Hello, Sem: Fijn dat het gesprek goed ging tussen Len en zijn moeder. Wat je zegt hij heeft zijn vader al kwijt geraakt dus zou niet leuk zijn als zijn moeder ook weg zou gaan. Gelukkig gaat het met jou ook weer wat beter. Zou niet leuk zijn als je morgen ziek bent op jullie feestje. Trena: Heerlijk lui ochtendje gehad voor jou dus. Moet kunnen toch. Zal nog wel ff duren dat je zo moe blijft. Brennie: Idd ga eens een andere banner maken.... Gefeliciteerd met Lenn. Jeetje die is alweer een jaar. Gaat hard allemaal zeg. Leuk dat jullier er ook zijn morgen. Lydia: Ik heb ook alleen gestofzuigd hoor. Voor de rest nog niets heb er gewoon geen zin in. Ga vanavond ook maar lekker vroeg je bedje in. Ben je morgen helemaal fit. Mirjam: Bastian was toch laatst ziek. Mss komt het daar door wel dat ie een halve kilo lichter is geworden. Ik ga ff Daynah vermaken, die vraag om aandacht. lfs Kelly
Hier ook nog even rust. Heb anderhalf uur geslapen met Jesse. DIe slaapt nog, maar Marijn was inmiddels wakker. Die lag er wat eerder in, want hij was in slaap gevallen in zijn stoel. Eerst even gefilmd natuurlijk. Hij speelt nu met een beker waar ik net uit heb gedronken. Of we geen speelgoed hebben zeg Sem: fijn dat het gesprek met Len en zijn moeder goed ging. Idd... hij is zijn vader al kwijt, zijn moeder hoeft nog even niet. En alles moet toch uit te praten zijn. FIjn dat ze morgen in ieder geval even komen. Trena: hahaha, ja, als onze kids wat groter zijn, moeten we ook vast de laptop afstaan. Haha, Jesse heeft een laptop van Nijntje, maar die vindt hij eigenlijk helemaal niet zo interessant. HIj moet wel naast mijn laptop onder de bank staan, dat wel En lekker toch, nog even je bed ingedoken? Wat heerlijk dat dat met Yorben dan kan he. Bleef hij gewoon lekker liggen en tv kijken? Als wij er eenmaal uit zijn, lukt dat bij Jesse niet meer hoor. Brennie: ja, ga es snel een nieuwe banner maken Veel plezier vanmiddag op het feestje van Lenn. Een jaar alweer. Pfff! Ja, over 3 maanden hebben we hier ook alweer zo'n feestje Ben je al helemaal in het ritme van 2 kids? Bij mij duurde dat echt wel lang hoor. Maar Jesse had toen wat meer aandacht nodig. Nu kan hij zich wat beter vermaken. Gelukkig. O ja, Marijn heeft wel doorgeslapen hoor.... bij ons in bed HIj begon gisteravond om 22 uur alweer. EN weer had Wes hem niet teruggelegd. Nou ja, ik heb wel door kunnen slapen. NIet vanaf 18.30 uur, want om 20 uur kwamen de jongens even een kus geven en toen wilde ik toch even WIe is de mol zien? Wat denken jullie Sem, Kel? IK vind het echt moeilijk hoor. Sebastiaan verdenk ik niet. Ik ga toch weer terug naar Anniek. Kel: haha, ook alleen gestofzuigd. Hier dus ook. Heb zelfs geen puf om te gaan wassen Komt zondag wel weer. De strijk die er nog ligt van vorige week, vouw ik dan wel gewoon op. O ja, heb sms'je van Sens gehad dat ze toch morgen met Chiel meegaat en dus niet komt morgen. Ze wil er toch voor hem zijn. De vader van Chiel krijgt medicijnen waarvan de bijwerkingen kunnen zijn als chemo, dus ook niet niks. Kan me voorstellen dat ze dan toch met Chiel mee wil. Hier weinig nieuws. Ik ga even met Marijntje spelen.
Vivienne vind ik ook wel verdacht hoor. Ik vind het zo moeilijk. Sebastiaan speelt het gewoon heel goed, maar is volgens mij ook geen Mol.
Haha, allemaal gissen naar Wie de mol is.....ik had Sebastiaan als mol, maar ben daar sinds gister van af gestapt. Vivienne is nu mijn Mol.....we zullen zien! Lydia: lekker dat je ook nog ff geslapen hebt. En jeetje zeg, over 3 maanden alweer de eerste verjaardag van Marijn......heb je straks alweer een dreumes! Len komt zo thuis en dan gaan we ff boodschappen inslaan voor de verjaardag van morgen. Meiden allebei wakker, maar wel ff allebei 2,5 uur geslapen. Faya is erg druk in de box momenteel. Dat activity ding trekt ze zowat van de box af en maar lachen joh, ze rolde net helemaal op haar zij om dat ding te pakken. Ik maar snel de camera gepakt om te filmen, want dat vergeet je echt bij een tweede.... nou ga tassen pakken voor de boodschappen, tot later! Liefs Sem
Mo: Ga nou mee morgen joh! Lin valt ook al af(begrijpelijk hoor), maar is wel gezellig om jou ff te zien. Sem: Shop ze voor morgen! Niet meer ziek geworden?
