Lydia: heerlijk he om dan nog even terug je bedje in te kruipen....ik moet zeggen dat het hier soms wel lastig plannen is om de meiden rond dezeflde tijd overdag te laten slapen. Ik heb ook eigenlijk geen idee meer wanneer die kleintjes een beetje vaste slaaptijden overdag krijgen. Jayna sliep op een gegeven moment 2 x per dag vaste tijden. Doet Marijn dat nu ook? En spriraaltje.....ik durf het niet aan...erg he....denk dat we na stoppen bv maar weer aan de pil gaan... Brennie: wat fijn zeg dat je je weer zo fit voelt. Wat doet een mens het dan goed he om gewoon in je bed te kunnen liggen en omdraaien. Jayna laat mij meestal nog een uurtje met rust in bed, maar daarna is het vaak wel leuk geweest en moet mama wakker blijven...haha Mirjam: gelukkig ben je niet nog zieker aan het worden, maar f rustig aan nog en snel weer helemaal opknappen! Faya slaapt nu lekker. Na nog wat jammeren in dr bedje na de voeding, toch maar gaan slapen. Jayna is vanmorgen erg bijdehand aan het doen.....hebben jullie dat ook dat ze zo hard vooruit gang met spraak op het moment? Hele verhalen houdt ze. Zo was het licht in de wc kapot vanmorgen, Jayna wou m aan doen, dus ik zeg " die is kapot" zegt ze " oh, moeten nieuwe batterijen in, papa gaat op krukje staan, papa gaat maken, dan is het klaar". Wat een logica he, ik stond helemaal verbaasd. Nou ga ff bammetje maken voor Jayna en mij en dan Jayna naar bed. Hopelijk slaapt Faya dan ook nog ff, ga ik ook ff op de bank liggen. liefs Sem
Leuke fotos allemaal.Kindjes worden allemaal zo groot opeens zeg. Die foto van Kelly is ook erg leuk Hier ligt er een dik pak sneeuw,nu boterhammetje eten en dan Jelte met de slee terug naar school brengen. Sneeuwt het bij jullie ook?
Trena: Ja hoor bij jou ligt weer eens een dik pak sneeuw en hier weer niks Hoe voel je je? Lydia: Mooie foto's heb je gemaakt zaterdag, kun je mij ook die met alle kindjes ff mailen? In de originele grootte!? Mn naam, apenstaartje, tiscali.nl Dank je wel! Lin: O o, die ruzie tussen jou en Chiel klinkt niet best. Is de lucht inmiddels geklaard tussen jullie? Hoop t wel hoor. Sap: ik vind Lieke dr kamer erg leuk geworden! Waar heb je de ruitjes gordijnen vandaan? Die wil ik ooK!Erg leuk hoor! Kel: Hahaha ook dezelde trui gekocht voor Daynah als Jill. Leuk was/is ie he. heb je ook 98-104 genomen? Monique: Zag op de meisjesafdeling wel die trui die Jill heeft in t donkerblauw e groen. Misschien vind je die wel leuk voor Kyllian? Weet niet zo goed of ze niet te meisjesachtig waren hoor. Lekker weer meubels gekeken en vloeren uitgezocht.........moet gebeuren he. Brennie: Wat een leuke foto van Amy en Milou en wat kan Milou ook ontzettend boos kijken he! Lol. Mirjam: Opgeruimd staat netjes?! Opa weer weg Zou leuk zijn als je er een volgende keer bij kan zijn. Dan cancel je opa en oma maar Of we plannen t gewoon dat jij ook kan. Wanneer ga je in Zwolle eten met JP? Binnenkort toch!? Sem: hahaha die Jayna met dr logica. Wat een wijsneus is t t toch ook he. Knao dat ze alle dingen al zo bij elkaar weet te verzinnen en zeggen. Al zin in t weekend? Wij hebben gisteren niks gedaan, want John was pas om 5 uur thuis en in bed na t stappen. 2 uur geslapen en toen was Jill weer wakker. In de namiddag naar opa en oma gegaan want die zijn morgen 40 jr getrouw den namen ons allen dus mee uit eten. Heerlijk in een fondue reastuarant in Wassenaar geweest en Jill was superlief en at gezellig mee(patat en komkommer) 21 uur waren we thuis en lag ze erin. Net boodschapjes gedaan en verder rustig dagje vandaag. Ga ff een poepbroek verschonen. Liefs
