oh en Sap je bent al bijna 30 weken zwanger man...jezus dat gaat echt heeeel erg snel zeg! Volgens mij had ik trouwens nog niet gezegd over schoonvader. Die waren dus dinsdag in zkh (zou maandag zijn maar ging niet door) Maar goed dat was mn opmerking van de week dat ze ook wel toegaven dat ze tijdens zo'n gesprek maar voor de helft luisteren. Niks dus dat ze na een week weten of dat medicijn aanslaat, daar moeten ze op wachten tot de scan en die is over 6 weken . Hij lijkt zich redelijk te voelen alleen nog last van zijn mond (je kan zweren krijgen in je mond ofzo). Ze waren vandaag weer in zkh. waarden waren wel slecht maar dat was al even. Hij moest ook urine inleveren en daar zat dus bloed bij. Geen goed teken want bloed in urine kan een niertumor zijn. Nu heeft hij die al, maar goed hij had nog geen bloed in urine. Bloeddruk is erg hoor zo'n 180/140 dus hij krijgt nu ook pillen om die te verlagen, maar weer speciale pillen zodat zn nier niet voor de afvoer hoeft te zorgen (is met dat soort medicijn voor dieuitzaaiingen wel, nier kan dat niet aan). Dat was m wel zo'n beetje. Er zal wel iedere keer wat bijkomen ben ik bang. Mn vriendin zei ook nog meestal krijg je van die sutent pas later bijwerkingen, als je het al ff gebruikt. We willen nog in mei/juni op vakantie maar of dat het wordt. We kijken wel rond, dachten madeira of jersey (en jersey is nog dichtbij heh dat is wel gunstig) maar we moeten maar zien wat het wordt. Mn schoonmoeder maakt zich extreem zorgen, vooral om dat bloed in urine. Kan ik me ook wel voorstellen. Chiel heeft tegen haar gezegd dat het misschien wel door medicijnen komt.....struisvogelschoonfamilie.... xx ps fajah hoe is het met je, ben je nog misselijk en is het bloeden gestopt? knuf
Ach nee Amy alweer spruw Lin: ja dat is het vriendinnetje waar Kyl een cadeautje voor heeft en het aan Jaime wilde gaan geven. Tja als hij maar een meisje kan versieren met een cadeautje he
Blijf dus afwachten of het gaat aanslaan bij je schoonvader Wat een onzekerheid zeg. Ow en hou eens op joh, jij op dieet! Iedereen heeft toch wel een onderkin als je je hoofd ingetrokken houdt zeg maar
Ja dat kan wel zo wezen dat iedereen een onderkin heeft met ingetrokken hoofd maar die had ik niet heh. En iedereen hier mag het weten, ik weeg nu 66 kg en dat is gewoon niet wat bij mij past. (dat is volgens de wii fit en dan had ik nog gezegd dat ik 2 kg kleren aanhad...yeah right...uhum). Dus ik wil weer gewoon mn normale gewicht hebben. Maar idd ik vind het ook supermooie foto's. Was ook echt leuk. De woonkamer van mn vriendin was compleet omgebouwd tot studio! En het was gratis, iets voor volkskrant reportage over baby's met de kraamkadoos. Deed ze ook heel leuk, maakte een heel kunstwerkje van alle kadoos en legde het beebje in zn bloot voor die kadoos. Heel mooi.
Nee maar zal niet aanslaan of tenminste, het zal hem niet beter maken. Het is echt kwestie van tijd, hoe snel gaan die uitzaaiingen verder in de longen. Maar aan het bloed in urine zou je kunnen afleiden dat die tumor in de nier weer verder gegroeid is heh. Hij zal niet meer beter worden en ook niet 70. Is nu 66 maar wat hij wel gaat halen dat is de vraag. Is het 67 of is het 68. Patienten die dit medicijn krijgen daarvan heeft 10% de kans dat ze nog 2 jaar leven (we weten alleen niet of die mensen nog wel 1 hele nier hebben, konden we niet goed vinden).
Klinkt misschien stom maar als ik zelf voor die keuze zou staan zou ik er denk ik niet eens aan gaan beginnen dan. Lijkt me zo slopend allemaal en als je dan toch al weet dat het een aflopende zaak is..... Hoop echt dat het hem lukt om nog een btje te genieten van het leven.
