Ja wel wat opgelost maar niet helemaal. Heb gewoon het gevoel alsof ik tegen een deur lul en hij legt alles weer terug. Zo respectloos ofzo. Oh jij wil dat los het maar op dan en overtuig mij dan maar waarom. Hij gaat dan dus volledig voorbij aan mijn gevoel is gewoon puur praktisch gericht dan. Ik word gewoon moe van dat gedoe ook omdat ik ook heel druk ben en zoveel in huis doe enzo.
Goedenavond, Sap: goed hoor dat Lieke de hele nacht in dr grote bed geslapen heeft! Dag ledikantje......over een tijdje ligt daar jullie 2de wondertje in te slapen, kun je je t al voorstellen? Monique: aaaah, wat leuk zeg die fantasie van Kyllian! Mooi om te zien he hoe ze dan nu gaan spelen, de meest gekke dingen verzinnen ze. Voorlopig dus ff niet voor nr 2 gaan? Je moet doen waar jullie je goed bij voelen, misschien is je juist even op iets anders richten ook wel ff goed. Maar gun het jullie zo! Kel: mmmm eten bij de Beren, lekker hoor! Lekker weekje voor je, zaterdag ook al lekker eten met zn vieren, heb jij al een idee voor dan? Trena: hihi, toch nog ff een test gedaan, blijft leuk he! Welke mensen in je omgeving weten van je zwangerschap? Zaph: saai dagje dus voor je, vandaar dat je tijd had om te sms-en...haha Goed hoor dat je nog steeds sport,en idd eerst maar ff nog dikker worden voordat je richting de 65 gaat Aaaah, wat een lieve foto ook, Jayna met een mini staartje...hihi Brennie: nog lekker aan het genieten van je verlof, heerlijk hoor! Slaapt Amy veel overdag? Wanneer moest je ook alweer precies beginnen met werken? Lydia: gister nog getennist op de WII? Tennis je dan tegen Wes? Ik heb vanavond nog ff tegen Len gespeeld, maar kan echt niet van m winnen......grrrr..... :x Linda: Jaime ook weer ff in een testfase dus, erg is dat he hoever ze soms kunnen gaan dan. Beterschap verder voor jou, niks aan het dit winterweer! Hoe is het verder thuis? Lucht alweer een beetje geklaard tussen jou en Michiel? Ik hoop het voor je. Hier een druk werkdagje gehad. Kids waren echt hyper. Vandaag heb ik me trouwens ook nog over laten halen om met nog 7 collega's 5 km hard te gaan lopen op 7 juni, tijdens de marathon van leeuwarden Gaan binnenkort beginnen met trainen....hahaha ....ik en trainen.....heb een conditie van 0 ! Mooie uitdaging dus voor me. Het scheelt dat nog 4 collega's geen conditie hebben. Ga ff bakje koffie zetten, fijne avond! Liefs Sem
ow sorry, lees t nu pas. Lastig hoor dat hij vooral praktisch denkt, lijkt me best moeilijk organiseren ook voor jullie met drukke baan en huishouden er bij. Hopelijk kun je alsnog met m over jouw gevoelens praten,sterkte ermee!
Pfff dat lijkt me wel vermoeiend Lin. Herken het wel een klein btje hoor. Djurre kan ook erg hard zijn, hij heeft altijd gelijk enzo. Hoop dat jullie er uit kunnen komen samen.
Hai, Am: zo lekker gegeten dus en ik snap um De beren ken ik ook helemaal niet..hebben ze hier niet maar klinkt lekker! Sens: lastig zeg dat chiel zo doet, en dan nu ook nog extra spanning door zijn vader. Ook aan jezelf denken en af en toe wat tijd voor jezelf nemen. Succes! Drukte valt hier wel mee moet ik zeggen...bruiloft wordt niks groots en speciaals. Gewoon trouwen in gemeentehuis en later naar mijn ouders waar wij ons tuinfeest geven met directe familie en vrienden. Jaime zo lekker bijdehand, moest lachen om d'r chocolaatje Dank je voor jullie reacties mbt testament. Moeten we dus maar op laten maken, gaat weer geld kosten Geldklopperij! Hier wordt nu voetbal gekeken, heh Semmi maar er wordt hier heel wat afgescholden op het moment. Milou en Amy gaan de laatste dagen tegelijk naar bed...heerlijk! Milou ook zo leuk met praten. Pakt ze de kleurboeken en voor mij ook een apart vel. 'ga maar schijven mama'...nou dan maak ik een bootje ofzo..kijkt ze ernaar, zegt ze ...'goed zo mama!' en gaat ze klappen
Haha die Milou wordt later schooljuf Kyllian tekent op het moment vaak Kabouter plop of sinterklaas (en piet en paard). Van sinterklaas komen we volgens mij nooit meer af, die komt nog regelmatig voorbij, ookal zegt hij daarbij wel ' sinterklaas Spanje huis toe' .
Vandaag belde VGZ trouwens voor een eerdere datum voor mijn mri scan van mijn schouder. In helmond zou het pas 30 maart kunnen. Ik kan volgende week terecht in Antwerpen of Amsterdam. We gaan voor Amsterdam, donderdag ff bellen en kijken wanneer het dan precies kan. Sem: Verlof tot 6 april Amy slaapt aardig overdag. Denk zo'n 2 uur tussen iedere voeding. En ff 5 km hardlopen ach je hebt nog ff de tijd
haha hier net zo. Heb ik haar juist een paar dagen niet meer over sinterklaas horen zingen, komt de microfoon voorbij (die ze met sinterklaas gekregen heeft) en ja hoor..sinterklaas kapoentje wordt weer gezongen Ook 'ooh denneboom' heeft ze vanavond nog gezongen
Jeetje dat het zo vol zit voor een MRI scan zeg! Ritje A'dam dus, maar dan heb je het iig gehad. En word je dan daarna in hetzelfde ziekenhuis geopereerd?
