Lydia: Dat lijkt me t lastigst van 2 kids om ze allebei s morgens op tijd de deur uit te krijgen. t Is jou nog wel gelukt? En hoe doe je dat altijd met badderen? Gaan ze s avonds samen in bad? Of de een s ochtends en de ander s avonds? Volgens mij ga ik de kleine straks s morgens badderen en Jill blijft s avonds gaan. Alleen als ze iets groter zijn lijkt t me wel makkelijk om ze samen in bad te doen. Ach we zien t dan wel weer he.
He meiden, Zo wat hebben julle veel gekletst zeg! Ik ga vanaf hier maar weer meedoen.... Zap: spannend nog maar een paar nachtjes en dan weten jullie of Jill een broertje of zusje krijgt! Hoe is het met dr oogje? Sem: Wat heerlijk straks 11 dagen vrij! Geniet er maar lekker van, ben jaloers op je! (mag eigenlijk niet heh, heb ook over 5.5 week verlof!) LIS: lijkt me best heftig en even wennen als je in je eentje 2 kids s'ochtend klaar moet maken terwijl je moet werken. Gelukkig maar dat het niet te vaak voorkomt. LIn: fijn dat je laptop het weer doet! Gaat goed met Jaime en zindelijk worden he! Mooi zo! Trena: wow 2 beebs in je buik, maar zag idd dat het ene vruchtzakje toch echt een stuk kleiner was dan het tweede. Wel heel fijn dat je iig 1 hartje al hebt zien kloppen. Nog erg misselijk? Hoop dat deze zwangerschap prettiger voor je wordt. Brennie: wow leuke spam van je meiden! Amy wordt ook al een echte dame. Kel: jullie hebben gelijk hoor om er wat van te zeggen als ze om 21.30 nog aan het boren zijn, niet normaal toch. Am: handig zo'n toiletverkleiner met trapje, zou hier ook wel een goed idee zijn. Verder weet ik het niet meer meiden, Vandaag weer lekker vrij, heerlijk. Dinsdag hoorde ik van mn moeder dan mijn oma borstkanker heeft (waar we een jaar geleden ongeveer afscheid van moesten nemen ). Weet je, ze is 89 en gaan er waarschijnlijk ook niets meer aan doen. Een operatie overleeft ze toch niet meer. Weegt slechts 40 kilo en leeft op een pacemaker. Maar vind het wel sneu. Ze hebben nu bloedgeprikt om te kijken of er uitzaaiingen zijn. Nu maar hopen dat ze iig kunnen zorgen dat ze geen pijn heeft en dat het geen lijdensweg wordt. Met Lieke en zindelijk worden gaat het ook steeds beter, ze heeft deze week al heel wat stickers mogen plakken omdat ze op de wc plast of poept. Langzaam aan komt het wel goed. Hier is ook de Nintendo WII binnengekomen, dus we hebben al getennist en gebowled gisteren! Erg leuk. Nu nog ff een tweede controller zodat we tegen elkaar kunnen spelen. Die Mario Kart lijkt me ook erg leuk! Ik ga dweilen en met Lola wandelen! Oh ja, Lola had vanchtend weer geplast, ondanks de antibotica . Hopen dat het iets eenmaligs was. Tot later, Liefs Sap
Sap: Hihi jullie ook aan de Wii. Geloof dat ik achterblijf bij de rest, iedereen heeft er al eentje. Arm omaatje van je, hopelijk redt ze t nog fftjes. En Lola was vast 1 malig joh...........duim duim. Niet leuk. Knap van Lieke dat ze zo op t potje plast en poept. Stickers zou hier niet werken, ijsjes wel denk ik Hahaha. Moet ook consequenter worden........maar t is ook vaak luiheid he om dr niet op t potje te willen zetten, luier weer af, broek uit, luier weer aan, broek weer aan. Meestal is dan t leed alweer geschiedt. Wandel ze met Lola. Geloof dat t hier eindelijk stil is in Jill dr kamertje. Pfffffff gaat steeds moeizamer dat middagslaapje. Vanavond ff mn schoonouders gedag zeggen, die gaan vannacht naar de sneeuw(jaloers!). Eten we ff chineesje mee en morgen nog 1 dagje werken en dan weer een weekje vrij Jippie. Ga ff strijken, again.............zucht. Waarom heeft een mens altijd wel wat te doen in huis!? Laterz
Zo meiden weekend is weer begonnen voor mij Heerlijk hoor. Volgende week mss maar 2 dagen werken. Heb een dag vrij aangevraagd voor volgende week donderdag, dan dus lekker 5 dagen achter elkaar vrij. Ook lekker. Zap: Wel jammer hoor dat Jill haar middagslaapje niet meer zo nodig heeft. Heb je toch even tijd voor jezelf. Lekker dat je schoonouders naar de sneeuw gaan. Kan me wel voorstellen dat je jaloers bent. Ik hoop voor jou dat er volgende week een dik pak sneeuw in Leiderdorp valt. En morgen nog een dagje werken en dan een weekje vrij. Jippie! Sap: hihihihihihihi jullie dus ook aan de Wii nu. Leuk heh. Pas maar op het werkt verslavend, toch