Ja ik weet ook niet of ik eraan zou beginnen maar dan weer. Als het je leven wel kan rekken op een normale manier. Dan is het wel ok. Ik zou dat dan ook doen denk ik op zo'n moment. Genieten van het leven gaat ze nu wat minder af hoor. Wij hebben al gezegd je hebt nu geen last van bijwerkingen dus hup tussen de controles door lekker weggaan! Maar daar staat hun hoofd niet naar, en dat kan ik me ook wel weer voorstellen. Alhoewel ik gewoon koste wat kost weg zou gaan naar spanje ofzo. Hij heeft wel met ha gesproken heh over euthenasie, had ik dat niet verteld?
Goedenmorgen meiden, Mijn vakantie is begonnnen, joehoeee, Vanmorgen ff wat in huis doen en na t slapen van Jaya ff bij een vriendin op visite. Ga nu eerst ff Faya voeden, want mn meissie heeft honger. kom later wel ff reageren... xxx p.s. erg mooie foto´s Linda! Lief hoor zo met Jaime samen!
Goedemorgen allemaal, Zo Daynah is weer lekker op de psz. Laatste dag voor de vakantie. Sabino was vanmorgen even meegeweest, die moest naar de ha, want heeft al heel lang last van zijn maag. Bloed laten prikken en dan maar afwachten. Ha denk dat zijn schildklier te snel werkt. Hij heeft vorig jaar al een maagonderzoek gehad en toen kwam er niets uit, maar hij blijft er last van houden. Sem: Heerlijk vakantie voor jou. Lekker genieten dus. Lin: Wat een mooie foto's van jou en Jaime. En jij hoeft echt niet aan de lijn hoor. Je ziet er goed uit. Wat Monique zeg als iedereen zijn hoofd ingetrokken houdt hebben we allemaal een onderkin. Goed idee van je. Ik ga vanmiddag gelijk langs de Prenatal. Wat een onzekerheid allemaal zeg voor je schoonvader. Ik zou er ook lekker op uit gaan op de momenten dat het goed gaat. Sabino moet volgende week gewoon werken, dus ga er dan alleen op uit met Daynah. Brennie: Ach gossie Amy weer spruw. Kan mij voorstellen dat je daar van baalt. Daynah had het ook vaak heh als baby zijnde. Wat wij dan deden is als ze haar melk op had, dat we haar dan een paar slokken water gaven, zodat er geen melkresten achterbleven en ik moet zeggen dat hielp toen wel goed. Gewoon proberen bij Amy. Ga ff stofzuigen. lfs kelly
Goeiemorgen! Lin: mooie foto's van jou met Jaime zeg! Heb je ze in goeie kwaliteit gekregen en ga je er nog uitvergroten? Balen van je schoonvader zeg. Ik zou ook zoveel mogelijk proberen te genieten van de goeie momenten. Kel: nog even rustig dagje dus. Jij hebt dus gewoon 2 luxe ochtenden nu? Wow, lekker wat tijd voor jezelf. En Daynah vindt het leuk, wat wil je nog meer? Sem: geniet van je vakantie. Lekker hoor, alweer 11 dagen vrij. Wat dat betreft is het onderwijs zo gek nog niet he. AM: he, jij weer werken dit weekend. Nou ja, met dit druilerige weer is dat zo erg nog niet. Sap: jij alweer over 5 weken verlof! Lekker man! Ik stond er vorig jaar bijna voor, om deze tijd. Nou ja... toen kreeg ik eerst nog 'effe' een longontsteking. Tjeetje, als ik daar nog aan denk. Wat was ik ziek zeg. En toch 7 maanden zwanger. Gelukkig heeft Marijn er niets van gemerkt. Ik was toen 3 kilo afgevallen en Marijn heeft gewoon doorgesnoept. Hahah, met zijn 4 kilo bij de geboorte Ben je al aan het overdragen op je werk? Je had echt nog een klein buikje hoor. Hoe is het nu? Zap: jij volgende week ook vakantie? En nog een paar nachtjes, dan weten jullie of Jill een broertje of zusje gaat krijgen! Ik ben zo benieuwd. Ik denk op dit moment een jongetje. Brennie: merk je al iets van de nystatyne? Marijn heeft het ook 2 keer gehad (op aanraden van de kraamzorg) en dat hielp echt heel snel. Wel echt de kuur afmaken. Heeft Amy er ook last van? En hoe kan het toch dat het steeds terug komt? Milou lekker thuis vandaag? Ik kreeg gister weer telefoontje van het kdv. Marijn was de hele dag al erg huilerig, had maar half uurtje geslapen en kon eigenlijk niet mee met de groep. Dus hij kon weer opgehaald worden Volgens mij is het op het moment meer eenkennigheid, want hij is niet ziek meer. Vandaag of morgen de laatste dosis ab en afwachten wat er daarna weer gaat gebeuren met de oren. Nu weer werken, omdat ik dinsdag thuis was.
