Twee keer valt idd wel mee, een slechte nacht is elk uur ongeveer. De laatste tijd gaat het best goed. Al stond hij laatst 5 keer naast ons bed. Maar misschien slaapwandelt hij wel want ik krijg hem zonder problemen weer in zijn eigen bed.
Nou allemaal in de lappenmand! Let je wel even op jzelf ook Robine! Je bent wel bijna 20 weken zwanger heh. Misschien iets minder werken want dat sporten moet je toch ook rustiger aandoen?
hey meiden, Ik kom morgen uitgebreid terug Milou gisteravond ziekjes en aan d'r oor trekken Strontverkouden ook erbij, vandaag maar thuis gehouden van het kdv. Lekker bank gehangen vandaag met mijn meisjes. Morgen krijgt Amy (alweer) d'r eerste prikjes Ik ga naar bed, gerard ligt er al in die was helemaal bekaf van de gebroken nacht Ff voor trena, wat ongelofelijk zeg dat er gewoon 2 vruchtzakjes zijn. Ik snap goed dat je ff van de wap bent. Een geruststelling dat er iig 1 hartje klopt..en als het er 2 'worden', komt dat vast goed! LIS: spiraaltje ligt hier nu ook in de kast haha Maar als ik ongesteld wordt moet ik bellen en dan de 4e dag gaan ze hem plaatsen. Ik heb een mirena-spiraal. En ik heb ook 2 pijnstillers erbij gekregen, 1 een uur van tevoren innemen en de anders 's avonds. Nou tot morgen..ik kruip lekker onder de wol!
Ja idd ff inhaalpoging. Voel me altijd zo lullig als ik dan niet op iedereen reageer! Fajah een tweeling dus. Ja het kan zomaar heh. Hebben ze nog wat gezegd wanneer moet stoppen het bloeden? Bij mij duurde dat ca 7 dagen en daarna een paar dagen niet. Ze hadden toen wel gezegd je kan nog bruin verliezen dat in schede zit ofzo, maar dat werd toen weer rood. Afijn Jaime bleef gewoon. Komt dat verschil in vruchtzakje niet doordat het van bepaalde kant is genomen? Bij mij lagen ze achter elkaar zeg maar dus eerst zagen ze het niet. Nou meid ik hoop dat er iig wel 1 blijft zitten hoor! Knuffel voor jullie! Nou verder ben ik nu wel redelijk bijgelezen heh heb niet op alles gereageerd hoor. AM gaat idd snel trouwens nog 10 weekjes is zo voorbij. Hoe is het verder met je? Robine tussen chiel en mij redelijk. Zn vader heeft nog geen bijwerkingen. Moest vandaag wel naar zkh voor controle maar ze konden niks zinnigs zeggen (artsen). WEl over gehad en ze gaven nu wel toe dat ze vaak wel dingen vergeten of verkeerd opvatten bij die gesprekken in zkh.... Daarom krijgen wij dus vaak onvolledige info, dat dan ineens ene paar dagen later weer anders is. Erg irritant maar ja. Ben je wel wat rustiger aan gaan doen? Over de middagslaapjes. Jaime heeft dat eigenlijk al een tijd. Tenminste ze slaapt dan niet op het kdv en bij mijn ouders slaapt ze ook niet. Eigenlijk alleen nog op vrijdag als we met zn twee zijn en soms op zaterdag. Maar dan is het echt max een uurtje. Ik probeer straks nog even langs te komen. Als ik trouwens deze week niks hoor van mn laptop ga ik bellen hoor. Word hier gek van! lfs Oh vergeet ik het grote nieuws! Jaime heeft bewust op de pot geplast! Hahahaah. HEb een boekje gehaald voor haar: lotje op het potje hahahaha.
