Ow en Kyllian heeft vanmorgen tot 7.45 geslapen echt een record Gelukkig maar want anders lag hij bij Kidzcity echt alweer te slapen
Ow de meet alweer afgelopen,nou nu ben ik wel benieuwd naar de spam,dus kom maar op monique En Kyllian zolang geslapen,goed zeg!
Zo wij zijn ook weer thuis. Was leuk alle kindjes weer ff gezien te hebben. Jill sliep meteen in de auto en nu nog in dr bedje. Heerlijk, ff rust. Lydia en Monique hebben geloof ik alleen foto's gemaakt dus we moeten op hun spam wachten. Sem: Fijne dag! Liefs
Lekker dat Jill thuis ook nog slaapt, Kyllian sliep in de auto ook meteen maar thuis wil hij niet meer slapen. Heb wel wat foto's, maar ik zit nu op mn laptop beneden. Zal ze er vanavond afhalen. Djurre is mn pc opnieuw aan het installeren.
Je mag hier gerust blijven slapen he, dat weet je 6 uur rijden op een dag zou ik ook niet meer zo snel doen, pff wat had ik een spierpijn
Routeplanner geeft 2 uur rijden aan Fajah Moet je alleen wel buiten de file om gaan natuurlijk! Wij hebben er toen langer over gedaan.
Ja weet ik wel en is heel lief ,maar denk niet dat je op mij en 2 kids zit te wachten om te blijven slapen
Ik ga ff naar zolder, kijken of ik de foto's er nog wel af kan halen. Djurre heeft Kyllian even meegenomen naar de winkel.