Trena: Wowie een tweeling. Gelukkig is alles goed. Over 2 weken dus meer duidelijkheid of dat het andere hartje ook gaat kloppen. Wel spannend hoor. Kan je toch nog een ander ledikantje erbij gaan kopen. Monique: Heerlijk hoor 2 dagen vrij. Hoop dat je niet wordt opgeroepen dan. Kan je lekker genieten van je vrije dagen. Zap: Heh wat gek van je buikpijn. Mss toch wat rustiger aan gaan doen. Was het winkelen dan toch teveel voor je Sap: Veel plz vanavond met jullie vrienden. Gezellig hoor. Door: Mooie tattoo hoor. Hier weinig nieuws. lfs
Haha ja wie weet 2 meiden. Kan me je ongeloof helemaal voorstellen hoor, dat had ik ook! Zit bij jullie ook niet in de familie toch?
Ik zal morgen de echo spammen.Dan kunnen jullie de 2 vruchtzakjes ook zien.Je ziet ook in beide iets zitten,heel schattig.
Bij ons zit het aan beide kanten in de fam. Zaph;Gelukkig heb je geen buikpijn meer gehad,maar je moet wel wat rustiger aan doen hoor. Doorrachtige tattoo,heel bijzonder.
Trena: Jeetje meid, wat een dubbele''schrik''. Enerzijds dat t er 2 zijn en anderzijds dat 1tje t misschien niet heeft gered. Afwachten dus maar. Gaat ze dadelijk ineens van 2 naar 4 kids ! Jeetje dan kan Chris wel een andere baan gaan zoeken(iets aan huis ofzo) want dan sta je er vrijwel dagelijks alleen voor met 4 kinderen! Nou ff afwachten eerst maar. Ga toch duimen dat ze allebei gaan kloppen! Vind t wel leuk voor jullie hoor Ennuh je ziet idd goed verschil tussen de 2 vruchtzakjes, de een is bijna 3x groter dan de andere
Is idd een groot verschil die vruchtzakjes. Wat zegt je eigen gevoel? Ben hier vanavond weer wezen opruimen, morgen hele lading naar grofvuil brengen. Had vandaag nog een client blij gemaakt met wat spulletjes. Zat ff te tellen en over 10 weken krijgen we ws al de sleutel, gaat ineens snel.
Dat schiet al op met jullie nieuwe casa Monique! Leuk hoor alles weer opnieuw inrichten! Ik ga mn bedje weer opzoeken voor vandaag. Tot morgen allemaal
Robine: ja vind het ook heerlijk om alles opnieuw in te richten, alhoewel we nog niet alles gaan vervangen hoor. Meubels worden daar wel langzaam eens een x vernieuwd. We zitten ook nog met een poes (is al wel 15 jaar), dus is eigenlijk wel zonde als we bijv. nieuwe eettafel stoelen gaan kopen (wil wel heel graag nieuwe). Had ik nou gelezen dat jullie een nieuwe kast gaan kopen? Of heb je daar niet de kledingrek voor nodig? Wij halen zo'n rekje bij de Ikea, zijn maar 12,95 daar. Hihi Panda wat goed dat je jezelf verplicht te gaan slapen Slaap lekker! Ik ga ook mn bed in, weltruste!