Hier heeft het even gesneeuwd, maar heel licht hoor. Niets blijft liggen. Inmiddels regent het hier. Trena: Bij jullie dus een dik pak sneeuw. Snel buiten met de kids en foto's maken. Sem: Wat een slimme meid is Jayna toch ook. Toch wel knap van haar dat ze die link kan leggen toch. Heb je zelf ook nog even kunnen liggen? Lydia: Heb je een pb'tje gestuurd hoor. Ik wist niet dat een spiraaltje pijn kon doen zeg. Nou dan zou ik gewoon aan de pil gaan. Brannie: Leuk om Milou zou bezig te zien met verf. Ik ga nog ff surfen. Moet nog het een en ander opzoeken. Lfs
Hier ook geen sneeuw hoor Trena. Mijn moeder mailde vanochtend ook al dat het bij hen wit was. Jammer, want nu hebben we een slee staan. Hopelijk komt het hier nog. Sem: tjeetje, wat een logica van Jayna zeg, met die lamp! Hahaha, moest er wel om lachen. Zo wijs. Zap: ik mail jou vanavond ook even, met foto's in originele formaat. Lekker, kaasfondue hoor. Dus weer lekker etentje gehad met opa en oma. John lekker brak zeker? Ik zou dat niet meer kunnen hoor, tot 5 uur stappen. Mirjam: haha, de boel weer opgeruimd nu opa weg is? Sporen weer gewist Hij komt niet zo vaak als je schoonmoeder he? Of vind je dat niet zo erg. Gelukkig ben je niet ziek geworden. Nu even zo houden hoor.
Hello, LIS: leuke foto's! Goed dat je je toestel bij je had! Trena: hier ook geen sneeuw, blij van ook, heb het helemaal gehad met sneeuw en kou, brrrr. Kelly: hoofdpijn over gegaan? Weer een k#tmaandag of valt het vandaag mee? Zap: lekker toch een dagje nixen, en ook nog lekker uit eten geweest, jummie. John pas om 05.00 uur thuis...Rick was dat een tijdje geleden ook maar dan kan ik niet rustig slapen, jij wel? Ik ga me dan al snel zorgen maken als het zo laat wordt. De gordijnen heb ik laten maken bij een stoffenzaak, gewoon gekozen van een rol. Helemaal niet duur, inclusief maken en rails moest ik €140,- betalen. Sem: ooooh die Jayna,wat lekker bijdehand, ze is echt wijs he! Leuk hoor. Hoop dat je meiden ff lekker slapen zodat jij ook ff op de bank kan liggen. Panda: hihi schoonpa weer weg, huis weer netjes. Zou leuk zijn als je er een volgende meet bij bent. Moet jij maar een datum noemen, passen wij ons aan. Hier een rotdag...zit de hele dag al bijna te huilen, pfffff. Het gaat gewoon echt niet goed met Lola. Ondanks dat Rick iedere nacht rond 03.00 uur haar een plas laat doen is het nu weer helemaal mis, ze begint gewoon weer in huis te plassen. Rick heeft het helemaal gehad en wil een gesprek met de dierenarts om te overleggen. Maar zeker geen dure behandelingen meer, dus waarschijnlijk komt het straks neer om in te laten slapen. Heb vanmiddag de dierenarts gebeld en wel een half uur aan de telefoon gezeten. Kreeg ik toch ff de wind van voren, dat we niet goed wijs waren iedere nacht eruit te gaan (duhhhh