November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    En wat is Kyllian zn 2de naam ook alweer?

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Robin (van mij hadden het geen 3 namen hoeven zijn hoor) Een 2e krijgt ook 2 namen en geen 3 ;) Als het aan Djurre ligt zouden het er zelfs 4 zijn.

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hebben Jelte en Yorben nog andere namen?

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Nee mijn kinderen hebben maar 1 naam.

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    De 3e krijgt er ook 1 dan? Heb je al over namen nagedacht? :D

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ja ook nu maar 1 naam
    En we zijn er al over uit.Voor beide geslachten. :)

7. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ja, eindelijk. Ben ik ook weer.
    We zitten al een paar dagen met een zieke Marijn. Echt niets mee te beginnen. Volgens mij waren het vorige week zijn tandjes, maar nu is hij ook aan het overgeven. Dus diarree EN spugen. Gister nog maar even bij de ha geweest. Die kleintjes kunnen zo snel uitdrogen. Nu maar aan de ORS (had ik zelf ook al bedacht natuurlijk) en even goed in de gaten houden (DUH). De blaren staan op zijn billen, zo zielig. En alleen maar op schoot willen liggen natuurlijk.
    Niet zo handig, zeker nu ik thuis aan het werken ben :)
    Nou ja, zoveel komt er nu niet uit mijn handen, maar goed. De was is alweer bijna weer opgevouwen :D

Trena: wie is Lucinda? Zegt mij niets :oops:
    En ik vind het op de manier van Jayden dan ook leuker gespeld. Maar goed, ieder zijn keuze toch?
    En een vakantie naar Bonaire lijkt me ook wel wat hoor.

AM: Kyllian ook aan de diarree he. Gelukkig dat ie verder niet ziek is. Marijn heeft nu ook nog tegen de 40 graden koorts.

Sem: nog even en het is 19 februari. Kan me wel voorstellen dat je het moeilijk vindt om het van je af te zetten hoor. Maar idd... jezelf ook niet te onzeker maken. Dit weekend in ieder geval lekker afleiding he.

Zaphra: Ja, hier gaat pasta er ook goed in. Verder is het ook niet zoveel. Ach, Jesse ziet er gezond uit, dus maak me geen zorgen. Maar het zou fijn zijn als ze eens iets zouden eten 's avonds he.
    's Nachts 6 keer eruit voor Jill... pfff... hoef je niet meer te wennen als de baby er is ;)

Sap: hoe is het met Lola?
    En wat goed dat het bij Lieke nu toch wel redelijk goed gaat he. Vraagt ze nu niet meer naar het ledikantje?

Sens: hoe is het met je? Al een beetje uitgepraat met John?

Nou, hier dus weer elke dag aan het wassen. Bah, is het nu niet van de poep dan wel van de kots. Bahbah. Hoef dit weekend niet meer te wassen. Gelukkig maar want zaterdag bij vrienden met aanhang en kinderen bij Breda afgesproken. We hebben nu besloten dat Wes maar thuisblijft met Marijn. Nou ja, blijven we nog met 5 volwassenen en 5 kinderen over.

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lydia:En je blijft maar sukkelen he met zieke kindjes.Arme Marijn toch.
    Lucinda is mn beste vriendinnetje,heb ik weleens vaker over hoor. ;)

Hier is het weekend begonnen,ik had zo geen zin vandaag,maar gelukkig is een ochtendje werken zo voorbij.
    Moet pas Dinsdag weer werken.

9. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi hoi,

Aah Marijn ziek :( Idd maar goed in de gaten houden als ie en spuugt EN diarree heeft..sterkte!

Fajah: lekker hoor een vakantieadresje in Bonaire :) zeker gaan als je de kans hebt!

Sem: lekker weekend voor jouw als je dit leest ;) En niet teveel piekeren hoor...vertrouw erop dat het goed komt! En flink genieten dit weekend! Eerste nachtje zonder Faya?

AM: hoest met Kyl? Nog dunne poep?

Robine, pizza zelf maken vind ik ook het lekkerst! Hier wordt op het moment ook niet al teveel gegeten, ja het vlees is zo weg maar nu de rest nog ;)

Hier eigenlijk weinig te melden..de meiden liggen op bed. Hoop dat Amy slaapt tot de volgende voeding want vanochtend wilde ze dus gewoon niet slapen alleen maar jengelen :( Straks maar ff naar de winkel toe, als het nog droog wordt vandaag.

Tot laters!

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Bedoel je niet Chiel Lydia ;)

11. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Fajah dus nu ook lekker weekend! En je kan dus nu weer oefenen met Djeden ;)

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hahaha ,nee het is het zusje van Lucinda en ik heb daar geen contact mee

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Denk ook dat Lydia Chiel bedoelt hoor Trena! Hahaha of John en Linda hebben nu wat uit te leggen!? Ik vind de spelling Djeden ook niet fraai.Ben benieuwd naar de namen die jullie hebben voor kindje 3!

Mo: Leuke namen heeft Kyllian. Robin staat hier ook nog op t meisjes lijstje. Ik vind t een stoere en leuke naam ook voor een meisje. Ach we zien wel, t wordt em ws toch niet hoor.

Lydia: Arme Marijn met zn tandjes. Die fase ga je nu weer in he. Balen hoor, zo zielig als ze er last van hebben. Ben je zelf alweer een beetje bijgetrokken? Niet meer emo?

Sem: Jeetje Faya alweer in mt 68. Weg babytijd. Dat vind ik na maat 74 zo jammer, toen was t voor mn gevoel echt voorbij met t ienieminie zijn.
    Weet nog dat Kel en ik gingen shoppen in Rotterdam en we allebei zoiets hadden van, gedsie nu al in mt 74!

