November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Nou, veel beter...
    Hou maar op. Wes had weer iets aan de instellingen gewijzigd, en ik weet echt niet hoe zo'n camera werkt. Ja, een foto maken lukt me nog wel. Maar vaak vergeet ik de flitser aan te zetten. Gelukkig doet Jesse dat vaak al voor me :D

2. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Trusten Monique!

Zo Brennie! Ik heb met die foto's weer wat posts gescoord he ;)

3. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ze zijn wel wat klein, maar ik kon ze niet groter krijgen.

4. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Goeiemorgen,

Leuke foto's LIS! Ziet er wel heel erg zielig uit...milou huilend op de glijbaan ;) Ze kan zo drama huilen..heeft ze van d'r moeder :oops:
    En ja..ik moet nodig is wat meer gaan posten..kan natuurlijk niet achterblijven op jouw! Vooral niet nu ik verlof heb :)

5. Goedemorgen,

Tis weer maandag!

Leuke foto's Lydia, mare die van mij had niet gehoeven hoor :).
    Die foto's met zijn allen op het muurtje moeten jij en Monique maar even doormailen naar mij. Vind ik wel leuk voor haar album.

Nou Sap dan moet ik ook maar eens bij V&D gaan kijken voor een leuke overtrek.
    Lieke zit er echt als een ballerina uit hoor in dat pakje. Ik zag gisteren bij H&M ook van die leuke ballerina pakjes.

Ik ga maar eens aan de slag. Ik zag al dat ik een vervelende mail van een client had gehad. Fijn is dat nu mijn baas met vakantie is. Kan ik het zelf opknappen.

Lfs Kelly

6. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Nou da's alweer 1 extra.

Sappie, leuk Lieke in de ballerina-jurk haha. En lief zeg met de hond, zeker grote vrienden met elkaar?
    En wat had Lieke zich goed zelf vermaakt zeg vrijdag..je had er geen omkijken naar :)

AM: hoop voor je dat je vandaag ongi wordt..is je cyclus tenminste weer lekker normaal. Ik moet ook nu maar ff afwachten wanneer het komt. Vind ik zo irritant...maar denk dat ik afgelopen week mijn eisprong heb gevoeld dus we zullen zien.

LIS: had jij trouwens een spiraaltje laten zetten na Marijn? Ik wil dat nu laten doen maar ben een beetje bang :oops:

Sens: klinkt niet zo leuk allemaal bij jullie thuis..en ruzie en je schoonvader zo ziek :( Sterkte!

Kelly, hoofdpijn weer minder?

Semmi: Jayna lekker uitgeslapen?

Tegenwoordig slaapt Milou ook weer lekker lang..ofja..half 8-8 uur vind ik voortaan lang :) Vanochtend moest ik haar wakker maken voor het kdv, nou da's al heel lang niet meer voorgekomen.
    Amy lag om half 7 al te brullen...kom ik op d'r kamer..STINKEN :confused: arm meiske lag gewoon in een romper vol poep. Maar gauw verschoont en flesje gegeven, nu ligt ze weer heerlijk te slapen. Al 2 dagen slaapt ze gewoon 's avonds vanaf 8 uur. Overdag meer wakker dus ritme zit erin :) Ze maakt ook al echt geluidjes en lacht lekker veel.

Ik heb de bedden al afgehaald en in de wasmachine gegooid...vaatwasser aangezet..goed bezig geweest dus!

7. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Ja vind het jammer dat Milou'tje er niet bijstaat. Wil je hem ook naar mij doorsturen LIS..vind hem echt leuk!

Begint dus goed voor jouw de maandag Kelly :evil: Werk ze!

8. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Zal nog ff spammen (he Lydia ;) )

Milou en Amy..milou vond het allemaal maar lang duren ;)

9. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Milou en d'r verf

10. Hoofdpijn is inmiddels gezakt Brennie. Gelukkig maar.
    Leuke foto van Milou en Amy.
    Echt lekker dat Amy al in een goede ritme zit. Komen jullie ook lekker aan een goede nachtrust toe.

11. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Ja mama, zo moet dat!

12. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    En dan...met je handje op het blaadje duwen...

13. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    TADAAA...gelukt!

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen,

Leuke spam van de kindjes allemaal zeg! Erg jammer dat ik erg niet bij ben geweest, denk dat Jayna het ook heel leuk had gevonden!

Brennie: lekker hoor dat Milou weer lekker lang slaapt en dat Amy ook het ritme te pakken heeft. Hihi...die Milou, lekker kliederen met de verf. Hield ze de tafel ook schoon?

