Er zijn ook hippie blouses! En wat dacht je van deze pruik? http://www.feestbeest.nl/feestartikelen ... k_wit.html
Hihi die zou je wle staan. Moet je wel blauwe hippie blouse ofzo hebben. Ik denk dat ik dat popart jurkje bestel. Pruik kijk ik nog ff wat. Die popart kanik ook nog wel eens voor de grap aan naar feestje of opening met kunstenaars ofzo...hahahah. ONs ben zuunig...
Nou ik zie het wel hoor Bestel jij maar, hoor ik van jou wel hoe hij valt Ik ga nu naar bed, truste! En andere meiden sorry voor deze spam
Ja ik ga ook slapen denk er nog een nachtje overna wat ik aan zal doen. We kunnen ook als Ariel? Of aardbei. En meiden ook sorry voor deze spam maar ik kan niet op msn nu met de compu van chiel. lfs
Zo gisteren was het echt wel druk op het forum hier Ik ben lekker actief geweest 5 kwartier op de Wii fit gestaan. Vandaag weer aan het werk laatste dag voor het weekend. Heerlijk! Gaan jullie carnaval vieren Monique? Hoe laat spreken we zaterdag precies af bij Kidzcity. 10.30 uur? Ik dacht dat Brennie zei dat ze pas om 13.00 uur kan vertrekken? Ga ff verder. Lfs
Ja, was zeker gezellig druk gister. Ik heb gister maar half uurtje getennist Kel. Toen ben ik lekker mijn bed ingekropen. Helaas 3 kwartier met Marijn bezig geweest, die bleef maar janken Vannacht ook weer, dus ben weer helemaal gebroken vandaag. Wat doe jij allemaal op de WII Fit? Ook die yoga-oefeningen enzo? Die doe ik eigenlijk nooit. Zal daar ook eens aan beginnen. Dacht dat zaterdag idd 10.30 uur was. Volgens mij moest Brennie uiterlijk om 13 uur juist weer weg. Werkze vandaag voor degenen die moeten werken.
Ik vind die Yoga ook niet zo leuk Lydia. Ik vind de oefeningen wel leuk waar een beetje pit in zit. Lekker callorieen verbranden Heh balen hoor da Marijn zo slecht heb geslapen. Kan mij voorstellen dat je helemaal gebroken bent. De ochtend is iig alweer lekker voorbij. lfs
Zo druk als het hier gister was, zo rustig dat het vandaag is.....iedereen weer druk aan t werk? Kel: zo, 5 kwartier actief geweest dus, goed hoor! Ook hier de wat pittige oefeningen die favoriet zijn. Heb gister het derde niveau van het joggen geopend en meteen maar ff gedaan. Dan merk ik echt dat ik een slechte conditie heb....haha...maar goed, we hebben t volgehouden. Jij al die combi van steps en boxen gedaan? Vond ik wel leuk. Lydia: heh bah, vervelend dat je zo gebroken bent vandaag. Dat verschil voel je meteen he als je weer een keer geen goede nacht hebt gemaakt. Hier was Faya om 5 uur wakker, eerst geprobeerd te rekken, toch maar gevoed en toen ging de wekker om 6.15 uur.....hier ook een beetje brak dus... Kan het verder niet allemaal meer teruglezen met het carnaval geklets van Monqiue en Linda......ga es gauw op msn jullie!....haha..... Ben op mn werk, half 3 krijgen we de kids weer op de groep.Ben flink verkouden en voel me wat half, bah....hopelijk word ik niet ziek voor zaterdag als we de verjaardag vieren. Het is nog maar de vraag trouwens of mn schoonmoeder + aanhang komt. Loopt niet zo lekker de laatste tijd en Lenhard's broer heeft nu de waarheid gezegd en vrees dat Len dat vanmiddag ook gaat doen. Het stoppen met roken gaat nog goed met Len, ben trots op mn mannetje! Nou ga weer aan t werk, tot later! Liefs Sem
Zeker stil vanmiddag Mn tante mag vandaag naar huis ,ongelofelijk toch. Ze moet wel elke dag naar een revalidatie centrum,want lopen gaat nog niet super.Ze heeft 2 en halve maand stil gelegen. Verder geen nieuws hier.
