Oh, Sem, wat heerlijk dat Faya zo door gaat slapen. Marijn heeft dus echt geen speen. Ja, hij speelt met die van Jesse, maar zelf wil hij dat echt niet. Aan de ene kant makkelijk, maar eigenlijk ook weer niet. Gisteravond hebben we voet bij stuk gehouden (eindelijk, want we zijn veel te makkelijk ). In zijn eigen bed gelegd en laten krijsen als een speenvarken. Toen zijn bed maar op onze kamer gezet. Elke keer ging hij weer zitten, dus elke keer weer vermanend toegesproken. Uiteindelijk is hij in diepe slaap gevallen... op een kussen. Ja, ik weet het, mag eigenlijk niet, maar dan ligt hij iets hoger met zijn hoofd. En misschien heeft hij daardoor weer minder last van zijn oor. Uiteindelijk tot half 7 geslapen. Faya hoeft zeker pas weer met 11 maanden prikken? Marijn moet dan ook pas weer. Wel lekker dat het weer even duurt dan he. En wat goed van Len dat hij al 2 weken niet meer rookt. Hoe is het met jouw stoppoging Sens? Enne... ik ben ook een vroege naar bed gaander hoor. Kan ook zo om 21 uur in mijn bedje liggen. Lekker nog even tv kijken ofzo. Heerlijk! Lekker creatief bezig met Jayna? Moet ik eigenlijk ook eens doen met Jesse, verven. Maar dan mag ik wel een groot schort kopen. Hoe doe jij dat Sem?
Sem wat heerlijk dat faya zo goed slaapt. Jayna was ook een goede slaper toch toen ze baby was? Moet zo alweer mijn meisje ophalen van de psz. Volgende week vakantie zag ik.
Misselijk,misselijk ,misselijk Sorry meer nieuws heb ik niet. Sorry voor mn ego post,maar dan weten jullie waarom ik er even niet ben .
Goed zo Lydia, idd voet bij stuk houden! Jullie dus uiteindelijk wel een goede nacht gehad, fijn hoor. Faya spuugt haar speen ook meestal uit als ze eenmaal slaapt, maar om in slaap te komen is het dus wel handig ja. Faya moet idd weer prikken met 11 maanden. Voor Marijn is dat alweer bijna zover he. Jeetje, zijn eerste verjaardag over minder dan 3 maanden alweer! Jayna heeft een schort met mouwen van prinsessen. Bij de xenos gekocht, ze hebben ook van Cars, dus misschien iets voor Jesse? Trena: heh bah, de misselijkheid toch weer rond die 7 weken bij je. Lekker rustig aan doen meid! Kel: Daynah weer een leuke ochtend gehad op de psz? Ze zal nu vast wel lekker slapen. Jayna was idd ook als baby al snel een goede slaper ja. Eigenlijk hebben Len en ik nix te klagen met onze meisjes, kunnen vrijwel altijd de nacht lekker door slapen, daar hebben we t echt me getroffen. En nu we t toch over slapen hebben....hier lekker rust in huis. Meiden allebei tegelijk naar bed gebracht en t was meteen stil. Ik besef me net trouwens dat ik nog maar 1 dagje hoef te werken en dan 11 dagen vrij ben! Lang leve de voorjaarsvakantie! Jij toch ook lekker weekje vrij na vrijdag Zaph? Nou ga ff bakje koffie drinken, en dan toch maar weer wat doen in huis, wou eigenlijk de bedden gaan verschonen, maar ja, gaat een beetje moeilijk als de kids daar in liggen..haha.. liefs Sem
Oh ja, Brennie, ik lees dat Milou ook weer wat last van eczeem lijkt te hebben. Jayna volgens mij ook. Ze heeft in haar knieholten plekjes en krapt zich verloren, zo zielig. Ik had altijd creme van VSM, maar dat helpt niet echt. Heb jij een tip wat ik er t beste op kan smeren?