dat weet ik ook wel, maar iedere ochtend pis ruimen is ook geen pretje!) en blablabla. Nou ja, en toen begon hormoontje natuurlijk weer vreselijk te huilen aan de telefoon. De dierenarts moet wel niet gedacht hebben.... Later bond ze wel iets in hoor. Nu moet ik straks weer antibiotica halen voor 10 dagen en donderdag bloed laten prikken om te kijken of haar nierwaardes achteruit zijn gegaan. Zo ja, dan is het wellicht een hopeloze zaak en moeten we dr laten inslapen. Pffff, ben er echt emo van, maar goed, zo kan het ook niet langer. Lucht wel ff op van me afschrijven.... Ben er vandoor, ga zo naar mn nichtje, kan Lieke leuk met de jongens spelen. Tot later, Liefs Sap
Ahhhh Sap, ik heb met je te doen. Arme Lola ook. Niet leuk als ze in moet slapen. Hopelijk komt t niet zo ver. Sterkte en huil maar lekker van je af hoor! Knuffel! Kan overigens ook niet lekker slapen zonder John naast me. Ben meer bang voor inbrekers dan dat John niet veilig thuis zal komen.Stomme wijven zijn we he
Sap:Aaaaaaah wat sneu zeg voor Lola,maar ook voor jullie natuurlijk.Zeker geen pretje om haar mss te laten inslapen.Heeft ze pijn? Sterkte ermee hoor. Zaph:Zozo John was lekker op tijd thuis Ik zou dat ook niet meer kunnen denk ik. Tja een pak sneeuw hier,maar ben dr niet blij mee hoor.Van mij mag de zon komen.Deze vieze troep hoeft voor mij niet,maar de kinders genieten er wel van en ik mocht ze sleuren op de slee natuurlijk. Verder voel ik me goed.Vanmorgen in de douche wel even draaierig.Maar hoort erbij he.Zolang ik niet moet kotsen vind ik het goed.(Kan nog komen he,begon vd jongens pas met 7 wkn ) Kel:Hoofdpijn over? Sem:Idd een slimme meid die Jayna,ze zijn gewoon erg slim hoor die kleintjes. Lydia:In Terneuzen ook sneeuw,vinden je ouders dat leuk? Wat is Marijn trouwens een poepie om te zien op de foto zo tussen die grote kindjes hahaha,lief hoor.
Trena: Ik was ook duizelig aan t begin van deze zwangerschap. Spannend toch allemaal weer , zeker als je weet dat t de laatste keer is om zwanger te zijn.( Althans hier wel, wij vinden 2 genoeg). Hopelijk blijft je misselijkheid achterwege. Wil jij straks ook weten wat t gaat worden? Bij Yorben was t een beetje jammer he, vertelde ze toch dat je een meisje kreeg en werd t Yorben!? Blunder hoor. Zou t niet tof vinden als ze een geslacht meegeven en t niet blijkt te kloppen, je stelt je er dan toch op in he. Hoewel t allebei welkom is natuurlijk, maar toch........ t Regent hier trouwens, wel neerslag dus, alleen verkeerd soort
Zaph:Ja ik hoop ook dat de misselijkhed me een keertje bespaard blijft,heb echt moeten af zien 2 keer.Hoop op een mooie afsluiting van mn zwangerschappen,want dit is echt de laatste keer (zou bijna janken nu ik het opschrijf,het klinkt zo dramatisch he,rothormonen) Ik wil het idd weten het geslacht,maar toch ben ik huiverig. Kan alle kanten op he,Van Yorben zeiden ze idd dat hij een meisje was.Was wel een schok ja,maar ben toch erg blij nu hoor. Had allemaal leuke jurkjes /rokjes in de kast hangen Heb die zak op zolder staan en heb die ook een hele tijd niet willen zien,deed echt pijn.Klinkt mss stom,maar eerlijk is eerlijk,iedereen wil toch van beide geslachten een kindje?
