November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond meiden,

Zo meisjes slapen lekker, alle spullen gepakt, voor de meiden en mijzelf, nu lekker bankhangen en strals na de laatste voeding van Faya naar bed.

Brennie: aaah, arme Milou met dr tandje. Gelukkig heeft ze dr verder geen last van en is t dr melkgebiktje! Kan me wel voorstellen dat je er van schrok.

Kel: goed hoor een uurtje actief geweest op de WII....ik heb t vandag alweer overgeslagen. Druk met schoonmaken en spullen pakken.....ach ben ook actief geweest ;)

Zaph: wat leuk dat John lekker op pad gaat met zijn dochter! Jij de kleren dus al klaargelegd...haha. :) ..hier ook hoor voor morgen. En briefje gemaakt wat Len mee moet nemen naar mijn ouders toe. Hij brengt de meiden eind van de middag pas naar mn ouders, vond het anders wel erg stil in huis. Denk dat het hier voor Len een knutsel en film middag wordt met zn dochters

Bedankt allemaal voor t wensen van een fjjn weekend, ik wens iedereen hier ook een fijn weekend.

Zaph, Kel en Sap, rij voorzichtig morgen, ik heb r zin in!

Tot zondag!
    Liefs Sem

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ik had t nog niet gezegd Zaph, maar vind je banner echt leuk!

3. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    He meiden,

even snel... vanmiddag had Marijn 40.9 graden koorts dus de vervanger van onzee ha gebeld. Die van ons heeft nl op vrijdagmiddag geen dienst. Echt een onwijs leuke vrouw. Wij waren ongerust en zij wilde die onrust wegnemen maar dat kon alleen als ze Marijn zou zien. En wat blijkt... hij heeft oorontsteking! Echt geen moment aan gedacht! Stom natuurlijk, maar goed. Hij is dus van de ab af van de kinderarts en nog geen 2 weken later is het weer zover. Gelukkig 5 maart weer naar KNO.
    Ook is hij erg verkouden. Snot loopt zo van neus in de keel en zijn keel is dus ook rood.
    Nou ja, nu weten we wat het is. Met de ab nu zie je hem opknappen. Nu slaapt hij weer lekker.

Zap, Kel, Sem en Sap: heel veel plezier morgen!

Ik kom morgen weer reageren.

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Jeetje had je eigen ha niet in zn oortjes gekeken dan? Wat stom zeg! Nou hoop dat hij nu weer snel opknapt! Goed van je dat je toch weer gebeld had!

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Brennie: achjee arme Milou, gelukkig had ze er geen last van en ach ze krijgen toch nog andere tanden he ;) Hopen dat daar niets mee gebeurd, het is zo gebeurd he.

Trena: wat leuk dat je het je vriendin verteld hebt! Ik zou het ook niet voor me kunnen houden hoor.

Zaphra: whaah zo ben ik ook hoor, alle kleertjes al klaarleggen. Ookal zie ik dan toch niet wat Kyllian aan heeft, wil gewoon niet dat de combinatie niet staat haha.

Kyllian heeft vandaag geen diarree gehad en ook niet gespuugd! Zal dus wel over zijn en ben blij dat hij niet echt ziek geworden is.

6. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi meiden,

LIS: jeetje arme Marijn, toch weer een oorontsteking. Wat een rare ha dan, met de achtergrond van Jesse en Marijn zou hij er toch aan moeten denken even in de oortjes te kijken. Gelukkig lijkt het nu beter te gaan. Dikke knuf.

AM: gelukkig lijkt Kyllian weer opgeknapt. Spugen en diarree is niet leuk.

Sem: goed van je alles gepakt! Hihi Len een knutselmiddag met de meiden, gezellig.
    Lieke gaat ook uit logeren hoor! Rick heeft verjaardag van zijn beste vriend. Voor hem ook een lekker vrij avondje.

Panda: lekker he t zonnetje. Doet een mens weer goed, ik geniet daar ook van.

Brennie: Jeetje, Milou is lelijk gevallen zeg! De tandarts kan er denk ik weinig aan doen. Gelukkig moet ze nog wisselen.

Trena: lekker hoor, even in slaap vallen. Gelukkig vermaakt Jelte zich wel even alleen.

Kel: en nog een leuk bed voor Daynah gevonden?

Hier ook bijna klaar voor morgen. Moet alleen morgenvroeg de logeertas van Lieke nog even inpakken. Papa vindt dat nogal lastig :) . Morgen gaat Lieke gezellig met papa naar de stad, samen shoppen en daarna gaat ze logeren bij oma omdat papa een feestje heeft s'avonds.

Ik ga nu ook afsluiten, lekker slapen zodat we morgen goed wakker zijn! Heb er onwijs veel zin in!