Ja joh Monique, wel komen hoor! Ik heb jullie ook al een hele tijd niet gezien! Wij slepen je wel door je dipje heen! Ik ben nog op mn werk....heb het gehad en heb zin om naar huis te gaan! Bijna..... Heb wel veel zin in morgen, vind het leuk jullie weer te zien! Lin: jammer dat je toch niet komt maar wel heel begrijpelijk hoor! Kan me voorstellen dat je er toch voor Chiel wilt zijn. Is ook heftig allemaal. Meiden, als ik er vanavond niet meer ben, dan tot morgen! Rij voorzichtig allemaal morgen! Veel liefs Sap
Nou, huis is niet aan kant maar jammer dan. Schoonpa komt zo en JP komt gelukkig ook vroeg thuis (moest van mij). Had echt geen zin om de hele avond alleen met schoonpa te zitten. Semmi, kan me voorstellen dat je minder filmt enzo bij een 2e. Best jammer eigenlijk (vooral voor die 2e ). Bastian kruipt sowieso elke ochtend vanaf 5 uur bij mij in bed en sinds kort dus ook 's nachts. Ik leg hem dan wel terug en dat vindt ie geen probleem. Haha LIS, Bastian heeft maaaaanden met lege plastic flessen gespeeld. Idd alsof we geen speelgoed hebben. Kelly: ja zal vast wel door ziek zijn komen dat ie is afgevallen maar ook omdat ie de hele dag zo vreselijk actief is (word er zelf moe van) en zo vroeg wakker wordt. Fajah: ja schoonpa woont ook in Parijs. Tot voor kort zelfs in hetzelfde gebouw als schoonma maar hij is verhuisd. Ik ken eerlijk gezegd bijna alleen maar gescheiden ouders, haha.
Sap jij ook voorzichtig rijden he! Jij moet t verst denk ik. Mo: Gewoon komen en als je t niet leuk meer vindt ga je gewoon naar huis. Meiden tot morgen allemaal! Zie jullie wel binnen ergens in de Kidzcity! Fototoestellen mee he Liefs p.s. Heb wel enorme keelpijn, als t tot een ontsteking leidt kom ik morgen ook niet hoor, maar heb tot nog toe goede hoop. Weet ook niet of ik Hibitane of Trachitol mag nemen nu? Wie weet dat? Op de bijsluiter staat, overleg even met uw arts.
Kelly: veel plezier op de parfum party Ben erg gestressed geraakt door het zoveel bezig zijn met zwangerschap het afgelopen half jaar en daar zie ik nu dus ook de verschijnselen van. Panda: haha jij iq van 50 geloof ik niet hoor LIS: zo half 7 is vroeg zeg, dan voelde je je echt niet lekker. Nu wel weer opgeknapt? En niet zwanger hihi. Brennie: gefeliciteerd met Lenn! Heeft hij een leuk feestje gehad? Fajah: whaaah in pyjama naar school. Zou ik dus echt nooit doen, ookal ziet niemand me haha. Semmi: wat fijn dat Lenn wel een goed gesprek met zn moeder gehad heeft zeg. Hoop dat het beter zal gaan. Sappie: jij nu ook weekend! Robine: jij niet ziek worden hoor! Ik weet niet of je het mag, op de bijsluiter staat normaal als je iets niet mag er wel bij dat het tijdens zwangerschap niet mag. Hier vanmorgen naar linda gegaan. Ze moest alleen de hele dag binnen blijven aangezien haar laptop opgehaald zou worden. Kinderboerderij zat er dus niet in. Om 1 uur ben ik naar het centrum gegaan en heb daar de hele middag geshopt haha. Djurre kwam ook nog ff een uurtje later naar de V&D, die werkt er vlakbij. Daarna ben ik zelf nog wezen shoppen tot 4 uur en op Djurre gewacht zodat hij mee kon rijden naar huis. Moet vanavond naar een verjaardag van een vriendin, maar heb dus echt totaal geen zin. Had liever lekker op tijd naar bed gegaan. Ik zal er morgen wel zijn hoor, tenminste als Kyllian niet ziek wordt want die voelt wel erg warm aan en was vandaag wat stilletjes.
