Hoi allemaal, Zo heb t rijk alleen. John is stappen en Jill en ik zijn thuis. Vanavond lampionnenoptocht gelopen met Jill. Opa loopt altijd als vlagdrager in een muziekband en de band liep voorop. Jill vond t natuurlijk geweldig om achter opa aan te lopen met een lampionnetje. Was wel erg koud,maar een hele leuke belevenis voor haar en ons. Daarna ff bakkie gedaan bij opa en oma en om 21 uur lag ze er dan eindelijk in, gebadderd en wel. Ik ga zo ook slapen. Heb nog een klein beetje spam van vanavond. De meeste foto's zijn niet zo leuk, omdat t gewoon erg moeilijk is om in de avond leuke foto's te maken van de lampionnetjes. De flits verpest t een beetje dan he. Nou ja, komt ie. Liefs Opa in zn tenue, vond Jill maar vreemd zo een baret op bij opa
Joehoe check mijn banner Zo Semmi, heel wat geld bij elkaar gesprokkeld dus vandaag! Helemaal beter dat je ook nog overhoudt voor volgende week, je moet je flink verwennen op z'n tijd Gingen de meisjes trouwens mee met jullie weekendje? Milou gaat voortaan zonder mopperen slapen, we hoeven niet eens meer boven te blijven Mooi dat Jayna ook lekker gaat slapen!
Sem: Lekker verwend op jullie verjaardag dus! Zijn je schoonmoeder en nieuwe man ook nog gekomen? Mooi zo, 130 euro voor volgend weekend in Nijmegen, kun jij trakteren ! Lekker de Wii eruit gehaald! Beter! Lin: Weet niet met zindelijkheidstraining. Denk dat t belangrijkste is dat je nu gewoon goed doorzet en t niet laat versloffen. Zou mooi zijn als ze binnenkort echt zindelijk is. Kel: En was t gezellig met de visite? Daynah nog snel gaan slapen? Wat is t toch een schatje die kleine van je, je moet haar alleen niet meer alleen laten als je patatjes gaat halen Arm kind, helemaal overstuur en dikke tranen. Gelukkig dat ze met ''tante'' Zaph mee ging Brennie: Zeker jammer dat je eerder weg moest, maar in ieder geval wel erg leuk dat je zowieso gekomen bent! Kan me voorstellen dat je blij was dat Gerard de ''dienst'' weer van je overnam vanmiddag. Valt niet mee met 2 kids ineens denk ik. Monique: Ach ja, een rokje meer of minder maakt toch niks uit. Kyllian heeft toch genoten van t kruipen met mama in de ballenbak hahaha.Zal wel een naadje zijn die je zo weer kan maken joh. Sap: Wat klinkt je puddingbroodje heerlijk! Krijg er spontaan trek in op dit tijdstip! Lieke dus ook lekker gslapen in de auto. Ook jij mag dr niet meer alleen laten hoor, gelukkig wilde ook Lieke mee met tanta Zaph Hahaha. Je bent trouwens echt nog slank-zwanger. Mooi toch, hoeft er ook niet meer zoveel af na deze zwangerschap. Mirjam: Volgende keer ben je dr bij hoor! Heb je pas 1x ontmoet, toen de kids net geboren waren! Wil Bastian ook nog eens in real live zien. Ga nu echt slapen. Doegie!
brennie: Nee de kids gaan niet mee naar Nijmegen. Heerlijk ff een weekendje kindeloos! ook wel eens lekker. Vandaar dat t zo leuk was om de kindjes vandaag nog ff gezien te hebben.
Leuke foto's van de lampionnenoptocht! Gelukkig had ze vanmiddag goed geslapen Semmi: jij kunt dus weer heerlijk shoppen hihi. Wie weet ben ik ook wel in Nijmegen volgende week, moet nog een keer naar mn broertje en mn nichtje want kon vorige week niet op de verjaardag van haar zoontje die 1 werd komen. Robine: mn rok is gemaakt haha. Het was niet alleen een naadje hoor Maar je ziet er echt niets meer van al zeg ik het zelf! Brennie: lijkt me idd druk alleen met 2 kids. Nu lekker rust voor je! Wil ook Amy graag een keer zien, dus van de zomer wel met 2 kids komen he Mooie banner!
Kyllian werd vanavond weer wakker en had auw in zn buik zei hij. Jullie kids niet ziek? Volgens mij ligt hij nu met papa op ons bed te slapen, dus ik ga er 1 zo naar zn eigen bed brengen. Truste! En tot morgen! Wij zullen morgen wel thuis blijven, het wordt nog kouder dan de afgelopen dagen brrrrr.
Tipje voor Nijmegen...Sanadome..heerlijk kuuroordje voor de ontspanning of gaan jullie alleen shoppen
Hihi lijkt me ook wel lekker hoor, alleen 2 zwangere dames(die niet in sauna's mogen etc) en 1 borstvoedende(die gaat lekken in de sauna), zal een beetje een zooitje geven daar denk ik Alleen Kel zou nog op een fatsoenlijke manier kunnen gaan, die heeft nog geen mankementen Hahahah. Ga nu echt slapen! trusten!