En wat gaan jullie allemaal vroeg slapen zeg! Ik nu omdat ik moe ben pas dan om 22 uur ofzo. Brennied klinkt heel grappig van de wap..hihi
Wow wat goed van Jaime dat ze bewust op het potje is gegaan. Knap hoor. Ik hoop dat Daynah het ook bewust gaat aangeven nu is het nog steeds een "ongelukje" dat ze op het potje plast. Wat irritant dat er eigenlijk nog niet echt duidelijkheid is omtrent je schoonvader en dat het iedere keer wat anders is wat de artsen zeggen. Lijkt mij erg onzeker iig. Brennie: Ach arme Milou ook al zo ziekjes. De laatste tijd zijn onze kindjes wel om de beurt ziek zeg. Niet leuk is dat. Laat de zomer maar snel beginnen. Daynah heeft gelukkig al 2 dagen geen vieze poepluier gehad. Laten we hopen dat het zo blijft. Heb d'r net Sabino even ingemaakt met bowlen en hij mij met de tennis....hahahaha. Heb alweer last van mijn arm, dus morgen maar alleen de Wii fit doen. Ga nog ff surfen. lfs
Lin: je bedoelt toch dat je schoonouders het vaak verkeerd opvatten en jullie daardoor niet alles te weten komen? Latig hoor als dat zo is, misschien kunnen ze dingen op papier laten zetten in het ziekenhuis? Knap zeg dat jaime het bewust op het potje geplast heeft! Kyllian kan zelfs flink doorgelekt zijn en dan nog boeit het hm weinig dat hij nat is, ook een poepluier vindt hij meestal niet erg. Hoop toch echt dat hij er een hekel aan gaat krijgen en vraagt om de wc Als ik het zelf aanbied plast hij wel altijd op de wc, zie je hm echt persen om er zoveel mogelijk uit te krijgen Panda: jeetje wat vervelend dat hij 's nachts regelmatig wakker is. Ben blij dat er hier 's nachts wel doorgeslapen wordt, is echt zelden dat hij een keer 's nachts wakker wordt...dan is hij meestal ziek ofzo. Maar wel een vroege vogel. Slaapt Bastian eigenlijk nog in zn ledikant? Kelly: activeling Gelukkig dus ws geen buikgriepje voor Daynah.
Hier wordt zelden vroeg geslapen hoor Ik neem het me soms wel voor, maar dan wordt het vaak nog tegen 12 uur. Word na 23 uur vaak ineens actief, afgelopen dagen bijv ineens aan het opruimen eind van de avond.
Zap: zat ff op ruitjes te zoeken Hier heb je schilderijtjes met ruit en kun je zelf doorgeven wat je er verder op wilt: http://www.schildernaamke.nl/Galerij.html
Hahaha Monique, jij bent idd actief 's avonds. Bastian wordt vaak niet eens wakker hoor 's nachts, hij huilt in zijn slaap. Sinds hij in zijn peuterbed slaapt wel veel minder dan eerst. Kelly: hoera, Daynah geen poepluiers meer! Vies he. Bastian had er vandaag weer een, zo he wat een stank. Sens: goed van Jaime! Goed idee om een boekje te halen. Brennie: oorontsteking? Hoop dat ze gauw opknapt. Sterkte met de eerste prikjes van Amy. Alweer bedtijd.
Goeiemorgen! Ik ben d'r vandaag weer vroeg bij milou is naar oma en ik zit achter de pc met Amy op tafel. Ze is wakker en zit tevreden in d'r wipper rond te kijken en moet nog maar ff wachten op d'r fles Panda: dus nog veel eruit 's nachts voor Bastian..droomt hij zoveel? Ja zal idd wel als ie huilt in zijn slaap. Kelly, je een beetje te erg uitgesloofd met de Wii Heb je dan spierpijn in je arm of gewoon last? Jij vandaag lekker vrij en een rustig ochtendje met Daynah naar de psz, lekker hoor! Sens: wow goed hoor van Jaime dat ze bewust plast op het potje. Vindt ze het boekje leuk? Hier wordt wel op het potje gezeten maar niks in gedaan. En lastig met je schoonvader, erg hoor. Laptop moet nu maar weer snel binnenkomen AM: Kyl kan het dus goed op de wc Is toch raar dat ze een luier fijner vinden dan een wc..die vieze natte warme dingen aan je billen En nog maar 10 weekjes voor jullie...spannend! Maar vooral errug leuk zeg! kan je eindelijk met Kyl zijn kamer beginnen. Robine, leuke kast heb je gekocht! Jill dus zo'n ontstoken oogjes, zielig hoor. Milou heeft het ook eens gehad...gaat vanzelf over maar duurt best lang. En rustig aan doen jij hoor met je harde buiken! Maar valt niet mee als Jill ook niet meer gaat slapen 's middags. Amy wil nu toch echt graag de fles, tot zo!