Dat laatste zinnetje heb ik dus echt 100% niet! Hoef niet per se van allebei 1, vind t nu even leuk om een meisje erbij te krijgen, maar kan me wel voorstellen dat als je een meisje is '''beloofd'' nav de echo en je krijgt dan ineens een jongen dat t wel een shock is. Ik heb werkelijk geen voorkeur. Zie bij allebei weer leuke dingen. Bij 2 meiden denk ik, leuk, 2 grietjes/zusjes van elkaar en heb ik nog veel mooie dingen van Jill in de kast liggen, maar bij een jongen denk ik, ook wel weer leuk, heel wat anders ineens. Helaas moeten we nog 2 lange weken wachten..........
Bij Yorben wist je t toch echt pas toen ie eruit was? Of al iets eerder dat t toch een jongen werd? Houden jullie de meisjesnaam die je toen al had voor Yorben? Of wordt t een andere als t een meisje blijkt te zijn? Ben dr wel benieuwd naar. Meisjesnaam zijn we al over eens.( t enige wat nog niet loopt is bij de 2e naam, t schrijven met een f of ph) Lol.
Als het maar gezond is toch, dat is het allerbelangrijkste. Lekker cliche van mij heh Ach gossie Sap wat vervelend is dit zeg die onzekerheid. Lijkt mij zo'n moeilijke beslissing om te nemen. Sterkte ermee en dikke knuffel van ons.
De laatste echo ging de gyn twijfelen.Hij zei kan ook een jongetje zijn ,ja haha leuk dan. Pas toen hij eruit was wisten we het zeker he.Weg jurkjes Nee ik bedoel ook niet dat ik niet blij zou zijn als ik straks 3 jongens heb,maar ik zou een meid wel heel leuk vinden.En zou dat heel graag willen,maar als je iets wil krijg je het meestal niet he hahahhaah. Ach we zien wel.En ik vind jou wel een typje voor nog een meid hoor
Trena: kan me jou ook wel voorstellen. Je hebt al 2 jongetjes, en een meisje is voor jou weer wat anders. Maar aan de andere kant lijken 3 jongens mij ook wel enorm leuk. Bij Marijn had ik ook lichtelijk 'gehoopt'/gedacht dat het een meisje zou zijn. Toch ander begin van de zwangerschap. Bij de 20 weken echo hoorden we dat het een jongetje was en ik moest er even aan wennen, maar toen vond ik het ook wel ok hoor. En nu alleen maar leuk! Wow, wat goed dat jullie al namen weten zeg! Zap: ik vind jou wel een meisjesmama, maar toch ook wel een type voor een jongetje. Ach, nog 2 weekjes. Wat zijn nou 2 weekjes joh? Is zo om. Dit weekend lekker afleiding door nachtje Nijmegen. Gezellig hoor. Ik ging trouwens wel naar de sauna toen ik zwanger was. Maar ik ging wel vaker. Gewoon niet zolang in de sauna zitten En met bv ben ik ook geweest. Wel wat eerder dan gepland eruit gegaan vanwege enorme ploftieten Hahahaha. Zitten kolven in de auto op de terugweg. Had ik hier toen ook gemeld. Hilarisch Sap: och jee, wat zielig voor Lola. Heel veel sterkte hoor. Een hond is toch een gezinslid he. En wat raar dat een dierenarts dan zo tegen je tekeer gaat zeg. Maar als Lola pijn heeft, moet je haar ook niet laten lijden he. En gewoon huilen hoor, geeft helemaal niets. Wij hebben vroeger 2 honden gehad en heb toen ook zo gehuild toen ze een spuitje hebben gehad. Ik was afgelopen zaterdag trouwens ook enorm emo zeg. Janken, wist niet wat me overkwam. Maar goed, zat gewoon effe niet zo lekker in mijn vel. Had ik zaterdagochtend eigenlijk geen last van hoor.