O ja, dinsdag ook carnaval bij Jesse, dus ik moet toch ook nog maar een pakje gaan kopen. Ik vond de Nemo wel erg leuk Lin, wordt die een beetje snel bezorgd? Hoewel ik wel weer bang ben dat Jesse dat echt niet aandoet. Morgenochtend maar even in de stad kijken.
Wat leuk dat ze bij Jesse ook carnaval vieren. Idd maar even snel de stad in om wat leuks te vinden. Zag dat ze bij H&M ook pakjes verkopen, dus als Nemo niet op tijd wordt bezorgd..... Zit Marijn niet in een sprongetje ofzo? Kan natuurlijk wel. Voor hem natuurlijk ook niet leuk als hij niet lekker in zijn vel zit. Ben net ff naar Prenatal geweest en zag echt leuke zomerjasjes zeg. Heb nog niets gekocht hoor, ga nog even verder op zoek. Ze hebben bij Prenatal alleen van die peuterbedjes en wij willen gelijk een grote bed, dus morgen op stap ervoor. Vanavond komt er een vriendin op visite. Heb haar voor het laatst met Daynah d'r verjaardag gezien, dus genoeg bij te kletsen. Morgenavond ook weer visite, dus weekend zit weer aardig vol. Daynah ligt nu net op bed, dus ik ga ook ff liggen. Aangezien we weer een rotnacht hebben gehad. lfs Kelly
Semmi: joepie vakantieeee! Jij bent alle schoolvakanties vrij? Kelly wat vervelend dat hij zo'n last heeft van zn maag. Hopelijk kunnen ze een oorzaak vinden. LIS: wanneer bellen ze van het kdv op? Ook als kindjes slecht hebben geslapen en hangerig zijn? Ik ben nog nooit gebeld, maar hier bellen ze alleen op als ze ziek zijn, koorts hebben e.d. Jesse ook aan de carnaval hihi. Als ze dat Nemo pakje nog hebben zou ik die ook wel willen hebben. Ga je dan zaterdag ook mee naar IJsselstein? Hebben we 3 nemo's Maar denk dat ze die pakjes niet meer hebben, moeten we Lin ff vragen. Wij zijn weer terug van zwemmen en ondertussen was de kast al bezorgd. Er staat alleen op dat de kooi was open gesprongen en er dingen uitgevallen zijn. Hoop dus dat alles heel en compleet is.
Hoi, Ik was net bezig met typen, werd milou al wakker na 3 kwartier. Ze had het over 'Minou gevallen' mss is ze uit bed gevallen ik kreeg haar iig niet meer terug in bed om te slapen. Nu zijn we dus maar kabouter plop aan het luisteren Leuke LIS dat jesse ook carnaval gaat vieren. Je vindt vast nog iets voor die tijd. Ik merk nog niet veel verschil bij Amy maar ze heeft er ook niet super veel last van. Vandaag dronk ze goed de fles maar erna wel beetje onrustig. Duurde de behandeling bij jouw ook zo'n 6 dagen? Hier wordt ook alleen gebeld vanuit kdv als ze koorts hebben. Kelly, bedankt voor de tip! Dat deed je denk ik nadat je behandeld had met medicijn om spruw te voorkomen? Nog lekker kunnen slapen? Sens, hele mooie foto's zeg! AM: Ojee..ik zou de kast dan maar goed controleren. Semmi: fijne vakantie! Straks weer boodschappen doen en vanavond vergadering van onze dorpsfeesten. Ja ja dat gaan in mei weer van start. 3 dagen lang zuipen quiz, joker maken en optreden verzinnen en uitvoeren. Vanavond het nummer uitzoeken wat we willen en het thema wat we op het podium gaan doen. Morgen uiteten met mijn zussen en Milou en Lenn, naar het pannenkoekenhuis.