Daar ben ik weer.... Over middagslaapje..hier wordt ie altijd nog wel gedaan (gelukkig) Zowel op kdv, oma en thuis meestal 1,5 - 2 uur. ze deed het wel een tijd minder, toen ze ook slecht 's avonds sliep maar nu weer als vanouds. Milou is niet meer ziek, gisteren overdag ging het al stukken beter. Wel verkouden maar verder niks bijzonders. Gisteravond vroeg erin, om 19 uur en vanochtend om 6.30 wakker dus ze heeft een lekkere nacht gemaakt. LIS: De ab werkt dus wel erg goed bij Marijn, tja mag ook wel. Zo'n hoge koorts zeg dat ie had. Hopelijk mag ook hij snel buisjes en knapt ie er flink van op want dit is ook niks. Ennuh....dokter bellen voor het spiraaltje, nu ben je ongesteld dus zal het minder pijnlijk zijn. En gewoon paracetamol oid slikken voordat je moet. Wel lekker weer een keertje alleen met Marijn terwijl Jesse op het kdv is? Ik merk het bij milou dat ze het kdv echt mist als ze niet gaat. Gister vroeg ze ook rond een uurtje of 10: 'mama...minou na sool toe' Ik voel me weleens schuldig als ik alleen amy heb, maar als ik zo'n opmerking dan hoor van d'r weet ik dat ik de goeie keus maak. Oja Sens, wat je zegt mbt eczeem en de verwarming..thx had er niet aan gedacht. Heb meteen de waterreservoirs die aan de verwarming hangen gevuld Semmi: wow wat goed van Faya, doorslapen zonder late voeding Maar ook alweer een stap naar 'groot worden' toe Wel erg fijn dat julle dan ook op tijd naar bed kunnen. Gisteravond weer geen late voeding? Jayna dus nog steeds vroeg op..6 uur? Wel lekker dat ze 's middags nog slaapt en als het ff uitkomt tegelijk met Faya Len nog steeds gestopt? Sappie: nog ff'tjes voor jouw en dan ook lekker verlof. Wel super dat jij het mooie weer tegemoet gaat in je verlof. Is het nu nog erg druk op je werk? En hoe is het met Lola, knapt ze op van de ab? Nou volgens mij heb ik het nu wel gehad. Amy ligt weer te slapen, ga ik zo douchen en om half 11 bij het cb zijn voor de prikken Ik zie er echt weer tegenop, arm meiske. Mijn fietskar is trouwens weer 'in shape' dus ga straks lekker op de fiets. Fijne dag en tot laters maar weer!
Brennie: had ik dus ook. Me schuldig voelen om Jesse 2 dagen per week naar het kdv brengen terwijl ik thuis was. Zeker voor de geboorte van Marijn. Was ik alleen thuis en hij op het kdv. Maar goed, anders is hij helemaal uit het ritme en de geboorte van een broertje/zusje is ook al een enorme indruk. Op het kdv was in het ieder geval als vanouds. En Jesse vindt het ook erg leuk daar. Hoewel hij dus echt niet tegen de leidsters praat. Gister voor het eerste, tegen een stagiaire, had hij een verhaal over een vogel verteld. Hahahaha. Sterkte zometeen met de prikjes! Altijd zielig, want dan zitten ze lief op schoot en dan opeens... komt die prik. Bij Marijn worden de prikken thuis gegeven ivm dat onderzoek. Vind ik toch wel prettig. Hoewel het dus niet helpt tegen oorontsteking, wat ik zo had gehoopt Ik kreeg vorige week trouwens een brief van Nutricia, om mee te doen aan een onderzoek voor peutermelk. Krijgen we een jaar lang gratis melk. We hoeven alleen op te schrijven wanneer hij ziek is. Moet me nog eens even in verdiepen. Dus als ik het goed begrijp is het plaatsen van een spiraaltje minder pijnlijk als je ongi bent? Nou, deze keer nog ff niet hoor Ik wacht eerst tot jij bent geweest Panda: hahaha, ja, die luiers kunnen stinken he! Hier ook hoor. Vervelend dat Bastian in zijn slaap huilt, zeker als jullie er wakker van worden. Binnenkort nog schoonfamilie over de vloer of is het weer even over met bezoekjes AM: hahah, jij actieveling! Ik ben niet zo'n late vogel, tenzij ik achter de pc ga zitten. Dan lijkt de tijd veel sneller te gaan. Ben je al een beetje aan het inpakken en dus onnodige zooi aan het weggooien? Het rek staat zo voor de pak hoor. Staat hier ook op zolder, omdat ik toen effe geen kast had. Zap: leuke kast heb je gekocht voor Jill. En Monique weer voor je aan het zoeken geweest, hahah. Als we Monique niet hadden he Kel: hihi, spierpijn of wat overbelast gister met tennis en bowlen? Nu sabino nog een keer inmaken met tennis he? Het lukt mij ook niet altijd met tennis hoor, om Wes te verslaan. Sens: niet lullig voelen als je niet op iedereen reageert. Doe ik ook niet altijd. En nu je zonder kabeltje zit, gaat dat gewoon ff wat moeilijker. Gelukkig dat de lucht een beetje is geklaard tussen jou en Chiel. En Jaime niet meer slapen overdag? Hoe gaat het in de ochtenden? Slaapt ze dan nog wel zo lang? Charissa: heb je nog medicijnen? Gaat het verder alles ok? Nog maar ff wat doen hier.
