Kel je ziet er goed uit joh! Ik zag je foto van dat weekend en echt hoor je ziet er goed uit. Welk spel is dat van de Wii is dat de sports met die extra remote? Met die koeienrace? Die is nl zo lachen wij liggen echt onder de tafel dan. Maar de mario kart moet je ook halen met stuur die is verslavend! Zo leuk!
Am wij gaan zondag met Jaime naar het poppentheater wilden jullie nog mee? Het is deze voorstelling , een dansvoorstelling: http://www.vanaf2.nl/2.1-slabberdewatski.htm Hier kun je kaartjes bestellen en dan kun je die zondag daar afhalen http://www.amstelveenspoppentheater.nl/ Brennied wat een poepie is Amy zeg! En die grote blauwe ogen...smelt...IKKE WIL OOK!
Het is Sports Islands. Hebben net een aantal spelletjes gedaan en is wel leuk, maar ook wel moeilijk eigenlijk....hhahahahahhaha zal wel weer een kwestie van wennen zijn. Wat is dat dan voor spel Lin, die koeienrace? Welcome back op je eigen laptopje. Brennie: Wat een schatje is Amy toch. Zap: Ja wij gaan zeker een keer weer naar de geitenboerderij in de zomer. Gezellig lijkt me dat weer. Meiden weer een ijsje en wij een gebakje Heb d'r net weer even Sabino ingemaakt met bowlen en dit keer ook met de tennis. Ja ik had een goede avond...hahahahahaha De bovenburen van ons zijn aan het klussen. Die vrouw heeft vorig jaar november het huis gekocht en woont er nog niet. Maar ze waren tot 21.30 uur aan het boren, timmeren etc. Het mag hier maar tot 20.00 uur. Sabino is net maar naar boven gegaan om te zeggen of het wat rustiger kan (anders is Daynah dadelijk wakker). Zeggen ze hoezo heb je er last van dan ...Uhmmm ja zeg Sabino anders sta ik er niet . Maar goed het is weer even stil. Ik heb er nooit zo last van, gebeurt ook niet iedere dag hoor, maar op zo'n tijdstip kan het natuurlijk niet vind ik. Ga zo richting mijn bedje. Morgen laatste dag werken en dan weer weekend. Lfs Kelly
Sens: he jammer ik moet dit weekend werken Had me wel leuk geleken. Kelly: jeetje dat is idd wel laat om nog te gaan klussen! Zeker voor boren enzo. Baal hier zelfs al als er ineens 's middags geboort wordt terwijl Kyllian slaapt, die wordt daar dus meestal wakker van omdat hij het eng vindt.
Nee hoor kel niet accepteren. Je mag in flats volgens mij boren enzo tot 20 uur. rijtjeshuizen is volgens mij 22 uur. Is wettelijk bepaald dacht ik. Dat spel heet de wii play. Je krijgt er dus gratis een extra remote bij dat is wel leuk als je met zn twee speelt! Het is een beetje een spel om die remote door te krijgen met die spellen controle zeg maar. Je hebt er ook vissen bij, die is ook heel grappig. Verder kleiduifschieten en nog meer blikjes schieten enzo, maar echt heel leuk. Met name dus die koeienrace. Maar de mario kart met stuur (zit er gratis bij) is ook echt een aanrader hoor. Je kan ook online spelen, zowel met mensen uit hele wereld maar ook met vrienden die je dan toevoegd. Echt heel leuk. Ik ga eens kijken voor die sports Islands. welke spellen zitten daar precies op?
Kyllian krijgt een voertuigenkamer straks, heb net een kapstokje besteld voor zn kamer. Aangezien hij straks geen commode meer heeft leek het me wel handig om daar kleertjes aan op te hangen of een badjas ofzo. http://www.mooivoorikke.nl/var/images/trein.jpg Ja ik ga maar door met shoppen, maar allemaal voor een goed doel Vrijdag wordt Kyllian's kledingkast bezorgd.
En mogen we bij een hoekhuis dan tot 11 uur boren? Sorry maar tot 10 uur boren bij een rijtjeshuis vind ik erg laat en eigenlijk niet kunnen.
Is idd jammer! Ik kijk nog wel even wanneer ze een volgende voorstelling hebben voor 2+ Oh en meiden wat ik vergat te zeggen. Jaime werd vanochtend wakker (gemaakt) en ik zeg nog even op potje. Ja dat wilde ze wel. Maar toen ging ze zitten en vond ze hem volgens mij te koud ofzo dus er weer af en ging ze tussen haar bed en kast instaan (echt smal kan ze net tussen). En ik hoorde ineens gekletter en Jaime riep mama plassen op potje. Dus kwam ze snel naar pot (niet plassend dus ze kan het ophouden) en ging zitten. Vet gekletter haha. Dus ik zei nog maakt niet uit dat het op de grond is mama maak het even schoon. Zegt ze, ja voet en been ook vies..hahaha. Maar ze had dus wel weer op het potje geplast! Ik ga dus echt volhouden nu (al had chiel haar net weer gewoon te laat op die pot gezet, ik zei nog zo ca 15 a 20 minuten na het eten).
