November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Agos wat een humpies nog :D Kan me voorstellen dat je daar emo van wordt.
    Goed van je dat je nog sport joh :D Jij ben ook alweer bijna op de helft van je zwangerschap. Best gek idee hoor dat ik dan ook al over de helft zou zijn geweest en ws al een megadikke buik zou hebben met 2 ukkies erin. Naja niet meer over nadenken he ;)
    Kyllian spuugt bij verschillende dingen, dus geen patroon te vinden. Vanavond kwam de spinazie, aardappel en tartaar eruit. En altijd ook wel met een flinke straal. Naja zo worden zn stoelkussentjes tenminste eens gewassen he.

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Leuke nieuwe banner trouwens!

3. Goedemorgen,

Zap: Wat goed van je om weer te gaan sporten en zolang het kan gewoon doen dus.
    En jeetje wat is toch weer lang geleden als ik ze daar zo zie zitten. Het gaat idd veel en veel te snel.

Monique: Wat vervelend dat Kyllian zoveel spuugt zeg. Ik moet zeggen dat het nu wel goed gaat bij ons. Daynah heeft al geen tijden meer gespuugd.

Lydia: Heh gatsie zeg. Dat zijn echt van die vieze poepluiers. Nee dat mis ik niet.
    En nog lekker aan het tennisen geweest?

Sap: Wat een goede smoes zeg.......hahahahahahaha. Heeft Lieke doorgeslapen vannacht in haar nieuwe bedje?
    En hoe is het nu met jou? Voel je je al wat beter?

Trena: Wat een rare vriendin zeg. Niets van aantrekken en lekker je eigen ding blijven doen.

Hier niets te melden verder. Ga aan de slag.

Lfs Kelly

4. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Och wat een snoepjes waren het toen ook zeg.
    Toevallig heb ik laatst ook nog die foto's zitten kijken. Jesse kroop overal naartoe, weet je nog? Hier zit ie weer met iets in zijn mond, ziet er zo dom uit :)
    Wanneer was dat ook alweer (dus hoe oud waren de kindjes), zo'n beetje wat Marijn nu is toch?

Kel: ja, heb gister nog even getennist en gegolfd. Maar Wes kreeg telefoon van vriend/collega die toen aanwezig bleef via de webcam en daarna belde nog een collega. Gingen ze weer ouwehoeren over apparatuur enzo. Ben ik maar lekker maar bedje in gekropen.

Sap: heeft Lieke lekker geslapen in haar bed? En hoe is het nu met Lola?

Hier ook niets te melden. Ga weer aan het werk.

5. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi hoi,

Aaah wat een leuke foto Robine...zo klein zijn ze nog!
    Goed hoor dat je nog aan het sporten bent en dan ook nog zo actief!

Sap: en...Lieke doorgeslapen?

AM: Kyl weer gespuugd..best raar toch? Eet ie heel snel? Mss anders toch eens navragen wat dat kan zijn....
    Succes met de buikpijn! Ik voel eigenlijk altijd mijn eisprong wel en anders merk ik het wel aan het slijm ...sorry voor de ranzigheid :oops:

LIS: weer hard aan werk jij? ;) Had je bij Jesse ook het gevoel dat je na 9 maanden ontzwangert was..onee toen was je weer zwanger :) ..umm ik had wel echt dat gevoel na 9 maanden. Wordt nog een lange rit voor mij dan ;)

Hier lekker geslapen..gister film gekeken..nouja gerard. Ik was na een half uurtje in slaap gevallen. Een maffia-film, schijnt wel een goeie te zijn. Eergister Slumdog Millionair gezien, dat is een echt aanrader, goeie film!

6. sappie

sappie Fanatiek lid

Eventjes vanaf mn werk...

Lieke heeft vannacht heerlijk geslapen en is niet meer wakker geworden tot vanochtend 05.45. Wel een beetje te vroeg maar het begin is er! Joepie :D .

Heb vanochtend gelijk haar ledikantje helemaal leeggehaald, dus vanaf nu wordt het echt slapen in het grote bed!

Wat een ontzettend schattige foto van onze kindjes, wat gaat de tijd dan toch snel....

Voel me nog wel rot om Lola, zal ook nog wel ff duren. Moeten deze week sowieso afwachten, kijken wat er uit het bloedonderzoek komt en dan volgende week een beslissing nemen denk ik. Moeilijk, pfff.

Ik ga aan mn werk, liggen behoorlijke stapels om te verwerken!

Tot later,

Liefs Sap

7. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Semmi, proficiat met je meisje :) weer 4 maandjes! Goed zeg van Len dat ie nog niet gerookt heeft. Ze zeggen toch dat de eerste week het ergst zijn omdat je dan echt de nicotine mist, voor de rest zit het puur in je hoofd. Nog fijn gewii'd?

8. Dat is fijn Sap dat Lieke zo lekker heb geslapen. Wat je zegt het begin is er. Nu doorzetten.

O ja Sem: Wat goed van Len om een week al niet gerookt te hebben. Je kan het hoor Len. Zet hem op!

