. Voor de rest was alles in orde. Ik ga nog ff relaxen voordat mijn meisjes thuiskomen. Liefs kelly
Jakssss Kel dat meen je niet, maden in je eten Ik zou er denk ik niet eens meer kunnen eten, zou direct weer die maden zien.... Nemen jullie geen eigen eten mee? Senna is zeker een grote meid zeg! Ze heeft Dyon ingehaald! Ik zit te wachten tot hij even een groeispurtje krijgt, want ik wil de broekjes in maat 74 kunnen gebruiken Lyd: ben heel benieuwd hoe het met jullie gaat? Mooie meid is het hoor en hoe vinden de broers het? Ik was vandaag vrij, lekker verlofdagje omdat ik getuige was bij mn vaders huwelijk. Ook voor het eerst hun huis gezien in Zeeland waar ze nu een paar weken wonen. Heb nu amper nog familie hier in de buurt, dus misschien moeten we ook maar richting Zeeland. Stonden iig mooie vrijstaande woningen voor hetzelfde bedrag als onze woning. Kan er hier ook nog wel gezinsuitbreiding komen 8)
Kel bah zeg hoe kunnen die dingen erin komen dan? Lag het er al lang ofzo en had je al een hap genomen??? Getver de getver. Jij hebt gewoon twee lange dames op de wereld gezet. Dat wordt straks nog wat als ze een jaar of zestien zijn met de mannen voor de deur..hihi. AM naar zeeland verhuizen dat is wel even wat anders. Maar wel jammer geen familie meer in de buurt. Leuke spam weer van je jongens. Echt een schatje is Dyon ook! Lis hoe gaat het nu? En wat vinden de jongens van hun zusje? Hier alles zn gang. Baby is echt flink druk zeg zelfs al ben ik druk op mijn werk hij blijft bezig van binnen. Gisteravond voelde ik zn hoofdje weer bovenin op zelfde plek waar Jaime altijd lag met haar hoofd op die slagader van mij..haha. Maar hij schopt echt hard op mn blaas. Ik heb wat last alleen van bovenop mijn buik. Weet nou niet of het komt van iets met maag ofzo heb enorm last van winderigheid. Ik moet vrijdag naar de vk dus vraag dan even of ze urine wil checken. Wil mij deze zwangerschap echt niet ongerust maken. Vrijdag ook maar even vragen naar ks hoe dat gaat etc. Ik ga ff voetbal kijken. Chiel is helemaal zenuwachtig..hahaha. lfs
Oh en als het goed is wordt deze week huis op internet gezet. Vraagprijs is 409000. De makelaar zei zelf doe maar 419000 maar dat vind ik echt teveel dus nu bijgesteld. Ik plaats wel ff een link als ie erop staat. Voor AM en Zaph die hier geweest zijn die gaan denk ik met hun ogen klapperen....haha zo netjes!
Hihi Lin, ik ben benieuwd naar de foto's van jullie huis! Dit is het huis van mn vader: http://www.dimo.nl/foto/2010/6/2/DL_02F7_6_1220430870_jpg.jpg?672010205354 http://www.huizenzoeker.nl/images/building/2/3/320503-26-groot.jpg Niet dat we graag naar Zeeland willen hoor, maar ben soms best jaloers op die mooie woningen voor echt niet veel vergeleken met hier. Naja wie weet over 20 jaar We hebben trouwens wel gehoord dat er tegenover ons (dus dat hele weiland) de komende 5 jaar toch nog niet gebouwd gaat worden. Nu staan er weer granen op het land. Heerlijk he dat getrap tegen je blaas.... Je hebt dus een echt jongetje Als je het niet helemaal vertrouwd idd maar vragen of ze iets willen checken.
Lin:Niet fijn dat trappen in je blaas.... En jezus wat een prijzen daar in Utrecht voor een huis.Hier heb je een villa voor 350.000 euro....... Kel:Gatverdamme maden brrrr........
