November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ja ik vind het ook een beetje een rare reactie en het zit me met sommige vriendinnen niet altijd mee nee.Gelukkig heb ik 2 hele goed vriendinnen die nooit moeilijk doen en er wel altijd voor me zijn.
    Ik vind het wel jammer,maar sinds haar vent is vreemdgegaan zit er een knak in de vriendschap bij ons.En ze is altijd erg jaloers idd dat ik wel met haar ouders omga.Ze wil dat zelf ook wel maar mag niet van hem.
    Ze is heel dom bezig dus.

Sem:Wat jammer dat je niet meer even kon slapen.Dat is altijd moeilijk he om ze allebei op bed te krijgen zodat je zelf ook nog even tijd voor jezelf hebt.
    Hier gaat dat nu wel lekker.Yorben in bed smiddags en jelte op school,maar moet nog wel even kijken hoe dat straks gaat als de beeb er is.
    Word dan wel lastig ook met voeden en op tijd weer op school zijn enzo :rolleyes:

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    4 maanden alweer,niet normaal hoe snel het gaat.

3. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Haha Semmi...nummer dochters wordt hier plat gedraaid. Zou er ook iedere keer weer opnieuw bij kunnen huilen. Faya alweer 4 maanden...genieten! is het enige wat ik ervan kan zeggen. Gaat hard heh!
    Een dagje lekker niks doen is toch ook heerlijk, gebeurd hier zo vaak vooral nu met Amy. Klinkt lekker jullie maaltijdje vanavond. Hier aardappels, spinazie en verse worst.

Fajah: ik wist helemaal niet dat ze bij Yorben hadden gezegd dat het een meid zou worden :oops: Maar ik ben er natuurlijk ook pas veel later bij gekomen. Wel idioot zeg..tja belgen heh ;) Zou leuk zijn voor jullie, een meid erbij!
    Jullie dus gewoon sneeuw..hier alleen regen. En niks aantrekken van die 'vriendin' hoor..kom op die gaat toch niet bepalen wat jij wel en niet moet doen!

Sap: aaah net wat semmi zeg...nog een leuke foto gespamd van Lieke en Lola en dan dit :( Hoop dat ze niet teveel pijn heeft en dat ze goed opknapt van de ab. Dikke knuffel!

We zijn allemaal wel op de emo-tour heh...fijn kinderen ;) ! Ach het moet ook gewoon weer lente/zomer worden, worden we allemaal weer happy van!

Robine, ach die 2 weken zijn zo om! Ik heb ook wel een vermoeden voor de naam ;) John zo laat thuis..wow zou het echt niet meer volhouden hoor. Jill dus lekker meegegeten gisteravond.

Net een stuk met Amy gewandeld, was koud zeg brrrr. Ze ligt nu nog ff in de box te brabbelen :) en ik ga d'r zo in bed leggen. Kan ik ff koken, gerard en milou komen over een klein uurtje weer thuis.

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond,

Brennie: idd genieten, genieten en nog eens genieten, ik weet niet of jullie ooit nog voor nr 3 gaan, maar ik denk dat t bij ons de laatste keer is dat we deze babytijd meemaken :cry: Het is goed zo, maar dat eerste jaar mag wel iets langzamer gaan he ;) Jullie ook lekker gegeten?

Trena: dat is idd ff plannen dan met 3 kids, voeden en naar school brengen. Dat vind ik dan op zich wel t voordeel weer dat ik met Jayna nog nergens naar toe hoef. Aan de andere kant ook wel lekker dat er straks momenten zijn dat Jelte op school zit en Yorben op psz, kun je ff lekker alleen met de kleine knuffelen!

Hier staat de WII alweer aan. Len zoekt 's avonds afleiding omdat ie zn sigaretjes mist...haha :) Maar het gaat goed, hij heeft nu een week niet gerookt, dus heb goede hoop. Ga zo ff tegen m bowlen en tennissen en daarna lekker bankhangen. Morgen weer werken, geen zin...

liefs Sem

5. sappie

sappie Fanatiek lid

Lieke ligt op dit moment in dr nieuwe bed te slapen :confused: :D :confused: :D . En het is stil......ben benieuwd of het stil blijft.

