Haha, heb ik hem niet geleerd hoor. Heeft ie van 't kdv. Net als zijn schoenen zelf aantrekken, broek, jas... Soms wel vermoeiend, want dat wil je alles snelsnelsnel doen. Zoals gister toen ik naar de dokter ging en de tijd was vergeten en nog 5 minuten had. Dan is 't heel onhandig dat ie alles zelf wil doen hoor.
Zo Jill is al klaar, werkt toch beter als ze apart eet dan met ons aan tafel. Ze heeft wel 5 happen broccoli op en 3 stukjes vlees Zou t begin er dan eindelijk komen? Moest wel paaien met t vooruitzicht op een ijsje hoor, maar goed, t werkte en t ijsje wordt nu gretig opgesmikkeld. Lydia: Ben je de hele dag thuis op donderdag en breng je Jesse dan toch naar t kdv? Of heb je gewerkt? Knap hoor dat ie al zelf zn dingetje aantrekt. Kan me voorstellen dat t af en toe wel vermoeiend is ja. Nou waar blijft John.............barst vd honger.
Lydiaat is wel een lange dag KDV ja,maar ze zijn het gewend he. Yorben blijft netjes zitten op de grote stoel,en heeft geen verhoging,hij zit op zn knietjes en dat gaat goed. Zaph:Klinkt lekker je eten.Hier was het mihoen met prei,krabsticks en scampis erdoorheen.Goed zeg dat Jill toch een begin heeft gemaakt met eten.
Joepie weekend is voor mij weer begonnen? Zap: Hoera voor Jill met het eten Heeft ze iig meer op als Daynah. Hier is het gewoon weer als vanouds :x Leuk stoeltje ook van de Ikea. Lijkt mij ook wel makkelijk zo. Mss moet ik ook maar eens gaan kijken. Lydia: Arme Marijn toch. Hij is echt vaak ziek hoor. Hoop dat ze snel wat kunnen doen voor hem, want dit is ook geen doen voor jullie en voor hem is het ook iedere keer vervelend. Jammer dat Wes dan niet mee kan naar jullie vrienden, maar ja het is ook niet leuk als Marijn zo ziek is. Trena: Jij dus ook lekker weekend en dinsdag pas beginnen. Heerlijk hoor als je zo lang weekend heb. Verder kan ik niet teruglezen. Ik heb Daynah net op bedje gelegd. Hoop dat ze gelijk gaat slapen. Vanavond alleen thuis. Sabino is naar voetbal met vrienden, dus het is weer mama avond. Vind ik niet erg hoor. Heerlijk om de donderdagavond lekker alleen te zijn. Lekker keutelen dan. Ik ga zo ff aan de Wii? lfs Kelly
Hello, LIS: wat zielig dat Marijn ziek is geworden, diarree en spugen is idd geen fijne combinatie. Goed dat je morgen nog ff langs de huisarts kan. Veel beterschap voor Marijn! Zap: lekker gegeten dus voor weinig geld, en Jill vandaag dus eigenlijk supergoed gegeten. Lieke heeft ook een Ikea kamer maar hij is echt wel stevig hoor! Ik dacht ook dat het bed eerst een beetje wiebelig was maar dat komt denk ik omdat iedereen er daar aan ligt te beuken. Nu het bed hier gemonteerd is, is hij reuze stevig. Maar je hebt gelijk, de meer robuste meubeltjes waar je ook meer voor betaald zijn natuurlijk wel wat beter van kwaliteit. Kelly: jij al lekker weekend! Heerlijk hoor. Een avondje alleen zo af en toe is heerlijk hoor! Trena: goed zeg dat jullie de namen al klaar hebben! Wij denken nog steeds na... Verder kan ik niet lezen en weet ik het niet meer, sorry! Vanmiddag kwam mn zusje en had een kadootje voor de beeb meegenomen. Kreeg ik een tasje met kleertjes....jongenskleertjes . Mijn zusje is er vast van overtuigd dat het een jongetje is! Hahahaha, we will see! Morgen een halve dag werken en dan heb ik ook lekker weekend! Ga nu ff lekker nixen. Liefs Sap
Oh ja hebben jullie dit gezien? Stond op telegraaf.nl Echt shocking!Je moet het filmpje wel ff afkijken.. http://v.youku.com/v_show/id_XNjk1NzcwM ... ?full=true
Jezus Christus Sap wat een filmpje zeg,wat voor gestoorde ouders zijn dat nou joh,je kind een sigaret geven Ben er even van onder de indruk zeg!
LIS: arme Marijn ook aan het spugen en aan de diarree Je blijft zo idd wassen he, hier staat ook alweer en spuugwas te draaien. Trena: lekker ,lang weekend heb jij toch altijd Hoeveel ochtenden werk je ook alweer? Blijf je met 3 kids werken? Brennie: het is hier niet echt droog gebleven vandaag, hoop bij jullie wel. Nog eruit geweest? Zaphra: Robin vind ik voor een meisje ook leuk. Ikea kost idd niets, wij gaan er ook weleens eten Was er een keer met 2 clienten en toen hadden we taartjes, appeltje voor 80 cent geloof ik haha. Toch nog niet uit over de meubels? Kelly: lekker aan het keutelen jij? Sappie: whaahhh straks heeft je zusje het helemaal fout Nou dan geef je het maar aan mij hoor, jullie krijgen toch allemaal meiden, hier zit de jongensmama We zitten net eindelijk. Kyllian zat vandaag nog aan de zure luiers (bij oma) en vanavond heeft hij echt aller eruit gespuugd. het kwam er echt in golfen uit, bleghh. Geen koorts (nog) gelukkig. Morgen nog een dagje werken en dan ook lekker weekend.
Kyllian ook al zo ziekjes,zielig hoor. Ik werk 4 ochtenden per week.Is goed te combineren nu en na de bevalling denk ik ook nog wel.En als het niet lukt kan ik altijd een tijdje stoppen he.Als je wil werken is er altijd wel wat te vinden.Kan altijd weer de zorg ingaan
Monique: ach gos, arme Kyllian, hij heeft het toch nog niet helemaal goed. Heel veel beterschap voor hem! Vergeten te vertellen, Rick is vanochtend met Lola naar de dierenarts geweest om bloed te laten prikken. De nierwaardes en suiker zijn goed. We hebben nu weer voor 2 maanden antibiotica, een hoge dosis. Is het over 2 maanden nog niet over dan zien we geen oplossing meer en dan ben ik bang dat we dr moeten laten inslapen . Maar we houden hoop, duimen jullie mee?
Trena: Ja werk is er altijd wel, maar moet wel leuk zijn natuurlijk Heb de afgelopen dagen mailcontact gehad met een oud collegaatje (van mn vorige werk). Die was een jaar naar Australie en is nu weer terug...en jawel hoor ze is weer mijn collega alleen dan op een andere lokatie Zijn er al 3 achter me aan gegaan. We gaan binnenkort ergens wat drinken, klein reunietje.
Hahha, wilde de link van het filmpje in de lounge plaatsen maar had hem per ongeluk nog een keer hier neergezet
Ach gos arme Kyllian toch. Laten we hopen dat ie geen koorts krijgt dan. Dikke knuffel voor hem. Mijn duimen draaien voor Lola, Sap. Arm beestje. Sem ik blijf voor Vivienne gaan, alhoewel ik Anniek ook steeds meer verdacht ga vinden. Ik ga zo lekker mijn bedje opzoeken. Kan nu nog ff diagonaal liggen heh