Goedenmiddag meiden, ´t is rustig hier vandaag! Zaph: aaaah, lief hoor Jill met dr lampionnetje! Ze moet dit jaar maar samen met Jayna Sint Maarten komen lopen, zal ze vast geweldig vinden! Enne....is goed hoor, ik trakteer jullie op een lekker gebakje nog voor mn verjaardag...haha Sauna moeten we idd maar overslaan, zie mij al zitten met bh en zoogcrompessen in de sauna.. Brennie: super leuke banner van je meissies! Heerlijk hoor dat Milou het nu weer zo goed doet met slapen. Monqiue: nou wie weet zien we je nog in Nijmegen....was je ook van plan om te shoppen? Wij gaan idd 1 nacht, van za op zo. Hier een heerlijk relax dagje. Zit nog in mn trainingsbroek en vest en denk dat ik dat ook maar zo laat vandaag. Jayna vanmorgen half 6 wakker, lekker eigenwijs en niet meer geslapen. Wij nog wel lekker tot half 10 in bed gelegen, Jayna spelen en filmpje kijken, Faya gevoed en weer gaan slapen. Nu slaapt Jayna weer, die was bek af. Faya speelt in dr wipstoeltje, zo mooi om te zien hoe ze alle speeltjes nu weer ontdekt. Ga ff bakje thee zetten, tot later! Liefs Sem
Goedemiddag allemaal, Sem: Jayna was er dus weer zo vroeg bij vanmorgen. Je heb gelijk hoor om lekker in je trainingsbroek te blijven zitten, zit ik nu ook. Verjaardag was dus weer geslaagd. Zap: Leuke foto's van Jill. Fijn dat ze zo heeft genoten. Kan mij wel voorstellen dat jullie hebben genoten. Gisteravond dus alleen. Is ook weleens lekker toch. Enne ik ga dan niet alleen hoor in de sauna Ja eigenlijk vond ik het wel heel zielig van Daynah. Ik had ook helemaal niets gezegd dat ik patatjes ging halen, dacht dat ze wel ging spelen. Gelukkig was tante Zaph er. Brennie: hahahhahahaha denk dat het idd alleen shoppen wordt. Ik iig wel. Jaaaaaaaaaaaa eindelijk een banner. Erg leuk is ie. Monique: Is Kyllian nog ziek geworden? Hoop van niet. Daynah is iig niet ziek, behalve dan een snotneus, maar dat had gisteren ook constant. Sap: Jummie puddingbroodjes. Zo lekker is dat. Hier gisteravond dus visite gehad. Daynah is tot 19.30 uur wakker gebleven en viel daarna als een blok in slaap. Niet meer gehoord tot vanmorgen 6.30 uur toen flesje pap en daarna tot 8.30 uur bij ons geslapen. Heerlijk hoor. Ikzelf kwam er om 9.30 uur uit. Ben d'r net ff snel naar het Alexandrium geweest. Jill had zo'n leuke trui aan en die heeft Daynah nu ook Ook nog even bij Zara geweest en heb nog een leuk blousje en vestje voor Daynah gekocht. Bij Zara hebben ze echt leuke dingen nu, maar voornamelijk voor de zomer. Wacht daar nog wel even mee. Ik zou eigenlijk naar mijn vriendin gaan die zwanger is, maar ze belde mij net huilend op dat ze flink in een dip zit en even alleen wilde zijn. Kan mij ook wel goed voorstellen hoor. Ze mag gewoon helemaal niets doen. Alleen maar liggen of zitten. De ene keer dat ze mag lopen is om naar de wc te gaan. Gelukkig hebben wij dit allemaal niet gehad zeg. Gun je toch niemand. Daynah ligt net op bed. Sabino naar voetbal, dus ik ga even Wii-en. Kom later nog ff kijken. lfs
Semmi: jeetje half 6 al wakker en niet meer wilen slapen, hier was het gelukkig een uurtje later Lief dat Faya alle speeltjes aan het ontdekken is Ze vermaakt zich iig! Nee ik ga niet shoppen in N'megen hoor en weet ook nog niet eens of we volgende week gaan, vind een weekendje rust eigenlijk ook wel lekker hihi. En anders kom je elkaar in zo'n stad toch niet snel tegen natuurlijk. Kelly: haha Daynah nu dus ook de Jill trui. Ik wil ook zo'n trui voor Kyllian, maar ik vind de jongenskleuren van die trui vbij de H&M niet leuk. Nee zo wil je idd niet zwanger zijn. Hoever is ze nu? Kyllian is gelukkig niet ziek geworden en heeft vannacht wel doorgeslapen. Wij zijn naar het meubelboulevard geweest (ja alweer). Ff de vloeren voor boven nog in het echt gezien, dan kunnen we die online ergens anders bestellen, scheelt een hoop geld. Voor beneden ook naar lamelparket gekeken en ff een prijslijstje laten maken. Wil het gelijk laten leggen en olieën, scheelt ons weer werk. Laminaat doen we zelf wel. Volgende week nog ff verder kijken voor vloeren, want we moeten het aantal millimeters opgeven ivm de keukenhoogte.