Vanmorgen ff naar Ikea geweest. Nieuwe hoezen voor de bank gehaald en een kinderstoel voor bij ons aan tafel s avonds. Die andere die we hadden was zo groot en log. Deze is beter. Ga em zo ff in elkaar schroeven. Jill ligt er net in. Hopelijk slaapt ze lekker.
    Bij Ikea gingen we ff lunchen, ik dacht neem macaroni voor mezelf met tomatensaus en voor Jill een broodje. Wat denken jullie, madame heeft zowat mn hele bord leeggegeten! Vreetzak. Wel gezonde macaroni met allemaal biologische groenten. Overigens denk ik niet meer dat ik voortaan ga koken, t kost geen drol bij Ikea. Een bord macaroni, koffie(onbeperkt), chocomelk en een broodje, 4,35! Geen geld toch!?
    Heb nog voor de kinderkamer gekeken maar vind de kwaliteit toch echt niet zo mooi daar. t Is allemaal van dat hoogglans wit en heel dunne meubels, ik hou meer van het robuste en whitewash. helaas kost t dan allemaal wel weer wat meer, maar ja......

Ga nu ff schroeven.....

Laterz

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Is echt geen geld Zaph voor dat eten,wist niet dat het zo goedkoop was daar.Ik kom er nooit ,want hier zit geen Ikea.
    White wash is ook erg mooi,de baby meubeltje hier zijn ook dat kleur en blijft mooi.
    Straks hebben er 3 babys in gelegen en tis nog steeds als nieuw.
    Robin is idd een leuke naam,maar Robine vind ik ook erg leuk ;)

15. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Hahaha, wist je het nog niet Zap ;)
    Nee, was foutje natuurlijk. Bedoelde Chiel.

Is de kinderstoel al in elkaar geschroefd? Wat voor stoel heb je nu?
    Wij hebben voorheen zoveel Ikeaspullen gehad, ik ben er ook wat op uitgekeken, hoewel ze wel heel veel leuke dingen hebben.
    En ik had me dat ook al eens bedacht, altijd bij Ikea gaan eten. Ik rijd hier praktisch langs de Ikea als ik naar huis rijd ;)

Trena: ooops, vriendin van je. Meestal heb je het volgens mij over je vriendin dan, toch :oops:
    Voel je je al een beetje zwanger? De kwaaltjes moeten verder nog komen he? Meestal pas bij week of 6/7 toch? althans, dat misselijke kwam bij mij wat later.

Brennied: haha, is hier ook zo. Vlees wordt vaak nog wel gegeten, groenten niet. Nu al voorkeur he. Hebben je meiden nog lekker geslapen?

Wes gaat zo de ha weer bellen. Marijn is echt helemaal ziekjes. Het zijn nu zijn tandjes niet meer, want de luiers zijn eigenlijk al een paar dagen niet zuur. Was vorige week maar 1 of 2 dagen. Nu ook 40 graden koorts. Dus er zaten alweer 3 zetpillen in toen ik wegging om te werken.
    En met het weekend voor de deur, wil ik toch nog ff de dokter hebben gesproken (nah, Wes dan).

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ow nee he Lydia, Marijntje weer ziek :( Niet leuk!
    Kinderstoel zit in elkaar, heb deze gekocht

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30090476
    In t zwart uiteraard. Die Chicco is over een tijdje wel weer handig met de kleine. Hopelijk zit Jill dan op een gewone eetstoel.

Trena: Ik vind Robine ook een leuke naam.

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Er wil er weer eens eentje hier niet slapen,ga maar ff boodschapjes doen.

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lydia:Bij mn vorige zwangerschappen begon de ellende ook pas bij 7 weken,dus wss stilte voor de storm hier. :x
    Wel goed even ha bellen voor Marijn,beterschap

Zaph:Leuke stoel hoor.Yorben zit al op een gewone stoel als we eten.Wel handig hoor.

19. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Zap: zo'n stoel hebben mijn ouders ook voor de kinderen. Wel handig. Jesse bleef daar ook op zitten. Wat vindt Jill ervan?

Trena: blijft Yorben ook zitten in een gewone stoel? Heeft ie een kussentje onder zijn bips dan? Anders zit ie nog een beetje laag of niet?

O ja, ik vind Robine ook een leuke naam!

Morgen moet ik nog even terug naar ha, die wilde hem toch nog wel even zien. Pfff... jammer dat het vandaag niet meer kon. Morgen moet ik Jesse weer meeslepen. Nou ja, gelukkig vindt ie 't allemaal wel ok.

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Trena: Heb je een verhoging voor Yorben op je stoel dan? Jill kan op de gewone stoel dus echt nog niet over t randje van de tafel heen kijken hoor. Op deze zit ze denk ik wel lekker, gaan em zo uitproberen.

Lydia: wel goed dat je morgen nog even gaat met Marijntje, zo voor t weekend. Hopelijk valt t allemaal mee. Hou em maar goed in de gaten.

Heb zojuist nog een poging gedaan om Jill te leren fietsen op dr zijwieltjesfiets, maar ze snapt echt nog niet hoe dr beentjes heen en weer moeten gaan. Mama heeft er dus ruim een half uur achter lopen duwen, geen succes. Ga elke dag ff oefenen met haar tot ze t kan. Zo knap dat Jesse t wel al kan dat zelf trappen!
    De bloemkool en broccoli staan op, met gekookte aardappels en een jachtburger. Heb al trek, hopelijk Jill ook na dr bord macaroni vanmiddag ;) Hahaha.

Tot later!

Deel Deze Pagina