November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

He hello,

Trena: klinkt als een gezellig avondje met de buren. En de jongens ook opgebleven tot 01.00uur? :confused: . Knap hoor!

Am: jullie weer de meubelboulevard bezocht....best druk zo'n woning bouwen heh, ik ken het, heb het ook ooit eens gedaan met mn ex. Komt veel bij kijken.

Linda: klinkt heftig met Chiel. Hoop dat jullie het kunnen oplossen.
    Ook de levensverwachting van je schoonvader klinkt niet erg hoopvol, kan me voorstellen dat het zielige gesprekken zijn. Moeilijke tijden voor jullie, veel sterkte!

Panda: balen slechte nacht...hoop voor jullie dat het vannacht beter gaat! Beterschap!

Kelly: ach Kel wat sneu voor je vriendin, ze zit er echt even helemaal doorheen heh.
    Wel leuk weer wezen shoppen voor Daynah, ik vond de trui van Jill ook erg leuk! Miischien ook nog maar voor Lieke kopen, haha.

Sem: jullie nog een gezellige avond gehad gisteren of was Len niet echt gezellig meer :) . Vandaag heerlijke relax dag dus, heerlijk toch, doen wij ook vaak op zondag.
    Lekker joh, € 130,- over om lekker van te shoppen in Nijmegen!

Brennied: mooie banner!

Zap: leuke foto's van Jill met dr lampion! Kan me voorstellen dat ze opa maar even raar vond met die barret.

Hier ook lekker rustig aan gedaan vandaag..rick was naar voetbal en vanmiddag even bij Rick's ouders geweest en lekker meegegeten. Rick's nichtjes uit Cuijk waren er (dochters van rick's overleden tante). Was eeng ezellige middag.

Ik heb foto's gemaakt van Lieke dr nieuwe kamer, zal zo ff spammen. Alleen de lampjes zijn er nog niet maar dan hebben jullie een beetje een idee.

Liefs Sap

2. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Even afwachten of het virus doorzet, vandaag ging het wel dus misschien alleen maar wat verkouden. Heb nu al zoveel griep gehad dat ik dat niet meer kan krijgen. :) Bastian is weer halve nachten aan het huilen. Hoesten maar ook heel veel dromen (mama schoot zitten, auto's spelen, roept ie dan :rolleyes: ).

Sens: jeetje joh, dat is echt kort. Pffff, erg hoor. En dan nog ruzie met Chiel ook, bah. Moet idd wel erg zijn als je zo boos bent.

Wat een gedoe Monique, met de bouw van de woningen. Gelukkig gaat het bij jullie wel goed.

Haha Fajah, Jelte nu al een nachtbraker. Dat ie dat volhoudt joh, ik lig zelf dan al onder tafel. Wel lekker kunnen uitslapen dus.

Kelly: ik wist niet eens dat Zara kinderkleding heeft. Leuk, ga ik ook eens kijken.
    Sneu hoor voor je vriendin, kan me goed voorstellen dat ze in een dip zit.

Lekker toch Semmi, zo'n rustig dagje. Ben jaloers! :)

Het was echt koud vandaag, die wind! Bah, ben het echt zat nu.
    Moet weer even sociaal doen. :(

3. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ja leuk Sappie, spammen!

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ikke ook spammie zien! :D

5. sappie

sappie Fanatiek lid

Zo hebben jullie een beetje een idee hoe het geworden is.

Misschien dat we de muur achter het hoofdeinde van het bed nog wel gaan schilderen maar dat zien we nog wel. Vind het zo wel ff goed.

Nu nog kijken wanneer madame er wil slapen, want dat is tot nu toe nog 1 groot drama, helaas.

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Mooie kamer hoor! Heb je die lijsten zelf gemaakt?
    Komt Lieke nu moeilijk in slaap vanwege een ander bed?

Edit: verkeert gelezen, dacht dat ze nu niet wilde gaan slapen ;)

Misschien eerst overdag erin proberen te laten slapen?

7. Sap: Wat is Lieke haar kamertje onwijs leuk geworden zeg. Hebben jullie goed gedaan. Is het vannacht nog gelukt dat ze in haar nieuwe bed ging slapen?

Lin: Heh wat afschuwelijk als je dat zo leest over die medicatie van je schoonvader.
    Ja Zara zit sinds kort ook in het Alexandrium. Wel fijn hoor. Anders moest ik naar het centrum van Rotterdam ervoor. Voor mannen en vrouwen hebben ze idd ook erg leuke kleding.
    Dat ze dat dan niet doen om het kdv mbt zindelijkheidstraining. Gek toch eigenlijk.

Mirjam: heh gatsie zeg weer ziek aan het worden. Jullie zijn er net van af.

Trena: Zo Jelte heeft het lang volgehouden zeg. Knap hoor. Ze zijn natuurlijk lekker aan het spelen geweest.

Vriendin van mij is nu 32 weken zwanger. Ze heeft in de eerste 3 maanden ook al in het zkh gelegen ivm uitdroging door het vele spugen en met 26 weken braken haar vliezen en dus sindsdien ligt ze plat. Vorige week mocht ze naar huis toe, omdat als het kindje nu komt dan houden ze het niet tegen meer. En ze wilde zo graag naar huis, maar ze mag niets doen. Ook niet met haar dochtertje van 3 en dat is juist zo vervelend, want die keert haar rug nu naar haar om.
    Als het kindje met 37 weken nog niet geboren is gaan ze het halen, maar ik hoop voor haar dat het wel snel geboren gaat worden, zodat ze ook wat meer kan doen. Zal ook wel zwaar worden als je op en neer naar het zkh moet naar je ander kindje.

Ik ga lekker zo op tijd naar mijn bedje. Heb mega hoofdpijn.

Lfs

8. Sap waar heb je dat bedovertrek gekocht. Hij is echt super leuk zeg.
    En Lieke nog steeds niet in haar nieuwe bedje. En hij is zo mooi.

9. sappie

sappie Fanatiek lid

Mijn schoonzusje heeft de lijsten gemaakt, en maakt nu van ieder stofje op de lijsten een lampekapje. Kan ik af en toe wisselen ;) .

Ik weet niet wat het is met slapen, denk meer dat het te maken heeft met het feit dat ze op een andere kamer ligt. Ze wil echt naar dr oude kamer in het kleine bed. We gaan denk ik haar ledikant even op dr nieuwe kamer zetten om daar te wennen, kijken of het dan beter gaat.

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ook een slim plan! Misschien werkt het!

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ow dat waren de lijsten van je schoonzusje, sorry ben niet meer wakker geloof ik :D En heb nog steeds mn vergeetachtigheid van mn zwangerschap ;)

12. sappie

sappie Fanatiek lid

Gekocht bij V&D. Hij is ook erg schattig.

13. sappie

sappie Fanatiek lid

Ga maar lekker slapen Kel, hoofdpijn is zoooo vervelend!

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Aijjj Kelly, hoop dat je hoofdpijnmorgen over is op je zwaarste dag van de week!

15. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoe vinden jullie onze ballerina?

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ahhhhhh wat schattig :D :D