Goedemorgen, Lydia: Dat zou wel lekker zijn een jaar lang gratis melk voor de kids. Gewoon meedoen. Wie niet waagt wie niet wint Ik denk dat mijn arm meer overbelast was. Ja Sabino is aardig goed in tennis. Soms wisselt het wel af hoor, maar de laatste tijd wint hij toch echt. Brennie: Gelukkig is Milou niet meer zo erg ziek. Alleen nog verkouden dat gaat nog wel over. Ik vind het soms alleen wel lang duren voordat ze weer verkoudheid vrij zijn. Suc6 bij het cb met Amy, alweer de eerste prikjes. Wat gaat het hard zeg. Monique: Dat red ik dus echt niet als ik moet werken om tot 12.00 uur op te blijven, dan ben ik echt gebroken de volgende dag. Ben alweer lekker actief geweest vandaag. Huisje schoongemaakt en gestreken, was dit keer gelukkig niet zo heel veel, omdat ik het een keer heb bijgehouden. Nu moet ik dat wel blijven doen, maar of dat lukt...... Daynah was wederom een paar keer wakker vannacht. Ik word er gek van. Volgens mij droomt ze dan ofzo hoor. Ik weet het niet. Ga ff verder met opruimen. lfs kelly
Goedenmorgen meiden, Brennie: succes op het CB straks! Nier leuk he weer die prikjes! Faya heeft ze alweer 3 keer gehad en is er nu een paar maandjes van af. Ben benieuwd naar de cijfertjes van Amy, ze zal vast wel weer goed gegroeid zijn. Milou gelukkig weer beter dus. En idd wel zo goed voor haar om haar gewoon in het ritme te houden en naar het kdv te laten gaan. Len is nu 2 weken gestopt met roken, gaat erg goed dus! Zaph: hoe gaat het nu met Jill? Is ze wel naar de psz gegaan? Zielig hoor zo'n ontstoken oogje, is ze er vannacht ook nog wakker van geweest? Hoe gaat het nu verder met jezelf? Als je het niet vertrouwd, toch VK maar ff bellen dan. Linda: lijkt mij ook dat het erg vervelend is om niet altijd de juiste info te krijgen over je schoonvader. Je wil toch graag weten waar je aan toe bent. Wat knap zeg van Jaime dat ze bewust op het potje geplast heeft! Kel: haha....jij ook al gewonnen met bowlen van Sabino. Hier lukt mij dat ook nog wel eens van Len, alleen met tennis slaat ie mij echt van de baan Daynah weer lekker nara de psz vanmorgen? Lydia: ik zou er ook tegenop zien hoor om een spiraaltje te laten plaatsen. Hier moet ik straks ook een keus maken als ik uiteindelijk met de bv zal stoppen, ben niet zo weg van de pil, al die hormoontroep weer, maar ja....een spiraaltje laten plaatsen lijkt me ook geen pretje. Lekker hoor dat Jesse ook nog slaapt 'smiddags, ff rust in huis Monique:jij echt een avondmens dus......hier liggen we echt regelmatig op tijd in ons bedje....gister zelfs al om 9.15 uur Heerlijk zo in de winter! En wat je zegt over t slapen, idd fijn dat ze de nacht in ieder geval wel goed doorslapen. Ook Jayna dus een vroege vogel, maar in de nacht horen we haar eigenlijk haast nooit. Maar jij hebt dan ook niet oveel slaap nodig zeker, korte nachtjes als je zo laat je bedje in gaat en Kylian er weer vroeg bij is. Hier een heerlijke nacht gehad. Faya weer geen laatste voeding gehad na 20.00 uur. Wij gingen om 09.15 uur als ons bedje in. Faya wel ff om 04.00 gehoord, maar met speentje sliep ze lekker verder. En Jayna hoorde ik om 07.00 uur kletsen, dus dat was voor haar doen keurig. Nu vraagt Jayna of ze mag verven, dus ga maar ff creatief zijn met mn meissie. Faya slaapt, dus kan mooi ff. Tot later! Liefs Sem