November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ik ga ook! Truste!

2. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Vroege slapers hier ;)

AM: Kyl die spuugt ook wat af heh..zielig hoor! Heeft ie er zelf geen last van als ie spuugt of net erna? En wat een was moet je dan hebben...pff...beterschap voor hem!

Sap: wat een filmpje zeg :confused: Haha moet wel lachen om de actie van je zus, die wil zeker graag een neefje ;)
    Slaapt Lieke goed in d'r nieuwe bed?
    Jeetje 2 maanden ab voor Lola..hopelijk werkt het. Gelukkig was d'r bloed verder goed.

Robine, wij gaan weleens ontbijten bij ikea voor een eurie :) Ik vind ook wel dat ze er leuke spullen hebben, altijd leuk om rond te snuffelen.
    John nog een beetje op tijd thuis gekomen ;) Jullie eten dus vaker apart met Jill? Wat doet Jill dan als jullie eten? LIjkt me juist ongemakkelijk..ach ja is ook maar wat je gewend bent denk ik.
    Flink aan het oefenen dus met jill en fietsen :) Milou heeft het ook, net als jesse, geleerd op het kdv.

Kelly, trusten! Hoelang duurt dat nog 'wie is de ..mol?'

LIS: haha Jesse dus ook alles zelluf doen :) Hopelijk hebben jullie een beetje een rustige nacht!

Nou Amy heeft niet echt veel geslapen vandaag :( Milou record in tijden weer gehaald van 12-15 uur. Amy na het eten in bad gedaan en de fles gegeven en toen sliep ze gelukkig gelijk. Dadelijk nog een fles en dan weer de nacht door. Morgen hopen op een meer slapende Amy ;)

Zaterdag trouwens een verjaardag in Huizen..Milou en Amy gaan bij mijn ouders logeren. Je wordt wel heel makkelijk met een 2e :confused: zo lijkt het. Wel lekker hoor om er weer ff uit te zijn en bij te kletsen met iedereen daar. Ben benieuwd of ik er zaterdagavond ook zo over denk ;)

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Brennie: heeft Amy vannacht wel goed geslapen?
    Denk idd ook dat je bij een 2e een stuk makkelijker wordt en ook relaxter bent.
    Kyllian vindt spugen niet leuk nee, hij staat er dan heel zielig bij te jammeren en wil alles natuurlijk zo snel mogelijk schoon hebben....dus hup in bad.

Ik begin vandaag wat later want ik heb nog een afspraak tot 7 uur. Wel lekker hoor btje rustig aan doen 's ochtends ipv dat gehaast. Ga Kyllian zo naar oma brengen.

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen meiden,

Hier ook lekker weekend nu, heerlijk!

Sap: jeetje wat een bizar filmpje zeg! Die ouders deugen echt niet, en maar lachen...pffff.....zulke mensen zouden geen kinderen moeten kunnen krijgen! En wat gedurfd van je zusje zeg! We zullen zien of haar voorgevoel straks klopt....ik blijf op een meid gokken!

Monique arme Kyllian, weer spugen dus, hoe is het afgelopen nacht gegaan? Het zit m dus nog niet helemaal lekker. Beterschap voor je ventje!

Zaph: haha, die Jill aan de macaroni in de Ikea. Wij eten er ook vaak wel wat als we er zijn en is idd echt niet duur.Weten we waar we dit weekend moeten eten als de centen op zijn. Jayna eet ook beter hoor als ik er echt ff aandacht aan kan besteden. met elkaar eten is gezellig, maar dan gaat er toch minder in. Leuke stoel voor Jill, erg praktisch en neemt weinig ruimte in. En idd...vanaf maat 74 is het kleine er echt af he....gelukkig zit 68 nog ruim bij Faya. Moet nu echt niet te snel gaan. Vind deze fase zo leuk, zoveel lachen, beginnen met rollen, speeltjes pakken.....jaja....mooie tijd staat je straks weer te wachten meid!

Trena: wat leuk dat je ws zelfde kraamhulp kan krijgen als bij Yorben. Dan weet je tenmintste wat je hebt he!

Lydia: hoe is het nu met Marijn? Al bij de HA geweest? Goed dat je nog even gaat hoor voor het weekend, wel zielig hoor dat hij zo vaak ziek is, dikke knuf voor Marijn!

Kel: ik blijf ook bij Vivienne. Vond Rick gister ook wel verdacht, maar heb mezelf voorgenomen nu niet meer te wisselen van Mol...haha...Ik ga vandaag ook maar weer es op de WII, Len heeft n nieuw spel binnen en neemt m nu vaak in beslag. Jij nog vooral aan t tennissen?

