November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Trena: jij zal idd vast geen zwijn worden hoor, met je slanke lijf!

Zap: H&M zit echt in Utrecht Centrum en voor zaterdag kom ik daar niet (kom er bijna nooit, zoveel gedoe met 2 kids).
    Wat lekker dat je met Jill zo goed kon shoppen. Gezellig hoor, met je dochter de stad in :D

Krijg ook wel weer zin om te shoppen voor de kids.

Sens: hahaha, die Jaime. Zoveel groenten eten, wel goed hoor. Hier gaat er bij beide eigenlijk alleen maar yoghurt of Danoontje in. Jesse heeft gisteravond helemaal geen warm gegeten (heb niet eens iets opgewarmd), Marijn wel 3 happen. Nou ja, ze hebben genoeg vetjes hoor.

2. oowwwwww ik heb echt geen zin meer. Ik wil naar huis toe en lekker weekend vieren.

Zap: Ik ga ook helaas voor zaterdag niet naar H&M, anders was ik graag gegaan voor je.
    Volgende week kunnen we ook nog flink shoppen heh ;)

Trena: Mss zitten er wel 3 in dan....hahahahahaha heb je gelijk 5 kids...zoooooo dan krijg je het helemaal druk en dan horen we je nooit meer.
    Fijn dat je tante weer uit het zkh is.

Lydia: Ik heb thuis ook een stappenteller maar weet niet hoe die werkt. Hoeveel stappen moet je nou doen op een dag?

Ik ga nog ff wat doen met tegenzin......

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Heel gek,maar mn banner deed het opeens niet meer en nu kan ik ook niet meer op die site komen,dan maar een nieuwe banner he.

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ben alweer geslaagd in de H&M in Leiden, daar hadden ze de maat 98-104 nog gelukkig. Helaas bleef t weer eens niet bij alleen die trui, maar kwam er nog een pyama en een blousje en een shirtje bij ;)
    Hihi. Nou ja, zijn we weer ff klaar.

Geloof dat John t eens is met de keuze van Jill dr nieuwe bedje:) (er gaat nog weleens wat oneenigheid overheen). We kopen er dan ws dezelfde kast bij als op de babykamer. Vind t wel netjes allemaal 1 geheel en iets anders leuks kan ik toch eigenlijk niet vinden. De kast die Jill nu ook heeft is ook erg praktisch met lades, hang en genoeg leg. Waarom verder zoeken als je al geslaagd bent he.

Ga ff mn kleine meid in bad doen.

Laterz

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hahahah toch nog van alles gekocht zaph,leuk toch.
    Post jij eigenlijk ook nog bij de juli mamas?Ik ga niet bij de oktober mamas meekletsen hoor.

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ja ik post ook bij de juli mama's. De ene keer meer dan de andere keer, maar lees t in ieder geval wel steeds.

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Semmi: hoe is het met Len en zn moeder afgelopen?

Fajah: joepie je tante weer thuis! Wat een vooruitgang! Hoop dat het revalideren goed gaat!

Robine: mogen wij dan straks ook weten wat het gaat worden? Kan ik met je online mee shoppen als je weer op zoek bent naar een bepaald iets haha.
    Lekker geshopt jij! Wel bedbank is het geworden? Djurre vond een bedbank niet leuk, ikke wel...hier dus ook vaak onenigheid ;) Vond die lades idd handig!

LIS: is idd wat lastiger he met 2 kids shoppen. Xtje Wes laten oppassen ;) Jullie hebben geen dubbele buggy genomen toch?

Kelly: je hebt weekend! En ik ook :p

Zaterdag half 11 vind ik prima.

Zou morgen naar een vriendin gaan die verhuisd is. Had ik vandaag tussen mn werk door nog ff een vaas met plantjes enzo gekocht smste ze dat dr dochtertje ziek is en het dus niet door kon gaan :( Tja voordat we weer kunnen afspreken zijn die plantjes allang uitgekomen ;) Cadeautje voor dr dochtertje kan ik wel bewaren gelukkig.
    Morgen nu dus een rustig dagje, alleen boodschappen doen.

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Tuurlijk mogen jullie t ook weten! Alleen ben niet opzoek voor de baby maar meer voor Jill dr nieuwe kamer. We gaan bijna 100% zeker voor de Paris kamer die ze al heeft, alleen dan met een ander(groter) bed.
    Twijfelen alleen tussen 2 maten, namelijk
    70x150cm
    70x 180cm

Denk dat t toch de eerste gaat worden, anders verzuipt ze alsnog in een groot bed.