We hebben gezegd dat dr kleine bed helemaal nat is en dat ze daar nu niet kan slapen, hahahahaha :) , slechte ouders heh, haha.

6. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Kom op Lieke! Lekker slapen in je nieuwe bed! Hoop echt sappie voor jullie dat het stil blijft. Ik zal nu maar niet vragen om een lieke-slaap-spam ;)

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Wat goed van Lieke :D Nu maar hopen dat ze morgen niet zegt dat haar 'eigen bedje' alweer droog is ;)

Meiden wat hebben jullie veel gekletst! Ga zo bijlezen.

8. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    hihihi...die Sap, ik lig helemaal dubbel...dr kleine bedje helemaal nat :) :) :) ! Nah ja....als t werkt, alleen maar mooi toch! ;)
    Klein meisje dan weer in het grote bed he. Hebben jullie een tussenmaat of meteen groot bed?

9. sappie

sappie Fanatiek lid

Sem: jullie zijn echt fanatiek aan het wii'en he! Ik heb vorige week mn telefoonabonnement verlengd en kon er een kado bij kiezen. Heb dus ook maar een nintendo Wii gekozen. Hoefde maar €0,32 cent bij te betalen :confused: , geen geld toch! Kan ik na de bevalling flink aan het sporten als ik jullie zo hoor.

Brennied: lekker ff buiten wandelen, al was het inderdaad erg fris weer vandaag!

Trena: wat een rare vriendin joh, niets van aantrekken, jij bepaalt met wie je contact hebt en niet je vriendin. Ik zou een meisje voor jou ook erg leuk vinden!

LIS: inderdaad niets gemerkt aan je dat je emo was! Al een testje gedaan? haha, zou zo zijn joh! Nu wel weer lekker in je vel?

Zap: 2 weken zijn zo voorbij joh! Vind het zo spannend. Ik zou 2 meiden ook super vinden hoor! En als het een jochie is dan is dat ook geweldig maar wel ff een omschakeling lijkt me.

Verder gaat het hier wel oke, wel een erg emo dagje, maar goed, das ook logisch natuurlijk. Bij mn nichtje was het wel ff leuk, ook ff afleiding.
    Hoorde dat mn andere nichtje ook weer zwanger is van de 3de. Vorige zwangerschap ging mis bij 15 weken ongeveer. Ze is nu 12 weken dus nog ff spannend.

Ik ga ff thee zetten,

Tot later,

Liefs Sap

10. sappie

sappie Fanatiek lid

AM: haha dacht ik ook al aan, maar denk dat mama nog wel slimmer is dan lieke....bedenk wel weer een nieuwe list, net zolang totdat ze er niet meer naar vraagt ;)

Sem: Lieke ligt in een echt groot bed. Spannend....

Brennied: nee, idd even geen slapende Lieke spam, dan is het denk ik gelijk gedaan met het slapen.

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Hahahaha arm kind ;)
    Wel een grappige uitleg,als ze maar slaapt toch

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kelly: nog gelukt met die client met een vervelende mail?

Brennie: wat kan Milou boos kijken hihi. Wel leuke foto's hoor! :D
    Mn ongi is echt aangebroken hoor, naja bijna geen bloedverlies maar de buikpijn is wel overduidelijk aanwezig bleghh. Maar iig mn oude cyclus van 28 dagen weer!
    Afwachten is irritant he, ben je straks ergens waar je het liever niet wilt krijgen. Voel jij je eisprong altijd?

LIS: was zeker rustig vandaag op je werk hihi, ook lekker meegekletst hier. Heerlijk die stinkluiers!

Panda: jij bent echt bijna altijd druk he! Maar gelukkig niet zieker geworden.

Semmi: hihi leuk he die spontane praatjes :D Slimme meid ;) Hier ook steeds weer praatspurtjes ;) Maar vooral ook ineens veel fantasie tijdens het spelen. Een kleedje is bijv het nieuwe huis en een deel daarvan is zijn nieuwe kamer, daar gaat hij dan in staan. Appeltjes plukken is ook favoriet nu. Hij pakt dan een krukje en gaat ergens in huis appeltjes plukken, daarna is hij ze aan het schillen en wassen en dan bakt hij een appeltaart en doet die in de oven. De oven zit dan weer in de muur van zn slaapkamer. Wat een fantasie hebebn ze toch :D

Fajah: dik pak sneeuw bij jullie, wow, niet eerlijk hoor jullie hebebn al genoeg gehad!
    Dat de kwaaltjes deze keer maar weg blijven bij je!
    Je treft het idd wel met je vriendinnen zeg. Zou ook niet zomaar contacten verbreken omdat ene ander dat wil hoor.