AM wat een huis joh! Pffff dat wil ik ook wel hoor! Ja en heeft schoppen met jongen te maken. Ik merk wel dat ie klere druk is maar da top mn blaas trappen deed jaimerdepeem ook! Fajah ja is duur hier. Al is Utrecht dit deel nog ook erg duur hoor. Maar eerst maar eens zien voor hoeveel die verkocht wordt. Winst maken we sowieso dat is fijn. We hadden wel huizen gezien. Ook wat in Aalsmeer dat is echt een dorp heel dichtibj Amstelveen maar ja wil je dat dan heh...En straks met twee kleintjes is dat handig. Deze is te duur maar staat al 2 jaar te koop. Wel een rijtje in Amstelveen . Michiel heeft gezegd als we m voor 450 kunnen kopen doen we het dan moeten we wel spaargeld investeren maar hier kun je dan ook weer winst op pakken. Huis te koop: Graaf Aelbrechtlaan 116 1181 SX Amstelveen [funda] Maar ja dat Aalsmeer. Daar zag ik ook mooie staan...met heel grote lappen grond eromheen..heerlijk lijkt mij mn eigen kasje voor mn groenten... dat maar dus wel middle of nix althans... Deze heeft iets kleinere tuin is vlakbij centrum in Aalsmeer...haha centrum..uuuhummm Huis te koop: Cyclamenstraat 69 1431 RZ Aalsmeer [funda] Deze prachtige jaren dertig villa Huis te koop: Aalsmeerderweg 87 1432 CH Aalsmeer [funda] En deze is voor ons goed betaalbaar, moet nog wel wat aan gebeuren maar niet heel ingrijpend. Huis te koop: Aalsmeerderweg 249 1432 CM Aalsmeer [funda] En wat goed van NEderland heh echt super. Die baby van mij wordt gewoon door dat wk besmet..haha. Die wordt ook voetballer... dat is straks ...... reuters schiet m er zo in! whaahaaa
Heej meiden, ben er ook nog, maar ff weinig tijd en ook geen puf om bij te lezen en te reageren.... ff kort uit mn hoofd.... Lydia: wat een prachtige foto's van jullie lieve kleine meisje heb ik gezien, bedankt voor het geboortekaartje, ook erg mooi! Hoop dat alles goed gaat en jullie lekker genieten met zn vijfjes. Linda: harde trapper in je buik dus. Wordt inderdaad een voetballer nu met zo'n zwangerschap en de wk gekte....haha! En inderdaad, wat een huizenprijzen zeg. Dan kost onze nieuwe woning echt niks vergeleken bij de huizen bij jullie in de buurt. 182.000 v.o.n. voor een hoekwoning met daarover heen nog wel sanitair en tegelwerk, maar met 210.000 zijn we dan echt wel klaar en hebben dan alles nieuw. Monique: hoe zit het bij jullie eigenlijk met de woningen in jullie rij, alles wel bewoond om jullie heen? Met de boys alles goed? Trena: ook van Fenna blijf ik maar mooie foto's voorbij zien komen, echt een beauty! Kel: baaaaaah, voor jouw geen kipfilet meer dus, echt ranzig! Btje bijgekomen van ons feestje? Zaph: nogmaals bedankt voor de foto's erg leuk geworden hoor. Hoe issie bij jullie? Yannick weer iets betere nachten? Verder weet ik het ff niet meer.... Hier alles prima, op korte nachten na met Faya de vroege vogel en Jayna wakker in de nacht die het warm heeft en jeuk heeft, waardoor ze niet meer kan slapen. Verder druk met oriënteren voor alles voor het nieuwe huis. Alle 12 woningen zijn nu al verkocht nu die regeling definitief is. Wat zijn blij dat wij als 1 van de eersten ingelicht zijn en de mooiste woning krijgen. Waarschijnlijk volgende week koopakte tekenen, weer een stapje dichterbij dus. En ja....het WK, echt bizar he, wat een belevenis! Wij gaan zondag in de stad kijken en hopelijk daarna feesten.....ben nu al zenuwachtig! Nou ga met de meisjes ff de stad in en ijsje eten, tot later! Liefs Sem
