Ow Trena, als je de kans krijgt om een keer naar Bonaire te gaan, moet je gaant t Is er zooooooooo geweldig. Ik heb er denk ik 1 van mn mooiste en leukste vakanties gehad(weliswaar met een ex vriendje, maar toch) AM: Had toevallig al ee shirtje besteld bij RBB voor Nout vandaag. Scheelde weer in de kosten, 3 euro en had nog 25 euro tegeod van de flyer van CP een hele tijd geleden. Vind overigens dat ze op simplycolors leukere plaatjes en kleertjes hebben. Wat heb je voor Kyllian gekozen? Kom later weer ff reageren, heb een hangerd op schoot en moet een plaatpizza maken, mmmmmmm Liefs
Owww geweldig Bonaire. Moet je zeker een keer naar toe gaan Trena. Wij zijn een aantal jaar geleden naar Curacao geweest, was ook super. Ik ga er zo van door. Sabino komt net thuis. Zap: geniet van je pizza. Ook erg lekker. Heb voor Sabino en Daynah lasagna gemaakt.
Mmmmmm Lasagna en Pizza klinkt allemaal lekker zeg. Wij eten macaroni.Ook lekker. En ja als ik de kans krijg ga ik zeker naar Bonaire hoor,alleen zal het er dit jaar niet meer van komen vrees ik.Volgend jaar met 3 kids dan maar.
Trena: lekker zeg een vakantieadresje op Bonaire Djurre keek in de kast en zag hij de chocola die ik van jou gekregen heb...zegt ie jeetje je bent duidelijk ongi Gelukkig had ik een excuus dat ik het niet zelf gekocht had haha. Hij vond het trouwens ook erg lief en lekker ! Zaphra: lekker zeg zelfgemaakte pizza. Heeft Jill ook meegeholpen? Ik heb geen bijzonder shirtje besteld hoor. Heb een donkerblauwe polo met achterop een streepjescode en daaronder 01112006 Als kraamcadeautje is het idd leuk om iets te bestellen daar of bij simplycolours. Kelly: en wat ben jij nu aan het eten bij Betty? Sappie: is het vandaag nationale pizza dag? Hier geen pizza, maar broccoli, aardappel en saucijsje.
Vanmiddag heeft Kyllian 2,5 uur geslapen. Daarna op zn fietsje naar Stan gegaan en om half 6 weer terug gefietst.
Sap: Zelf gemaakte pizza? Die zijn t lekkerste hoor! Al was ie hier wat hard geworden omdat John een uurtje later dan gepland thuis was . Nou ja, hij was wel lekker. Fajah: Macaroni is ook heerlijk! Eten wij ook zeker 1x per week hoor, is ook t enige waar Jill van smult. Ga eens kijken wat er op de tv komt, Jill ligt er net in omdat papa wat later was. Eindelijk dus weer ff rust in huis Meiden, fijne avond! Liefs
Goedenavond, Trena: oooh lekker zeg een keer naar Bonaire, lijkt mij ook wel wat. Deze zomer slaan jullie de vakantie dus over? Jullie zitten gelukkig dicht bij zee, dus met een beetje mooi weer is t in nederland dan ook leuk voor de kids. Zaph: gefeliciteerd met de kleine van jullie vrienden. Nout is idd een leuke naam. Heeft de pizza gesmaakt? Kel: jij zit nu vast lekker bij de Beren te smullen...mmmm...We gaan er zeker een leuk weekend van maken Sap: Lieke dus ook al helemaal in de carnaval stemming, leuk dat ze daar aandacht aan besteden op het kdv. Veel succes met je clubbie vanavond! Len was idd niet blij, maar voor mijn clubbie ook wel weer goed En ik weet t, positief blijven denken, ga het ook weer proberen! Monqiue: leuke middag gehad bij je vriendin? Jongens leuk gespeeld samen? Ken je die vriendin van de zwangerschap van Kyllian, of al van daarvoor? Vanmiddag was t gezellig met t buurmeisje. Jayna moet dan alles laten zien en zegt wat wel en niet mag....wijneus, alsof ze zelf altijd zo goed luistert. Heb vandaag Faya haar kast weer opgeruimd. Maat 62 voor een deel ook alweer opgeruimd en weer heel wat 68 er in wat van Jayna geweest is. Had nog veel leuke kleding. Kast puilt nu echt uit met de setjes die ik ook nog nieuw voor Faya heb hangen Morgen werken en dan lekker weekend.....joepieee! Heb 'smorgens eerst cursus en 'smiddags gewoon op de groep, zal de dag vast snel gaan. Fijne avond! Liefs Sem
Zo he Faya alweer maat 68, dat gaat snel! En wijsneus Jayna haha. Ik ken die vriendin idd van de zwangerschapscursus. Ze is nu hoogzwanger van de 2e (27 feb uitgerekend). Heb met 2 van de cursus veel contact en zijn goede vriendinnen geworden. Met de anderen ook nog wel contact, maar iets minder. Terwijl we tijdens de cursus dus echt amper contact hadden met elkaar, kwam pas erna
Zaph:Ow echt eet Jill alleen veel als het macaroni is? Vaker eten dan Sem:We gaan denk ik wel een weekje weg vd zomer ,maar dan dichtbij.Of naar de Ardennen ofzo.We zien wel.Vliegen ga ik niet doen nu. Hihihih die Jayna,grappig hoor dat ze alles ging uitleggen. Heb een mailtje gestuurd naar de kraamhulp die hier was toen Yorben geboren is en heb verteld dat ik zwanger ben. Ze zou er alles aan doen om weer te komen ´kramen´als het zover is. Hele leuke vlotte meid,even oud als ikzelf. We mochten in Augustus zelfs op haar bruiloft komen,zo lief.Dus ik wil heel graag dat zij weer komt.
Zaphra: hier wordt macaroni/ spaghetti ook als 1 van de weinige dingen goed gegeten. Morgen eten we macaroni, dus ben benieuwd want vandaag at hij geen enkele hap van zn avondeten.
Wel leuk monique dat je nog steeds contact hebt met de meiden van zwangerschapscursus.Zou je dat weer doen als je zwanger bent? Ik heb geen 1 keer op gym of cursus gezeten eigenlijk.
Trena: leuk dat je de oude kraamhulp gaat vragen! Zit je niet aan bepaalde kraamzorgbureaus gebonden door de verzekering?
Nee hoor zo'n cursus (samen bevallen) hoef ik echt niet meer. Heb er zelfs tijdens mn bevalling weinig aan gehad, het moet je toch gewoon overkomen denk ik en dan merk je zelf wel wat het prettigst is. Verder was het veel informatie wat ik bijna allemaal wel wist vanwege mn opleiding. Gym zou nog wel kunnen, maar dat is niets voor mij hoor zo'n zwanger gymclubje
Het zusje van Lucinda is bevallen Zondag van een zoon,zijn naam is Djeden (net als Jayden dus) Vind het een beetje een rare spelling,lijkt net of ze niet goed kan spellen hahahha,maar ze zal het op deze manier wel mooi vinden zeker. Maar ik zou de andere manier van schrijven kiezen.
Gefeliciteerd! Nee ik zou het dan ook gewoon als Jayden schrijven, dat is Kyllian's 3e naam natuurlijk ook