Ik vind zo'n test ook onzin. Ik was altijd goed in wiskunde en dan is je score volgens mij ook al snel hoger. Alsof je IQ dan ook hoger is.... Mn EQ was trouwens ook heel hoog hihi.
Ach ik hecht er ook niet zoveel waarde aan hoor, zeker niet als ie zo vaag is als deze. Ga mn bedje opzoeken. tot morgen allemaal
Ik hoorde toevallig vandaag op de radio, dat er iets mis was gegaan met die test en dat de mensen die meededen hun IQ hoger was dan in het echt. Had beter andersom kunnen zijn Monique: Leuke banner. Staat veel gezelliger zo. Mirjam: Nu heel het weekend je schoonvader over de vloer. Zo blijf je lekker bezig Slaap lekker. Zap: nee geen gat in haar broek. Ze had een rokje aan met maillot. Zelfs die was nog heel, alleen d'r knie dus niet. Daynah is zoals goed snotvrij af en toe nog wel een beetje schoor hoor ik, maar dat gaat wel over. Zijn ze dadelijk naar Kidzcity weer allemaal ziek......hoop van niet.
Truste ik ga ook naar bed! Heb me een buikpijn, net alsof mn ongi eraan komt. Heb al 1,5 week een weeig gevoel maar sinds gisteren een ongi gevoel....bleghhh.
Mijn auto moet morgen naar de kwikfit..dus kan nergens heen, maar als je zin heb in kinderboerderij laat maar ff weten dan. Hier in park zit die enorme boerderij.
Heb ook net die IQ test gedaan,jeetje die gaat wel snel hoor,had ook amper tijd om te lezen,maar mn IQ was 108 hahaahah,ook geen top dus. Ik ga ook slapen
Nou gewokt in kokosolie klinkt aantrekkelijk. Heb dat nog nooit geprobeerd..hahah. Doperwten en wortjes kan ik hier wel een 500 gram pot neerzetten dat eet ze in no time weg. Ben blij dat jij ook een raar kind hebt .
Iedereen al weer weg. Hier druk avondje althans met praten. Zoeken op internet naar medicijnen bellen weer etc. Vader van chiel krijgt een soort chemo. Met googlen kwam ik er toch op dat dit puur levensverlengend is. Duur max 47 weken. Je weet het natuurlijk nooit heh. Heb nog wel met chiel overlegd en hem gezegd als jij wil dat ik vrijdag meega naar limburg dan cancel ik zaterdag. Ga er gewoon vanuit dat jullie daar wel begrip voor hebben. Maar hij zegt nee ga ji jmaar zaterdag met de meiden op stap. Dus dat doen we dan ook. 10.30 is voor mij goed hoor. Ik ga nu slapen en even niet verder reageren. Komende tijd zal druk genoeg zijn. Pfff ik zie er echt tegenop hoor meiden. x liefs.
Nee hoor ben ook deze maand echt niet zwanger, vanmorgen ook negatest. Wil me echt niet meer met zwanger worden bezig houden nu. Eerst maar verhuizen enzo en misschien maar gewoon bij 1 kind laten.
Sens: tuurlijk zouden we het snappen als je mee zou gaan naar je schoonvader! Dus als Chiel het liever wel heeft dan gewoon doen hoor! Ik twijfel ook of ik mee zou gaan, heb me nog maar onder voorbehoud opgegeven he Vind alleen de reden waarom geen echte reden om af te zeggen....maar heb gewoon ff een dip en ik zie er gewoon niet uit... (klinkt wel heel zielig, maar dat ben ik niet hoor).
Goodmorning, Zo boodschappen zijn weer in huis gehaald. Heb nu alleen geen zin om het huisje schoon te maken. Had woe al het een en ander gedaan, dus laat het maar even zo. Heeft Sabino morgen wat te doen als Daynah en ik er niet zijn Monique: Ahhh joh kom nou maar even. Knap je vast even van op. Hoezo zit je in een dip? Ivm zwanger worden? Jij wordt echt wel weer een keer zwanger hoor. Ben ik van overtuigd. Lin: Ik zou het wel leuk vinden als je ook komt, maar kan me voorstellen als Chiel liever wilt dat je meegaat moet je gewoon gaan hoor, dat begrijpen we heus wel. Vanavond naar mijn schoonmoeder, die geeft een parfum party, of hoe je het ook wilt noemen. Ben benieuwd. Ik ga nog ff surfen. lfs
Monique: *knuffel* Juist wel gaan joh. Heftig hoor Sens Kan me voorstellen dat je er tegen op ziet. Weet niet meer wie het vroeg (heb een iq van 50 geloof ik, dat geheugen... ): geen idee waarom Bastian ineens een halve kilo lichter is. Denk dat ie voor het wegen veel gegeten had ofzo. Hij is nu wel een stuk minder bol dan een tijdje geleden maar dat komt vooral door het groeien.
AM: Wel meegaan hoor. Is altijd gezellig met jou, en Kyllian vindt het ook leuk. Wat Kel al vroeg: heb je dipje ivm zwanger worden? Voor jou komt het ook echt wel hoor. Niet zo onzeker zijn, het komt allemaal goed. Knuffel voor jou! Kel: ik heb ook geen zin om schoonmaken. Maar zo toch maar even stofzuigen, want Jesse heeft een cakeje gegeten en Marijn een koekje, dus overal liggen kruimels. Maar voel me nog steeds niet helemaal lekker, dus verder ga ik niets doen. Helaas is Wes morgen weer gaan klussen bij zijn neef, dus hij zal morgen ook niets hier doen. Veel plezier vanavond. KLinkt lekker zo'n parfum party! Sens: kan me voorstellen dat als Chiel wil dat je meegaat, je dan wel meegaat hoor. Dit soort zaken gaat nu eenmaal voor, dat begrijpen we heus wel. Auto toch niet kapot he? Panda: haha... iq van 50 zal wel meevallen bij jou. Hij is nu dus even in de lengte gegroeid? Jesse heeft zelfs nog broeken maatje 80 aan Ligt echt zo aan het merk wat ik koop. Zo, ik lag gister om 18.30 uur in mijn bed, voelde me echt zwaar klote. Misselijk, buikpijn. Mijn moeder vroeg net al of ik toch niet zwanger was Nee hoor, dat kan echt niet. Met paracetamol achter mijn kiezen gaat het wel weer. Duik in ieder geval vanmiddag lekker met die jongens ook even mijn bed in! Morgen kom ik in ieder geval wel hoor.