Lieve allemaal, Bedankt voor de felicitaties voor ons prinsesje Isabel. Het gaat hier allemaal heel goed. De jongens zijn echt superlief voor haar. Jesse wil haar niet meer afstaan als hij haar op schoot heeft. En we dachten dat Marijn niet zoveel van haar zou moeten hebben, en jaloers zou zijn, maar ook hij is erg lief. Als Jesse haar op schoot heeft, roept hij 'ik ook'! En als ze huilt, gaat hij gelijk kusjes geven om te troosten. Gister was wel een drukke dag, vooral omdat de jongens ook thuis waren. Maar vandaag lekker dagje gehad. Mijn kraamhulp van Marijn is er sinds vandaag weer en dat is heerlijk! Het hele huis is weer schoon, de bedden van de jongens gewassen. Net effe dat stukje meer dan de andere kraamhulp. En gezellig is ze ook. Wes is vandaag een dagje werken en morgen ook weer lekker thuis. Mijn schoonmoeder kookt en ook dat is lekker. Morgen komen mijn ouders weer en dan kookt mijn moeder. Ze gaan morgenavond naar Amsterdam naar een concert en blijven dan in een hotel hier slapen. Ik kan een boodschappenlijstje maken en dan halen ze zaterdag boodschappen. Echt fijn! En ja, goed he van Nederland! Zondag gaan wij ook kijken, maar dan thuis hoor. Straks kunnen we nog zeggen dat Isabel 1 week oud was toen Nederland voor het eerst wereldkampioen werd! Sem: zag op je hyves dat je weer een vroegertje had vandaag. Balen, vooral omdat Jayna dat slecht slaapt. En het blijft wel weer even warm he. En fijn dat jullie volgende week waarschijnlijk kunnen tekenen. De huizen hier zijn idd een stuk duurder he. Soms denk ik ook weleens dat wij maar eens naar Zeeland (toch mijn roots) moeten gaan. Kunnen we een huis 2 keer zo groot kopen! Trena: hahaha, zie bovenstaande opmerking! Dan zouden wij elkaar wat vaker kunnen zien, met onze zelfde samenstelling van gezin. Een jongen was hier net zo welkom geweest, maar de wereld van roze, strikjes, jurkjes is toch ook weleens leuk hoor. Kel: gadverdamme, maden in je kipfilet! Hahaha, Wes vertelde zondagavond toen hij thuiskwam dat hij ook een leuke klus had: hij ging de kliko buitenzetten en de vuilniszak uit de prullenbak in de keuken er als laatste ingooien. Zaten er dus maden in de vuilnisbak Gadverdegadver!!! Je gaat over je nek he. Ook dom van ons, want ik gooi geen vlees in de groene kliko, want daardoor hebben ze ook weleens in die bak gehad. Maar nu door de warmte is dat vlees ook gaan broeien en dus... maden. Bleh! Alles dus apart verpakken en weggooien. Hoe is het trouwens op je werk? nog geen verbetering? Lin: hoe is het met het vocht? Van jou mag het vast wel wat minder warm zjjn he. En mooie huizen hoor. Denk je dat het nog wat wordt voor de bevalling om te verhuizen? Pfff... zou ik nu al tegenop zien. AM: wat een schatje is die Dyon zeg. Je kunt toch wel goed zien dat het broertjes zijn he. En idd.. wat Sem al vroeg: hoe staat het met de buren in de straat? Kijkt Kyllian ook echt naar voetbal of heeft hij het geduld niet? Even denken hoor... Brennie, Mirjam, Zap... ik weet het even niet meer wat er geschreven is. Wes komt zo thuis met de jongens. Die gooien we gelijk even in de douche, want na een dag kdv zitten ze onder de zonnebrand en zand. en nu is het huis lekker schoon, dus moeten we even zo laten!