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
  10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ja als je die grotere neemt kun je natuurlijk net zo goed een 1-persoonsbednemen van 90x180.
    Zou dus ook voor die kleinste gaan als tussenbed. Kyllian krijgt wel een 1-persoons, maar het autobed was ook niet in andere maten ;)

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Die zonder tekst op het bed? Hij is leuk hoor! En ik neem aan 1 kast gewoon op de babykamer en 1 kast voor Jill? ;) Of heeft ze er onderhand 2 nodig :p

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ziet er leuk uit dat bed en kast

13. JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEE HET IS WEEKEND!

Pfffffff vandaag leek er wel geen eind aan te komen. Heb je weleens heh die dagen.

Zap: Ik vind het een heeeeeel leuk kamertje wat jullie willen kopen voor Jill. Echt super leuk.
    En lekker geslaagd dus bij de H&M. Ik hou mijn geld nog even op zak voor volgende week ;)

Monique: Jammer dat de afspraak morgen niet door kan gaan. Ach het kadootje kan ook een andere keer en jij heb een leuk plantje in huis :)

Sem: Idd hoe is het afgelopen met de moeder van Len? Jij nu ook lekker weekend. Geniet ervan. Jammer dat je zaterdag er niet bij ben, maar goed ik zie je volgende week ook.

Trena: Deze banner is ook heel mooi hoor ;)

Zo Daynah ligt inmiddels op 1 oor. Ze was vanmiddag gevallen buiten zei mijn moeder en heeft nu schaafwondje op haar knie. Gaat wel weer over. Maar ze heeft heel de buurt bij elkaar gegild zijn mijn moeder :) Ze kan soms ook zo hard gillen. Echt een meid dus.

Ik ga naar Wie is de Mol kijken.

Ik vind 10.30 uur prima hoor. Wij zijn er iig.

Tot later.

lfs Kelly

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Jippie weekend Kelly :)

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Monique: Je kan de tekstjes zelf er wel of niet op schroeven. De kast is dezelfde als die Jill nu al heeft, dus er komt er als t ware 1 bij aangezien de babykamer intact blijft. Dus dadelijk hebben Jut en Jul dezelfde stijl kamer, met dezelfde kast, alleen heeft de baby een ledikantje en commode en Jill alleen een bed(bank)

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Net de IQ test gedaan op BNN.nl. Was gisteren op tv, nou daar was ie een stuk makkelijker! Op internet gaat ie supersnel! Maar goed, had dus IQ 98, gemiddeld, 2 jaar geleden nog 113! We worden dus steeds dommer ;) Hahaha

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel: Ook een gat in dr broek?!?!? ;) Arm meisje. Is ze wel weer helemaal snotvrij inmiddels? Ik heb hier nog een Hese Katja Schuurmans rondlopen hoor. Hahahaa.

18. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Hier bijna weekend, nog een dagje. En dan schoonpa het hele weekend over de vloer. :rolleyes:

Leuk bed Robine!

Jeetje Trena, die tante van jou, super!

Jammer van de afspraak morgen Monique. Naja, rustig dagje is ook wel lekker toch.

Sens: wat een rotnieuws van chiels vader.
    Hier ook een brocollifan, haha. Vooral gewokt in kokosolie. En doperwtjes, vindt ie ook heerlijk.

LIS: ik vind 1 kind al gedoe :) , de supermarkt gaat nog net want dan heeft hij een eigen karretje en dat vindt hij (nog) wel leuk.

Ik ga zo lekker vroeg naar bed. Bastian was vannacht bij ons in bed gekropen (kan het me niet goed meer herinneren) en lag zo te snurken dat ik hem om half 3 heb terug gelegd in zijn eigen bed. Hij is weer verkouden.

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Robine ga jij eens gauw terug naar school :p Strakkies moeten je kids op school jou nog les gaan geven! ;)
    Ik heb 1 x meegedaan, had toen iets van 126 geloof ik, iig hoger dan Djurre hihi. Durf nu niet meer mee te doen haha.

Panda: hihi die Bastian bij jullie in bed gekropen, klinkt wel heel lief :D Sterkte dit weekend met je schoonpa ;)

Nou heb net ff een banner gemaakt, goedgekeurd? :D

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Jaaaaa leuke banner!

Volgens John is die test niet goed. Dacht t zelf ook al. Hij gaat echt megasnel! Gaat nergens over. Had ook amper de tijd om te reageren na t lezen. Veel vragen dus niet ingevuld of maar wat gegokt. Probeer em maar!

Deel Deze Pagina