Goed geslapen,maar ben er nog wel van ontdaan,kan aan niks anders denken. Mn gevoel zegt dat eentje het niet heeft overleefd,daar was ook geen hartje te zien die klopte. Maarja de gyn zei dat het nog kan komen. Mn gevoel zegt nee,omdat er ook een duidelijk verschil is tussen de 2 zakjes. En dat ene vruchtje zal ook niet afkomen dan zei ze,de ander zal het met te groeien plat drukken.Maar er zitten wel 2 babys in mn buik,dat is gewoon een heel gek idee. Moet nu gaan werken
Goedemorgen, Het is idd een groot verschil zeg die 2 vruchtzakjes. Kan mij voorstellen dat je nog een beetje ontdaan bent. Monique: Voor jou gaat het dus al lekker opschieten. Ik zou dan ook even wachten met nieuwe meubels hoor. Wanneer moeten jullie nou je huis uit? Hier weer een kl*te nacht gehad. Daynah 3 x wakker geworden en waarom? Geen idee. Ik ga zo aan de slag. Collega kwam net binnen en die had van het weekend bon bons gemaakt en een zooite meegenomen. Zoooooo slecht voor mij. Ik kan niet beloven dat ik nee zeg lfs
Hier een goede nacht gehad, Bastian heeft maar 2x gehuild. Maar ben nog steeds moe. Het heeft weer gesneeuwd, bah. Moet echt ophouden nu, ben het helemaal zat. Ow lekker Kelly, bonbons! Ik ben ook zo vreselijk aan het eten en snoepen de laatste tijd, echt erg. Verschil is idd wel heel groot Trena tussen de 2 zakjes. Afwachten, maar kan me voorstellen dat je er geen goed gevoel bij hebt. Gelukkig klopt het andere hartje wel goed. Monique: is jullie poes zo'n sloopmonster, dat je geen nieuwe stoelen koopt? Rustig aan Robine, nu al zoveel harde buiken. Weet het verder al niet meer. Ga nog maar een kopje koffie drinken. 8) En aan het werk ofzo.
Dank jullie wel voor de felicitaties meiden! We hebben gister een lekker rustig dagje gehad. Lekker thuis met zijn viertjes. Zondag was de visite al geweest. Marijn was erg rustig en heeft 's middags gelukkig nog een paar uurtjes geslapen, verder vooral op schoot gezeten. Jesse is alleen aan het spelen geweest met mijn nichtjes. Gingen hij en Floor buiten spelen en Wes wilde even filmen... werd Wes gewoon naar binnen gestuurd door Jesse Gistermiddag nog even lekker geslapen. Met Marijn gaat het een stuk beter, maar vandaag ben ik nog maar een dagje thuis. WIlde hem niet naar het kdv brengen, want door die hoge koorts is hij nog wel erg snel moe. En op het kdv slaapt het kind bijna niet. Nu moet ik dus vrijdag werken, heb maar even geruild. Komt mijn moeder weer vanuit Zeeland om op te passen. Wel lief dat ze dat altijd wil doen (als ze kan). Trena: wow, 2 kindjes in je buik. Kan me heel goed voorstellen dat je toch wat ontdaan bent. Wanneer moet je nu ook alweer terug naar de gyn? Was dat over 2 weken? Het zal wel een georganiseer worden zeg, als er zometeen 2 baby's bijkomen en dan de zorg voor 4 kindjes. Je bent toch vaak alleen. Maar wat je zegt... ook dat komt wel weer goed. Je hoopt dat het nu toch een meisje is he? AM: over 10 weken de sleutel! Wel iets om naar uit te kijken. Ik heb trouwens wel een kledingrek voor je hoor. Bij ons staat het ergens op zolder, dus je mag het zo hebben van me. Je kan er behoorlijk wat kleding op kwijt. Panda: haha, jij bent de sneeuw echt zat he? Van mij mag het ook wel zomer worden hoor! Vorig jaar hebben we zelfs op mijn verjaardag buiten gezeten! Nou, zondag niet hoor. Regende het nogal eens. Kel: en... de verleiding kunnen weerstaan van de bonbons? Wat is een zooite? Ken ik niet... Werd Daynah huilend wakker of riep ze jullie? Hier vanochtend echt een beetje in paniek huilende Jesse. Misschien had ie eng gedroomd ofzo. Zap: hoe is het met je harde buiken? Doe je inmiddels iets rustiger? Je hebt trouwens wel helemaal gelijk met dat shoppen hoor. Je kunt tegenwoordig echt bijna niets kopen als je het geslacht niet weet. Nou, nog effies voor jou en dan kun je weer gaan inslaan Door: wat bijzonder, die tattoo zeg. Heb je altijd Neil bij je. Dat moet wel heel speciaal voelen. Wanneer ga je weer naar Denemarken? En ben je er al uit of je voorgoed gaat? Wel een hele stap, maar als het goed voelt, moet je het gewoon doen hoor! Hier rustig dagje. Ben dus alleen thuis met Marijn. Heerlijk rustig zeg, maar 1 kindje Hoewel ik Jesse dan wel mis hoor. Maar die is lekker aan het spelen. Nu maar even lekker surfen, daar heb ik normaal gesproken geen tijd voor als ik overdag thuis ben. Het sneeuwt hier trouwens ook. Maar blijft geloof ik niet liggen. O ja! Ik ben EINDELIJK ongesteld geworden. Toen ik het vanochtend zag, dacht ik o ja... nu weet ik weer waarom ik het niet mistte. Hahahaha. Marijn is 9 maanden, ik ben ontzwangerd en ik ben gelijk weer ongesteld. Brennie: ben je al bij ha geweest voor spiraaltje? Vertelvertelvertel. Ik heb 'em in de kast liggen. Dus ik wil ALLES weten hoor! Hoe is het met je meisjes? Milou naar kdv en jij lekker kroelen met Amy?
