November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Fajah: ik heb ook het gevoel dat er 1 het niet gaat redden, maar het blijft afwachten he. Je hebt iig 1 kloppend hartje! Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt dan weet je waar je aan toe bent en of je nog een nieuw bedje moet hebben ;)

Kelly: zo he zelfgemaakte bonbonds, dat klinkt wel heel lekker!

Panda: is voor jullie 2x huilen 's nachts een goede nacht? Moet je er normaal vaak uit 's nachts?

LIS: wat fijn dat Marijn weer een beetje aan het opknappen is. Voor hem wel lekker dat je vandaag thuis bent he. Vrijdag werken is alleen weer wat minder ;)
    Ik leen graag jullie rekje :D We zullen hm ws toch maar eenmalig gebruiken en als ik iets koop staat het daarna weer op zolder. Als je hm kunt vinden kom ik hm een keer halen (heeft nog geen haast want de kast moet nog op Marktplaats).

Charissa: genieten van je mannetjes is ook belangrijk ;) Ookal ziek geweest jij dus. Gefeli met je vriendin haar dochtertje!

Kyllian werd vanmorgen om half 6 wakker, maar na wat drinken zijn we allemaal in slaap gevallen en schrokken om 8.15 uur wakker van mn werktelefoon :D Een collega belde die nog thuis was, maar de doorschakeling van de telefoon was er blijkbaar nog niet vanaf want ze kreeg mij.

Ik heb gewoon de hele dag geshopt, echt te erg :D Vanmorgen naar Zeist gegaan en daarna nog door naar Utrecht omdat ze de handdoeken niet hadden die we wilden hebben.

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Zap dat is een leuk kastje met die mandjes! Zoiets is daar meestal snel uitverkocht, dus snel erheen ;) Ah jullie laten ook een kast op maat maken.

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Zaph :Ik heb dat kastje met mandjes ook in de gamma folder zien staan,vind ze ook erg leuk.

Am:Schaam je ,de hele dag geshopt ;)

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Zaph: echt wat rustiger aan doen meid, goed om jezelf en die kleine knul blijven denken. Erg leuk dat kastje, zal vast leuk bij de andere meubels op Jill dr kamer staan.

Trena: nou wie weet idd voorbestemd die 2 ooievaars, stel je voor, straks ineens 4 kids. Druk, maar ook wel weer gezellig toch!

Lydia: lekker ff alleen met Marijn dus, hopelijk issie snel weer helemaal de oude. En de ongi weer.....tja, die mis je echt niet he. Hier zal ie met de bv nog wel ff uitblijven. Die Jesse trouwens, moest wel ff lachen toen ik las dat ie papa wegstuurde buiten, jaja, kleine jongens worden groot he!

Monique: jeetje over 10 weken alweer de sleutel van jullie nieuwe huis!Spannend en leuk! Kun je je lekker op het inrichten gaan storten!

Simone: leuk hoor weer een kleintje er bij in je vriendenkring, veel plezier op kraamvisite! En lekker blijven genieten van je mannetjes!

Kel: Daynah 3 keer wakker, balen zeg, en idd, waarom blijft altijd de vraag he. jayna vanmorgen kwart voor 6 klaar wakker.....

Nou ga laatste dingen hoer afronden en dan lekker naar huis. Stond vandaag niet op de groep, dus hoef niet meer te rapporteren straks na groepstijd, dat scheelt weer.

tot later,

liefs Sem

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ach Kyllian heeft zich ook goed vermaakt en lekker 1,5 uur geslapen in de buggy ;)

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ik ga ook snel kijken voor t kastje AM. Misschien is ie in t echt niet zo leuk, maar bij te lang wachten lopen we t risico dat ie misschien weg is. Ennuh lekker geshopt dus de hele dag! Leuk. Mocht je nog tips hebben waar ruitjes(wit/roze) in allerlei spulletjes te koop is, let me know. Zoek alles in t roze wit geruit voor Jill dr nieuwe kamertje. Canvas, lampjes, (rol)gordijnen, assessoires als een poefje ofzo........