Lin: Wat een mooie foto's van jou en Jaime. Vind die van Jaime op je rug ook erg schattig! wat sneu voor je schoonvader zeg. Arme man. Kel: Op beddenjacht dus. Hopelijk slagen jullie gauw al heb je toch niet heel veel haast ermee? ff rondneuzen en dan kom je vanzelf een goed bed tegen joh. Sem: Joehoe hier ook vakantie! Jippie! Ben er wel aan toe hoor. Geniet er lekker van! Brennie: Ach gos, kan Milou niet uitleggen wat er precies is gebeurt met haar en dr bedje? Heb je gene harde bonk gehoord(van t eruit vallen!?) Je hebt een gezellig weekendje voor de boeg zo te lezen! Enjoy! En Amy weer aan de spruw! Niet leuK! Sap: Wat knap van Lieke die nu ook op t potje poept. Moet hier ook veel vaker geen luier aan doen, ga dr deze vakantie ook maar eens werk van maken. Hoest nu met Lola? Nog geplast vannacht? Lydia: Is Marijntje weer opgeknapt nadat je em opgehaald hebt? Ws een sprongetje oid!? Hoe is t verder met Jesse?!En t praten? Monique: Ga je de kast nog bekijken of ie beschadigd is? Of gok je erop dat ie nog goed is? Zou toch ff kijken hoor, dadelijk ben je te laat met terugsturen mocht er iets mis zijn. Heb inmiddels zelf ook een ontstoken oog in navolging van Jill . Knap irritant, heel de dag tranen en dik en die kids maar vragen, Juf wat heeft u aan uw oog en juf heeft u geen make up op!? Trouwens ook een valentijnsroos gekregen op school van een collega Hahahaha. Zo geliefd ben ik nu al, nog een mannelijke ook! Grrr John heeft vandaag opgepast op Jill want mnschoonouders zijn al in de sneeuw. Hij is met haar naar de ha geweest vanwege dr plekje op dr pols. Heeft ze hormoonzalf gekregen en nu moeten we 5 dgn smeren, dan 2 dgn niet smeren en dan herhalen. Als t daarna niet over is terugkomen. Heeft ze echt van mij helaas geerfd. Ik had als kind ook altijd plekjes(en nog op elleboog).Hopelijk gaat de zalf wel werken. Verder lekker vakantie nu dus Morgen op kastenjacht en s avonds etentje bij de buren. Zondag kraamvisite bij Nout, Ma en di is John vrij, en dus op laminaatjacht en de echo natuurlijk! Allemaal leuke dingen te doen. Ben vanavond met Jill samen,ga dr maar eens wakker maken, ze ligt al vanaf 1415 te slapen. John is naar Palazzo met klanten vanavond dus ben home alone. Ga dr ff wakker maken. Tot later!
Brennie: arme Milou misschien uit dr bedje gevallen. Zit je in de commissie voor de dorpsfeesten? Jij feestbeest Zaphra: wat zijn het voor plekjes? Lekker paar dagen met het gezinnetje dus! Hopelijk slaag je voor een kast enzo. Jullie willen op de hele bovenverdieping laminaat gaan leggen toch? De echo is natuurlijk het leukst Hopelijk alles goed natuurlijk, maar ben ook heel benieuwd of ze/hij ook het geslacht laat zien. We gaan de kast zeker eerst bekijken, maar ook ff bij de buurvrouw informeren of ze weet wat er gebeurd is. Die is nu niet thuis.
Lydia, ik heb diegene van het Nemo pak gemaild en ze heeft nog ene pak in maat 104. Zal ik vragen of ze er ook toevallig nog 2 heeft? Mocht er nog maar 1 zijn dan kunnen we het ook samen gebruiken natuurlijk, alhoewel ik niet denk dat het voor dinsdag er is. Ow als Lin het goed vindt natuurlijk, want we zijn wel na-apers dan he