Lydia:Heerlijk dat alles zo goed loopt.Je geeft weer bv toch? Geweldig he al dat roze na 2 boys hahah,ging voor mij een wereld open hahaha
We worden echt wel WERELDKAMPIOEN heh. Echt super van onze jongens. Zondag zit heel NL voor de buis. Lin: Hoop dat snel je huis is verkocht en dat jullie snel een ander huisje hebben. En gelukkig had ik geen hap genomen hoor van die kipfilet. Het was gewoon echt te ranzig. Lydia: Wat fijn om te horen dat het goed gaat. Ik heb je kaartje gisteren gehad. Leuk kaartje is het. Geniet lekker van je kraamtijd en alle hulp die je nu hebt. Op mijn werk gaat het nu wel goed eigenlijk. Maar ik kijk nog wel rond hoor. Als ik wat leuks zie ga ik gewoon solliciteren. Monique: Ja Senna is idd lang. Hier dus de maat 68 alweer ingepakt op een paar broekjes na, die passen nog wel. Het is ook echt een groot verschil met Daynah toen die was met 6 maanden 65 cm (Senna dus 71) en 6,4 kilo (Senna 8 kilo) Wat een verschil heh. Daynah zat dus ook onder de lijn van het gemiddelde qua gewicht en Senna zit er netjes op, behalve dan qua lengte. Gefeliciteerd met je vader zijn huwelijk. Leuke foto's van je jongens. Sem: Owww heerlijk dat het nu definitief is met jullie nieuwe woning. Heerlijk vooruitzicht. Ik ga op de bank hangen. Morgen gezellig lunchen en de stad in met een vriendin en 's-avonds met 2 oud collega's uiteten en zaterdag bbq en zondag feesten!!!! Fijn weekend allemaal. lfs
Helleu, Kel gelukkig maar dat je geen hap genomen had. Stel je deed gewoon plakjes erop en dan bam dubbelvouwen en hap...ieeuw! Lekker druk dagje voor jou vandaag. Veel plezier. Het is wel warm buiten... En wat een verschil dan joh met de meiden qua lengte op deze leeftijd . DAn wordt ze echt lang! Sem ja wat een verschil heh die huizenprijzen. Hoeveel m2 hebben jullie in het nieuwe huis? Ik wou dat die prijzen hier zo waren zeg. DAn hadden we echt bijna geen hypotheek gehad omdat we zoveel overwaarde hebben. Misschien verhuizen naar Friesland...of Limburg daar is het ook zo goedkoop. Maar ja moet wel werk hebben. Jouw meiden ook al zo vroeg..het is ook warm heh voor ze misschien daardoor zo vroeg. Hier was het ook vroeg vanochtend 6.10 .. Lis fijn dat het allemaal zo goed gaat. En relaxed dat je weer dezelfde vk hebt! Beter hoor dat ze ook wat poetst. Ik zag weer foto's op je hyves staan lief die met de jongens. Enw at wordt Marijn groot zeg!!! Hij is echt veranderd ook in zn gezichtje. Zo ben weer goedgekeurd bij de vk althans....Mn baarmoeder is nogal groot zei ze. Te groot voor de zwangerschapsduur oid. Ze ging flink voelen en zei dat beneden de bm helemaal leeg is. Ik vond mijn buik (net als bij Jaime trouwens) echt ook al zo hoog. Mn tieten komen er gewoon al op nu. Afijn ze wil het in de gaten houden. Verder prima bloeddruk ietsjes hoger nu 120/80. Kereltje ligt in stuit, maar dat dacht ik al. Voel zn hoofd steeds op de plek waar Jaime dr hoofd ook lag. Verder nog gehad over ks. DAt wat ze vertelde klonk beetje als dat je toch vaak zelf mag kiezen. Als ik normaal wil bevallen mogen de weeen niet te sterk zijn, moeten tussen de wee door geen enkele activiteit zijn, het moet niet te lang duren en ook niet te snel gaan. Toen ik zei ja dan doe ik liever een ks was ze vrij neutraal en gaf aan dat bespreken met gyn gewoon mogelijk is maar dat ik mij wel moet realiserne dat daar ook risico's aan verbonden zijn. Maar goed als hij in stuit blijft zijn we snel uitgeluld heh... Geniet van het weekend met het warme weer! lfs
jezus wat is het warm he vandaag Pfffff Ik moet zo met Yorben naar KNO voor zn oren.... Vanavond in een warm lokaal kijken naar toneelvoorstelling van Jelte.....ook geen zin in met dit weer,maar wel leuk om Jelte te zien spelen op toneel. Er is ook BBQ dus is wel gezellie met alle ouders. doei geniet vh plakkerige weertje....
Ja idd niet lekker die hitte. Maar wat je zegt wel heel leuk om Jelte dan te zien. Zit je buiten of binnen nu? Ik blijf binnen met de deuren en ramen dicht...kom je even buiten is net een muur waar je tegenloopt heh.