Trena: wow, wat een goed nieuws zeg over je tante! Echt een wonder he. En twee en halve maand stilliggen is niet niks, dan moeten je spieren idd even goed revalideren. Nou, wel goed zeg. Jouw dag kan vast niet meer stuk Sem: he, jij voelt je ook wat half. Ik voel me ook wat halfbakken. Weer wat verhoging geloof ik, maar met de paracetamol gaat het wel beter. Wel goed dat Len trouwens de waarheid tegen zijn moeder gaat zeggen. Tjonge, wat kan een mens dan veranderen zeg. Het contact met je schoonouders was voorheen toch heel goed? Jammer dat de dood van je schoonvader dan zo'n grote impact heeft gehad. Wel goed dat ie wil stoppen met roken Heeft hij 't moeilijk? Sens: hoe ist eigenlijk met jouw stoppen met roken? Gaat het nog goed? En hebben jou en AM al een carnavalsoutfit? Hahaha, moest wel lachen om alle posts hoor. Jaja, zo kon je het aantal weer even opkrikken he Kel: Ik doe liever ook steps enzo. Ik heb ook een stappenteller voor mijn dieet, dus dan moet ik wel wat beweging hebben. Kan ik beter steps doen dan die yoga
Hoi hoi, Leuke carnavalskleding hoor Monique en Linda! Hihi we hebben mee kunnen genieten van jullie spam en posts. Dat Nemo pak is zeker leuk Lin, alleen doen wij niet aan carnaval en geloof toch echt niet dat Jill dat aan zou willen trekken. Gezellig dat jullie t samen gaan vieren. Lin: Wow ben jaloers op de groenteverslaving van Jaime. Wou dat Jill dat met veel plezier op zou eten. Helaas niet dus. Ennuh nee John gaat geen bed in elkaar flansen, aangezien hij niet zo handig is. Ik denk dat we mss gewoon voor t tussenbedje gaan van de babykamer die we nu hebben. Vind die erg leuk. Wacht ik spam em ff. Bedbank Paris http://home.hetnet.nl/~r.j.mooy/kinderbedden.htm (ongeveer halverwege) Kinderkamer Country komt ook nog in aanmerking, iets boven de Paris Kel: Goed bezig geweest weer op de Wii fit. Ben trots op je. Je kan je sportschoolabonnement wel opzeggen inmiddels. En Brennie moest idd uiterlijk weer rond 13 uur terug geloof ik vanwege de auto van Gerard. Sem: Niet ziek worden hoor. Kwam Len gisteren nog met bloemen aan of vond ie de Wii toch voldoende? Stertke op je werk. Nog ff tjes. Was vanmorgen shoppen sinds lange tijd weer eens met Jill. Was reuze gezellig. Ze heeft de hele tijd meegelopen en was heel lief. Bij de HEMA heeft ze keurig dr broodje op een stoeltje tegenover mij opgegeten en daarna gingen we weer verder wandelen. Ben nog wel geslaagd voor Jill, had niks nodig, maar er was overal megaopruiming. Bij mexx een broekje gescoord voor maar 10 euro, ipv 50! Verder bij H&M hele lieve roze gympjes voor de zomer, een nachthempje van Hello Kitty en wilde nog een leuke sweater voor haar kopen maar die was uitverkocht in maat 98-104. Is er nog iemand die voor aanstaande zaterdag een H&M bezoekt? Wil diegene ff kijken voor mij of de capuchontrui die ik bedoel daar nog wel hangt in de maat 98-104. Hij is zachtroze, 14,90 geloof ik, capuchon met grijze voering en een tekst in donkerblauwe letters voorop. Helaas hebben ze em niet via de site online, dus als er iemand gaat........heel graag! Kreeg zojuist een brief voor t Cb voor een oproep vanwege dr slechte praten een paar maandjes terug. Denk dat ik em maar ga afzeggen aangezien mn meisje inmiddels alles zegt. Ga nog ff surfen, heb de smaak weer te pakken voor wat betreft shoppen. Oja toch wel reuze handig om te weten of je een jongen of een meisje krijgt hoor, ik zou dus echt niet weten hoe ik nu moest shoppen voor de baby als ik t geslacht nog niet weet. Op de roze of blauwe afdeling.......laat t maar gauw de 16e feb zijn, dan kunnen we weer los Heb weer zulke schattige nieuwe dingen gezien voor de zomer, zowel voor jngens als voor meisjes.Smelt
Trena: Wat fijn dat je tante uit t ziekenhuis komt. Hopelijk herstelt ze weer goed. Hoe voel je je? Al zwanger of nog niet!? Lydia: Beterschap! Wel beter zijn zaterdag he! Willen je wel weer eens zien en zeker Marijn voordat hij alweer 1 jaar is! Meiden zaterdag 1030 ongeveer?
Wat gezellig Zaph om te shoppen met Jill. Ik kan ook niet wachten tot ik het geslacht weet,kan ik ook lekker inkopen doen. Ga echt niet weer alles opnieuw gebruiken vd jongens.Dan is het op den duur 3 keer gebruikt,tijd voor iets nieuws nu hoor.
Voel me wel zwanger ja,kleine steekjes in de schaamstreek,had ik vd jongens ook. En geloof het of niet,maar heb al een buikje.Volgens mij gaat het bij een derde supervlug ofzo,alles is al 2 keer opgerokken he. Ik word vast een zwijn whahahahahah.
Whoehahaha jij een zwijn!?!? Zal wel meevallen toch?! Slanke trena wordt echt geen zwijn. ga denk ik toch nog maar ff zelf op H&M jacht hier in Leiden,kan die trui weer niet uit mn hoofd zetten