Ke: werkse maar weer deze maandag, bah....niet leuk! Maar goed je hebt een leuk weekend om naar uit te kijken he! ;)

Jayna was vanmorgen om 06.30 uur wakker, denk van Len die opstond. Ze heeft nog wel lekker bij mij gelegen en tv gekeken, dus viel gelukkig mee vanmorgen. Faya is een beetje aan t jammeren vanmorgen, normaal leg ik haar terug na 1ste voeding, maar nu wou ze echt niet. Ach......dit is pas de eerste keer in 4 maanden dat ze aan t jammeren is, dus mag niet klagen he! Nu valt ze bijna in slaap in de box, ga dr maar gauw voeden en dan in dr bedje leggen.

tot later!
    Liefs Sem

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Echt 2 schatten die meiden van jou Brennie! Je zal vast een hele trotse mama zijn!
    Hoe gaat het nu verder met je zelf?

16. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Zal vanavond even achter de pc duiken en mailen. PB even de mailadressen naar mij als je de foto's wilt hebben, want Wes heeft weer een en ander veranderd in mijn mail, dus ik ben nu weer adressen kwijt :oops:
    Zucht, moet ook niet de schuld op hem steken hoor.

Brennie: leuke foto's van Milou en Amy. Wat lekker dat je het ritme te pakken hebt nu. Ik moet zeggen dat ik echt nog wel lang overdag heb geslapen hoor. Zelfs nu nog wel eens he :oops:
    Maar ik vind slapen gewoon zoooo lekker!
    Ik heb mijn spiraaltje nog steeds in de kast liggen :oops:
    Heb hem toen wel bij de ha 'aangevraagd', maar omdat ik bv gaf, wilde hij hem eigenlijk nog niet zetten. En omdat het toen eigenlijk wel goed ging bij mij met de bv, heb ik ook maar even zo gelaten. En nu zie ik er ook wel een beetje tegenop, omdat mijn zus laatst ook zei dat het echt wel pijn doet, dat plaatsen. Ik wil ook eigenlijk mijn ongi effe afwachten.
    Want ach ja... pijn... als we een bevalling doorstaan, moet zo'n spiraaltje ook wel kunnen he.

Kel: lekker dan, je baas weg en jij zo'n mailtje van een klant behandelen. Succes hoor.
    En die foto van jou is best leuk hoor! Moet je eens aan Daynah laten zien. Wes heeft een foto van mij staan dat we in Londen waren waar ik ook mijn tong uitsteek. Ligt Jesse helemaal dubbel en gaat ie ook zijn tong uitsteken.

Sem: half 7... was het hier ook! Vond het ook wel erg vroeg.
    Weer beetje bijgekomen van je feestje zaterdag? Was jammer dat je er niet bij kon zijn, maar komt wel weer.

Hier dus ook vroeg vanochtend. Marijn heeft echt last van zijn tandjes. Gister 3 broeken en rompers aan gehad. Had ik net alles gewassen natuurlijk :(
    En vanochtend ook alles onder. Tjeetje, stinken zeg. Ach, kan ik weer wassen he :(

17. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    O ja Brennie, leuke banner!

18. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Gelukkig semmi dat Jayna wat later wakker was. Lekker bij je liggen en tv kijken is ook altijd fijn, kan jij ff je ogen dicht doen ;) Alhoewel als Milou dat hier in de gaten heeft, gaat milou mij hele tijd wakker maken :(
    Ja ik ben heel erg trots op mijn meisjes :), Ik voel me weer helemaal fit, niet meer moe en vol energie. Mijn bekken voel ik ook amper, tja als ik veel gedaan heb. Maar wat ben ik blij dat dat zo snel over is als de bevalling achter de rug is. Omdraaien in bed is nu gewoon een feest :)
    Idd jammer dat je er niet bij was, volgende keer beter!

LIS: ik pb je mijn mail ff. En Marijn zulke poepbroeken..jaiks. Ja ja daar moet ik straks ook weer aan geloven :( Ik zie de tijd niet om overdag te gaan slapen..ja nu ik alleen met Amy ben wel maar dan wil ik zoveel andere dingen doen (forummen :oops: ) en ik maak een hele goeie nacht, scheelt denk ik ook erg veel. Spiraaltje nog in de kast hahahahaha..kijk maar uit dan ;)

19. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Heb je mailadres binnen Brennie.

En overdag slapen... Ik wil ook soms andere dingen doen, maar soms laat ik ook maar gewoon de boel de boel hoor. Even snel alle speelgoed bij elkaar rapen en bed induiken. Aanrader hoor :D

20. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Leuke foto's allemaal :D Die huilende Marijn, hahaha, gossie.

Hier is schoonpa weer weg. Heb meteen het huis gepoetst voordat Bastian weer uit de psz komt. Nu gauw aan het werk.

Trouwens, slechte nacht gehad maar niet zieker geworden dus zal wel overwaaien.

Deel Deze Pagina