Sens: wat goed dat Jaime alweer heeft geplast op het potje! Hoop dat het zich doorzet, zou leuk zijn toch!
Ja morgen krijgt ze gewoon weer die pot onder dr snufferd hoor..hahah. gisteravond had ze zo hard geplast dat het schuim erop stond....whooeeehaaaaa. En kijken maar 10 cm van die pot vandaan. Ik zeg nee bah spoelen we door. Chiel had haar wel op de pot gezet maar ze zei lukt niet... Maar ze wilde wel die pot omkeren in de wc en dan doorspoelen. Ben benieuwd wanneer dr eerste poepie op de pot is..
Kyllian wil ook altijd het potje legen in de wc, al zit er maar een druppeltje in Maar meestal plast hij op de wc (we hebben een toiletverkleiner met trappetje).
Ja die toiletverkleiner met kruk hebben we hier ook. Al word dekruk in keuken gebruikt, dan kan ze helpen met koken. gaat kyl wel op de wc zitten dan?
Hier zit het trappetje aan de verkleiner vast. Ja hij plast daar altijd wel op als we vragen of hij erop wilt. Potje gebruik ik eigenlijk niet, maar is misschien wel handig voor beneden als we echt bezig gaan met trainen
Goedenmorgen meiden, Zo het is hier rustig vandaag, ben de eerste... Ff vanaf mijn werk, nog ene half dagje en dan lekker vakantie Brennie: leuke spam van je meissies! Amy is echt een poppie hoor! En Milou big smile op de foto....haha! Wij nemen idd babyfoon mee naar de buren. Hebben er geen 2. Hebben m bij Faya op haar kamer staan en laten haar slaapkamerdeur dan open staan, dan horen we Jayna ook wel als ze gaat roepen of huilen. Linda: joehoeee, weer je eigen laptop, lekker hoor! Hoe is het nu met je schoonvader? Al meer nieuws? En Jaime is straks vast de eerste zindelijke peuter hier, knap hoor! Kel: gelijk hebben jullie om er wat van te zeggen als er op zo'n tijdstip nog boven je geklust wordt, sommige mensen denken daar ook niet zelf over na he! lekker dat je volgende week ook een extra dagje vrij bent, kun je je nieuwe spel op de WII goed oefenen Zaph: al geslaagd voor een leuk dekbedovertrek? Hoe gaat het nu met Jill dr oogje? Jij morgen nog een dagje werken en dan lekker weekje vrij. Spannend hoor de echo ook bijna Hier verder weinig te melden....heb zin in vakantie, lekker genieten met mn meisjes. zal weer ff wat doen hier,tot later! Liefs Sem
Ben trouwens nog op zoek naar goede sportschoenen voor het hardlopen....iemand tips waar ik die online kan bestellen voor een leuk prijsje?
Ik kon gister ook maar niet op de site. Was weer even flink lezen zeg! Terwijl ik al zo laat was omdat Wes om half 7 is begonnen en ik dus 2 kids vanochtend moest aankleden en wegbrengen. Gelukkig gebeurt dat niet zo vaak. Kel: is het spel leuk? Ik ben ook wel toe aan een nieuw spel op de WII. Ga ook eens kijken voor dat spel waar Lin het maar over heeft. Niet meer geboord gisteravond? Sem: ah, ik zal ook eens kijken bij de Xenos. Kan ik ook eens gaan verven met Jesse. Zal ie wel leuk vinden. Sportschoenen... geen idee. Mijn schoenen zijn echt al jaren oud, maar zitten zo heerlijk. En ach... tegenwoordig niet meer op de sportschool, maar op de WII he. Dus die schoenen slijten op het moment niet. AM: dus Kyl gister niet geslapen? Nou, Jesse wel hoor. Weer heerlijk 2 uur. Wel balen, en hopen dat het eenmalig was! Jesse plast ook niet op het potje, wel op de wc. Hij wil niet altijd, maar vanochtend ook weer. Dan is ie helemaal enthousiast. Moet hem er wel ver genoeg op zetten, anders plast op de bril Lin: welkom terug! Fijn om je eigen laptop weer te hebben zeker? En wat goed van Jaime he. Nu doorzetten. Daar ontbreekt het ons weleens aan he. Hier drukjes, kom later wel weer kijken! O ja Trena, sterkte met je misselijkheid!
Sem ga aub naar een goede sportzaak toe om je voetenstand te laten bepalen. Als je op verkeerde schoenen gaat hardlopen die eigenlijk niet geschikt zijn voor jou voetenstand krijg je blessures! Een zaak als Runnersworld oid is altijd wel ok en rond de 100 euro ben je denk ik wel klaar. Ga je goedkoper, heb je misschien jezelf ermee en word je niet vrolijk van de blessure! Succes. Ik heb ze trouwens van t merk Brooks, erg fijn schoentje.
Thnx Zaph, ik zit idd niet op blessures te wachten dus zal ff naar een goede sportzaak gaan dit weekend. Kunnen we volgende week echt beginnen met trainen.