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ow ja Sap, ik las dat Lieke dr middagslaap niet meer doet, kan dan zo ineens over zijn volgens mij. Ons buurmeisje heeft dat ook. Jayna heeft t nog hard nodig, maar ja, die is momenteel belachelijk vroeg wakker.

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Als ik jullie verhalen zo lees blijkt t toch wel dat al onze kindjes gelijk opgaan. Geloof dat ze allemaal slecht slapen momenteel en/of vroeg wakker zijn. Hier vannacht een keer of 5 eruit. Jill dr oogjes zijn ook allebei ontstoken met gele prut eruit. Bah. Arm kind. Hou dr morgen wel een dagej thuis van psz.

Ga nu koken. Boontjes, gebakken aardappeltjes en gemarineerd rundvlees.

Laterz

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hier ook al een week geen midagslaapje meer! Vandaag ook niet....... ben benieuwd of dit zich ook gaat voortzetten. Wel jammer, mama ook geen slaapjes meer dus ;) Hahaha

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Nou Yorben is dan weer de dwarse van de bende ;)
    Die slaapt nog lekker de hele middag. :)
    Lekker voor mama ook.

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Zap: heb niet zo op rose gelet ;) Bij de V&D zag ik wel veel ruitjes. Willen jullie ook ruitjesbehang? Wij hadden voor de babykamer lichtrose op lichtblauw ruitjes behang uitgezocht in een winkel in Capelle a/d IJssel. Maar is dus niet meer nodig.
    Zielig hoor dr oogjes.

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha Fajah hier ook nog iemand die gewoon slaapt hoor, meestal 2 uurtjes. Vast niet zolang als Yorben ;)

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Zielig hoor voor Jill met dr ontstoken oogjes. :(

14. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Hier ook nog eentje die 's middags slaapt hoor! Ligt er wel aan hoe laat hij naar bed gaat. Maar gister nog heerlijk 2,5 uur! Dus wij toen ook aan het bijtanken geweest.
    Maar vandaag op het kdv maar een kwartiertje. Ach, als ie daarom thuis slaapt, is het niet zo erg.

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hebben de spulletjes gehaald bij de Gamma. Helemaal leuk! Nog korting gekregen ook omdat de kapstokjes niet geleverd waren en we dus t showmodel meenamen. 77 euro kwijt voor beide dingen. Geen geld he :)

Ga Jill erin leggen, die is zoooooooo zielig.

16. hallo allemaal,

Zap: Ach gos arme Jill met haar ontstoken ogen. Kan best van het zwemmen komen. Goed idee om haar lekker een dagje thuis te houden.
    En leuk kastje hoor.

Monique: Kyllian was dus ook lekker vroeg wakker vanmorgen. Gelukkig heeft ie nog wel tot 8.15 uur geslapen. Heerlijk hoor.
    En lekker heel de dag gewinkeld. Moet kunnen toch.

Hier ook nog steeds een middagslaapje van ongeveer 2 uurtjes hoor. Ik hoop dat ze dat nog lang doet. Alhoewel je wel afhankelijk dan bent hoor. Eerder dat ze dan wakker is, is het toch 15.00 uur of later, dus ja dan ga je ook niet meer snel wat doen.

Ik ga ff met Sabino aan de Wii.

Lfs Kelly

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nee hoor! Hihi

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ah zo zielig als ze helemaal onder de poep zitten! En ook zielig voor jou. Maar buikgriep kan hoor ik hoor nog zoveel mensen...
    Beterschap voor DAynah.

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Misschien idd aan het weer of iig dat de verwarming aanstaat vaak. Maakt het huidje ook droger heh. Ik heb het zelf op mn wangen..

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Misschien idd aan het weer of iig dat de verwarming aanstaat vaak. Maakt het huidje ook droger heh. Ik heb het zelf op mn wangen..

Deel Deze Pagina