Robine: gefeliciteerd met je schoonouders! Toemaar in Wassenaar uit eten ;)
    Oja doe maar met ph ;)

Sappie: achjee wat sneu zeg van Lola :( Ik hoop voor jullie en haar dat ze nog een poosje bij jullie blijft! Dat soort dingen zit je niet op te wachten en zeker niet als je je als wat emo voelt.
    Jij gewoon alweer 27 weken zwanger!

Hier weer een gewone maandag gehad, maar dan met veel buikpijn, naja iig niet meer het zwangere gevoel. Denk nu zelf dat het toch echt kwaaltjes zijn nog van de zwangerschap, was natuurlijk al wat langer zwanger dan mn eerste miskraam. Was vorige maand ook maar heel kort ongi, dus vermoed dat ik dan gewoon nog geen eisprong gehad heb 2 weken terug. Krijg je natuurlijk pas als je lichaam helemaal herstelt is, aan mn cyclus nu te zien zou dat nu wel moeten zijn. Maar denk dat we de komende maanden echt niets gaan doen.

Owja Kyllian wil de laatste dagen dat we 's avonds als hij gaat slapen zn deur een stukje open laten en het licht op de gang laten branden. Hebben anderen dat ook met slapen gaan? Misschien op zn nieuwe kamer maar een bedlampje ofzo.

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sappie: zo he een WII zowat gratis bij je verlenning! Ik heb mn abbo ook moeten verlengen (alleen verder niets meer gehoord), maar kreeg helemaal niets erbij :( Heb ook maar een goedkoop abbo genomen, om maar af te leren dat ik er ook veel voor mn werk mee bel ;) We krijgen gelukkig binnenkort van mn werk nieuwe telefoons met abbo ipv prepaid die we nu hebben en dan mogen we er ook gewoon prive mee bellen als we maar niet over het abbo heen gaan.

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nouja zeg overdag zoveel zitten kletsen terwijl hier hard gewerkt werd en nu stil zijn he :p ;)

Wil nu echt een keer vroeg naar mn bed, maar moet nog op de was wachten en die in de droger doen. Kyllian had na het eten alles weer ondergespuugd. Gebeurd hier toch wel zeer regelmatig, terwijl hij echt niet veel eet. maar Daynah heeft dat ook he?

15. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    AM: ah, wat fijn je ongi is er weer! Althans, niet zo fijn, maar in dit geval weet je dan waar je aan toe bent he.
    En ik had het best druk vandaag, maar tussendoor wel ff snel forummen, zie je wel. Was met urenverwerking bezig, dus dan moet je af en toe wachten omdat iedereen in het systeem zit. En anders wordt het wel erg saai de hele dag ;)
    Wij laten trouwens eigenlijk altijd de deur op een kier bij Jesse. En hij heeft een nachtlampje en het licht naar de zolder is dan ook nog aan. Is dat dan weer overdreven? Dat licht naar de zolder heeft hij niet nodig, maar doen we eigenlijk meer voor onszelf volgens mij. Het nachtlampje is puur gewenning en is nu ritueel voor hem eigenlijk. Overdag moet het nl. ook aan :(

Sap: joh, wat goed dat Lieke nu in het grote bed slaapt!
    En oooohhhh.... wat een slechte ouders ;)
    Nee hoor, leugentje om bestwil. Daar ben je juist ouder voor. Zometeen wil ze niet meer anders. En juist goed om het nu te doen. Anders krijgt ze misschien het idee dat zij moet wijken voor de baby. En wat een leuke kamer heeft ze. Een echte meidenkamer!
    O ja, met mij gaat het nu weer goed hoor. Had zaterdagmiddag ff aanval van emoties. 's Ochtends was er ook niets aan de hand. Misschien laatste staartje hormonen. Marijn is zondag 9 maanden, dus dan heb ik het ontzwangeren ook weer gehad ;) Kan ik die emoties niet meer op de hormonen steken. Wel gek zeg. Toen Jesse zo oud was, raakte ik toen zo'n beetje zwanger van Marijn. Nu moet ik er niet aan denken om over 9 maanden weer een baby te hebben hoor. Nu is het even voor iemand anders. Jullie dus.