Ben dr heel ff kort. Jill slaapt eindelijk weer eens dus f ftijd om te strijken. Moet ik dus zo aan beginnen. heb dr vandaag thuisgehouden van de psz. Volgende week vakantie, dus die week daarna zal ze wel weer de oude zijn. Sinds ze naar de psz gaat is ze voortdurend ziekjes(verkouden, oogjes, hangerig) Zijn toch maar ff naar de geitenboerderij gegaan zojuist waar ze lekker ff buiten heeft gespeeld. In de auto terug viel ze in slaap en ze ligt nu dus nog lekker in dr bedje door te slapen. AM: Thanks voor de linkjes! Heb ze bij Favo gezet. Binnenkort bestellen en zoeken op leuke dingen. Sens: jeetje wat vervelend van je schoonpa dat er nog inet echt duidelijkheid is over de medicijnen en of ze aanslaan. Hopelijk blijft t weer ff goed tussen jou en Chiel. Ennuh wat knap van Jaime op t potje! Lief dat je op iedereen reageert! Kom later weer ff goed bijlezen, nu echt ff wat doen. Sorry. Liefs
http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/Kenme ... mer=403494 Ben trouwens weg van dit dekbed(thanks Sabine!) alleen niet in de goede maat( heb nodig, 120 bij 150) verkrijgbaar. Kunnen jullie iets soortgelijks vinden........let me know! Liefs
Vervelend he Ik smeer nu vaseline cetomacrogol op of vaseline Lanette, is zowat hetzelfde. Is puur alleen vette zalf waar niks in zit. Ik heb het voor Milou op recept gekregen toendertijd dus nu bij besteld. Maar kan je ook zo kopen bij de apotheek. Goed vet houden is het belangrijkst. Amy heeft berg op d'r voorhoofd/wenkbrauwen ook daar smeer ik het op. Tis al stukken rustiger. Robine, strijk ze 8) Jill krijgt nu natuurlijk al die bacillen binnen op de psz, zal nog wel even duren ben ik bang. Lekker dat ze nu ff slaapt! LIS: goed volgehouden! Hier de eerste prikjes achter de rug...zo zielig Bij iedere spuit hard huilen en ineens over en weer lachen naar me Ze ligt nu lekker in de baby-swing, da's echt een top uitvinding!
Fajah: bah komt de misselijk toch weer sterkte en doe rustig aan! Af en toe een regel posten om de weten hoe het met je gaat is voldoende
Ojee Trena, is het begonnen? Sterkte! Bastian slaapt Kan ik mooi even een doekje door het huis halen.
Ok dit was een post van een paar uur geleden: Nou degenen die normaal niet slapen slapen nu wel en de anderen nu niet? Kyllian ineens dus niet. Was de hele tijd gebabbel, ' mama, uit wakker, zandkasteel kijke, niet sape' ' slokje jater'. Toch nog even naartoe gegaan en daarna laten liggen, maar hij wilde echt niet slapen en zit hier nu tv te kijken met rode moeie wangetjes Ga ook ff verder bijlezen.
Uhm het bijlezen gedeelte klopt alleen niet, dat wilde ik gaan doen maar kon dus niet meer omdat de site er uit lag Kom vanavond weer want ben nu aan het koken. Trena nogmaals sterkte met de misselijkheid!