Tot zondag meiden,

Liefs Sap

7. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik ben er klaar voor! Over een paar minuten vertrekken!

Fijn weekend allemaal en tot zondag!

Liefs Sap

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Veel plezier lieve meiden ,had het al gezegt,maar doe het nog een keertje.
    Zal wel stil zijn hier ;)

Waar is Simone eigenlijk,die is volgens mij al meer dan een week niet geweest toch?

Heb erg slecht geslapen vannacht had rugpijn en hoofdpijn,hele nacht liggen draaien.
    Snap er niks van ,heb niks zwaars getild ofzo hoor.

Lydia:Die Marijn toch weer aan zn oren,houd het dan nooit op.Als je naar de KNO moet zullen ze mss niet lang wachten met hem te helpen eraan,zou wel verstandig zijn he?
    Yorben is er ook enorm mee opgeknapt,Jesse ook toch?

Zaph:Hihihi ik zou ook kleren klaarleggen hoor als Chris alleen bij de kids zou zijn.Die combinaties die mannen kunnen maken ,ongelofelijk.
    Chris zou alle kleuren bij elkaar aan doen.

Zag vorige week trouwens Ellemieke Vermolen nog met Sergio en haar kersverse beebje.Ze woont in Sluis he.
    Sergio is een vriend van mn broer.
    Blijft toch gek om haar dan af en toe tegen te komen,maar ze is echt lief en aardig in het echt.

Ga me nu douchen.

XXX

9. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Haha kan mij nooit iets schelen wat JP Bastian aantrekt. We hebben er sowieso weinig over te zeggen want hij wil alleen maar kleren aan die hij zelf heeft uitgezocht. En dat zijn niet altijd mooie combinaties. :)

LIS: oorontsteking, logisch eigenlijk. Arme Marijn. Goed van je vervangend ha, jammer dat je die niet altijd hebt.

Meiden, veel spammen straks he!

10. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Nou, ben benieuwd of die meiden al veel hebben gekocht!

Brennie: veel plezier vandaag. Weer even onder de mensen en niet zorgen voor de meisjes. Ook weleens lekker je.

Trena: dacht dat Sergio en Ellemieke in Knokke woonden?
    Mooi kindje?

En idd... Waar is Simone? Hopelijk gaat alles oke.

Wes is vannacht nog naar zh geweest met Marijn. Hij lag te vergaan van de pijn. Echt zo zielig. Het zijn ook zijn darmen. Hij weet niet hoe moet liggen of zitten. Hap gebeld en hij mocht toch even komen. Paraceramol mogen we ophogen tot 240mg per keer. Verder geloof ik dat we echt niet veel meer kunnen doen. Zo zielig want hij krijst uren achter elkaar van de pijn. Vannacht dus weer maar 4 uurtjes slaap gehad... Nou ja, komen we wel overheen.

11. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Wat zielig LIS. Erg dat je dan niets kunt doen he. Hoop dat het gauw overgaat.

12. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi hoi,

LIS: wat vervelend zeg van Marijn..hij is echt goed ziek zeg! En dan zo machteloos....sterkte voor jullie en heel veel beterschap voor Marijn!

Hopelijk is het voor de meiden in Nijmegen een beetje droog weer, hier regent het :( Ach in de winkels is het natuurlijk gewoon droog heh ;)

Fajah: Leuk dat je Ellemieke dan zomaar tegen kan komen :)

Monique, gelukkig is Kyl weer beter en hopen dat het nu weg blijft!

Haha kleren klaarleggen voor papa. Hier vaak ook wel hoor maar Gerard kan het wel als ie moet, ik moet zeggen dat het me ook niet erg stoort als ze er een dag 'gek' uitziet. Moet er dan wel om lachen.

De meiden liggen nu bij mijn ouders op bed. We hebben een supergaaf ding gekocht via gerard's werk. Een moov..10 in 1. Kun je van een bouwpakket super stoere duw-fietsen/wagens/noem maar op maken. Eigenlijk pas vanaf 5 jaar maar Gerard en mijn vader hebben geknutseld en vinden het geweldig! De site ervan... http://www.makeitmoovit.com/ heel erg leuk, vooral nu voor Jelte ;)

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ziet idd erg leuk uit Brennie,heb de site bij mijn favorieten gezet. ;)

Lis:Alweer naar de HAP geweest,tis echt zielig voor Marijn he.En jullie slapen dan ook weinig.Hoop dat het gauw beter gaat met hem.
    Ellemieke en Sergio wonen in Knokke ja,maar ze zijn ook vaak in Sluis hoor.Mooi kindje hoor.

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Zo niks meer geschreven sinds gisteravond.

