Hee lieve meiden, Ah wat een enorm leuke foto's als ik ze zie vind ik het zo jammer dat ik er niet bij was . Maar eerlijk het was goed dat we er waren gisteravond. Erg emo heel naar. Zo dubbel ook. De vader van chiel houdt zich enorm goed zeg pfff ik zou dat niet kunnen. Op bepaalde momenten praat hij of hij nog een leven voor zich heeft en komt het over als hij echt denkt dat de medicijnen (die per maand 4 duizend euro kosten ) zeker zullen aanslaan. Andere momenten daarentegen begon hij over hoe hij niet wil sterven, wat voor hem de grens is. Hij had daar ook al met de HA over gesproken. Tsja dan sta je dus wel ff met je mond vol tanden. Hij wilde ook dat we veel foto's zouden maken van hem en jaime van hem en ons en met de moeder van chiel erbij. Ik vond dat best confronterend. Michiel had bewust camera niet meegenomen om niet te doen voorkomen als dat dit het einde is. Die medicijnen zijn erg bizar. Ik heb 2 folders ervan gelezen en de bijwerkingen zijn niet mis. In het zkh hadden ze al gezegd, begint u maandag maar, want dan hebt u iig nog wel een mooi weekend gehad. Naast maag/darm klachten kunnen er ook blaren ontstaan op handen en voeten die open gaan, verandert je huidskleur en je haarkleur kan veranderen en krijg je irritatie aan de huid, je smaak verandert etc. Na 1 week medicijnen weten ze al of het aanslaat of niet. Wij vrezen het ergste. OVeral op die doosjes staat kanker in vergevorderd stadium en levensverlengend medicijn...echt niet leuk. De vader van Chiel heeft geen moment gehad dat hij emo was. Behalve toen we weggingen. Ik stond met hem op de gang en hij begon te huilen als een klein kind zo erg. We hebben elkaar omhelsd en hij moest maar huilen ik vond dat echt erg. Dit waren misschien wel de laatste momenten met zn kleinkind dat hij alles zo kon doen en zich goed voelde, dat vond hij heel erg. NEe wat ik zeg het is goed dat we gegaan zijn. Ik kom straks nog even. Even bijkomen nu en een poepbroek verschonen. Dikke knuffel voor jullie en hoop jullie snel weer te zien! x
Jeetje Lin, ik krijg er bijna tranen van hoe je dat zo verteld, het komt nu wel heel dichtbij he. Goed van je dat je wel meegegaan bent, denk dat Chiel het ook wel erg fijn vond. Hoelang moet hij aan die medicatie?
Ooww Linda wat vreselijk,ik zit met tranen je verhaal te lezen.Ik wist niet dat het al in een zo ver gevorderd stadium was. Daar schrik ik van. Ik wens jullie het allerbeste in deze zware tijd.XXX
Jeetje Lin, das niet niks. Volgende keer als je hem ziet is t ws een zielig hoopje mens. Hopelijk gaat de medicatie toch wel aanslaan, al klinkt t niet veelbelovend. Bah, wel naar hoor. Maar goed dat je niet met ons mee bent gegaan. Voor ons komt er nog wel ene volgende keer, voor Jaime dr opa mss niet meer.......althans geen heldere ontmoeting meer ws. Sterkte anyway! Monique: Jeetje wat een kwaliteit van je foto's. Ben ik niet van je gewend hoor. Maar goed, wat je al schrijft, de leuke kindjes maken een hoop goed he Rok alweer gemaakt Zag er niks van hoor, alleen toen je t zei. Lydia: Wilde je nog geld geven voor de koffie!Nu heb jij voor iedereen betaald! Volgende keer our turn! Brennie: Leuk dat je er ook bij was zo snel na de bevalling van Amy. Volgende keer Amy meenemen hoor, ben benieuwd naar dat kleine mensje. Rustig aan met je arm! Liefs
