Have fun op de Wii Kel! Ennuh die snoepjes mag ze best proeven hoor alleen niet wanneer er al inmiddels 20 geiten aan dr handje hadden gelikt en ze met die kleffe handjes naar dr mondje wilde gaan Hahahaha. Bij mooi weer gaan wij ook weer een keer met elkaar daar heen he? Kunnen Daynah en Jill weer ijsjes eten AM: Je bent lekker aan t kopen. Was dat al ingecalculeerd bij de hypotheekkosten Lol. Lekker hoor, centjes laten rollen.
Goedenavond meiden, Brennie: thnx voor de tip, ik zal van de week meteen es ff kijken bij de apotheek. Wat een bikkel die Amy zeg, meteen alweer lachen na de prikjes! Hopelijk krijgt e er verder geen last van. Monique: o jeee, Kyllian ook ineens niet meer slapen, vanavond zeker wel moe dan of niet? Je hebt een actief dagje achter de rug, geeft altijd wel een lekker gevoel vind ik als je wat nuttige dingen hebt kunnen doen. Zaph: aaaah, wat leuk zeg die Jill bij de geitjes! Leuke gympen heeft ze ook aan. Ze is echt niet bang voor die beesten he. Jayna is dan echt een held op sokken....net als dr mama Kel: jij gaat er dus weer helemaal voor met afvallen. Ik snap dat je ee bepaald streven hebt voordat je weer zwanger wil worden, maar ik vond je er nog steeds goed uitzien hoor afgelopen weekend Maar goed, het moet voor jezelf ook goed voelen en ik weet dat je het kunt. Hoe hete het spel dat je voor de WII hebt gekocht? Ik ga hier ff een meisje op bed leggen. Faya ligt half te slapen naast me op de bank. Jayna slaapt al lekker. Straks gaan we ff een borrel drinken bij de buren....nah ja....sapje voor mij dan Jayna heeft vanavond voor de verandering weer eens erg goed gegeten. Brocolli viel goed in de smaak. Fijne avond meiden! Liefs Sem
Sem: Wat heerlijk trouwens dat Faya al doorslaapt vanaf 21 uur!De rust keert weer terug in huize Maliepaard Ennuh die gympen van Jill zijn kaplaarzen! Lachuh he, t zijn net echte gympjes.
Haha Kelly is straks echt de WII expert! Hihi Zap konden al die dingen maar bij de hypotheek he Gelukkig hebben we straks nog een overwaarde van dit huis en daar doen we de vloer voor beneden, een inbouwkast en de verbouwing op zolder van. Semmi: veel plezier bij de buurtjes! Glaasje sap is ook lekker
YES! Mijn laptop is vandaag gerepareerd teruggekomen! En het mooie is alles staat nog op harde schijf . Ze hebben het zusterboard ofzo vervangen, die was doorgebrand. Kom zo ff lezen ga nu eerst mijn ruim 250 mails bekijken......
Whaahh 250 mails Had je die niet op je werk of bij Chiel op de laptop kunnen lezen Suc6 ermee! Iig heb je je laptop weer!
Leuk filmpje Robine AM: zo zo flink aan de shop en aan de opruim Was de 'oude' autostoel een maxi-cosi? En zo ja..kon je de hoes eromheen uitwassen? Kyl dus niet geslapen vanmiddag, was zal ie nu lekker slapen dan Amy was trouwens nu 4440 gram en 53 cm. Goed gegroeid qua gewicht maar lengte snap ik geen reet van. Bij de geboorte zeiden ze ook dat ze 53 was, een maand later 52 en dan nu 53 cm. Zal wel een lilliputter worden dan ze kunnen hier gewoon niet meten op het cb. Sens: nou fijne avond met je mailtjes Sem: nemen jullie de babyfoon mee naar de buren? En heb je 2 babyfoons? Veel plezier iig! Kelly, ik vond je er ook heel goed uitzien hoor op de meet. Maar wat de andere ook zeggen, je moet jezelf goed voelen. Maar je kunt het, dat heb je al wel bewezen!
Ja soms wel gedaan alleen als je dan binnen haalt dan zie je niet meer welke. Zit ook veel spamm bij hoor. Allemaal binnenlands besturen, die gaan er gelijk uit. Maar ik schiet al op. Oh wat heb ik toch een fijne laptop!
Brennie: ja is een maxi-cosi, degene van 9 maanden tot 4 jaar zeg maar. Hoes heb ik gewassen en ligt te drogen. Interesse? haha Haha die Amy groeit dus niet. Nou ze zullen dus wel verkeerd gemeten hebben bij de geboorte, want 53 is netjes voor nu toch.
Het is idd de Priori (black) deze dus: http://www.babypark.nl/images/image/pro ... inal_1.jpg Tja wat noem je gemakkelijk afhalen? Geloof dat je hm er zo af kunt halen ja. Weet het zwelf ff niet meer aangezien ik met de hele stoel bezig ben geweest om schoon te maken haha.
Ja idd wel balen, maar je kunt er weinig aan doen he of doet de tandarts er wel wat mee? Djurre kwam ook een keer melden dat er een tand kapot was, maar dat bleek dus Djurres tand te zijn. Kyllian kwam ineens met zn hoofd omhoog tegen Djurre kaak aan.
Ik moet altijd zo lachen als je weer met een link aankomt Heb je die allemaal op voorraad of ga je die elke keer zoeken? Maar iig hebben wij dezelfde in het rood dus hoes kan eraf. Thx! Maar dan weer erop