Sens: leuk naar de molens geweest. Kyllian kent ze geloof ik nog niet We hadden hier wel heel ff natte sneeuw, maar daarna veel regen. Had idd het kledingrekje op de site van de Ikea gezien, dus die gaan we daar halen als we de kast verkocht hebben.
En ik postte en mn internet vloog eruit..grrr. Ik zei panda wij hebben nog overwogen of overwegen nog een keer een weekje een huisje te huren in nl en dan een molen! Die heb je hoorde ik van een collega. Jaime ziet ze overal molens...zelfs hele kleine windmolentjes..haha. AM tips wat ik moet kopen voor carnaval. Had al een afropruik (enorm ding)
Hmmz helaas geen smurfenpakje, hij was al verkocht. Kan echt niets vinden. Heb natuurlijk wel dat narfenpakje voor hm, maar vond het toch niet leuk genoeg Wil iets wat hij ook herkent.
Owja Mega Mindy wilde je Dit zal Kyl ook leuk vinden, maar is van 4-7 jaar dus zal wel te groot zijn. www.fanpoint.nl/shop/image.php?id=17044&type=P
Link doet het niet Lin, maar volgens mij had ik dat pak wel gevonden daar. Ze hadden er ook Ioor pakken?
Ja die is het. Zag nu net dat ze ook kostuums voor volwassenen heeft... ARIEL kan ik ook zijn..hahaha. ARIEL met afro...whoooeeehaaaa
Hoi hoi, Gezellige foto's meiden van jullie weekendje Nijmegen! Fijn dat het zo goed bevallen is. Door: heel speciaal een tatoo met de as van Neil erin. Sens: Jaime de Nemo..leuk! Ze kijkt ook zo schattig zeg. Hier vanmiddag weer thuisgekomen en de meiden goed geknuffeld. Ze hadden het super gedaan. Amy ook lekker geslapen en tot 8.30 uur vanochtend. Fijn dat ze het zo goed doet, ook op een ander. Ons avondje was zeer geslaagd, eerst gegeten bij vrienden toen verjaardag neefje (werd 16) en eind van deze ochtend nog bij andere vrienden op visite geweest. Leuk om ze weer te spreken en zien. Net terug van vriendinnen en ook ff carnaval-overleg gehad. Zoals Sens en AM Wij zouden eigenlijk geen oppas hebben die zaterdag, mijn ouders zijn een weekend weg en iedereen wil natuurlijk carnavallen. Nu komt mijn broer met vriendin oppassen op Milou, Amy en Lenn Dus wij kunnen gaan stappen en mijn zus en vriend ook. We gaan nu met vriendinnen (in totaal 10) als Sterrenteam. Ik ga als 'poetsster' Een tot op mijn hoofd, schortje om en wat doekjes her en der..klaar is kees. Achterop hebben we dan allemaal een gouden ster met de 'naam'. Moet ik nog wel oefenen voor die tijd met rose'tjes
Hihi leuk met zo'n grote groep vriendinnen Brennie! Maken jullie die pakken dan zelf? Lekker dat jullie nu toch oppas hebben!
Hahaha Brennied dat klinkt heeel gezellig! Wel foto's maken dan willen we zien hoor! Ik heb besteld. Bij feestbeest.nl een discopak nog een gekke hartjesbril (roze) en nog maar een pruik, stijl zilver haar met pony...hihi. Kan ik kiezen of die of de afro...whoeeehaaa. Ik heb er zin in. Lijkt me echt lachen, heb dus nog nooit carnaval gedaan, je toen ik heel klein was... Deze jurk http://www.feestbeest.nl/feestartikelen ... opart.html
Is leuk! Een van mijn ooms heeft een molen. Monique: ja ik krijg nu mijn masage, JP was aan het bellen.
Ziet er leuk uit die verkleed kleidng allemaal,maar ik geef totaal niks om carnaval. Zal blij zijn als het voorbij is. Bij ons in de straat doen ze de stoet.Een uur lang worden die wagens voor mn deur verzameld tot de stoet compleet is om weg te rijden. Al die harde muziek door elkaar,je kan voorstellen dat het fijn is als ze beginnen te rijden Vandaag ben ik 6 weken,en gisteravond even overgegeven na het eten,nu heb ik nergens meer last van. Voel me wel steeds een beetje dizzy,zeker in de douche. Ga Jelte naar school brengen. XXX