Meiden, heel veel plezier morgen allemaal met de meet! Erg jammer dat ik deze keer moet overslaan, volgende keer beter! Zaph: nee. ben gelukkig niet ziek geworden. Jij dus zo'n last van je keel. Ik heb toen ook in dubio gezeten of ik trachitol zou nemen tijdens de zwangerschap, heb het toen geloof ik niet gedaan omdat t vanzelf al minder werd, durf t niet te zeggen of het wel kan. Mirjam: gelijk heb je om niet de hele avond alleen met je schoonvader te gaan zitten. JP wel een beetje op tijd thuisgekomen? Linda: erg jammer voor jou dat je niet kan gaan morgen, maar kan het helemaal begrijpen dat je er nu voor Chiel wil zijn. Heel veel sterkte voor jullie! Alle boodschappen zijn in huis, jeetje wat puilt die koelkast en voorraadkast nu uit zeg. Krijgen ook alle visite van fam en vrienden bijna tegelijk, denk zo'n 25 man. Vanavond komen de buren alvast, da's altijd wel gezellig. Denk dat we we weer op de WII gaan, Expeditie Robinson is erg leuk om met zn vieren te spelen. Nou meiden, veel foto's maken en spammen en voorzichtig rijden! Liefs Sem
MEIDEN Veel plezier morgen, jullie hadden denk ik al begrepen dat ik niet kwam, had het nog niet gemeld. We hebben een logeetje vanavond, Aymee slaapt bij ons en morgen is mijn oma jarig dus verjaardag, ze word 89 jaar. Ik hoop dat ik er de volgende keer wel bij kan zijn...mss keer in Twente hihihihi, hou niet zo van lang rijden Zo ik ga X-Factor kijken.
Net ff gekeken, maar moet nog 1 uur en 3 kwartier rijden , best lang. Maar goed, beloofd is beloofd . Op tijd mn bedje uit. Zap: niet ziek worden hoor! wat betreft de medicijnen kan ik je niet helpen, maar als het niet noodzakelijk is zou ik het niet doen. Ontzettend leuke kinderkamer voor Jill! En nee, niet blijven zoeken als je iets naar je zin hebt gevonden. Sem: een hele fijne verjaardag morgen. Allemaal lekkere dingen dus in huis, jummie. Charissa: leuk Aymee die logeert! Gezellig. Alvast van harte met de verjaardag van je oma. Am: leuk dat je toch komt, gezellig! En jij dus flink aan het shoppen geweest, ook geslaagd voor leuke dingen? Panda: gezellig, schoonpa op bezoek, haha. Was JP nog op tijd thuis of heb je alsnog alleen met schoonpa gezeten? Ik kruip zo mn bedje in, lekker slapen, zzzzzzzzzzz heerlijk. Tot morgen meiden! Liefs Sap
Jeetje Sap dat is best een end! Hier een kwartiertje rijden Maar ach uitslapen kunnen we hier toch niet! Charissa: jammer dat je er niet bij kunt zijn, maar alvast gefeliciteerd met je oma! En zo'n lief logeetje is natuurlijk ook leuk Semmi: een fijne verjaardag(sfeestje) morgen! Ik ben net terug van de verjaardag, moest nog ff wat doen maar ga zo ook mn bed in.
Goedemorgen meiden,jullie zijn allemaal al op weg voor de meet,wens jullie veel plezier en tot vanavond,zal wel stil zijn hier. Ik krijg vanavond visite.
Hihi...idd heeeel stil hier Trena! Jullie zulen het vast allemaal erg naar jullie zin hebben met elkaar in kidzcity, ben erg benieuwd naar de spam vanavond! Hier nog ff de laatste voorbereidingen voordat de visitie komt. Meiden naar bed en ik ga zo ff hapjes klaarmaken. Ben zoooo moe, want lagen gister pas om 02.30 uur in bed......beetje te lang op de WII gespeeld met de buurtjes. En om 6.15 uur vond Jayna het wel tijd om wakker te worden. Monique: leuke foto van Kyllian in zn zelfgemaakte bedje. War lijkt ie groot zeg op die foto! Nou,ik zie te spam wel verschijnen, gauw terugkomen meiden.....haha! xxx
Hihi...idd heeeel stil hier Trena! Jullie zulen het vast allemaal erg naar jullie zin hebben met elkaar in kidzcity, ben erg benieuwd naar de spam vanavond! Hier nog ff de laatste voorbereidingen voordat de visitie komt. Meiden naar bed en ik ga zo ff hapjes klaarmaken. Ben zoooo moe, want lagen gister pas om 02.30 uur in bed......beetje te lang op de WII gespeeld met de buurtjes. En om 6.15 uur vond Jayna het wel tijd om wakker te worden. Monique: leuke foto van Kyllian in zn zelfgemaakte bedje. War lijkt ie groot zeg op die foto! Nou,ik zie te spam wel verschijnen, gauw terugkomen meiden.....haha! xxx
Veel plezier op je verjaardag vanmiddag Sem en ook Len zn verjaardag natuurlijk.Wanneer was hij ook alweer jarig?Vandaag?
Semmi: een hele fijne midag en avond! We zijn weer een half uurtje terug. Was leuk in kidzcity! Iedereen heeft zich geloof ik wel vermaakt en ik vond het leuk om iedereen weer eens te zien!