Sem? Wat goed van Lieke dat ze zoveel op de wc plast en poept. Knap hoor. Geeft ze het ook bewust aan nu? En wat erg van je oma zeg om zo aan je einde te komen dan. Ze is wel al heel oud, maar goed dat gun je niemand toch. Sterkte ermee. En arme Lola zeg. Hoop dat het eenmalig was voor haar. Lydia: Dat lijkt mij ook wel een klus hoor 2 kindjes alleen aankleden in de ochtend als jezelf ook moet werken. Het spel is idd wel leuk, maar dat spel van Lin lijkt mij ook erg leuk. Ga morgen even kijken of ik hem kan vinden. Sem: Idd wel goede schoenen kopen hoor, dat is echt belangrijk. Ik heb volgens mij echt geen goede loopschoenen omdat ik iedere keer zo last van mijn scheenbenen had. Lin: Ik moet soms wel lachen hoor om Jaime met de dingen die ze zegt met het potje etc. Trena: Hoe is het met je. Nog steeds zo last van de misselijkheid? Ik heb jullie hulp nodig. Waar kan ik in hemelsnaam een leuk bedje vinden voor meiden. Ik wil een wit bedje hebben. Die van de Trendhopper vind ik echt superleuk, maar dat is dus niet wit, dat is wel jammer. Heb vandaag dus een beetje rondgekeken op internet, maar kan dus niets vinden. We willen zaterdag nog even naar Burgerhout gaan en ook nog naar de Ikea. Dat bed van Lieke vind ik ook leuk. Vind je het erg Sap als we niets kunnen vinden dat wij die ook voor Daynah dan gaan kopen? Ik ga ff bankhangen. Sabino is naar voetbal, dus het is weer een avondje alleen. lfs Kelly
Semmi: lekker zeg vakantie! Hoelang ben je vrij? Kan je mooi op zoek naar sportschoenen Zoiets zou ik ook niet online kopen, zoiezo koop ik nooit schoenen voor mezelf online. LIS: jij morgen dus nog een dagje werken? Pff 2 kids lijkt me 's ochtends best lastig. Denk dat ik dan om 9 uur zou gaan beginnen ipv 8 uur Sabine: hoop ook voor je oma dat ze niet te veel hoeft te lijden Lieke ookal bezig met zindelijkheidstraining. Hmmmz geloof dat we dan ook maar moeten beginnen he Naja denk toch maar na de verhuizing, van de zomer dus. Zaphra: Jill nog goed geslapen vanmiddag? En was het chineesje lekker Jill is echt dol op ijsjes he haha. Kelly: heb ook niet zoveel leuke bedden gezien online. Die van de Trendhopper was idd leuk, maar was dat dan creme? Ik ben morgen vrij, maar het weekend wel werken. Morgen ga ik met Kyl en zn vriendinnetje (en dr mama) zwemmen. Daarna ff naar hun nieuwe huis kijken. Vanaf 12 uur kan Kyllian's kast bezorgd worden, maar de overbuurvrouw zorgt daarvoor tot ik thuis ben. Altijd zo'n gedoe he dat je dan verplicht thuis moet zijn, maar gelukkig is zij toch thuis.
Kelly: wil je graag een bed met van die rieten mandjes eronder? Ik ken je stijl niet zo goed, maar zal ff zoeken als je beschrijft wat je zoekt haha. Kom ik weer met mn linkjes http://www.binnenstebuitenadvies.nl/kindermeubels.html http://www.kinderkamerwinkel.nl/article562708.jpg
hahahahahaha ik vind het hartstikke lief hoor Monique, die linkjes. Idd het bed van Trenhopper is creme en ik wil wit, dat is toch makkelijker te combineren ivm verf etc. Wij willen wit met roze doen haar kamertje. En het hoeft niet perse met rieten mandjes te zijn hoor. Ik zag toen dat bed en dacht oooow wat leuk, totdat ie creme bleek te zijn. Geniet lekker van je vrije dag morgen. lfs
Haha ok, nou suc6 met de zoektocht naar een bed! Zie ook zo snel niets leuks en moet je eigenlijk ook in het echie bekijken denk ik he.
Kwam wel leuke overtrekken voor meisjes tegen, van die zoete patchwork Lijkt me erg leuk een meidenkamer inrichten!
Zap: en, lekker chineesje gehad? Kelly: hahahaha, natuurlijk vind jk het niet erg als je hetzelfde bed gaat kopen. Is echt een leuk bed hoor, maar volgens mij ook niet spierwit. Wel witter dan het trendhopper bed. Succes met zoeken. Dit is trouwens ook een erg leuke link...en ook niet onwijs duur, wordt dan speciaal gemaakt http://kinderbedden.info/inhoud/kinderbedden2.php?id=23 AM: veel plezier morgen met samen zwemmen, gezellig. Lief van de buurvrouw dat ze in de gaten wil houden of de kast van Kyllian binnenkomt. Lieke heeft vanavond weer op de wc gepoept. Ik had dr in dr blote billen laten lopen vanavond en toen kwam ze echt naar me toe en zei mama ik moet poepie. Nou er kwam een best poepie aan zeg! Weer een sticker geplakt, dat is echt een feestje voor dr.