Sem: en... al aan de WII?
    Morgen als je op het werk bent, is het vast wel weer even leuk hoor. Het is maar een dagje, woensdag weer lekker thuis. En het thuiskomen is dan wel weer erg leuk he.

Trena: echt rare vriendin hoor. Heeft ze alweer gereageerd?
    En laat je de zak met meisjeskleren nog even staan waar ie staat tot je het geslacht weet ;)
    Ik wist ook niet dat Yorben eigenlijk een meisje zou zijn (nah, zo bedoel ik het niet he, je snapt me wel). Maar ook ik ben wat later 'aangeschoven'.

Meiden, ik ga morgen foto's mailen. Wes wilde ook wel weer eens op de WII en anders zit ik net als gisteravond een heel avond achter de pc (=niet gezellig).
    De foto's heb ik al naar mezelf gemaild, dus morgenochtend op het werk stuur ik wel even wat door.

Fijne avond en alvast weltrusten!

16. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik heb de was ook alweer opgeruimd AM. Maar hier was het een machine vol door de poep :x
    Zelfs het speelkleed zat onder, dwars door de luier, romper EN broek heen. Pfff... het kind is een kilo afgevallen joh ;)

17. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Nou, ik ga tennissen hoor.

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik kan de foto's nog niet doorsturen, mn pc is helemaal leeg gehaald en op een andere harde schijf gezet. Deze week wordt mn pc opnieuw geinstalleerd en krijg ik dus die nieuwe harde schijf erin ;)

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Wat een schijterd die Marijn :p ;) Heerlijk die wasjes haha...hoop dat je al die vlekken er nog uit krijgt, heb toen van Kyllian door die spuitluiers ene hoop kleertjes (naja vooral rompers) weg moeten doen.

Tennisse!

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sap; Hahahah wat een idee van t natte bedje! Hopelijk blijft ze lekker doorslapen in dr nieuwe bed en wordt ze vannacht niet gillend wakker. Ik heb met je te doen voor Lola. Zielig hoor. Jij binnenkort ook aan de Wii dus. Goed zo!

Lydia: Lekker zo een poepwasje. Helemaal weer bijgetrokken na zaterdag!? Marijn alweer 9 maanden en idd toen werd je van hem zwanger, toen Jesse 9 mnd was. Je was er echt snel mee. Kan me voorstellen dat je t wel ff best vindt zo. Ik zie morgen de foto's wel verschijnen, leuk voor in Jill dr plakboek. Zeker leuk om die foto te vergelijken met die van een tijd geleden toen in de apenheul. Wat waren ze nog klein he ;)
    ( moest helemaal huilen van ontroering bij deze foto.........ook emo aan t worden dus ;))

Monique: Jeetje Kyllian spuugt idd ook erg veel. Kan hij misschien niet tegen een bepaald soort eten of drinken? Of is je dat nog niet opgevallen? Je cyclus weer helemaal normaal, ook wel weer fijn toch, kun je weer rustig aan kijken wanneer je er weer voor wilt gaan.

Heb weer gesport vanavond. Een bbbb lesje. Was goed te doen al heb ik echt al een dikke pens. De instructeur kwam zelfs naar me toe om een alternatieve buikspieroef aan te bieden. Heb bedankt voor de eer, doe alles mee behalve die buikspieroef dus. Hij was nog wel trots op me dat ik nog kwam sporten :) Ik ga alleen deze maand nog, heb vanavond geregeld dat mn abonnement per 1 maart stopt voor 6 maanden. Dat mag als je zwanger bent. 1 sep dus daarna weer aan de slag en op naar de 65 kg. Maar eerst ff dikker worden nog.

Ga mn bedje in.

Tot morgen allemaal!

Liefs

Deel Deze Pagina