hoi hoi, Mirjam: En je huisje weer lekker schoon? Brennie: Wel vervelend hoor dat eczeem bij Milou. Kan het ook niet door het weer komen en de verwarming? Idd goed vet houden. En Amy alweer de eerste prikken achter de rug. Gelukkig is het allemaal goed gegaan. Zap: Leuk dekbetovertrek. Hebben ze zulke ook niet bij Prenatal of de V&D of de Bijenkorf. Kan best natuurlijk. Hoor je wel veel heh zodra ze naar een kdv of psz gaan dan zijn de kindjes vaker ziek. Ze bouwen iig wel een goed imuunsysteem op denk ik. Maar leuk is het niet iedere keer. Sem: Jullie hebben zeker niets te klagen met zulke makkelijke meiden. Goh en bijna alweer vakantie. Heerlijk zeg. Ik zat ook al te denken om volgende week donderdag vrij te nemen. Lijkt me wel even lekker. Week daarna komt mijn collega weer terug waar ik voor werk en om dan vrij te nemen is ook niet zo leuk voor haar. Meiden ik baal ontzettend van mezelf. Ging vanmorgen op de weegschaal staan en het lijkt wel of dat nu de onsjes eraan komen ipv eraf. Ik ben mezelf weer zo zat en ga er weer 1000% tegenaan. Heb al heel de dag honger, maar goed ik moet en zal gaan doorzetten. Wil er 8 kilo van af hebben. Zeker voordat ik weer zwanger wil gaan worden. Sabino is net thuis, dus we gaan aan tafel. Kom later nog ff O ja heb d'r net nog een nieuw spel voor de Wii gekocht. Wel leuk volgens mij. Het zijn 10 verschillende sporten, zoals schaatsen, badminton, volleyballen en nog een aantal andere. Vanavond maar eens uitproberen. Lfs
Had dus op iedereen gereageerd vanmiddag, en toen floepte de site eruit! Ga dus niet weer t hele verhaal typen..........sorry. Eindelijk rust gevonden om op iedereen te reageren en toen dat ineens. Na ja, volgende keer beter. Jill sliep trouwens van 1345-1700 vandaag! Middagje voor mezelf gehad dus Heerlijk. Ga dr nu ff in bad doen en daarna eten. Jill is al klaarm heeft macaroni gesmikkeld en vanmiddag bij boerderij t Geertje een halve pannenkoek! Tot laters
Brennie: de eerste prikjes gelukkig al gehad, heeft ze nog last gehad? Gaat Milou regelmatig naar oma? Wel lekker dat je dan ff rust hebt. Kyllian vind het ook niet leuk om 'school' te missen (psz dus), maar als hij voor kdv of thuis mag kiezen kiest hij toch voor mama. Hij vindt het er echter wel leuk, weet niet wat het is. LIS: wie krijgen er allemaal zo'n brief van Nutricia? Hier niets gehad. Zullen vast wel meer dingen bij komen kijken, zoals regematig naar een onderzoeksbureau? Kelly: neem het me ook altijd voor om de strik bij te houden, maar lukt maar zelden Vind dat de ergste klus omdat het zoveel tijd kost. Jij hebt steeds zo'n goede motivatie, dus die 8 kilo gaat vast lukken! Semmi: vanmiddag wat moois gemaakt met verfen? Robine: leuk dekbedovertrek! Ze hebben zulke leuke tegenwoordig! Kan helaas voor Kyllian geen leuke kopen, wordt te druk met een autobed dus heb een effen. Zo die Jill heeft lang geslapen zeg! Ik miste het wel vandaag hoor. Tja Jill gaat niet naar het kdv ofzo he, dus die is nu regelmatig ziek. Kyllian had dat ook in de eerste maanden toen hij naar het kdv ging. Hier een actief dagje gehad al zeg ik het zelf. Gestofzuigd, badkamer gedaan, autostoel verwisseld voor een andere (die altijd in de lease-auto zat) en de andere stoel helemaal uitgesopt zodat we die te koop kunnen zetten. Verder nog snoopy handdoeken besteld voor Kyllian, een poef gekocht voor zn nieuwe kamer en een stang voor zn opbergkist. De stang er gelijk opgemaakt (het touwtje wat er zat werkte niet goed. Wat een details he Maar tja heb geen boeiende dingen
hahahahahahaha die Jill wilde het zelf proberen. Mss vond ze het wel hartstikke lekker Zap , tenminste iets wat ze eet dan....haaahaahaahahahaha nee hoor grapje. Wij gaan zometeen ff het nieuwe spel van de Wii proberen. Kom later nog ff. Lfs