Brennie: Was de film zo slaapverwekkend ;). Ik lag er gisteren ook op tijd in hoor. 22.15 uur ging het lichtje uit bij mij. Heerlijk hoor.

Lydia: Golfen kan ik dus echt niet heh. Ik vind het ook niet leuk dan als ik iets niet kan.
    Ik ga vanavond ook weer tennisen, dan ben ik weer lekker actief bezig.

lfs

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Joepie Lieke goed geslapen!
    lijkt me ook een moeilijke beslissing over Lola :( Ff afwachten maar he...

Kyllian was ookal om 5.15 uur wakker, maar heeft daarna nog tot 07.15 uur bij ons geslapen.

Hier ook aan het werk en moet er nu weer vandoor naar een client. Vanavond uit eten met 2 clienten bij de Bickel Beer :D

10. Ooow lekker Monique. Ik ga morgenavond bij Betty Beer eten.

11. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Zo iedereen hard aan het werk ;) :)
    Ik heb net ff alles gezogen en gedweild..pff ook weer gehad! Amy ligt lekker te slapen.

Monique, ga je vaak met cliënten mee uit eten?En waarom is dat dan?

Sap, fijn zeg dat Lieke goed geslapen heeft. Uitslapen leert ze nog wel, hoop ik voor jullie :)

Kelly, nog een (werk)vraagje voor jouw.. ;) :) Als je getrouwd bent, moet je dan nog in een testament vastleggen waar je kinderen naartoe gaan als je komt te overlijden? Als je getrouwd bent en je legt niks vast, komen je kinderen dan vanzelfsprekend in de familie terecht? Nou dat zijn nog eens vragen heh :confused: Vast dank je wel!

Ik ga mijn cappuccino opdrinken, tot later!

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Zo alles goed hier?
    Met mij wel.
    Beetje moe maar hoort erbij he,mij hoor je niet klagen.

Wat een schattige foto van toen de kindjes nog zo klein waren.

Sap:En Lieke zo lekker geslapen in haar nieuwe grote bed,knap hoor.En nu blijven volhouden he.

Am:Bedankt voor je lieve post XXX :)

Linda:Hoe gaat het nu tussen jou en Chiel?Nog ruzie?Hoop van niet.

Verder weinig nieuws,de sneeuw is alweer verdwenen.

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ow en heb net nog een testje gedaan :oops:
    Ik voel eigenlijk weinig dus moest effe checken of de test nog duidelijk aangaf,en ja hoor binnen 2 sec 2 hele vette strepen. :)

14. Nee zo werkt dat helaas niet. Als jullie dadelijk getrouwd zijn en jij kom bv te overlijden dan gaan Milou en Amy naar Gerard toe en als Gerard komt te overlijden dan gaan ze naar jou, daar hoef je geen testatment voor op te maken als je getrouwd bent, maar als jullie beiden te komen overlijden, dan is het handig om een testament te nemen. Jullie kunnen dan zelf de voogd aanwijzen die jullie geschikt vinden.
    Als jullie dat namelijk niet doen dan zullen ze waarschijnlijk naar een pleeggezin gaan en dat willen jullie vast niet.

15. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Brennie: wij hebben laatst ook testament aan laten passen (was nog steeds van toen we samenlevingscontract hadden, zonder kinderen dus). Zijn toen naar de notaris geweest hiervoor en tjeetje... je krijgt wel doomscenario's voor je kiezen. Maar wel erg goed om na te denken over wat je wilt.

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Brennie: Zoals Kel t beschrijft klopt t helemaal. Automatisch gaan de kids naar de nog overlevende ouder. Daarnaast is het handig om een voogd aan te wijzen. Wij hebben john zn zus gevraagd en in t testament laten opnemen.

Lydia: De kindjes waren op die foto de in 10e levensmaand. Idd Marijn zn leeftijd. Al lijkt Marijn nog veel kleiner dan onze kindjes toen. Hihi weet nog dat jesse overal naartoe kroop en ging staan. Jill zat ook altijd op iets te knabbelen op die leeftijd.

Sap: Wat goed dat Lieke heeft doorgeslapen vannacht in t grote bed. Ook niet eruit gekomen? Doorzetten nu. Goed dat je t ledikantje hebt weggehaald. Kan ze daar niet meer naar vragen.

Trena: Ja joh je bent echt wel zwanger hoor! Ik heb ook nog een Cb digitaal hier liggen, je weet maar nooit of we em ooit nog eens nodig hebben om t een of ander uit te sluiten. Jammer dat de sneeuw weer weg is.

Lin: Hoe is t tussen jou en Chiel? Lucht alweer geklaard? Ging t weer over een 2e kindje? Niet leuk als je ruzie hebt! Hopelijk is t nu weer goed.

Kel en AM veel plezier bij de beren! Altijd lekker!