Ja ik wist ook niet dat het zo ver was maar als ik het op die doosjes zie. Die grawitz kanker (niercelkanker) schijnt nogal agressief te zijn. Naast die vlekken op de longen is er dus een nieuwe tumor ontstaan (ws doordat ze vorige keer bij opereren niet heel ruim snijvlak hadden) op de plek tegen urinebuis ader is dus opnieuw tumor gegroeid. Is in zo'n 1,5 maand tijd weer gegroeid net als de longvlekken. Het kan natuurlijk nog even duren, maar wij denken niet dat hij erbij zal zijn als Jaime 3 wordt. Is ook vaak beetje kip en ei verhaal heh. Door die medicijnen stopt of proberen ze de celgroei te stoppen , iets wat je lichaam normaal altijd doet. Los van het feit dat hij weinig nier heeft om als het lukt die kankercellen die door medicijn worden opgelost, af te voeren. Heeft je weerstand ook gevolg door die medicijnen. Bij erge last van bijwerkingen zal hij wel veel afvallen door spugen diarree gebrek aan eetlust. Nee ben nogmaals erg blij dat Jaime hem ook zo nog even heeft gezien en dat we toch veel foto's hebben gemaakt. Dit medicijn krijgt hij nu voor 1 maand. Maar goed na 1 week weten ze dus al of het aanslaat. Ik heb niet gevraagd wat ze doen als het na een week niet aanslaat. Volgens mij zijn er nog 2 andere medicijnen die je kan gebruiken alleen had de arts gezegd dat dit het beste medicijn was voor hem. Ook raar hoor om die pillen te zien. Mn schoonvader wilde ze al veilig opbergen omdat ze zo duur zijn, voelde zich eerst nog schuldig dat die dingen zo duur zijn. Ik zou zelf ook echt bang zijn om die pillen te gaan slikken. Je weet dat je er beroerd van zal worden heh. Mn schoonmoeder ziet er trouwens nog een keer in een klap 10 jaar ouder uit, ook zo zielig...brr echt geen leuke ziekte.
Sens: ik hoop dat hij er niet al te ziek van gata worden, zo heb je ook niets meer aan je (laatste deel van je?) leven. Ik neem aan dat je met die laatste zin je schoonvader bedoelt? Of lijkt je schoonmoeder ees stuk ouder? Robine: nou weet niet of ik mn rok nog kan maken, ga het vanavond proberen....liep voor lul man! Je moet er wat voorover hebben om met je kind door zo'n ding heen te kruipen he Ja Lydia je krijgt van mij ook nog geld! Ze heeft me zelfs bijgesprongen bij het halen van drinken en eten. Je kon daar niet pinnen.
Nee hoor bedoel schoonmoeder die tien jaar ouder lijkt. Mn schoonvader kan dus gewoon die knop omzetten. Hebben ze (mn schoonouders) met ha dus gesproken over wanneer euthenasie. Mijn schoonvader kan dan heel zakelijk zijn alsof hij het niet over zichzelf heeft maar mn schoonmoeder trekt dat niet. Ze slaapt bijna niet meer, ineens gewoon erg veel rimpels en heel rode ogen ze zei ook weinig gister. Oh positief nieuws of tenminste...volgens mij wordt Jaime echt zindelijk. Iedere keer als ze moet plassen of poepen zegt ze dus au. Of ze wijst dan naar dr voorbillen of ze zegt au in buik. 2 minuten later zit er een poepie in haar luier. Tips hoe ik dit kan oppakken dat ze zindelijk wordt zijn welkom. Ik heb al gezegd op het potje als je au hebt, maar dat wil ze dan weer niet. Au is ook zo negatief dus dacht als ik nou uitleg dat au niet au is maar dat je moet poepen of plassen......maar of dat werkt?