Brennie: ja met een tweede ben je echt wel makkelijker he. Faya gaat idd voor t eerst uit logeren. Amy ook? Ik moet zeggen dat ik nu ook vooral zin heb om ff weg te gaan en tijd voor mijzelf te hebben. 1 nachtje is dan ook wel weer genoeg, maar zie er helemaal niet tegen op om de meisjes een nachtje te missen. Alleen maar weer leuk om thuis te komen. Scheelt ook dat ik weet dat ze bij mijn ouders in erg goede handen zijn. Jij ook alvast een heel fijn weekend!

Linda: hoe gaat het nu met jou? Nog kunnen praten mer Chiel? En hoe is het met je schoonvader?

Hier lekker dagje thuis. Ga straks maar vast tasjes voor de meiden pakken voor het logeren bij opa en oma morgen, aangezien ik daar morgenochtend geen tijd meer voor heb. Len gaat met de buurman naar de voetbal morgen, dus ook avondje voor zichzelf.

tot later!
    Liefs Sem

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Owja veel plezier in Nijmegen natuurlijk!

6. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Goeiemorgen,

Weer een vervelende nacht gehad hier. Marijn is veel aan het huilen en had de hele nacht 40.7 graden koorts.
    Vanochtend dus weer bezoekje aan de ha afgelegd. Marijn is niet uitgedroogd. Gister heeft ie best wel wat ORS en water binnengekregen en ook een paar kleine flesjes. En dat is er gelukkig niet allemaal uitgegaan. Wel heel huilerig, wil alleen maar lichamelijk contact met je hebben en dus erg hoge koorts. En alles wat er van boven in gaat, komt er gelijk aan de onderkant weer als heel waterige diarree uit.
    Maar ja... niet uitgedroogd dus, en zijn buik voelt verder ok. Tja, hoge koorts is erbij gekomen, maar ja. De diarree gaat vanzelf wel over. De verwachting is dat het na het weekend een stuk beter zal gaan :(
    En als je het niet vertrouwd, de HAP bellen.
    Wat moet je nou met zo'n dokter? Kom er een beetje met een kater vandaan hoor.

Sem: ja, gek is dat he. Dat je met een 2e toch ook wel meer kan hebben. Dat je het morgen wel ok vindt dat Jayna en Faya uit logeren gaan. Echt even tijd voor jezelf. Heb ik dus ook. Het naar mijn werk gaan, vind ik al tijd voor mezelf ;)

Zap: op donderdag werk ik ook hoor. Ik zou de jongens niet weg kunnen brengen zodat ik dan een dag voor mezelf heb. Ik werk 28 uur (3,5 dag) en dat vind ik ook meer dan genoeg.

AM: lekker dat je vanochtend even rustig aan kan doen. Kyllian wel doorgeslapen zonder te spugen?

Brennie: ja, met een 2e doe je wel makkelijker he. Ik kan Marijn wel beter laten huilen dan Jesse toen hij klein was hoor.

Nou, ik ga er eentje uit de keuken vissen. Roept me de hele ochtend al: Kikia, dan heeft ie even aandacht nodig. Wel zielig, want de meeste aandacht gaat nu naar Marijn.

7. Goedemorgen allemaal,

Zo hier weer een rustig ochtendje. Daynah op de psz, heb de boodschappen alweer in huis gehaald. Zometeen nog ff stofzuigen.

Sem: Ja heh het is Vivienne, dat denk ik dus ook. We zullen het zien over een paar weekjes weten we het.
    Ik ga zo ook nog aan de Wii, als Daynah vanmiddag gaat slapen. Vanavond komt er denk ik weer niets van.
    Lekker dat de meiden bij je ouders zijn morgen. Heeft Len ook al de tijd e kan ie lekker uitslapen.

Monique: Voor jou dus een rustig ochtendje. Is idd ook lekker al dat gehaast is niets. Is hier ook elke ma, di en do alleen maar haasten, maar goed we blijven ook veel te lang op ons bedje liggen.

Brennie: Ik denk dat de Wie is de Mol nog wel een paar weekjes duurt. Ze zitten op de helft nu denk ik.
    Veel plz van het weekend. Ook weleens lekker om kinderloos te zijn voor even dan. Je zal vast en zeker genieten.

Ik ga ff stofzuigen.