Kreeg net een mailtje van een vriendin van me.(zie ik zelden hoor) Zal het proberen kort uit te leggen. Ik heb goed contact met haar ouders en broer (die chizofreen is) En zij heeft daar ruzie mee omdat haar man geen contact wil met hun.Zij word ook helemaal geleefd door hem hoor. Maar toen we laatst aan het schaatsen waren kwam ik dus haar ouders tegen op het ijs.Die gingen een beetje gek doen met mn kids met de slee enzo. Toen kwam die vriendin toevallig langsgelopen met haar vent en die zagen dat dus. Ze zei niet eens gedag en liep snel verder. Toen ik vorige week jarig was heeft ze me ook niet gefeliciteerd ,dus ik had al beetje gevoel dat er iets was. Nu krijg ik net een mail dat ze zich buitengesloten voelt omdat ik met haar ouders omga en bla bla bla. Nou ja belachelijk toch,nu wil ze hebben dat ik alleen met haar omga en niet meer met haar ouders Die spoort echt niet.Ze had die vent al veel langer buiten moeten gooien ,want door hem mag ze niet meer bij dr ouders komen. Vorig jaar is hij 2 keer vreemdgegaan.Ik begrijp haar niet echt. Nou heb haar mooi een mail terug gestuurd dat ik geen contacten verbreek.En dat ze dat ook niet van me kan verlangen. Wat vinden jullie?
Groot gelijk Trena! Hallo zeg, dat zij geen contact met haar ouders heeft, wil niet zeggen dat jij geen contact met ze mag hebben! Zij bepaalt niet met wie jij om mag gaan. Lijkt me dat ze soort van jaloers is, omdat zij dat contact eigenlijk zelf wil. En hij is vreemd gegaan, al 2 keer? Nou, gelijk buitengooien dus, zo'n man.
Sap: ach jeetje meid, wat erg zeg van Lola, plaats je net nog die foto van Lieke en dr grote vriend en dan nu dit weer. Hoop echt voor jullie dat t niet tot inslapen hoeft te komen, maar je houdt er zeker wel erg rekening mee? Hele dikke knud van ons meid! Zaph: lekker wezen foduen gister dus, mmmm, lekker hoor. Nog 2 weekjes he en dan weten jullie dus of Jill een broertje of zusje krijgt. Jullie gaan dus ook weer voor een tweede naam begrijp.....ik denk dat ik wel een vermoeden heb als ik die letters zo hoor... Trena: kan me voorstellen dat het toch een schok is als je echt de jurkjes in de kast hebt hangen. Denk dat dat bij ons ook wel zo geweest was als Faya ineens een jongen zou zijn. Ik had me nu al helemaal ingesteld op 2 meiden. Ga voor je duimen dat je nu een meisje mag krijgen, maar op zich zouden 3 jongens met elkaar ook wel erg leuk zijn lijkt mij! Ach, wat Kel zeg, als jullie beebje maar gezond en wel op de wereld mag komen. Jeetje wat een gedoe zeg met die vriendin. Gewoon lekker je eigen keus maken! Het zit je niet altijd mee he met de mensen in je omgeving. Lydia: hier ook nog geen sneeuw hoor, wilden ook een slee aanschaffen, maar op deze manier word t niks helaas. Hier vanmiddag niet meer kunnen slapen. Faya werd een kwartier nadat Jayna sliep wakker....zul je net zien. Wel ff lekker op de bank gehangen en verder niks gedaan vanmiddag. Heb er de energie ff niet voor, komt een andere keer wel weer. Len komt zo thuis, zal straks met het eten beginnen. Aardappeltjes, boontjes en italiaanse cordon blue vandaag. liefs Sem
Faya morgen alweer 4 maanden.....weet nog zo goed dat ze voor t eerst in mn armen lag...pfffff....kan daar ook zo emo van worden ....leuk he dames die hormonen! En dan moet ik het nummer " dochters" al helemaal niet horen, zat laatst gewoon te janken in de auto, mensen op de weg zullen wel gedacht hebben