Ja de kerst heeft hier ook indruk gemaakt Hij ziet buiten heel vaak een kertboom. Vanmorgen had hij nog gelijk ook, bij de buren van mn moeder stond een dennenboom in de tuin
Komt omdat ik een MRI-Arthogram ofzoiets moet laten maken. Er moet een vloeistof in mijn schouder gespoten worden en dat wordt niet overal gedaan vandaar dat ik alleen deze 2 opties had. Ik neem aan dat ik dan bij mijn eigen orthopeed de uitslag hoor en evt. geopereerd word.
Oww vandaar, vond het al wat vreemd. Heb op een ziekenhuisafdeling gewerkt waar clienten regematig een MRI scan moesten en dat was toch snel te regelen.
Oh ik dacht al dat Jaime de enige freak was . Sinterklaas komt hier ook nog regelmatig voorbij. Net zag ze een reclame van Bol.com en toen ook weer...sinterklaas. Ik zeg dus ook steeds dat hij in spanje is. Ben bang als we daar straks weer op vakantie zijn dat ze dan gaat vragen of we ff bij die ouwe langs kunnen gaan..... Brennied wel vervelend dat je dan zo ver moet zeg...eigenlijk slecht heh dat het zo gaat. Jaime zingt met name sesamstraat....alles blauw is haar favoriet..haha. Oh en een nieuwe op kdv...Olifantje in het bos, laat je mama niet meer los ofzo, tenminste dat zingt ze dan heel hard en vooral heel vals...Een zangeres zal het nooit worden..misschien lukt die piano nog wel straks..
Olifantje in het bos wordt hier ook veel gezongen, idd van het kdv Kyllian maakte er in het begin altijd van ' olifantje in het bos, laat je mama in het bos' Het is trouwens laat je mama nou niet los Sens (anders raak je de weg nog kwijt en dan heb je later spijt). En ook heel hard gezongen/ geschreeuwd, dus ook hier geen zanger
Haha nou dan zingt Jaime het verkeerd hoor..hahahah. Ik kende dat lied dus helemaal niet heh..hahah. Ze begon er ineens zelf over. zingen liedje bla bla. Zeg nou zing het dan eens van dat olifantje en toen kwam ie..haha. Gister zei ze dat ze: jaaaa bij opa en oma koppie thee drinken met chocolaatje. drie chocolaatjes..1 (met dat vingertje erbij) voor opa, een voor oma en een voor jaime..hahahah. Michiel dacht dat ik dat had ingestudeerd met haar maar ik wist van niks... Meiden slaap lekker alvast want ik ga zo mn bedje in. lfs
Heerlijk hoor dat geklets! Kyllian wilde ook een keer een bepaald liedje zingen, weet niet meer hoe hij het liedje noemde...maar had dus ook geen idee welke hij bedoelde of ik kende hm dus gewoon niet. Wel frustrerend hoor, Kyllian vond het niet leuk dat ik hm niet kon zingen met hm.
Goeiemorgen, Rustig hier geweest gisteravond! Een echt kdv-liedje..olifantje in het bos Hier ook regelmatig en dan pakt milou mijn heel stevig vast haha. Monique, volgens mij is het liedje wat je bedoelt: met de vingertjes..met de vingertjes..met de platte platte handjes...zoals ik me nog kan herinneren (had je hier toch gepost toen?) Ik heb het geluk dat mijn zussen op kdv werken, als ik een liedje niet thuis kan brengen komen zij het ff zingen En hoe hebben de kindjes geslapen? Vandaag weer psz-dag voor Kyl, Daynah en Jill? Straks nacontrole bij de vk, zal wel niet veel voorstellen. Daarna ff naar een vriendin, denk ik. Hier ligt trouwens ook sneeuw Ik gok een mm of 2 maar het is wit. Amy moet na de fles steeds huilen ofja ze is boos dat ie op is. Nu hebben we er meer in gedaan maar dat helpt niet..als we d'r speen meteen geven is het goed. Zal ze de fles te snel leegdrinken dat ze dan nog zuigbehoefte heeft of moeten we ons ergens anders druk over maken? Tips?
Als ze met de speen tevreden is dan zal het wel zuigbehoefte zijn. Lijkt me niet dat ze dan nog honger heeft? Dan zou ze wel vaker een voeding willen toch? Druk maken moet je sowieso niet doen. Ow die liedjes, ik ken ze ook nooit. Heb dankzij peuterzwemmen wel 'in de maneschijn' geleerd. Bastian zingt aan tafel steeds iets van 'lekker smaken hap hap hap'. Ook heel vals. Sinterklaas heeft geen indruk gemaakt, de kerstboom wel (die staat nu buiten) maar da's logisch want die heb ik half januari pas opgeruimd. Sens, lastig dat mannen vaak zo praktisch zijn. Alsof het alleen maar gaat om het oplossen van problemen. Die zitten echt op een ander niveau hoor. 8) Succes Semmi! Gewoon rustig opbouwen, dan lukt 't heus wel. Robine: eten is pas over een maand. Heb al wel opvang voor Bastian geregeld. En back-up voor de opvang. 8) Moet zo even de stad in, Bastians pyjama's worden te klein. Jawel, hij groeit echt!