Go Lieke go lieke! Ah Zaph jij ook online besteld het bed. Wij hebben zn kast natuurlijk ook besteld zonder hm in het echt te zien, dus kan wel maar ben wel benieuwd of hij niet ineens tegenvalt.
Ik had deze site ook gevonden. Ze hebben idd leuke bedden, maar ik moet zoiets in het echie dan zien heh. Heb ik weer dan. Goed hoor van Lieke, dat ze het nu aan heb gegeven.
Dit is ook een leuke site. Heb hem gelijk opgeslagen. Hebben ze niet ergens een winkel ervan ofzo? lfs
Hoi hoi, Wat goed van Lieke zeg en ook gewoon meteen op de grote wc, knap hoor! Milou wil nu ook steeds vaker in d'r blote billen lopen of gewoon alleen in onderbroek, mij best. Ze gaat op het potje zitten maar er komt niets en zij maar persen Moeilijk Kelly om een bed naar je zin te vinden. Succes ermee! Iedereen aan de Wii, wij niet hoor Alhoewel ik pas bij mijn zusje dus die mario kart gedaan heb en die is idd errug leuk en verslavend! Morgenvroeg naar de tandarts, milou ook voor het eerst in de stoel. Ben benieuwd! En ja hoor...Amy heeft WEER spruw Ze was erg onrustig tijdens het drinken en weer dat geklak, ikke kijken na de fles en weer witte puntjes aan in beide wangetjes en op d'r bovenlip. Ik heb meteen de dokter gebeld en heb nu Nystytine gekregen. Hopen dat dit de laatste keer is! Robine, heeft Jill nog geslapen vanmiddag? Pas had ze toch nog zolang geslapen? Of doet ze dat maar 1x per week? AM: gezellig morgen zwemmen, veel plezier!
Hello, Iedereen gaat een ander bed kopen voor de baby's (echt baby af dan heh)...ik loop achter. Lastige hier is dat Jaime dan niet op de kamer kan blijven waar ze nu slaapt dat is gewoonweg te klein. Ze moet dan naar boven maar twee steile trappen tillen met een kind van ruim 14 kg dat trekt mn rug tegenwoordig niet meer . Sap wow lieke echt op de wc poepen dat wil hier nog niet lukken. Had het even terug geprobeerd maar ze leek het niets te vinden vandaar de pot. En wat sneu voor je oma zeg. En nog maar 40 kg dat is ook niks. Ik ga zo eens kijken bij je link over kinderbedden. Ik zou het liefst als Jaime naar andere kamer gaat een bed zelf willen bedenken (of Michiel aan het werk zetten natuurlijk). AM misschien krijg je de volgende ook wel een meid joh! Kun je lekker een meidenkamer inrichten! Ik vind jou ook wel een meisjesmama eigenlijk. Leuk het zwemmen! Is het dat vriendinnetje van Kyl van het kadootje dat hij aan Jaime wilde geven? Kel heb je nog rondgekeken op de links voor een bed? En lekker heh donderdag al weekend. Ik zou ook nooit meer anders willen hoor. Ga je nog wel als je vrij bent die 5 dagen achtereen of moet Sabino werken? Als ik ergens wat zie voor een bed laat ik het je weten. Had je al gekeken trouwens bij prenatal? Daar hadden ze ook wel leuke bedjes. Robine ja joh koop ff die WII man! John wil m ook voor dat voetbal spel (was toch voetbal) is echt lachen hoor. Dan maken we allemaal een ding aan en dan kun je online met het forum tegen elkaar WII-en! LEUUUUUUKKKKK. Verders kan ik niet lezen. Hier drukke dag gehad. Jaime wilde vanochtend eerst niet op de pot dus ik dacht niet forceren. Wilde ik haar aankleden zegt ze in ene mama plassen moet op potje. Ok snel hup hup. En ja hoor een flinke plas! Michiel is jammergenoeg iets minder consequent. Ik was laat thuis vandaag en toen ik thuiskwam zei Jaime meteen mama au, ik zeg waar, billen. Ik rennen naar boven voor die kutpot. Kom ik beneden heeft hij niet eens dr broek alvast uitgedaan. Ik was jammergenoeg te laat....Jaime baalde er ook van. Chiel gaat morgen naar zn ouders. Ik blijf thuis. Zaterdag komen vrienden op bezoek en ik ga koken dus nog genoeg te doen aan koken en opruimen. oh had ik verteld dat ik vorige week bij een vriendin was en van de fotoshoot? Haar zoontje van bijna 2 mnd zou gefotografeerd worden met alle kraamkadoos. na afloop wilde de fotografe ook van mij en Jaime foto's maken. Ik spam er wel even een paar. Zijn erg mooi geworden. Alleen.....die onderkin...ik ben net als kel drastisch op dieet dit kan echt niet hoor...... lfs