AM: bedoel natuurlijk eczeemplekjes, hahaha. Was t woord eczeem vergeten........ Ennuh ja wij gaan over de hele bovenverdieping aan t laminaat. Willen alleen pas beginnen met leggen als de nieuwe kast er is anders liggen onze kleren nog een paar weken op een berg en daar hebben we geen zin in. Denk dus eerst kast in huis, dan boel afbreken en verkopen (kasten) en dan laminaat neerleggen en tijdens t leggen schildert mn schoonvader ook meteen de hele bovenetage opnieuw. Ideaal hoor een schoonvader die schilder is . Hoop te doen dus nog.
Hellooooooooooo, Zap: heerlijk hoor dat je vakantie heb, dat is het voordeel in het onderwijs. Hoop dat de zalf werkt bij Jill, zal vast wel. Jullie dus drukke dagen voor de boeg. Wel leuk toch om op jacht te gaan naar een kast. Wij hebben idd nog geen haast voor een nieuw bed. Alleen Daynah probeert uit dit bed te klimmen. Gaat een keer gebeuren dat ze eruit valt. En jij nu ook een ontstoken oog. Niet leuk. Brennie: Idd na de behandeling van het medicijn spruw dan moet je het doen. Veel plz met de vergadering vanavond. Zal vast gezellig zijn. Monique: En is de kast goed. Was het nou een kast voor Kyllian? Ik ga ff thee maken. Dadelijk vriendin op bezoek. Sabino werd net gebeld voor een grote klus en is gaan kijken. Zou wel lekker zijn als ie het ging doen. Verdient ie een hoop centjes extra......mss dan toch naar Suriname lfs
Go Sabino Go! Veel centjes verdienen en lekker op vakantie jullie. Als beeb 2 er komt is er weer geen tijd voor!
Robine: haha jij ook een schoonvader die schilder is Hier ook, dus ook hier is het hele huis geschilderd door hm en de verf gespondord Naja hij is nu opzichter ofzo, dus schildert zelf niet meer maar wel 25 jaar ofzo gedaan. Wel handig he. Als je een inbouwkast neemt moet je toch ook eerst de kast doen en dan het laminaat of niet? Kelly: woeii laat hm maar lekker overwerken Wat doet hij eigenlijk voor werk? We hebben de kast nagekeken, maar niets te ontdekken. Hij ziet er mooi uit, was natuurlijk een gokje zo via internet bestellen.
Kelly: ja was een kast voor Kyllian, zn kamer is nu dus compleet want het autobed staat ook in dozen klaar
Amoen geen inbouw. Wel een kast op maat met een hoek erin,om de maximale ruimte van de muur te benutten, dus moet gewoon op t laminaat neergezet worden.Willen gewoon hele lengte van de muur tot aan t plafont en dan nog een stukje de hoek om. Snappie?! Fijn dat je kast er goed uitzag! Ik ga afsluiten en Uri kijken. Liefs
Ahh ok dus een kast in de vorm van de hoek waar hij in komt zeg maar Niet vast aan de muur en plafond. Kyllian was altijd zo moeilijk met tanden poetsen, moest echt meestal in de houtgreep, hij wilde zn mond niet open doen. Nu hebben we de oplossing, een tandenborstel met muziek en hij poetst al 2 dagen zelf
We gingen ff samen foto's maken, maar die laat ik maar niet zien (ja Lin over onderkinnen gesproken)...maar Kyllian wilde ook knuffelend erop, tja dan krijg je dit:
Nou AM mijn onderkin foto's heb ik ook gespamd! Heeeel leuk shirt wat kyl aan heeft echt geweldig! Mooi dat de kast goed was. En over Nemo mij maakt het echt niks uit hoor serieus..lekker boeien. Lachen toch als ze met zn twee zo'n pakkie aanhebben. Bezorgen duurde wel wat lang vond ik. Ze verstuurde op vrijdag ofzo....Maar het was hier dan zaterdag binnen. Maar misschien dat ze nu eerder verstuurd. Zou het wel ff vragen. Ik had maat 110 voor jaime besteld trouwens, kan ze het volgend jaar nog een keer aan. Robine getver jij ook een ontstoken oog. Heb je zalf oid? En Jill eczeem? Dat is niet leuk. Hopelijk is het snel over. Ben je al zenuwachtig voor de echo? Volgens mij wel of niet? Maar dan voor geslacht heh. Ik zou ook niet kunnen wachten hoor..pffff. Laat je ook foto's maken van de echo? En ga je nog later een pretecho doen net als sap? Kel druk weekendje idd zeg. Oh en idd als Sabino die klus haalt dan lekker naar suriname! Zou toch wel leuk zijn. Ben het met Robine eens, straks als je een tweede hebt is het toch weer heel druk. Los van het feit dat je dan nog meer betaald heh voor