Goeiemiddag Lady´s Sorry dat ik lang niet gepost hebt...buikgriep gehad...lekker genoten van mijn mannekes hahaha....kom er gewoon niet aan toe Trena, wat geweldig zeg! Kan me voorstellen dat je ff van ondersteboven van bent.. hoop voor je dat allebei de hartje kloppen de volgende echo! Zag erg leuke foto´s van weekendje weg, leuk dat jullie zo genoten hebben! Verder weet ik zo niet....heb wel wat gelezen maar ben op dit moment net een zeef....vergeet gewoon alles! Vrijdag vriendin van mij bevallen van 2e kindje, Meisje Esmee, 1e is een jongetje dezelfde leeftijd van onze kids. Maandag op kraambezoek...ff de buikgriep uitzieken, Jayden is nog aan de diarree.. Zo ga ff naar boven, Jayden wil s´middags helemaal niet meer slapen..is nu al kleine 2 weken en is keihard aan het bonken op de deur en voordat Quinten ook wakker word... Tot later
Heeej meiden, Ff snel vanaf mijn werk. Kwam er gister niet meer aan toe om te posten. Lekker babygezwommen met Faya en s middags bij mn moeder geweest en nog ff gewinkeld. Faya hebben we na de voeding van 20.00 uur lekker laten slapen, dus konden we zelf ook op tijd naar bed, en jaja .ons meissie heeft tot 07.30 uur doorgeslapen! Heb nog niet alles bij gelezen, zag leuke Jaime spam voorbij komen, lieeeef dat Nemo pakje! Lydia nog van harte met je verjaardag! En Trena, jeetje das ff schrikken zeg dat er ineens 2 beebjes in je buik zitten .gelukkig klopt er in ieder geval 1 hartje. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid, maar het verschil is idd wel groot als ik de echo zo zie. Hoe reageerde Chris er op? Ik kom zo ff verder lezen, eerst ff telefoontje plegen met ouders van mn mentorkind Liefs Sem
Lydia:Gelukkig heb je een leuke verjaardag gehad. Veel gekregen? Chris reageerde ook wat geschokt,hij was niet mee en ik heb hem gebeld onderweg en hij wist niks te zeggen. Aan de ene kant denk je,laat het er 1 zijn,maar aan de andere kant is het toch bijzonder zo 2 in de buik en mag je eigenlijk niet wensen dat het er maar 1 is he.Beetje dubbel dus. Sem:Leuk dat babyzwemmen.En alweer geshopt hihihi. Zaph:Bedankt voor je smsje,hoop dat het gauw maandag is voor jullie dan weten jullie (hopelijk) het geslacht van jullie baby. Bij mn ouders zitten er al de hele week 2 ooievaars op het dak,toeval?
hihihi, t zou wat zijn he Monique: Ja wij gaan ook aan de nieuwe kasten he. Hebben nu 2 losse, maar moeten er 1 op maat laten maken voor in onze slaapkamer. Proberen t zo te plannen dat het elkaar precies overlapt, maar mss hebben we ook zo een rekkie nodig voor fftjes. http://www.gamma.com/home.html Pagina 10 in de folder. Kastje met mandjes, denk dat we die op Jill dr nieuwe slaapkamer erbij gaan kopen. Vind em erg leuk. ff In t echt gaan bekijken morgen. Laterz