Lfs

8. Ach gossie arme Marijn toch. Wat heb je nou idd aan zo'n ha. Je wilt toch dat het snel overgaat bij je kindje. Lijkt mij ook erg moeilijk om je aandacht te verdelen met 2 kids. Ik hoop dat ie snel opknapt. Dikke knuffel voor hem.

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lydia:Arme Marijn nog steeds niet opgeknapt.
    Gelukkig is hij niet uitgedroogd dat is al heel wat.

Brennie:Leuk een avondje voor jullie zelf morgen,al zul je de meisje natuurlijk erg missen.

Meiden veel plezier in Nijmegen,lekker shoppen ,relaxen en doen waar jullie zin in hebben :) En fotos maken he?

Vanmorgen ben ik naar Lucinda geweest.
    Ik heb haar verteld dat ik zwanger ben en ze was zooooo blij dat ze moest huilen.
    Zelf heeft ze 2 zoontjes en wil geen derde meer.
    Ik zit erover te denken om haar peettante te laten worden.
    Zou het anders niet weten,want broers en zussen zijn al aan de beurt geweest.
    In ieder geval reageerde ze erg enthousiast. :)

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag,

Lydia: hou Marijn goed in de gaten hoor en idd als je het niet vertrouwd gewoon weer HA bellen, vind dat altijd zo link als die kleintjes hoge koorts krijgen. Kan me voorstellen dat je met een kater van de HA terug komt dan. Hopelijk heeft ie alsnog gelijk en is het na het weekend echt over, want dit is echt niet leuk meer. Nogmaals sterkte en dikke knuf voor Marijn. En ook voor Jesse natuurlijk, ook voor hem vervelend idd.

Kel: lekker hoor zo'n ochtendje ff door kunnen pakken als Daynah op de psz is. Ik schiet echt niet op met Jayna er 's morgens bij. Nu slaapt ze ff dus dan maar weer meteen aan de slag. Wii-ze nog!

Krijg net een mailtje van mn manager dat ons team bij de eerste 20 hoort van Jeugdhulp Friesland die zich opgegeven heeft voor die 5 km hardlopen en we dus door de stichting gesponserd worden. Krijgen t-shirt van Jeugdhulp Friesland en een presentje bij de finish...haha....nu kan ik er echt niet meer onderuit he.
    Nou ga gauw aan de slag in huis, kids liggen op bed en dan moet ik het er echt ff van nemen.

tot later!

Liefs Sem

11. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    aaaah, leuk joh Trena dat je vriendin zo enthousiast was. Hoe oud zijn haar kids?

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lucinda haar kids zijn 4 en 2 jaar.
    De jongste is 2 maandjes ouder dan Yorben.

Hahaha Sem nu kun je er idd niet meer onderuit he ;)
    Dat word hardlopen.

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Leuk Trena dat de kids beetje zelfde leeftijd als jouw jongens hebben.

Zo ff pauze, dweil net door t huis gehaald, zo verder met poetsen, bleeegh....maar ja, moet ff gebeuren he.
    Jayna heeft trouwens vanmorgen een half uur op het potje gezeten en ondertussen wat met mijn haarspeldjes gespeeld...ze vroeg er zelf om en zei dat ze moest plassen, dus alles uit en op het potje gezet...maar na een half uur zei ze `mama komt niks`...nah ja.....ze wil er in ieder geval weer op zitten, dus wie weet binnenkort.

vloer is wel droog nu denk ik, dus ga weer aan de slag.

xxx

14. Zo Sem jij bent lekker actief bezig met schoonmaken. En Jayna half uurtje op het potje...hihihihihihi en dan zeggen dat er niets komt. Komt vanzelf wel. Ze wilt er iig weer op.
    En ja je kunt er nu echt niet meer onderuit met het hardlopen. Jammer dat je ver weg woont anders was ik je komen aanmoedigen.

Trena: Wat leuk dat Lucinda zo blij was dat je weer zwanger was. Je heb gelijk om haar als peettante te doen toch, als je dat wilt. Gewoon doen.

Hier net een uurtje op de Wii gestaan. Ben dus weer lekker actief geweest. Als Daynah zo wakker is ga ik nog maar ff naar buiten toen met haar. Zonnetje schijnt hier, dus wel even lekker.