Jeetje Lin, weet niet zo goed wat ik moet zeggen eigenlijk. Ik hoop dat de medicijnen helpen en dat je schoonvader niet al te veel pijn heeft. Goed dat je toch bent gegaan. En Jaime toch zindelijk aan het worden, dat is wel fijn hoor. Daynah doet af en toe een plasje op het potje maar ook niet altijd hoor. Ik vond het weer erg leuk om jullie gezien te hebben en de kids ook. Ze worden echt groot allemaal zeg. Daynah heeft ook erg genoten en viel als een blok in slaap in de auto. Toen we thuis kwamen werd ze wakker en heb ik haar ook wakker gehouden, aangezien we vanavond visite krijgen en dan kan ze lekker op tijd naar bedje. Sabino is even eten halen, zal wel Bram ladage worden. Echt een feestdag dus voor Daynah. Sem: Jullie heel veel plz vandaag met het vieren van jullie verjaardag. Heb je leuke kado's gehad? Lfs Kelly
He hello, Linda,wat afschuwelijk zeg van je schoonvader. Lijkt me vreselijk om zo tussen hoop en vrees te leven. Ik hoop dat de bijwerkingen bij hem meevallen en dat het geen lijdensweg gaat worden. Heel veel sterkte voor jullie! Meiden, wij vonden het vandaag ook erg gezellig. Zo leuk om de meeste van jullie weer eens gezien te hebben. Lieke viel in de auto ook zo in slaap en ligt nu weer lekker op bed. Ze vond de spam van Monique ook erg leuk! Ik ben ook moe van deze dag, ga lekker bankhangen en helemaal niets meer doen. Heb nog lekkere puddingbroodjes gekocht dus die gaan we zo lekker opeten met een kopje koffie/thee erbij, jummie! Tot laterzzz Sap
Hoi meiden, Sens, goed dat je mee bent gegaan met chiel met Jaime. Wat een rotziekte is het toch. Wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd, zal moeilijk worden. Hier eindelijk ff wat rust...half 3 wisseling van de wacht gehad met Gerard. Pff..druk hoor 2 kinders alleen te eten geven en dan het bedritueel Maar goed..ze liggen erin. Ik vond het ook erg leuk om jullie weer eens te zien! Jammer dat wij alweer snel weg moesten. Had graag nog ff gebleven. Leuke spam hoor Monique..die flitsers ook Ik ben moe..en ga ook bankhangen..tot morgen!
Goedenavond meiden, Linda: jeetje wat klinkt het heftig allemaal met je schoonvader. Je hebt idd de goede keus gemaakt om vandaag bij hem te zijn. Verschrikkelijk hoor allemaal, ik wens jullie heel veel sterkte, dikke knuf! Mooi dat jullie een gezellige meet met elkaar hebben gehad. Leuke spam hoor van de kids! En wat worden ze groot he allemaal, hele meiden en jongens dat het dan al zijn! Hier een geslaagde verjaardag gehad. Wel druk met ook alle kids er bij, maar ach, we zijn er nu weer van af tot Faya haar eerste verjaardag. Len en ik vierden nu samen onze verjaardag en hadden van iedereen geld gevraagd, omdat we d WII voor onze verjaardagen hadden gekocht. Len zei vanmorgen tegen mij dat als we geld zouden overhouden dat ik dat dan moest houden en volgend weekend in Nijmegen uit moest geven voor mijzelf. Nu verwachtte ik niet echt dat we geld over zouden houden, maar net ff geteld en 130 euro extra! Joehoeeee! Jayna bek af van de drukte vandaag en meteen lief gaan slapen. Meiden zijn ook weer flink verwend door alle visite. Ga nu ajax-heerenveen kijken....Len's clubbie tegen de mijne...haha! liefs Sem
Brennie: lekker dat beide meiden op bed liggen. Is dan idd wel ff druk en organiseren met 2 kids eten en naar bed brengen. Ik merk dat ik daar wel steeds meer mijn weg in vind. Milou nog steeds zonder problemen naar bed? Jayna gelukkig wel weer, wat heerlijk dan he dat het meteen stil is boven.