tickets. Brennied had ze gedroomd misschien dat ze was gevallen? Jaime droomt soms best heel heftig heb ik het idee. Haha en wat voor feesten zijn dat dan en die in mei wat is dat voor feest? Leuk naar pannenkoekenhuis! Chiel is niet naar zn ouders gegaan vanavond. Het was zo druk met files. Hij rijdt nu zondag. wat het dus maakt dat ik 3 kaartjes voor poppentheater heb en we maar met 2 gaan. Nou ja misschien gaat mijn moeder mee. Vandaag moest ik nog echt even werken dus hup met jaime naar mn werk. Was wel grappig en ze windt mensen echt om het vingertje zeg... Secretaresse van de burgemeester kwam op mijn kamerlangs en die moest van Jaime meedoen in het nadoen van een vis, hond en kikker..hahah Nou daar ging ze hoor. Ze (Nel) nam Jaime nog even mee zodat ik wat kon werken (erg lief) Jaime kreeg een koekje van Nel en kwam na een kwartier weer terug met Nel. Nel kreeg een dikke kus van haar en bood aan dat als we in de buurt wonen ze in het weekend wel een keer op Jaime wil passen. Echt leuk. Mn manager (vrouw) ging met Jaime door de gangen rennen (zodat ik kon werken, ontaarde moeder heh). Maar goed het was erg leuk. ook met de lunch met mijn collega's heeft ze zich goed vermaakt. En totaal niet verlegen, met iedereen lullen. Jammer is dat Jaime volgens mij nu kiezen krijgt ofzo want ze heeft erg van die vieze luiers en luieruitslag. Ze schreeuwt het uit als ze poepie heeft gedaan echt zo zielig. Heb haar vanaf 17 uur in dr blote billen rond laten lopen. Het is echt knalrood op bepaalde plekken en soort open ofzo. Echt zielig. Meiden ik ga aan de WII. Fijne avond en tot morgen! lfs
Sens: ik heb heen en weer gemaild met haar. Ze had nog 1 pakje in maat 104, dus die heb ik genomen. Heb net betaald en ze zou het direct versturen als het overgemaakt was. Hoelang duurde dat bij jou dan na overboeking? Haha die Jaime heeft iedereen op je werk dus goed vermaakt Heerlijk he als ze niet zo verlegen zijn. Kyllian heeft zich vanmorgen ook goed vermaakt met de grote neven van zn vriendinnetje (12 en 16 jr ofzo). Bahh zielig die zere billen. LIS: zoals je leest hadden ze dus geen 2 pakjes, maar misschien nog wel in een kleinere maat. Alleen denk ik dus dat je het dan niet maandag al hebt. Als hier het pakje maandag wel binnen zou zijn kan je hm natuurlijk dinsdag wel voor Jesse lenen! Hier doen ze trouwens op het kdv niets aan carnaval, maar Kyllian zit ook wel in een verticale groep met een aantal baby's. Ow over ontstoken oogjes, Kyllian kreeg ook vanmiddag wat zooi uit zn oog. Tja vanmorgen gezwommen he. Hoop dat het niet zo erg gaat worden als bij Jill.
:x Bastian weer ziek, ben al 30 keer naar boven gelopen omdat hij ligt te huilen. Hoesten en hij ook vieze poepluiers. Weet niet of dat van de kiezen komt, hij zegt wel steeds dat ie au heeft maar dan wijst ie ook op zijn hoofd. Gaat ie weer... gelukkig komt JP net thuis, kan hij me straks aflossen. 8)
Ochjee arme Bastian en arme mama Heeft hij ook koorts? Raar dat hij zijn hoofd aanwijst, maar soms kunnen ze plek waar ze pijn hebben nog neit duidelijk maken he.
Heb nog 2 filmpjes van vanmiddag: http://s127.photobucket.com/albums/p145 ... V06033.flv http://s127.photobucket.com/albums/p145 ... V06034.flv Zal nu weer stoppen met spammen
Nou ik ga naar bed, ben hier toch maar eenzaam alleen haha. Niemand iets gemerkt van vrijdag de 13e? Hier alleen een ring kwijtgeraakt in het zwembad die ik van Djurre gekregen had toen we een half jaar samen waren. Zn naam staat erin, dus misschien kan ik nog bellen voor gevonden voorwerpen Of we moeten maar eens gaan trouwen he voor een nieuwe ring
Lieve Meisjes Hier echt beroerd De wc pot en ik zijn vriendjes . Heb nu wel pilletjes vd HA en het lijkt een beetje te werken. Ik lig veel in bed en dat werkt toch wel het beste,veel rusten. Maar tis niet gemakkelijk met 2 rondhuppelende kindjes. Ik laat het hier nu weer even bij als jullie het goed vinden ,heb niks bijgelezen,sorry hiervoor. Hoop snel weer lekker te kunnen meelezen en posten. Dikke knuf voor jullie. En HAPPY VALENTINES DAY XXXX