Wij konden de zwangerschap niet meer verzwijgen dus de meeste hebben we op de hoogte gebracht,dus krabbelen op hyves is toegestaan ;)

Ben benieuwd hoe de meiden het in Nijmegen hebben gehad.
    We zullen het wel horen. :)

15. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Brennie: ziet er erg leuk uit. Heb hem ook even gebookmarked!
    Leuke avond gehad gister?

Trena: haha, dus toch maar verteld? Kan het me wel voorstellen hoor. Begin je al aan het idee te wennen?

AM: hoe gaat ie met jou? Uit je dip?

Ben ook benieuwd hoe het in Nijmegen was.

Hier weinig nieuws. Gisteravond hadden we een heel ander kind. Eerst had ie liggen slapen, maar toen Jesse naar bed ging, werd ie wakker. TOen heeft ie tot 23 uur nog de hele kamer door zitten kruipen. We wisten niet wat we zagen! We hoopten dan maar weer op een goeie nacht maar helaas... van half 4 tot half 6 weer in de weer geweest. Hij heeft dan enorme krampen, niet normaal. Hopelijk is het snel over, dit is ook niets.

16. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    EN net gewassen (alweer), gestreken en nu aankleden en wachten op mijn ouders, zus, kids en vanmiddag komen mijn schoonouders ook nog.

17. Hoi meiden,

Nou wij hebben een geslaagd weekendje in Nijmegen gehad. Het weer zat even niet mee, maar na de lunch gelukkig alleen maar droog geweest. We hebben gewinkeld voor de meisjes en voor ons zelf, tenminste Sem en ik dan, voor Zap en Sap niet, die kunnen de volgende keer weer los gaan...hahahahaha

Hotel was echt prima. Aardige mensen, schoon hotel. 2 kamers naast elkaar met een tussendeur en die hebben we open laten maken, dus 1 grote kamer hadden we.

Ik ben nu een halfuurtje thuis en heb Daynah nog niet gezien, die ligt te slapen......jammer hoor. Nou ja dadelijk lekker veel knuffelen als ze wakker is.

Ik ga ff een wasje draaien en dan zometeen naar mijn broertje die heeft zijn nieuwe bankstel binnen, dus die vroeg of ik zin had om even langs te komen.

Kom vanavond wel ff uitgebreid reageren.

Fijne zondag allemaal.

Liefs

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sluit me helemaal aan bij Kel dr verhaal! t Was een heel leuk en gezellig weekendje. Jill en John zijn nog niet thuis dus t is stil hier. Nog heel ff tijd voor mezelf dus.
    Sem en Kel hebben lekker geshopt, voor Sap en mij was t lastig omdat we een beetje rond zijn en niet weten wat er in onze buiken zit. Unisex shoppen is ook echt moeilijk. Wil t dus echt wel weten! Knap van Sap dat ze t wel op een verrassing houdt.
    Heb wel een sneeuwstorm gehad onderweg naar huis vanmorgen. Ook hier in leiderdorp sneeuwt t lekker. Helaas blijft t niet liggen :( Misschien later op de dag wel als t kouder wordt.

Lydia: Och die arme Marijntje. Echt zielig hoor dat hij zoveel pijn heeft. Hopelijk voelt ie zich gauw weer beter.

Trena: Grappig dat Ellemieke en Sergio vaak in Sluis komen en je ze tegenkomt. Zijn Chris en Sergio zulke goede vrienden dat jullie ook bij elkaar over de vloer komen of dat niet!?

Mirjam: Denk niet dat er gespamd wordt, hahaha. Sem heeft foto gemaakt van Sap, Kel en mij slapende op bed en we hebben nog 1 of 2 foto's in t restaurant genomen. Volgens mij hebben we alleen maar gegeten, gezeten en geshopt, hahaha. Weinig leuke foto' s dus voor hier op t forum, lol.

Ga ff wasjes draaien, heerlijk....uhum

Laterzs

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Welkom terug meiden,geslaagd weekendje dus.
    Jammer dat er geen fotos voor op het forum bijzitten,maar die slaapfoto kan toch wel hier geplaatst worden ;)

Zaph:Sergio is geen vriend van Chris hoor,maar van mn broer.
    Sergio zegt mij wel gedag maar dat is het ook wel.
    Zijn restaurant is in Sluis ,dus daar zijn ze vrijwel altijd wel te vinden he.
    Ik zou ook niet kunnen wachten tot de baby er is om het geslacht te weten hoor,ben er veel te nieuwsgierig naar,dus wil het zsm weten net al jij hahaha.

Kel:Veel plezier bij je broertje.

Lydia:Jammer dat de nacht weer niet zo voorspoedig verliep,maar hoe gaat het nu?

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    t Wordt hier witter en witter :) :) Let it snow let it snow let it snow..............
    John en Jill nog niet thuis :( Verveel me...........

Deel Deze Pagina