Mss vanavond nog even naar Trendhopper om te kijken voor een bed voor Daynah. Als Sabino tenminste op tijd thuis is.

lfs

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Leuk Kel op beddenjacht voor Daynah.
    En alweer op de wii gesport ,knap hoor,ben trots op je doorzettingsvermogen,ik ben helemaal geen sporter. :rolleyes:

Ik heb vanmiddag gewoon bijna 2 uur liggen slapen op de bank :oops:
    Had mn kussen en dekentje van boven gehaald en wou even liggen.Yorben lag in bed.
    Jelte zat tv te kijken naast me,en ben gewoon in slaap gevallen.
    Gelukkig is Jelte al groter en die vermaakt zich wel.

16. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi hoi,

Milou heeft vanochtend een stukje van d'r voortand gevallen :( door mij :oops: :oops: We waren aan het dansen en springen en een moment van onoplettendheid viel ze op de grond met d'r gezicht naar voren. Tand door de lip en er zat een stuk tand OP d'r lip :( Klein stukje maar..maar toch. Ze heeft er geen last van en heb het idee dat ze het wel 'interessant' vindt :) Volgende week moeten we toch naar de tandarts, moet ie maar ff kijken.

Verder geen reacties..sorry...gerard is ff met milou naar mijn ouders en ik zou voor het eten zorgen. Net boodschappen gedaan en straks weer visite van vrienden. Tot later meiden, kom morgen weer ff kijken!

Oja...heel veel beterschap voor Marijn...hij is echt ziek heh! Knuffel um maar lekker veel, gerum manneke :(

17. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Oooh voor ik het vergeet:

Sap, Zaph, Sem en Kelly...heel veel plezier in Nijmegen! Geniet ervan en shop ze!

18. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Brennie: ach arme Milou. Gelukkig heeft ze er geen last van. Idd even de tandarts naar laten kijken maar lijkt me op zich niet erg.

Semmi: :confused: dat Jayna een half uur op een potje blijft zitten, wat goed. Bastian heeft nog nooit een half uur stil gezeten, laat staan op een potje. :) Jammer dat er geen plas kwam maar wel heel goed dat ze het zelf aangaf.

Kelly wat ben je goed bezig op de wii!

LIS: beterschap voor Marijn. Sneu hoor. Goed dat hij wel wat drinken binnen houdt.

Leuk Trena, je vriendin als peettante.

Sappie: dat filmpje kan toch niet echt zijn? :confused: Dat kind rookt ook echt alsof ie zijn hele leven nog niet anders gedaan heeft. Bizar.

Monique: Kyllian alweer spugen? Hardnekkig zeg bij hem. Wat zielig dat hij dan zo staat te jammeren. Kan het me voorstellen trouwens, is ook heel vies.

Robine: hier nog een enorme pasta fan. Dacht dat het aan zijn Italiaanse opa lag maar hij is dus niet de enige. :)

Hier een lekker dagje gehad. Heerlijk die zon, het leek wel voorjaar!

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Meiden dank voor de ''veel plezier wensen'' komend weekend in Nijmegen. Geloof dat alleen Len t goed bekeken heeft door de meisjes uit logeren te laten gaan ;) Hahaha. John heeft ale en heel programma gemaakt voor t weekend. Morgen ballenbak en Mcdonalds, zondag zwemmen. heb al 2 stapeltjes kleding moeten neerleggen voor beide dagen, want hij kan dr echt niet kleden anders. Hahaha, loopt ze in rokje zonder maillot ofzo, of 3 kwart zomerbroek met blote benen. Dit is veiliger. Lol.

Lydia: Wil Marijn heel veel beterschap wensen! Hopelijk wordt ie gauw weer beter! Knuffel voor hem.

Brennie: Arme Milou, een stukje tand eraf. Dnek niet dat er wat aan gedaan wordt door de tandarts, uiteindelijk krijgt ze toch weer een keer nieuwe tanden he. Ennuh t alleen eten van Jill werkt momenteel als enige redelijk om wat binnen te krijgen, bij ons avondeten moet ze er wel bij zitten hoor, maar dan zit ze in ieder geval niet te klooien met dr eten!

Trena: Wat leuk dat je vriendin zo ontroerd reageerde op je zwangerschap! Heerlijk toch om t met haar te kunnen delen.

Sap: Die zus van jou heeft vast een voorgevoel?! Jongenskleding. Hahaha, nou ja., mocht t geen jongen zijn dan hebben wji er vast 1 tje en kunn je de kleertjes weer inpakken voor ons ;) Hahaha. Ik duim voor Lola!

Sem en kel: Tot morgen!

Allemaal: Fijn weekend! En tot zondag!

Liefs

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Die Mirjam, die verlangt echt naar de zomer he! :)

Deel Deze Pagina