Hoi meiden, Nou tis hier rust in huis...de meiden liggen op bed Monique, wel komen morgen hoor! Ik wil je ook weer een keer zien..wordt vast erg gezellig. Knuffel voor je... LIS: kruip vanmiddag maar lekker ff onder de wol, doet een mens goed! Heb je gisteren ook geslapen vanaf 18.30? Marijn doorgeslapen? Kelly, haha hier gister ook zo'n gillend meisje door een val. Het viel allemaal wel mee maar ze doen dan net of de wereld vergaat Veel plezier vanavond! Lekker hoor dat je de boodschappen weer in huis hebt, wij moeten vanmiddag nog. Sens: Tuurlijk begrijpen we dat als je naar Limburg zou gaan. Aangezien chiel aangeeft dat je niet mee hoeft vind ik het wel erg leuk om je morgen een keer te zien. Robine, leuk zo'n bankbed! En alles in dezelfde stijl, chique hoor! Bij Jill komt er inmiddels weer geluid uit ? Ik moet ook nodig een andere banner maken met m'n meiden erop! Vandaag is Lenn jarig. Vanochtend met Milou een verfkunstwerk gemaakt. Vindt ze echt heel erg leuk om te doen. Doet ze ook allemaal verf op dr handje en dan afdrukken op papier...grappig! Straks dus naar z'n verjaardag rond een uurtje of 4. Morgen half 11 is prima, wij zijn er!
Am:Hey niet de moed opgeven hoor,komt echt wel goed joh,het kan ook niet iedere keer gelijk raak zijn he.En als je er even niet teveel mee bezig bent ,komt het mss toch vlugger dan je dacht. Weet je nog hoe onzeker ik was?Komt echt goed,Dikke knuffel XXX Lydia:Veel beterschap voor je,jaja mss toch zwanger?Lekker in bedje kruipen straks. Kel:En nog gepoetst?Hier moet ik ook nog wat doen hoor,maar ook geen zin. Panda:Leuk schoonvader op bezoek,die woont ook in frankrijk neem ik aan? Ik wist trouwens niet dat je schoonouders gescheiden waren. Hier de hele ochtend niks gedaan.Heb Jelte naar school gebracht in mn pyama ( ben niet uitgestapt hoor) Terug thuis ben ik in bed gekropen samen met Yorben,die heeft tv gekeken en ik heb lekker geslapen. Ben zoooo moe. Toen om 11u gedoucht en dan weer Jelte ophalen. Die zit nu te zeuren om op de laptop speeleiland te spelen. Dus ik geef hem nu af. XXX
Heej meiden, Hier ook lekker weekend, heerlijk! Monqiue: dikke knuf voor jou meid, hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen. En ik denk idd juist wel gaan naar de meet, ff wat anders an je hoofd en Kyllian zal het vast ook erg leuk vinden. Brennie: jouw meisjes dus ook allebei op 1 oor, lekker is dat even he. Hier ook rust in huis. Gefeliciteerd met Lenn, en een fijn feestje! Kel: idd jammer dat ik er morgen niet bij kan zijn. Maar goed, gelukkig zie ik je idd over een weekje alweer, heb er echt zin in! Zaph: he, stop je nu ff met shoppen! Volgende week moeten we ook nog he! Of ga je dan lekker voor jezelf shoppen, ook leuk natuurlijk! Erg leuk die kamer voor Jill....als ik dat zo zie krijg ik nu alweer zin om in de toekomst een kamer voor Faya te maken...haha.... Lydia: zeker weten niet zwanger? Haha...gelijk heb je, kruip er maar weer ff lekker in tegelijk met de jongens! Trena: jij dus ook lekker terug je bed in gegaan, heerlijk hoor. Blijft Yorben dan netjes naast je zitten de hele tijd? Linda: nogmaals veel sterkte met je schoonvader, wat een onzeker tijd zeg, zo onvoorspelbaar allemaal! Hopelijk hoeft hij niet teveel te lijden.Knuf voor jullie! Panda: die Bastian dus bij jullie in bed gekropen, de boef. Doet ie dat vaker? Hier gaat het gelukkig iets beter. Was gisteravond echt zo brak, koppijn, koud en zo moe. 22.00 uur gaan slapen, dat heeft me wel goed gedaan. Len heeft gister een uur met zn moeder gebeld en wonder boven wonder hebben ze geen ruzie gehad, maar juist een goed gesprek gehad. Hebben beiden wel gezegd wat hun dwars zat, maar Len had er wel een goed gevoel over. Nou alleen maar fijn voor hem. Hij heeft al geen vader meer, als hij dan ook nog zn moeder moet missen. Ze komen dus morgen alsnog wel. Nou meisjes slapen nog ff, dus kan ik mooi ff op de WII. Pas trouwens weer een broek die 2 weken geleden nog niet dicht wou...joehoeee, lang leve de WII...hihi tot later liefs Sem