Ga ff Jill uit bad vissen, die roept momenteel om en om papa, mama,papa,mama en net zo lang tot we JA Jill zeggen. Hihi, sukkel.

Vandaag weer gewerkt. Hele dag gebadmintond, althans de kids, was dus voor mij erg saai, heb dr maar een beetje bijgehangen en de tijd bijgehouden. Nou ja, rustig aan maar dus. Vanavond op tijd naar bedje toe. Heb dr nu al zin in.

Kom later nog ff kijken.

Liefs

17. Zo ben ook weer lekker thuis. Daynah ligt inmiddels alweer op bedje, die werd vroeg thuis gebracht.

Morgen weer lekker vrij en morgenavond uiteten met 3 andere collega's van mijn oude vestiging. Jummie. Altijd lekker.

Ik ga ff strijken....bleghhhhhhhh.

Zap: Saaie dag dus voor jou op het werk. Kan je dan niet meedoen met de kids of is dat niet de bedoeling dan.

lfs

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ben ook weer thuis, we waren er al om 5 uur gaan eten dus tenminste niet te veel over uren ;)

Kelly: jij gaat dus naar Betty morgen hihi. Lekker hoor! Ik ben weer voor de spareribs gegaan!

Brennie: ik ga niet zo vaak met clienten uit eten hoor, wel soms ergens wat drinken ofzo. We gingen nu met 2 clienten waarvan ik van 1 persoonlijk begeleider ben. Van die andere ging ook de persoonlijk begeleider (lokatiehoofd) mee en nog 2 begeleiders die ook bij hun over de vloer komen. We zijn met de kerst uit eten geweest met clienten, maar deze 2 passen daar echt niet tussen, ze zouden te veel prikkels krijgen. We gaan 2x in het jaar apart met hun uit eten en ze kiezen zelf dan voor de Beren :D

Fajah: haha toch nog maar een test gedaan. Je bent gewoon super zwanger! Zelfs weinig kwaaltjes nog, lekker hoor.

Robine: mag je zelf het programma voor de kids bedenken? En idd kan je dan zelf niet mee doen of had je ook niet zo'n zin ;)

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zo ben dr weer ff!

AM ik ken die berentent dus echt niet..haha. Wel gezellig ff happie eten. Is Kyl ziek las ik? Hoop dat hij weer beter is inmiddels.

Kel was jij nou al weer begonnen met dieet? En wanneer en hoe ging bij jou de knop om. Ik wil ook zo graag maar dan is het avond en weer lekkere happies en ik haak af...

Robine nog maar 2 weekjes en jullie weten wat het wordt! Heb je een gevoel wat het wordt? En ruzie was gewoon alles bij elkaar. nog een kind verhuizen etc. Nu natuurlijk sowieso niet lekker en spanning door zn vader..pff gaat een zware tijd worden ben ik bang.
    Leuke foto, was Apenheul toch?

Lis met wat was jij nou aan het afvallen, geef die link nog een keer.
    WEl goed dat je al geregeld hebt bij notaris. Wij moeten dat nog steeds doen...Marijn al weer bijna 10 mnd gaat echt veels te snel zeg..pff

Brennied had jij dat na negen maanden ontzwangert? Ik had dat echt pas na ruim een jaar, tenminste ook dat ik het gevoel had er weer in te zitten zeg maar, ritme gevonden enzo en kunnen omgaan met het naar de creche brengen. Vind het jammer dat ik je nu nog steeds niet heb gezien...
    Hoe gaat het met Amy en Milou? En jij blijft trouwens druk heh...eerst twee kindjes en nu net Amy geboren en dan straks trouwen...al druk bezig met de voorbereidingen.

Ik voel me weer niet lekker. Heb hele gekke dikke keel pijn in mn rug. Getver het is toch nergens goed voor dat winterweer dat dan weer koud en dan weer warmer...pfff.

Hier verder ok. Jaime is wel weer ff in fase van bijdehand zeg. Mocht dr nagels al 2 weken niet knippen. Zat ik vorige keer half uur die nagels te vijlen heh nou dat doe ik dus niet meer. Ben net wel beetje boos op haar geworden dat ze constant niks wil en over alles wil ze onderhandelen heh. Kom uit bad...neee en dan flikt ze het gewoon te zeggen mag ik een chocolaatje en lachen erbij niet normaal.
    Wordt dus weer ff fdoorpakken hier.

Oh nog voor sap sterkte met je hondje. Is zo zielig! Hond is toch anders dan een kat heh. Knuf.

Nou verder niks. Ik ga bankhangen en op tijd naar bed.

lfs

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: beterschap! Is het tussen jou en Chiel wel weer opgelost?
    Kyllian is niet ziek hoor, maar had gisteren gespuugd.
    Nou ga een keer mee naar de Beren zou ik zeggen!
    Die Jaime is lekker aan het uitproberen hoe ver ze kan gaan zeg! Pittig dametje ;)

Deel Deze Pagina