hihi een haarspeldje...........nee toch nog maar niet, nu nog maar even een keurige scheiding met gel erin
Nee Fajah, we hebben niets geboekt. Ben nog wel een beetje aan het rondkijken voor evt een weekend naar de kust ofzo, lekker uitwaaien. En anders kom ik het forum lekker volkletsen
Hihi wat zit dr haar netjes! En leuk blousje! Miranda: alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Fajah: jummie ijsje, jij kan het hebben
Sappie: hoelang heb je vakantie? Ik ben een x naar kijkduinpark geweest met vriendinnen, lekker aan het strand. Misschien iets voor jullie?
Achhhhhhhhhh wat is Jill schattig zeg op die laatste foto enne idd ook Jill kan dadelijk aan de speldjes. Fajah: Was nog even vergeten te zeggen dat Yorben steeds meer op jou gaat lijken. Sappie: Owww hihihihihi zal voortaan op tussenpersonen in Hengelo letten. Nog 2 dagen en dan lekker vakantie. Ik moet nog een weekje langer, maar heb er ook echt zin in. Zo ga even bankhangen. Morgen lekker vrij. lfs kelly
Hoi hoi, Jayden ligt lekker te slapen na de fles, mijn vriend zit ook achter de pc dus ff tijd voor mezelf op de pc en tv haha Zal ff proberen te reageren op de laatste pagina's Robine, mooi dat het wat beter gaat met je mams en dat je goed gesprek met haar heb kunnen voeren, lijkt me erg om je moeder zo te zien. Fijn dat je een plekje hebt gevond voor Simba, lieve foto's van Jill en er leuk blousje en sandaaltje, echt schattig! Sappie, ah nog 2 daagjes werken en dan vakantie, heerlijk. Ik hoop dat je nog leuke vakantie vind... Miranda, vrijdag jarig, spannend hoor Romira oorbelletjes, vind ik best nog wel eng voor die kleintjes maar wel foto laten zien he Annemonique, lekker centerparcs volgend jaar. Zitten er 2 parken in America van Centerparcs dan? want wij zijn er ook geweest maar dan Meerdal. Mam, al iets opgeknapt? Fajah, erg leuke canvassen! Lekker ijsje? Ik ga hier zo ook lekker bakje citroenijs eten van AH mmmhhh Weet zo niet meer wat ik allemaal heb gelezen Ga zo ook in bed liggen, heb laat - vroege dienst gehad en kan daar echt niet tegen. Morgen nog 1 vroege dienst tot half4 en dan 2 daagjes vrij en dan weekend weer. Fijne avond!
Charissa: moest ff op de site van centerparcs zoeken, maar er zitten idd 2 parken in America Apart Weltruste! Laat-vroeg is idd vervelend. Bij ons mag dat ook niet, maar gebeurd ook weleens. Ik heb morgen nog een vroege dienst tot half 4 en donderdag een late.
Annemonique, grappig zeg, dacht dat het plaatsje America niet zo groot was Ja vorige week had ik ook al laat-vroeg en deze stond ingeplant. Normaal bij ons letten ze er wel op... En jij weekend lekker vrij?
Charissa; heb niet zoveel verstand van vroege en late en nachtdiensten, maar laat (tot 23.00?) en dan weer vroeg (08.00?) lijkt mij ook niet zo fijn. Succes ermee. Annemonique; jij morgen ook een vroege dienst, dus vroeg je nestje in . Kelly; lekker bankgehangen? Heerlijk zo'n avondje helemaal niets doen. Mirandao; ben erg benieuwd naar de foto's ! Ik duik ook mn bedje in ! Tot morgen (gelukkig is mn baas er morgen niet ) Beetje rust in de tent, haha. Truste, Sappie
Hello ladies, Nou poes vanochtend was een ochtendvullend programma. Met veel Latijns geblaat waar ik geen bal van begreep . Ben vanavond maar nog even naar de dierenarts geweest. Hij spreekt oo Nederlands . Poes heeft een vorm van auto immuunziekte. Hij doet iets waardoor hij ontstekingen krijgt en kan dat doordat er weinig witte bloedlichaampjes zijn niet aan. Afijn heb nu Prednison voor de poes. Moet hij vier weken nemen. Dan kijken hoe het verder gaat. Het kan lang wegblijven maar ook zo weer terug zijn . Vervelend is wel dat nu al zijn poten zijn geïnfecteerd. Wel zielig hoor want hij loopt niet zo goed. Panda doe je bastian in bad voor hij gaat slapen? Misschien dat zoiets helpt, dat hij er meer moe van wordt? Sap als je lastminute zoekt..bij topictravel.nl staan nu aanbiedingenvoor huizen. In Spanje maar ook Zuid Frankrijk. Misschien zit er iets tussen? Wij waren eens op Ameland twee jaar terug, hotel nes, erg leuk en volgens mij ook in meerpersoonsappartementen (heeft Lieke fijn een eigen kamer ). En anders in Sluis heh..hihi. Hotel dikke van Dale in sluis heeft echt goeie arrangementen dichtbij het strand etc, echt leuk. En kun je op de koffie bij Fajah! Charissa wat een irritante diensten zeg. Lijkt mij niks. Is dat verplicht zo een dienst? Hoe gaat het verder met Jayden? Ah en Robine de foto's van Jill. hihi. Die scheiding joh. Doe je dat met gel of gelijk na het bad? Wat naar dat je moeder zoveel maten terug is gegaan. En verder kan ik niet teruglezen en weet ook niet meer precies wat er is geschreven . Ik ben moe, hele gedoe met de kat en jaime wilde niet slapen vanavond.Ik ga er nu lekker in. Liefs Sensee
Sappie: bij onze is de late dienst tot 23.00 uur en de vroege begint om 7.30...zit dus braaf op mn werk Denk dat het bij Charissa ongeveer hetzelfde is. Rustig dagje jij op je werk vandaag! Sens: ik hoop dat de Prednison een beetje gaat werken, zielig voor de poes
Meiden, het volgende trieste bericht van Semmi Mijn schoonvader is vanavond overleden. We zaten om hem heen en hij is rustig ingeslapen. Bedankt voor alle steun. Liefs Sem Sem, Lenhard en Jayna, gecondoleerd met de vreselijk grote verlies ! Wij denken aan jullie. Heel veel sterkte de komende tijd. Dikke kus van ons
sem en familie gecondoleert met het verlies van je schoonvader en vader en opa veel sterkte dekomende tijd
semmi,lenhard,jayna en familie.... woorden schieten te kort....veel sterkte voor jullie allen in deze zware tijd. we denken aan jullie en leven met jullie mee.dikke zoen van ons
Lenhard, Semmi en Jayna..gecondoleerd.... en heel veel sterkte de komende periode met dit grote verlies......