Ik was liever mee gegaan dan hier met schoonpa zitten maar ja, dat kan echt niet. Weer een vreselijke nacht gehad. We hebben het volgende virus te pakken geloof ik.
Leuk die Jill met haar lampionnetje. Hier gister ook een leuke avond gehad met de buren.Ze waren om 1 uur weg vannacht.Leuke mensen. Hun zoontje is even oud als Jelte en die zijn dus alletwee ook op gebleven tot 1 uur. Yorben lag er om 20 uur in we hebben allemaal tot half 10 geslapen vanmorgen. Vanmiddag naar Het Krekeltje geweest (een speeltuin/kinderboerderij) en daar een pannenkoek gegeten en nu is het weekend alweer voorbij. Jullie meet zag er wel heel leuk uit hoor.Leuke fotos.
Hee meiden, Hier ook rustig dagje gehad. T'is mij te koud buiten brrr en die wind zo hard. Panda nee toch niet weer ziek...ah jullie hebben wel pech de laatste tijd zeg! Hopelijk is iedereen snel weer hersteld. AM je bent er maar druk mee met de meubelboulevards zeg! Hoe zat dat ook weer met jouw huis laatst dat die gasten niet meer gingen bouwen. Mn zusje moet haar huis die ze samen met ex had nog verkopen maar hoorde nu dat ze daar ook gstopt waren met bouwen omdat die kerels niet meer betaald werden...was schijnbaar haar huis ook op tv geweest . Zag je die bouwmannen de net geplaatste verwarmingen er weer uithalen en meenemen... Hoe voel je je? Nog ondefineerbare gevoelens? WAt ik zei misschien echt ff van je afzetten. knuf. Kel dat is dan wel weer lekker dat daynah na het flesje weer doorslaapt. Oh en Zara heb je die bij alexandrium? Ik ben Zara verslaafd voor Jaime. Haal altijd spullen weg daar voor Jaime als we in Spanje zijn. Zo leuk die kleertjes. Jaime dr zwarte hoge laarsjes komen ook bij Zara vandaan. Voor mannen en vrouwen hebben ze trouwens ook leuke dingen. CHiel haalt daar altijd getailleerde blouses. Zielig voor je vriendin zeg. Hoe ver is ze nu? Kan me voorstellen dat je het op een moment niet meer trekt hoor. Je verveelt je rot heh. Semmi zo das lekker vroeg. Pfff dat zou ik niet trekken hoor. Hoe laat komt Faya meestal? Robine ja maar ja hoe ga je doorzetten met die zindelijkheid? Op kdv hebben ze niet zoveel aandacht heh voor dat soort dingen. Of tenminste dan moet Jiame echt duidelijk zeggen dat ze dat wil. Maar ga wel proberen hoor want vanmiddag zat ze weer au en toen max 5 min later was er een poepie. Heb nu gezegd dat het geen au is dat ze voelt maar dat ze dan moet poepen en dat wij dat op wc doen dus zij mag datook done. Had ze geen zin in zei ze. Nog 2 weekjes heh en dan weet je wat het wordt! Echt spannend hoor. Waarvoor was die lampionnentoch bij jullie dan? Wij hadden hier gisteravond een draaiorgel door de straat met lampionnenoptocht. Ben met Jaime in de voordeur gaan staan en een vrouw (jaime zei een oma....oops) kwam naar haar toen en gaf een lampion aan Jaime. Erg leuk. Zo hier gegoogled vandaag op levensverwachting niercelkanker met uitzaaiingen. Is nie best. 6-10 maanden is mediaan dus niet eens modus. Chiel was erg geschokt hij heeft het ook met zn moeder besproken erg zielig. Chiel en ik hebben trouwens erge ruzie, hoe en waarom zet ik hier niet neer maar heb gister gezegd dat hij maar lekker op logeerkamer moest gaan slapen en doe dat vanavond ook weer. Vuile flikker. Ben echt woedend en dat ben ik niet vaak. Ga ff met de wii fit spelen...eindelijk heb m al een week in huis en nog niet gedaan. lfs
Sens: jeetje je kan eigenlijk maar beter niet te veel over die medicatie lezen he Moeilijk hoor, het is echt een rotziekte Ze zijn bij ons met de woningen die verkocht zijn wel verder gegaan omdat ze wel weer betaald werden (door veel druk), op sommige huizen staat nog retentierecht, dus als die verkocht worden gaat het geld rechtstreeks naar de bouwer toe aangezien de projectaannemer ws nog steeds te weinig betaald heeft. Hoop dat het goed gaat met zindelijkheidstraining, zou lekker zijn geen luierverschoningen meer he